ÁÁÁ nagy kár akkor bele sem kezdek addig amíg rendbe nem teszik ezt a problémát :( úgy is csak ..... pedig bíztam benne hogy most már lehet 1000-1500 alkatrészes gépeket építeni vagy nagy űrbázisokat de akkor megint csak diavetítés lesz a vége :(
10 Személyes SSTO
én is azt reméltem hogy a 64 bit jobb lessz, de a hibákon kívül nem tapasztaltam mást se több elemet se más javulást nem tapasztaltam itt leginkább amúgy egy új driver segítene de ahogy korábban irta valaki aszerint ez eséjtelen sajna
A 64bit csak több modot tud kezelni és ennyi a különbség. Több mag kihasználása nem ettől függ.
egy küldetés a Munon, 15 leszállás, 2 tankolás és tudományos eszköz tisztítással, cirka 4500 sci pont szerzésével. ez 340000 kreditbe került, amiből 100000 kredit a visszaszerzett eszköz. plusz kaptam küldetésekért is szép pénzt, tehát majdnem nullszadóra kijött a nagy expedíció. bár kimaradtak a mistery goo cuccok a kutatójárgányomból, ezt 10000 kreditbe került... azt hiszem a nagy Duna expedíció előtt nem árt kicsit feltornázni az anyagi tartalékokat :D
a 64 bites verziót nem ajánlom, pöppet bugos. gyakran beakadnak a GUI elemei, nehezen reagálnak, hajlamos kifagyni a játék... a 32 bitest még nem teszteltem az új verzióban, de most fogom
Én még sajnos nem tudtam játszani az új verzióval,így én tapasztalatból nem tudom hogy mennyit javult a játék folyamatossága. Annyit tudok mondani hogy a gépedtől függhet,további informatikai infokat én se tudok.
sziasztok már korában kérdeztem csak sajna senki nem válaszolt rá :( most hogy van 64 bites ksp tud kezelni egyszerre több magot is a procin vagy még mindig 1 et gyilkol :( és a legfontosabb kérdésem hogy a 600 elemes hajók maradtak vagy fentebb tornázták a limitet ?
ismerős az érzés, amikor megterveztek egy járművet, mindennel felszerelitek, elkülditek a nagy küldetésre, és amikor odaér, kiderül, hogy pont az az alkatrész maradt ki, ami kéne? (ejtőernyő, vagy a tudományos felszerelések) még szerencse, hogy a Munnál derült ki, úgyhogy gyorsan egy szondát egyártottam, majd dokkoltam a kutató járművemhez.
Végre a következő frissítéstől már nem kell ki-be szállni az űrállomáson a kerbaloknak,ha át akarom tenni őket máshova,a dokkolt űrhajókon belül lehet mozgatni őket. A navballon pedig meg fognak jelenni a mozgási vektorok,amit kíváncsi vagyok hogy milyen módon jelennek meg,mert ha átláthatóan akkor nagyban megkönnyítheti a dokkolást.
ja nem valami sok az ujdonsag lassan halad, en most a Scott Manley agymeneseit probalom untana csinalni 2 kuldibol az osszes fejlesztest elerni... nagyon durvan repul az urge :)
nem is kicsit de inkább az a gond hogy a frísítés nem hozott annyit, legalábbis részemről és valahogy nincs kedvem még játszani se vele mer nemigazán van kihívás amihez meg kedvem lenne azt meg nem tehetem meg mer a gépem halna bele
Eltűnt a Fuel Line Duct a utiliy-k közül, pedig már régóta ki van fejlesztve. Ilyenkor mi a teendő?
Mindent. 2 lehetőséged van. Vagy visszasugárzod a dolgokat, vagy visszahozod őket. Mondjuk Jool alsóbb légköréből és Eve felszínéről megnéznék egy visszaúti hajót ami költséghatékony. :)
Szép munka. A szondákat akkor érdemes használni, ha olyan messzire mész ahonnan macerás lenne a visszatérés. Pl. légköri adatok gyüjtése Eve-ről vagy Jool-ról. Rengeteg pontot lehet(ett) így szerezni és relative olcsó. Az aerobrakeinget is könnyebb vele begyakorolni, főleg ha nem szereted a quicksave-et használni.
