Szia(sztok)https://www.youtube.com/watch?v=9b0tn-_KFJc&list=PLbJip2hQOiraBmVX6FRh9JyfmkJC5vFW4 tessék itt én kockásítóm a processzoromat ÉPÍTÕ JELLEGÛ KRITIKÁKAT FOGADOK EL
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni annak elkerülésére,hogy ha az ûrállomáson bekapcsolom az SAS-t akkor (nem mindig) elkezd rángatózni,egyre jobban és jobban.Akárhányszor lõttem már fel ûrállomást és dokkoltam vele össze,egyszer legalább megcsinálta mindegyikkel.
Én youtube-on ajánlom a "Matal space program" nevû videósorozatot az elsõ résztõl kezdve. Magyar nyelvû és sok okosságot lehet belõle tanulni. Talán ha látod magát a felszállási és orbitális pályára állási manõvert, akkor könnyebb rájönni, hogy hogyan mûködik, mint mindenféle leírásból.
Természetesen a leírások is jók és köszönjük mindenkinek, aki idõt feccölt bele, ne vegyék sértésnek. Csak magamból indulok ki és én hamarabb rájövök egy játék nyitjára videókból, mint leírásokból :)
érdemes kelet felé fordulnod 10 km magasságban, mert arra a pályára kisebb sebesség kell az orbithoz. illetve javaslom az alapok írásokat fent. az én írásom - bár két jármû ûrrandevújához készült, majdnem hasonló elven mûködik a bolygók/holdak esetében is (csak ott megjelenik a maneuver node-on belül a sphere of infulence kifejezés, magyarán mikor a cél gravitációs mezejébe bekerülsz)
és javaslat: az elsõ hold, amire leszállsz, a Minmus legyen, könnyebb ott a landolás, mint a Munon...
Nagyon szépen köszönöm mind két választ! :) biztos befog válni. még kérdés tudom alap dolgok de egy segítség jól jön. ha másik bolygóra el akarok majd jutni azt, hogy kell? illetve mûholdakat üzemeltetni?
Nem nagy kunszt annyira.. 8-10km-ig fullgáz függõlegesen fölfelé, aztán fordítod 45 fokban, és továbbra is fullgáz.. Amikor olyan 45 ezer környékén jársz hajtómû leállít, majd amikor nem emelkedsz tovább vízszintesen megint fullgáz, amíg nem állsz pályára..
Ez egy elég basic leírás, de elvileg így mennie kell..
Szia, amit tenned kell: a leghamarabb kifejleszteni a TT-38K Radial Decoupler-t majd ezután egy rakétát összerakni fentrõl lefelé: MK1pod,3x440 fuel tank, hajtómû. 6xTT-38K Radial Decoupler az alsó tank oldalára ahová solid boosterek mennek. Elsõ fokozat a 6 db solid booster,majd leoldás és indul a hajtómû. Még a launch padon kapcsold be az S.A.S.t a T billentyûvel. kezdj emelkedni,majd ha a boosterek kiégtek válts át folyékony üzemanyagos hajtómûre. Nem kell full gáz végig,úgy ügyeskedj,hogy a sebességed 260m/sec legyen 10000 méteren. Ha ez megvan 10000nél fordulj el valamelyik irányba 45fokot. (a NAV ballt remélem tudod használni,ha nem akkor arra is kitérünk majd:D) Miután elfordultál válts térkép nézetre és az alul lévõ kis nyillal hozd be a NAV Ball.-t. Tartsd az irányt,tolóerõ jöhet visszább kicsit. 16000 körül ha 450m/s van akkor jók vagyunk. Most a legfontosabb rész: kövesd figyelemmel az AP (apoapsis legnagyobb pályamagasság) jelölést a pályádon,láthatod hogy szépen növekszik. Amikor eléri a 80000-et a jelölés akkor állitsd le a hajtómûvet! (cut off switc: X bill.) Erre azért van szükség,hogy feleslegesen ne égessünk üzemanyagot. Forditsd tovább a rakétát 90 fokra agyunabban az irányban amibe elkezdted a dölést de még mindig ne kapcsold be a hatómûvet. Amikor a rakéta elérte az AP jelölést várj 5-10 másodpercet majd adj rá tolóerõt. ( Én 2/3 al szoktam van,hogy kevesebb van hogy több kell neki ezt majd kitapasztalod) Látni fogod,hogy a pályagörbéd elkezd növekedni. Ezt egészen addig folytasd amig a pálya másik felén megjelenik egy PE jelölés,ez a periapsis (legkisebb pályamagasság). Amikor a PE eléri a 70500 métert leállíthatod a hajtómûvet. (Amíg az AP és PE jelölés 70000 méternél magasabbat mutat addig orbitális pályán vagy, ezt innen már csak a hajtómû használatával tudod módosítani lezuhanni innen már nem fog.) Ha mindent jól csináltál akkor maradt kb.:100 egység üzemanyagod ami bõven elég a lassításra és a visszatérésre. Remélem érthetõ volt,lehet nem a legjobb módszer de én ezt használtam az elején. Sok sikert!
