Van valamiféle olyan addon, amivel meg lehet tervezni a bolygóra / holdra szállást?
Szeretnék tenni egy marker jelet a holdra amit elõzetesen a térképen megnéztem hová legyen a leszállás
a pénz szerintem még nem lesz döntõ tényezõ de már kezdenek szerepet adni neki legalábbis ahogy régebben szó volt róla aszerint a pénzes része is rendesen ki lesz dolgozva és akkor már tényleg lesz értelme mindent megmenteni.
Már csak jönne ki :D és ahogy elnéztem itt már a pénznek is van szerepe. emellett a kerbinre visszahozott eszközöket is vissza lehet váltani pénzre ami elég jó dolog igy van már értelme annak hogy ne csak ürszemetet csináljak hanem mindent visszahozzak.
van benne néhány jó dolog és van benne ojan is amit nem értettem de ha jól sejtem akkor az nem komplett leirás még de igéretes :D
Az engineer-ben a részletes ablakban van, ahol állíthatod, hogy számoljon atomszférikus adatokkal vagy sem. Igaz az csak a TWR-el számol, azt nem mutatja, hogy mennyit veszítesz a gravitáció és az aerodinamika miatt.
Na igen itt van az,hogy a mod szerint megvan a 8000DeltaV-d de amint elmozdulnál a gravitáció már vissza is ránt,amit nem vesz figyelembe. Épp ezért van hogy ha ráálsz egy 2200m/s-os pályára akkor ott sokkal több DeltaV-kell mert a gravitáció az emelkedés közben visszafele húz.Amikor ezt már a körpályán teszed meg,akkor nem húz semmilyen erõ visszafele,így pont annyira fogsz felgyorsulni,amennyi DeltaV-t "használtál el".
Ohh megjegyzés a kerbin körüli 4550 dV hez. Tudok én csinálni a mod szerint 8000 dV-t is úgy, hogy fel sem bír szálni a hajó a kilövõállásról sem mert TWR 1 alatt van végig. Hol is volt itt akkor az elmozdulás?
Igen ezeket értem, és köszönöm is. Nekem az furcsa hogy dV re kiír értéket nem pedig nullát...nem veszi figyelembe a gravitációt? De figyelembe veszi hiszen ott a TWR, illetve van légköri opció is.SZóval furcsa....lehet ûrben jól mûködik
Ha a TWR 1 alatt marad mindig,akkor hiába lesz akármennyi DeletaV-d nem fogsz elmozdulni,maximum felborulni. Tegyél a rakétára erõsebb vagy több hajtómûvet,és akkor el fogsz emelkedni. Igen a DeltaV az éppen azt mutatja hogy mekkora elmozdulásra vagy képes. Egy alacsony Kerbin körüli pályához 4550 kell.Viszont ez függ a TWR-tõl,ugyanis minél gyorsabban érsz fel az atmoszférán kívülre annál kevesebb üzemanyagot kell magaddal vinned.
Feltettem a Kerbal Engineer Redux modot, életemben elõször... Ezt hogy kell használni? fura hogy kiír egy olyan felszálló egységre akár 2000 Delta V-t is ami fel sem bír szálni mert a TWR 1 alatt van és ott is marad 1 alatt max ban is.
Én alapból ugy tudnám, képzeltem el hogy az adott egység milyen elmozdulást képes biztosítani..de nagyon nem így van ez Hogy is van ez?
Diagramm feldolgozás. Minden mérhetõ, és fejleszthetõ?
szerintem ez az lessz hogy több adatot is ki lehet rakni a képernyõre ojan mind ha valami machjab lenne csak autópilóta nélkül.
ha jól vettem ki google fordítóval akkor nemsokára ki fognak dobni egy frissítési leírást + egy bemutatófilmet is
de ha valaki tud rendesen angolul akkor légyszi böngéssze vég mer igy elég nehézkes a megfejtése
Hehe, hányszor történt meg velem is, mire megtanultam, hogy minden adatot a visszatérõ modulba rakjak át. És az is, hogy visszatértem és rájöttem, hogy nem mértem hõmérsékletet, gravitációt, stb.
