alapból, ha van lehetőség, mindent modulárisra csinálok. avagy az orbitális egységet lehetőleg meghagyom későbbi felhasználás céljára más bolygókhoz. még a 0.23 során Jeb és Bill pár évig kint voltak az űrben. Először elmentek a Mohora, majd hazajöttek. otthon szedtek fel üzemanyagot, elmentek a Jool környékére, onnan megint haza. Majd elugrottak a Dresre és az Eeloo-ra is.
Persze az orbitális egységre rá van akasztva a vosszatérő modul, mert ugye a lander can nincs felszerelve hőpajzsal! Ez az egy dolog zavar ebben a szuper játékban... nem lehet elégni a légkörben
az a baj, hogy azokról már nincs kép. jelenleg meg nem tartok ott, hogy összedobjak egy olyat. de a lényeg a leszállóegységnél: Mk1 Lander Can (főleg azért, mert a tetejére dokkoló egységet lehet rakni) vagy Command Pod Mk1, alá valami nagyobbacska üzemanyagtartály (pl. Rockomax X200-8 Fuel Tank), rá 3-4 csatolóeszközzel 3-4 kicsi tartály(FL-T200 Fuel Tank vagy FL-T200 Fuel Tank), azok üzemanyag szivattyúval összekötve. hajtóműből 2-3 LV-909 Liquid Fuel Engine-t használok a kicsi tartályokra aljára rakva, azokon felül meg egyesével SC-9001 Science Jr és Mystery Goo eszközök. plusz párban a hőmérő, a gravitációs detektor és a gyorsulás érzékelő. ez a felszerelés teljes üzemanyagkészlettel 3-4 leszállásra elég, plusz egy orbitra visszatérésre.
az ellátóeszköz valamilyen command modulból és 1-2 nagy méretű tartályból plusz valami nagy ISP-vel rendelkező hajtóműből áll, ami végig orbiton kering. hozzá szoktam dokkolni és teletankolom a leszállóegységet...
a napelemeket, RCS hajtóanyagot, fúvókákat ne felejtsétek ki a járgányokból
célra szállni jó dolog. nekem a legkisebb célra szállásom 10 méter volt a Munon.
de általában ilyen mókához inkább a kevésbé könnyű eszközt használom: leszállóegység 3-4 tudományos modulparkkal. elég üzemanyag van 3-4 biomhoz, és utána csatlakozni az anyahajóhoz tankolás és ürítés céljából.
de egy időben ment a rovermánia, mindannyian gyártottuk a rovereket a Munra :P én kezdtem egy hatalmas batár döggel, de utána átmentem a lapos sportkutatójárgányra. mit összeszáguldoztam a Mun felszínén :D
én anno ezért csináltam egy "karácsonyfát", avagy egy járművet rengeteg mobil szondával. landoltak, felszedték az adatokat, majd egy könnyű leszállóegység értük ment. mostani tervem egy mobil labor, sok üzemanyag alacsony orbiton, egy pehelysúlyú leszállóegység a szükséges üzemanyaggal és egy bátor kerballal :D )
valakinek van egy jo kis Mun hoppere? szeretnem minel hamarabb kiaknazni a Munt de egyesevel fel le szallni a landerrel maceras a 15 bimomhoz egyenlore egy 2 biom / landolos egysegem van
sajnos csak 1 hét múlva kerülök vissza a gépem elé de akkor megcsinálom viszont a nehézségi fokozatokat módosítanám esetleg: könnyű: összekapcsolni 2 aszteroidát közepes: összekapcsolni 4 aszteroidár nehéz: ugyanaz mind a közepes de csak alap alkatrészeket lehet használni brutál: köss össze 3 vagy több aszteroidást a felszinen alap eszközökkel
csak azért módosítanám mer 3 aszteroidát öszekötni semmivel se nehezebb mind 2-t
Apropó aszteroida. Mondom megpróbálkozok már én is egy aszteroida befogásával. Hajó épít, fellő, aszteroida keres, talál, útvonal megfigyelés: Telibe találja a Kerbint!!! Na mondom itt az én nagy lehetőségem. Megmentem a világot. Hát... Sajnos ha rajtam múlt volna a Kerbin teljes élővilága kipusztul :D
eszembe jutott egy kihívás. kicsit durva, és sokáig tart...
könnyű: két aszteroidát kapcsoljunk össze egy űrjárművel nehéz: három aszteroidát kapcsoljunk össze brutál: négy aszteroida négyzet formában
kikötés nincs.