Sziasztok! Most kezdtem el játszani vele. És nagyon bejön a karrier módot viszem és már sikerült kisebb eredményeket elérnem. De ott elakadtam, hogy sehogysem tudok pályára állni :S Nagyon megköszönném ha valaki elmagyarázná nekem :) Esetleg ha valaki foglalkozik ilyennel az csinálhatna egy teljesen alap oktató videót :) De egyenlõre valaki segítsen, hogy tudok pályára állni?
rakéta építésnél szerintem az a legjobb ha csinálsz 3-4 különbözõ teherbírású kompozíciót és mindig csak azokat kell alápakolni a cuccoknak amiket fel akarsz juttatni nálam úgy vannak hogy van egy 60t, 100t, és egy 160-170 tonnás összeállításom (ezek úgy vannak, hogy ezt a sújt képesek minimum 100 km-es pályára állítani) így sosem kell ezzel szórakoznom
nézd meg a kutatási képernyõdet. ha már kikutattál valamit, és utána telepítesz egy modot, akkor ugyan bekerülnek a tárgyak a fába, de nem kerülnek feloldásra. ezen tárgyakat neked kell kézileg feloldanod utólag.
Aszt meg tudjátok mondani hogyan lehet egy tárgyat betenni carier modba mert a mirnek a fö része nincs benne :'(
Lehet 7 darabos hajtómû, de annál több már nem nagyon éri meg. Van két kép, 5 és 7 meghajtókkal. A 7-ik már csak 800m/s-ot adott, ami persze még mindig jó, ez a cipelni kívánt súlytól függ. A képeken látni, hogy a TWR egy helyen esik vissza 1.10-re, de ez még mindig gyorsulást jelent, ráadásul az utolsó szakasz, ami már közel ûrben történik. Hajók építéséhez nagyon ajánlom az Engineer modot.
Vegyétek a honlapon igaz hogy akkor kell paypal de 4ezret sporoltok ha nincs steamon akció de most volt nem rég XD
Nekem is virágbolti, de 23.5. Én kurva régóta meg akarom venni, de a NAV nem nagyon engedi, hogy hozzáférjek a bankszámlámhoz, az osztrák kártyámat meg nem szereti a steam :/
nincs mennyiségi korlát a tárolt tudományokra, csak helyszíni: kettõ, ugyanazon helyszínen és ugyanolyan típusú elvégzett kutatást (teszem azt eva report a kilövõálláson) nem tárolható...
A Brand adaptertõl lefele lévõ részrõl van szó. Egy sima kettõs asparagus rendszer. Semmi extra. Nem egy szépség, de egy kis szilárd hajtóanyagúval kitámasztva már szép darabokat is vittem vele orbitális pályára. Most meg egyszerûen szétesik emelkedés közben... Pedig nincs rajta módosítás és el volt mentve az elõre gyártott alkatrészekhez.
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Amikor elvégzek valamilyen tudományos dolgot akkor az Mk1-be mennyi eredményt lehet tárolni. Nálam többször volt hogy mikor a kerbanautával visszamennék a hajóra akkor kiírja hogy sok az adat és valamennyi elveszik. Szóval érdeklõdnék hány alkalommal lehet áttölteni az adatokat az ûrhajóba.
Vagy rakjál be képet a tiédrõl és segítünk, hogy mit kell változtatni.
Sziasztok! Tudna nekem valaki linkelni egy Rockomax x200-32 fuel tank és Skipper meghajtó alapú szállító rakéta tervet? Sajnos a régebben tervezett és egész jól mûködõ szállítóim nem akarnak mûködni, pedig semmit sem változtattam rajta azóta :S Folyamatosan szétesik, felrobban, badumts, miegymás. Már vagy 4 órája szórakozok vele. Megbolondult a játékomban a fizika vagy mi van? o.O Elõre is köszi, ha kisegítetek!
Úgy próbáltam de nincs semmi változás a játékban Leírnád légyszi részletesen?
Ugyanúgy, mint a többit, bemásolni a gamedata könyvtárba. Nekem fent van és semmi extra telepítés nem kell. Vannak modok, amik összeütköznek. Esetleg próbáld ki a low res változatát, ha a géped nem bírja.
Az Enterprise (nem az NCC-1701, bár a nevét a Star Trek rajongók hatására kapta. Még szerencs, milyen név lett volna neki, hogy Millenium Falcon :D ) volt a prototípus, vele végezték az ûrsiklók próbarepüléseit. A tesztrepülések után rájöttek, hogy túl sok mindent kéne rajta átalakítani, hogy ûrképes legyen - egyszerûbb volt helyette megépíteni a Challengert, illetve annak pusztulása után az Endeavourt.