a kezdeti idõszakban ezért szoktam a command podon tartani az összes tudományos eszközt. legalábbis az elsõ ernyõ bírja 1 db material study és 2 mystery goo "puha" földetérését a command poddal együtt
Tegnap délután mentem egy nagyobb kört és gyûjtöttem sok sok science pontot a material study illetve mystery goo val nagy illetve alacsony magasságokban egy körrel. Épp haza felé voltam az úton Kerbin légkör felett picivel, mikor oldottam az alsó részt hogy hazatérhessek....mire eszembe jutott hogy minden kutatási anyag az eltávolodó 200 méter+ roncsban van, ami folyamatosan csak távolodik...! Aúúúú, ha még láttatok gyors ûrsétát :D nagyon vicces volt és izgalmas :D ahogyan megközelítem a roncsot, kimentem az adatokat, majd vissza a POD ba mielõtt belépek a légkörbe :D
hmm hogy ezek miért nem jutottak eszembe :) Köszi
alapértelmezetten az "ú" gomb... vagy térkép nézetre váltani, kijelölni a másik hajót és ott átváltani. vagy a tracking station-ön belülrõl kiválasztani és repülni vele
Néhány hónap után kicsit ismét elõvettem 0.24 elõtt a játékot. Úgy látom egy két frissítés érkezett ... Van egy kis problémám amit nem értek
Kifejlesztettem a Lander Mk1 modult, és mennék egy holdra. A hajón van egy Command Pod Mk1, és középen dokkoló modulokkal csatolva egy Lander Mk1. Használok Life Support modot, így a leszálló modulra is teszek egy life support modult. Az ûrben átmászok a Kerbinemmel a leszálló egységbe, és amikor leválok a fõ hajómról nem ez lesz aktív, hiába nyomok rá hoyg Controll from here gombra, és mindennek vége mert nincs ember a fõ modulban.
Régebben ilyen hibával nem találkoztam, sõt minden ment rendesen. Leszáltam Lander Mk1 el, visszadokk, visszamász fõ modul és haza. Mi lehet a gond?
Nekem is volt már ijen, de valahogy megoldódott Viszont szerintem már ne vacakolj vele annyit mer pár héten bellûl remélhetõleg kijön a 0.24 (remélhetõleg) és ahogy olvastam vagy hallottam lehet hogy nem is lesz kompatibilis az eddigi részekkel de ha jól emlékszem akkor itt említette valaki.
A Launcher-rel volt már valakinek problémája? Konkrétan nálam az van, hogy elindítom a launcher-t, szépen betölt, frissít, de amikor a Play Game-re kattintok akkor bejön egy fehér ablak (szerintem az aminek el kellene kezdenie tölteni a játékot) majd ez az ablak bezárul és a játék nem tölt be.
A feladatkezelõ szerint viszont fut a játék. Ha csak simán az exe-vel indítom, kihagyva a launcher-t akkor simán fut a játék. Amikor utoljára játszottam (olyan 0.21 vagy 0.22 volt) ilyen problémával nem találkoztam,
Van valakinek valamilyen ötlete erre?
bízzuk ezt a munkát Jebediah Kermanra, minden kicsi kerbal kedvenc és egyetlen hõsére! ha õ nem tudja mindezt végrehajtani egy unalmas délután alatt, akkor senki sem!
Értettem! Mindent megteszünk az Egyesült Kerbállamok és a Kerbin védelmében!
ez beteg XD
A költségvetés sajnos csak az égbolt 3%-nak megfigyelésére elég. Idõközben a nyomozás kiderítette, hogy a nyomkövetõ számítógépeken többet futtattak valamilyen KSP nevezetû játékot, mint az elemzõ szoftvereket. :( A felelõsöket még keresik.
Egy akkora monstrumot illett volna hamarabb észrevenni Na de ha már ez a helyzet akkor hívom a haverokat segíteni Közben elhatározták magukat a kerbalok, hogy az évtized végéig befejezik a 0.24-es frissítést :D
FIGYELEM! FIGYELEM!
MINDEN ÛRÜGYNÖKSÉGNEK!!!!
Egy új aszteroidát észleltünk, amely ütközõpályán van Kerbinnel!!!