Bocs a dupláért, már nem tudtam szerkeszteni. Arra van vmi megoldás, hogy egyes lépcsők között ne 3x kelljen space-t nyomnom? Eddig csak akkor volt ilyen, ha menet közben változtattam a lépcsőkön, de most már folyamatosan ezt csinálja...
Kifutóra építeni rakétát? Mondjuk azt még nem próbáltam :D
65ezer pénz a felújítás, addig nem lehet kilőni semmit :D Mondjuk ha ezt a karrier elején megcsinálod, akkor kezdhetsz újat, mivel nincs pénz a felújításra, de ha nem tudsz kilőni semmit, akkor nem lesz pénz. Ördögi kör. Muhahahahaha.... :D Nekem nem volt gond, mert science módban játszom. Utoljára szerkesztette: vemyke, 2014.10.25. 11:55:13
Egyébként a szétbontod a kilövőállást, akkor mi van? Nincs több vertical launch?
Ez így ebben a formában mióta van a játékban? Messziről zuhanás közben azt hittem képhiba, aztán rájöttem, hogy sikerült szétbombázni a kilövőállást... :D
Természetesen Jeb ezt is túlélte. Pedig a képen láthatjátok nem kis robbanás volt... :D Utoljára szerkesztette: vemyke, 2014.10.24. 17:53:24
Már megoldotta a 0.25 ös verzió a gondjaimat :) köszönöm a segítséget :)
És egyik napról a másikra nem kapsz pontot? Mi történt az utsó küldetéskor amikor még kaptál pontot?
Karrier. A fa még nem teljes, de már csak 1-2 alkatrész hiányzik róla. Épp ezért nem akarnám újrakezdeni. Jó tudom a profiknak nem nagy idő összehozni azt ahol én tartok, de én sokat küszködtem már vele...
Biztos, hogy nem sandbox módban játszol? Lehet hülye kérdés, de nem nagyon tudok más elképzelni. :)
Mennyi science pontod van és hogy állsz a techtree-ben?
Nekem egy olyan gondom lenne, hogy a 0.23-as mentést nem tudom átvinni az új verzióba, mivel a régi karrier mód a mostani sciencenek (vagy hogy is kell leírni :D ) felelne meg, és mikor beteszem a save mappába, akkor az új verzióban szintén karrierként indítaná el, de ugye ott meg pénz is kell az építéshez... hogyan tudnám átvinni a karrier mentést sciencere? Őszintén szólva nagyon nincs kedvem megint elölről kezdeni...
még kinn az űrben menj rá a hajóra és nézd meg hogy egyáltalán megvannak e a begyűjtött adatok meg leszállás után is nézd meg.
a 0,24.2 van fent a gépen. Lehet én vagyok a hülye de miután kilőttem a rakétát és összeszedtem a pontokat visszatérés után a kerbinen nem tudom "beszedni" a hajót ezáltal a pontokat sem. Amikor landolok van az a begyűjtő ikon felül a magasság számláló felett ha rákattintok kilép az épületekhez de nem hozza be a hajót. Akkor sem ha az antennákra lépek és ott próbálom begyűjteni a hajót.
figyelj a kompatibilitásra. a 0.23 alatt készült mod nem biztos, hogy most működni fog. de ez a modok leírásában szerepel, hogy milyen verzióhoz készítették
Heló letöltöttem újabb verziót beteszek pár mod-ot és betöltés után kilép miért van ez? Illetve milyen módokat ajánlotok letölteni? nem akarok a programon változtatni csak jó működő plusz cuccokat bele :) Utoljára szerkesztette: fuho, 2014.10.22. 21:22:06
Pont erre céloztam, torrent linket ide azért nem kéne...
Valaki megmondaná, hogy az miért van, hogy 2 dokkoló egység már egymáshoz van ragadva, de mégse dokkolnak össze? Fél órája küszködök vele és az istenért se kapcsolódnak...
Duna: van légköre, tehát ejtőernyőkkel le lehet szállni, és elég közel is van. Szerintem a Gilly-nél is könnyebb ide eljutni, elméletileg 8000 m/s-nyi Δv-vel már meg lehet járni oda-vissza, gyakorlatilag kb 10000-ből nagyon kényelmesen kivitelezhető.
Sziasztok! Melyik bolygóra legkönnyebb eljutni és leszállni a Mün, Minmus és Gilly után?