Mi értelme van a szondáknak? Lehet velük egyáltalán valamit csinálni azon kívül, hogy pályára állítom őket egy égitest körül?
2 lehetőség van, bár képet nem tudok mutatni de ha gondolod akkor építek. 1. lehetőség: a leszálló egység maga egy rover minden jóval, teli zsákkal felszerelve 2. : ha van dokkoló portod akkor ott a megoldás. és onnantól fogva már te döntöd el hogy mindent viszel a felszínre és ott különválasztod majd ha kell akkor visszadokkolsz, vagy ismét csak a rovert viszed
Jótanács: ha minden igaz akkor már rendelkezel pár ojan eszközzel hogy tudjál hatékonyabb kialakításokat is csinálni próbálj meg alacsonyabb és szélesebb konstrukciókat csinálni, és azok jóval stabilabbak leszállásnál igy nem okoz ojan nagy gondot a landolás a 3011 es kommentben lévőhöz hasonlót. és akkor ha már elmész a minmus ra akkor egyszerre 3 különböző területet tudsz felmérni, bár nem olcsó a feljuttatása de megéri és mégvalami hogy olcsóbb legyen: ne a pályára állással kezd hanem egyszerre a hold körüli pályáig emeld a tiéd aztán csináld meg a kerbál körülit egy alacsony másik pontal majd a hold segítségével arra mész amerre akarsz vagy ha minmus ra mennél és nem akarsz a Mun al szórakozni akkor egészen a minmus ig növeld a pályád majd egy kicsi oldalas gyorsulással már meg is van a körpálya és nem esel vissza a kerbinre
ha meg már meszebb fogsz menni akkor minden esetben a Mun-t használd gyorsításnak de azt is úgy hogy a megfelelő irányba lökjön ki ha tudtad ezeket akkor sorry
Szeretnék rovert építeni. Annak az odaszállítása egyirányú? Tehát tudok olyan szállító járművet csinálni amivel fel tudom venni megint és el tudok menni arról a bolygóról?
Megvan a Mun is:
Sajnos én még eléggé noob vagyok (sokat ki is hagytam 2 játék között), ezért egy Minmus leszállás is teljes sikerrel ér fel nekem:
A science mennyiség valami elképesztően jó volt.
valamiért nem tudok képet berakni úgyhogy igy küldöm. Kép
Végre befejeződött a küldim Sajna csak a Bop és Pol holdakon sikerült végmennem meg a Jool-t megközelíteni + még 1 hold melett elmentem, de igy is szép eredmény lett
Sziasztok! Egy olyan problémám van egyaránt a 32 és a 64 bites verzióval is , hogyha reloadolok vagy visszapörgetem a kilövést az indításig, akkor elég furcsán kezd el viselkedni a játék. A magasságmérő 0000000-t mutat, a hajó nem látszik. A térkép nézetben a napra fókuszál. Ha kilépek a KSC nézetbe, akkor csak a research épület aktív, a többire nem tudok kattintani. Menteni, kilépni a menübe nem lehet. Van fenn pár mod, azoknak a legfrissebb változatai. Van 1-2 (interstellar, b9) ami nem friss ugyan, de másoknak gond nélkül működik. Valami tipp?
Nekem csak vagy harmadikra indult el rendesen, akkor le is frissítette a klienst.
Nah, kijött a 0.24.1. Akinél crashelt, annál lehet javít valamit.