Az aszteroida egy E osztályú szörnyeteg és körülbelül 7 nap múlva telibe találja a bolygót! Idáig két küldetést kíséreltünk meg, hogy megmentsük a bolygót. Az elsõ egy navigációs hiba miatt kudarcba fulladt. A másodikat a TV-ben látott ötletek alapján már felszereltük egy mély-fúró berendezéssel és egy atomtöltettel. Sajnos azonban a felszereléseket tartalmazó konténert feltartották a vámon. Erre a tényre sajnos csak az aszteroidára történõ leszállást követõen derült fény. Mindennek tetejében a személyzet annyira ideges lett, hogy véletlenül lekapcsolta hajtómûveket is. :(
!!! Már csak TE mentheted meg a bolygó lakosságát !!!
Feladatok: -Térítsd el az aszteroidát az ütközõpályáról. (5000 pont) -Mentsd ki az aszteroidán ragadt asztronautákat (500 pont/fõ)
Részfeladatok (Csak hogy legyen benne kis kihívás minden játékosnak): -Orbitális pálya elérése 10 pont. -Kerbin vonzáskörzetének elhagyása 50 pont. -Randevú az aszteroidával 100 pont. -Kapcsolódás az aszteroidához 250 pont. -Az aszteroida Periapsisának a felszín felé emelése 500 pont. -Mün, Mimnus eltalálása 3000 pont.
Feltételek: -Stock alkatrészek -Repülést/tervezést elõsegítõ modok (pl mechjeb, engineer) használata megengedett -Screenshoot mindenrõl ami pontot ér (értelem szerûen az orbitról nem kell, ha elkaptad az aszteroidát) -Screenshoot amikor az aszteroida eléri a periapsisát (amennyiben ez a légkörön belül van, akkor a belépéskor is és a kilépéskor is egy térkép nézetben).
A metést csak be kell másolni a Kerbal mappa "SAVES" mappájába. Értelem szerûen a .zip-et oda tömörítsétek ki. :) A mentés neve: EARM.
UI1: Igen, a multheti Armageddon adta az ötletet és igen fogtam a fejem nagyon, h mennyire tré az a film. :) UI2: Szívesen fogadok kritikát a kihívással kapcsolatban. UI3: Tudom rohadjak meg a pálya miatt. :D
Wikijén ennyi van csak róla: 64-bit support: Linux is supported, Windows support is in development[
Ne aggódj, nekem folyamatosan az a problémám, hogy nem végzek a teljes tech-tree-vel, mire kijön a következõ verzió, így kezdem mindig elõlrõl. No meg az összes mod frissítése is eltarthat pár hétig. Ha jól olvastam akkor jön a 64 bites verzió is, most viszont nem találom az errõl szóló hírt :(
0.24 mikorra esedékes? Done when it's done vagy van valami határidõ? Most már nem kezdek bele új 0.23 karrierbe, mert nem lesz állítólag kompatibilis 0.24-gyel.
Ha nem lenne elég hogy fel lehet mászni a nagy zászlórúdra...
Akkor még lebeghetünk is a tetején.
érdekesen hangzik. mint ha kapitány lennél egy nagyobb ûrhajóban. csak mechjeb nélkül használhatatlan, már egy egyszerû dokkolás elvégezhetetlenné (illetve nagyon bonyolulttá) válna,
Egy félresikerült kísérlet, ami legalább szép:
Mi a menõbb annál, amikor rakétákkal fedezed fel az ûr végtelen lehetõségeit? Az hogy mindezt karbatett kézzel, vagy egy forró teát szürcsölgetve teheted meg,az egeret és a billentyûzetet leváltó mikrofonnal. Igen,van egy mod ami hangvezérlést ad a játéknak:D
a fõ probléma csak a VTOL konfigurációval van. erõs hajtómû és kevés súly kéne a felszálláshoz. de ha kicsi a súly, mire orbitra állok, elfogy az üzemanyag, így nem jut a Dunára és az ottani felszállásra...