A verzió nem árulja el. A többiek majd jól megmondják hogy tudod megnézni, mert én még egy jó darabig nem leszek otthon. Talán mintha egy kspx64.exe lenne az indító fájl ha 64-es. Viszont az 64-es megjelenése óta az. Írták is a készítők, h végülis kiadják, de nagyon sok (még) vele a baj. Kilép, lefagy, nem reagál gombokra, ilyesmik. Nem a hajó lesz instabil. :)
Nekem a v.025.0.642 van fent. Ez 64 bites verzió? Ha az, akkor még azt kérdezném meg, mióta instabil a 64 bites verzió? Nekem sosem volt instabil. Miben nyilvánul meg az instabilitás? Kilép, lefagy, ilyesmik? A hajók időgyorsításnál időnként szétesnek, de gondolom nem effajta instabilitásról van szó?
Melyik verzió van fent? 64 v. 32 bit? A 64 nagyon instabil.
Legálisan nincs, másnak meg nincs helye ebben a topikban. Az, hogy kilép, kb. millió meg egy dolog okozhatja. Először fel kéne rakni a legfrissebb verziót, jó eséllyel ez meg is oldja a problémát, ha mégsem, akkor kereshetünk más okok után.
Üdv nekem van egy olyan problémám, hogy mindig egy idő után kilép vagy lefagy a játék 23.5 öm van. és a 24 et honnan tudnám letölteni? előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok.
A régi repülő alkatrészeket nem lehet valahogy visszavarázsolni az újak mellé? Mert a már meglévő gépeim baromi rondák lettek. Mintha valaki részegen belemarkolt volna a csűrőlapokba, szárnyakba, és csak rádobálta volna a géptörzsre.
köszi a választ, remélem van megoldás.
Köszönöm. Nem bölcs, csak rutinos. :)
Az aerodinamikát megemlítették, hogy jelen pillanatban olyan csodálatos funkciói vannak, hogy.... benne van a játékban. Szóval a .9 után ez biztos kap egy erős átdolgozást. Hozzátették azonban azt is, hogy nem egy vérszimulátort akarnak létrehozni. Ez elsősorban egy játék és csak utána szimulátor. Az eddigieket elnézve szerintem idáig nagyon szépen megtalálták az egyensúlyt. :)
A modokkal kapcsolatban azt nyilatkozták, hogy alapvetően azokat a modokat emelik bele a játékba, amik olyan funkciókat látnak el amiket ők is terveztek belerakni. Szóval ezen a területen nem lehetünk biztosak semmiben. Szinte biztos vagyok benne, hogy kap majd egy hatalmas átdolgozást a szerkezeti rész, mert jelen formájában nagyon erőforrás pazarló. Új alkatrészekre biztos lehet majd számítani.
Ismét csak bölcs voltál ! kössz a magyar összefoglalót
hogy a következő verzióban mi lessz azt nem tudom de lenne néhány ötletem bár ezek nagy része mód-al megoldható
- a légellenállást csökkentő eszközök beüzemelését mer ha jól tudom akkor még nem müködnek - van egy ojan mód amivel az összerakott szerkezeteket 1 darabbá lehet forrasztani és igy könnyeben kezeli a gép, és ennek a módnak a játékba való beleépítése mer jelenleg ez a mód hogy is mondjam, de közel sem elfogadható részemről (sok a hibálya) - meg még néhány eszköz még jól jönne vagy ha néhány módot kipofoznának és beleépítenék a játékba
A lényeget összefoglalom magyarul is, hátha valaki igényli.
Tulajdonképpen elérték azt az állapotot, hogy minden tervezett funkció benne van a játékban. Ezek nem feltétlenül vannak jelen, amilyen minőségben az alkotók szeretnék, de benne vannak. Egy dolog hiányzik még, de az a következő update-ben benne lesz. Azt nem árulták el, hogy mi az, csak annyit, hogy a mély-űri tankoláshoz lesz köze. A fentiek miatt a játék a köv update-el hivatalosan is béta állapotba kerül és a verziószám 0.90.0-ra ugrik. Ez nem azt jelenti, h azután már csak 10 update kell a teljes játékig. A béta állapotba kerülést követően áthelyezik a hangsúlyt a tartalomfejlesztésre. Pl. bővítik az aerodinamikát. Balanszolnak itt-ott.
It’s time we talk about THE FUTURE. I don’t mean hoverboards and self-tying sneakers (2015, we’re counting on you), I mean the future of Kerbal Space Program.
The next update will mark a big milestone for us at Squad, as it is the last update focused on Career Mode. After the next release, Kerbal Space Program will reach an internal milestone we call “Scope Complete”.