Azt hallottam hogy lehet a 0.24-ben rész egységeket külön tesztelni, hogy? (pl. a landoló egységet, párszor megszívtam már hogy elmentem a haláltökébe aztán nem bírtam visszaszállni az űrhajóba......)
kezdenek előjönni a hibák szórakozni akartam sandbox módban de kb 10 perc után összeomlott a game persze vitte magával a számítógépet is ugy hogy újra is indult majd megin bepróbálkoztam és ismét játszottam vagy 20 percet azt megint megadta magát. pedig csak annyi történt hogy egy pici gépel lezuhantam.
másnál nem voltak ilyen gondok ?
mert ha jól látom, az oldal motorja cserélődött. a design-t némi CSS átalakítással meg lehetett volna változtatni, de lehet, hogy a régi nem használt olyat, így újra kellett írni a motort. annak örüljünk, hogy az eddigi írások nem vesztek el.
Igen, először azt hittem, valami gond van, utána olvastam, hogy "Lecserélésre kerül a némileg már elavult régi dizájn." De hogy ezért miért kellett az elérhetőségeket is megváltoztatni, az örök rejtély marad...
én is most ezzel a megoldással próbálkozom de elakadtam amikor a kutató egységek nem akartak visszacsukódni, igy használhatatlanok maradnak hiába tettem át az adatokat a kutató laborba nem fogadta el vagy fullos szeméjzet kéne a laborba ?
Én ennek nem látom sok értelmét. A Minmuson 9 különböző biome van, 2, maximum 3 úttal összeszedhető az összes tudományos cucc, azt pedig ssto-kkal sokkal olcsóbban meg lehet oldani, mint amennyibe egy lab fellövése kerül. Más bolygóknál/más bolygók holdjainál lehetne jó választás, de mivel azoknak nincsenek biome-jaik, 1 oda-vissza úttal megoldható mind.
a Mystery Goo és a SC-9001 Science Jr csak egyszer használhatóak, kivéve ha van melléjük Mobile Processing Lab MPL-LG-2. azzal lehet nullázni azon eszközöket (de cserébe nagyon nehéz). most viszont már megvan az értelme a használatának. pl. valami minimális lander a Minmusra és egy nagy üzemanyagszállító mobil labos cucc az ûrbe
a tudományos cuccokból is ki lehet szedni az adatokat ? mer akkor elég lenne mindenből 1 és úgy végmenni minden biomon nem ? bár ha jól tudom legalábbis még nem próbáltam de a müszerekből nem lehet kiszedni az adatokat.
Szerintem ez egy jó dizájn, annyiban szoktam különbözõt összerakni, hogy a tudományos modulokat ott hagyom a bolygó felszínén vagy az ûrben. Ezzel is lehet pár száz deltaV-t spórolni.
nálam ahogy észrevettel ugy van hogy minél régebbóta megy a game annál inkább előjön viszont laggolni meg nem laggol annak ellenére tegnap (ma) hajnalban már nekem 50 elemnél is ezt csinálta de ez már a korábbi verzióknál is megvolt viszont ott csak akkor jött elő ha már komolyabb lagg volt mellette (ojan 5-600 elemnél), és úgy igazából nem is arról van szó hogy késne az ablak felugrása hanem hogy nem veszi a jelet ha nem jókor kattintasz. míg egy hosszabb folyamatos jelnél pl a billentyüzetnél nem okoz gondot
Mekkora rakétáknál szokott ez elõjönni? Nekem is 4 giga ramom van, de csak sok 100 darabos rakétáknál fordul ez elõ.
egyvalamit nagyon kezdek unni ebben a verzióban egy idõ után már alig lehet az egyes alkatrészek adat tábláját elõhozni folyamatosan kettintgatnom kell rá azt ha szerencsém van akkor csak 5 másodpercig kell csinálni de most már közel 15s ig kellett kattintgatnom rá mire reagált a gép és egyszerûen elszomorító ez, és még lagg sem volt hanem egyszerûen a memóriát ette meg a game
Kiszállsz egy Kerbirrel, oda ûr-sétálsz egy modulhoz amibõl ki akarod szedni a kutatási anyagokat, majd jobb klikk rá. Egészen közel kell menni hozzá. Majd pedig vissza repülsz a POD odba, vagy ahová csak akarod.