Vanilla. Olyan modok beleférnek, amik a repülésben segítenek (kiegyensúlyozás, mechjeb, ilyesmi). Minden más szabadon választott. Lehet pilóta nélküli is, lehet rajta ernyõ is, amit akarsz. :)
tehát egy egyfokozatú, vertikálisan felszálló, illetve landoló jármûvet kellene építeni, azzal elmenni, landolni a Dunán, majd hazajönni vele.
modkikötés? (üzemanyag kiegyensúlyozás, illetve az infernal robotics sokat segítene) pilóta legyen, vagy ne legyen? ejtõernyõket szabad használni vagy nem?
ami ötletem lenne, az egy vegyes meghajtású gép. bolygóközi közlekedéshez ionhajtómû, felszálláshoz rapier hajtómû, az infernal robotics meg forgatható hajtómû gondolákat adná a vertikális leszálláshoz, felszálláshoz... a Duna landoláshoz meg ernyõk...
Hmm elég érdekes. Megkerestem az eredeti cikket,és ez alapján már nagyon a végén járhatnak. A lényeg,hogy közzétettek 6 nyertes logót ami a játékbeli cégeké lesz,amik gondolom adják a feladatokat és szponzorálnak. Szóval használjuk ki az utolsó pillanatokat,amíg végtelen a költségvetésünk
We've all waited long enough. It's finally time to start revealing the winning logos that will become official and represent the in-game companies as of update 0.24. We received a few hundred entries from throughout the community, viewed them all and somehow managed to whittle them down to the few that were ultimately chosen for inclusion in the update. After a bit of a polish, the final logos were ready for placement, starting with the ones below and continuing throughout the week.
Július 20.-át megtippelem.Bár jobb lenne hamarabb.
Remélem már csak pár hét kell nekk a .24 hez elvégre már vagy 1 hónapja tesztelgetik legalábbis mindig azt olvasom az állapot leírásnál hogy mindenki a végénél van meg nincs már komoly dolog de mégse jött még ki meg már a frissítésnek külön nevet akarnak adni és már azt keresik, (tehát nem lehet messze a kiadás)
Nagyon szívesen. Ne aggódj csak az elején ilyen macera. Igazából mindegyik manõver ugyanaz, csak a távolságok mások. Csak kíváncsi vagyok az inklináció volt a hiba?
Sziasztok! Az mitõl van, hogy amikor a Minmusra akarok ejutni, és megtevezem a pályát, akkor nagyon szépen találkoznak egymással a pályák. De ha kivitelezem a manõvert, mikor odaérek, a Minmusnak se híre, se hamva. Amúgyis falramászok tõle amikor a játék hiretelen három különbözõ pályát jelenít meg eltérõ színekkel, WTF? A kék a mostani pályám, a sárga a tervezett, de mi a fene a zöld és lila?
Az interstellar mod egy újabb nehezítés, viszont még csak most kezdtem, a tapasztalatokról késõbb tudok bõvebbet mondani. Egy csomó mindenrõl azt se tudom mire való :-)
Na ja, a fejlesztõk is egész nap csak a VB-t nézik :)
A Dunára kb mennyi deltaV kell egy leszálláshoz és hazajövetelhez? A Naprendszerbe kijutás olyan 1000 körül van, de még nincs sok tapasztalatom Egyelõre még az indítási ablakot várom, így tudok variálni. Annyi gondom van még, hogy egy jó nagy lander és egy "service module"-ból áll a rendszerem, és mivel dokkolóval (normál méretû docking port) vannak összekapcsolva, rettenetesen oszcillál, ha ráadom a gázt a nagy hajtómûre. Erre létezik mod? A welding tool-t próbáltam, de nem találtam a játékban felrakás után. Köszi!
A Moho mellett elhúzó és rengeteg adatot összeszedõ szondámat pedig sikerült a Kerbinen leszállás legvégén egy hibás staginggel megsemmisíteni...
Daffit: milyen az Interstellar mod? Scott Manleynél láttam, de mintha nagyon bonyolítaná az életet.
Megint mindenki vár a következõ frissítésre, túl nagy a csend :D Közben felraktam az interstellar modot és azzal kezdtem el szórakozni, de még csak az elején tartok. Más! Végre megépítettem az elsõ normális repülõmet, amivel le is tudtam szállni elsõre és minden hiba nélkül. Nem vagyok repcsik építésében tapasztalt, ez nálam nagy dolog.