Let me back up a little here and explain what Scope Complete means, it means KSP now has all the features we considered vital to be in the game that we designed so many years ago. It doesn’t mean the game has everything we want it to have, it means everything we considered necessary for it to be Kerbal Space Program exists, even if only in a minimal form.
Scope completion means that every big system that the game needed is there, some closer to completion than others, of course, but they’re all there. So, what’s next then? This is the good news: After Scope Completion, development focus shifts towards completing those unfinished features, balancing and adding some smaller stuff. No more groundwork, no more laying down infrastructure. We’ve finished building the kitchen, it’s time for us to start cooking.
As soon as the next update is released, KSP will enter a new phase of development, which for want of a better term, we’re calling ‘Beta’. Beta development is going to be a new stage for the project, and that also means our development workflow will change, and by consequence, this will have an effect on the releases. There shouldn’t be any huge frameworks that we have to build for months on end and still have to release with barely more than enough content to showcase the system.
Beta means we’ll be focusing on creating content, on using the tools we’ve built. It means a different approach to selecting which features go in, since we won’t be constrained by the development constraints of one feature requiring another. Priorities should level out, which means the things we consider important should also match what everyone considers important. Beta essentially means we’ll be working a lot more on stability, usability, performance, balance, aesthetics, all the while still throwing in little and some not-so-little things we hope you will enjoy.
To make this clear to everyone (even those who don't read this post), we’ve decided to not call the next release version 0.26, as convention would have it. Instead once the update is out, we’ll be officially in Beta, so we’re calling the next release version 0.90.0 (zero-ninety-zero).
There’s a ton of things we’re constantly discussing internally regarding what exactly we’ll add during Beta, but I figure we should at least tell you about the first two things we really want to add to the game before we can call it anything close to ready:
Overhauled Aerodynamics - The current system has been fantastic at… existing, really. It can’t be beat at ‘being a system that exists and works within KSP’, but we can do better. We’ve been a long time planning a major overhaul to make it more realistic, reliable, predictable, and hopefully a lot less arcane.
Deep Space Refueling - We’re aware there is one big end-game mechanic missing in the game: Being able to refuel a vessel once you’re out in Space. This is what we originally set out to achieve with the old Resource Mining plan and saw ourselves running into a very tedious dead-end. The Resources system was flawed because it overcomplicated accomplishing a basic need: To be able to find something out in space which can be used to fill up the tanks again. That’s the essence of it, and we don’t need 40+ single-purpose parts and 9 different resources to do it. In fact, all that complexity was going to be very effective at making sure most attempts to build a refueling outpost would fail. We are now planning a new, more elegant system, which hopefully will add a new, fun element of gameplay, as well as the massive boost to continuity this feature implies.
HI lenne egy fontos kérdésem már jó ideje tolom a ksp de még csak most vettem meg eredetiben :) ha át írom az üzemanyag mennyiségeget akkor a következő frissítésnél borul minden ? és kezdhetem előröl ? vagy minden meg fog maradni csak vissza áll eredeti adatokra
Nem még, kösz hogy felhívtad rá a figyelmem(fel se tűnt) :)
Most eleg olcso a jatek. Erdemes lecsapni ra! Utoljára szerkesztette: JimKirk, 2014.10.14. 06:26:08
Szia! A navballon ha a node jel átmegy az ellenkező irányba az azt jelenti, hogy túlgyorsítottál. A node csak a beállított értéket nézi és ha már csak egy picivel is másik irányba mész, akkor már elvándorol. Ha a térképen megfelelőnek látod a pályát, akkor ne foglalkozz vele. Nagyon ritka az amikor tényleg tizedes értékig be kell lőni a sebességet. Egyébként ha még be van állítva a node, akkor láthatod, hogy mennyivel gyorsítottad magad túl.
Sziasztok! A to the mun part 1 tutorial-nál járok, beállítottam a navigation node-ot, szépen látszik, hogy a tervezett pálya keresztezi a hold útját. Elérek a node elé, valamivel előtte belőttem a rakétákat, addig ment amíg írta hogy hogy nyomni kell, utána a kék nav node az ellenkező irányba fordult. Leállítottam a hajtóművet, majd odafordítottam a hajót, de nem értem hogy ennek mi a jelentősége? Ha pályára álltam akkor nem mindegy hogy az űrhajó milyen irányban áll? Bocsánat a hülye kérdésért.
siker RCS hazavitt :) viszont most van 24K penzem es nem tom merre tovabb