Itt egy fincsi kép csak aszt nem tudom hogy az Enterprise-on miért nem látszik az idõ vas foga vagy az volt a prototípus ? Az nem is járt az ûrben ? :D
Sziasztok tudnátok eszt a módot életre kelteni mert mindent bemásolok jó helyre és az istenért nem akar mûködni a Atlantis és a Endeavor és nem tudom hogy mi hiányzik akkit tudnará meg oldást aszt légszíves szóljon forum.kerbalspaceprogram.com/threads/55985-0-23-5-20-Apr-Space-Shuttle-Engines-V1-3-New-FX-and-stackable-x0-OMS
Na jó, kicsit túloztam, csak Jeb tért vissza, a science team 120km magasan kering. :DD Várják a taxit.
Nos, posztolnám képekben eddigi talán legsikeresebb küldetésemet.. Jeb meglátogatta a Jool-t, 3 holdján csinált 10k méter alatti flyby-t, majd sikeresen visszatért csapatával a Kerbinre (44km-re a felszállás helyétõl). Shitload of science, pedig nem szálltam le sehol..
ez hatalmas: link facen valszinü mindenki össze fog vele futni de ha mégsem akkor itt van
Köszönöm úgy nézki a buránt meg egy rakétát fogok használni az építkezéshez de ez egy nagyon nagy projekt kezdete mert joo holdjait akarom fell fedezni majd teszek képet is fell majd csak legyen 30nál régeben a regem
üdv all mostanság megint ráfüggtem egy másik játékra de mihejst kijön a 0.24 jövök vissza addig is lenne egy ojan kérdésem hogy valaki ismeri az X3 albion prelude nevü game-t ? mer gondom akadt és hátha akad itt ojan aki tud segíteni annak a fórumjában feltett kérdésemben.
Yeeee...
Remélem valahogy vissza is tud jönni :DDD
Ez tök jó. Valami miatt viszont amikor próbálkozom elõbb utóbb jön egy node, amire 3 évet kell várni.
A randevúhoz szükséges összes funkció megvan a maneuver planner-ben is. Match planes with target, Hohmann tansfer to target, Match velocities with target.
az nem biztonsági kábel csak annak is lehet használni amúgy ez az a mód: eeeez elég jókat lehet vele szórakozni, meg sokmindenre használhatók pl én torony építésre használtam
Tapasztalat és gyakorlás. Egy gyors segítség. Volt egy leszálló modul az ûrbázisomon és azzal szálltam le, hogy megmutassam hogyan szoktam. (Mivel nagyjából ugyanazon a pályán mozogtam (inklináció 0,3) ezért egy kicsit könnyû helyzetben voltam, de ez annyira nem befolyásol.) Kijelölöm a célpontot, ha van rá lehetõség.
Aztán csökkentem a pályát, hogy minél közelebb szálljak el fölötte, de azért legyen idõ a pálya módosítások végrehajtására.
Aztán létrehozok egy manõver pontot. A lényeg, ami látszik is, hogy 509 m/s a jelenlegi sebességem és egy 500m/s-os, tehát egy nagyon közeli lassítást tervezek be.
Ezt nem hajtom végre, a fontos infó, hogy mennyi idõ kell nagyjából a végrehajtására. Itt jelenleg majdnem 1 perc. Mikor már közel vagyok, akkor javítok a node-on, hogy a pálya a célpontra essen.
Ezt végre is hajtom. Ha itt ügyes vagy és szerencsés, akkor csak egy normál fékezést és landolást kell végrehajtani.
A további trükk, hogy a retrograde és a célpont jele a navbalon egymást fedje. Itt kellenek apró korrekciók szinte folyamatosan és közben ügyelni, hogy lassítsunk is. Itt csak a gyakorlás és a tapasztalat segít.
Így tudok nagyon közeli landolásokat végrehajtani.
Én egyszer konkrétan ráejtettem az utolsó lassító fokozatot a holdbázisomra, ami mellé le akartam szállni.. Pechemre, ez pont 2 orange tank volt némi hajtómûvel.. Cafatokra is robbant az egész kóceráj :DDD
Kurva Dunára viszont még mindig nem tudtam kerbalt juttatni.. Kéne hozzá a mechjeb rendesvous autopilotja, ami még nem unlocked :/ Magamtól hülye vagyok hozzá.. Ha véletlenül odatalálok mondjuk egy másik hajóhoz a dokk simán megy full manualban.. Duna landert meg nem tudok olyat összerakni, ami felszáll, meg vissza is jön egy szuszra..
Ma este legalább egy szondát letettem rá.. :) Az is valami :D