Csináltam egy küldetést, mert lassan 2 hónapja nem szórakoztam a KSP-vel. Kerbin körül raktam össze a bázist, amit Munra juttattam. Egy lakómodul, egy science lab, egy escape pod és két rádiótorony landonlt, míg a hold körül egy bázis laborral kering. A bázis madártávlatból, két szélén a tornyok.
Közelebbrõl
Volt egy kis bug, újratöltés egy korábbi állapotba megjavította.
Az ûrbázis, miután mindent lecsatlakoztattam róla.
És valaki össze is szerelte mert marhára nincs olyan dikapler ami a hold modult és a szerviz modul részét szét válasza xD
Köszönöm meg eszt az érdekes ciket találtam mondjuk ha a negyedét meg értetem akkor sokat mondtam http://kerbaldevteam.tumblr.com/post/74118052205/devnote-tuesdays-the-road-to-0-24-starts-here
attól még a Duna nem a Dûne- pláne mert a Dûnén van élet - hiába hasonlít rá :D a végén még átnevezed magad Muad Dibbé és dzsihádot indítasz a véleményem miatt :D
Üdv.Valaki meg tudná mondani hogy egyes videókban látott felhõzet melyik mod-ban szerepel?Elõre is köszönöm.
minden megy csak a kerbál nem mozdul, miután elindultál ? nyomj egy "r" betût és akkor bekapcsol az RCS a kerbálnál is azt akkor lehet irányítani anélkül csak sodródik vagy ha nem ez a gond akkor nem tom mi lehet velem is volt már ilyen de akkor a sebesség zavart be (pörögtem min vadbarom vagy épp a felszínen göröngyûltem vég
Jó reggelt! Van egy kis gondom. Amint kilépek a kerbanautával az ûrhajóból, olyan mintha lefagyna. Nem tudom irányítani, nem csinál semmit. Maga a szimuláció fut. Én nyomok félre valamit, vagy ez bug?
tök jó. csináltam egy ultra nehéz leszállóegységet, ami 50 m/s sebességgel becsapódott. a hajtómûvek tropára mentek, de Jeb, Bill és Bob és az összes tudományos felszerelés túlélte. Life support mod bekapcsolva, nagy aksi és 2 radiotermikus generátor a fedélzeten, plusz 80 napi ellátmány, úgyhogy most üresen küldöm a hajót, majd átszállnak. tanulság: a fékezést nem lehet elég korán kezdeni, pláne ha nukleáris hajtómûvekkel mûködõ leszálló egységet használ az ember. (csak ne felejtsem el, mikor a Tylo expedíciót tervezem majd :D )
én is egy "demo" verzióval kezdtem, aztán annyira bejött, hogy érdemesnek láttam beszerezni. de hatalmas élmény volt az elsõ sikeres Munra szállás, az elsõ sikeres dokkolás, vagy az elsõ leszállás a Dunán :D a Dunához 3x annyi üzemanyagot vittem magammal, mint amennyit ma vinnék, plusz nem az indítási ablakban startoltam el :D
Én Werhner Von Kerman-tól tanultam mindent. Valahogy sokkal "tudományosabban" magyaráz. Bár azt szeretném kihangsúlyozni, hogy Scott alap oktató videóit nem láttam. Én mondjuk úgy kezdtem a játékot, hogy Steamrõl demó le. Egy kilövés kipróbál, majd 6 óra tutorial nézés. :D Szépen elismételtem amit mutatott, pl. az ûrrandevú során. Szerencsére fel is fogtam a szükséges mechanikát.
mondjuk mire eljutottam a videóihoz, már volt pár sikeres Munraszállásom, így már nem kellettek annyira - csak a maneuver node miatt :P
Én meg fáradt vagyok bocsi. Nem Neked akartam válaszolni, hanem Lyobag-nek. :)
Köszönöm a sok kritikát ez legalább nem elküldõs kritika + Most olvastam https://www.facebook.com/kerbalspaceprogram?fref=ts Cinematics, forum software updates, conferences and Spaceport-related things. These are some of the things we've been up to this week. Read all about them in this week's devnotes! elv ha jól értetem akkor még a héten jön az up ?
+ fav, nem rég találtam rá egy youtube-os gameplaysorozat részeként, nagyon megtetszett!
konkrétan amit javasolnék a videóiddal: - élõben játék alatt ne próbálj szöveget felvenni, úgy tûnik, hogy nem a te mûfajod. (idõvel talán jobban fog menni) - a mikrofonodat majd idõvel cseréld le, mert elég rossz minõségûnek tûnik. - vigyázz az artikulációdra, mert itt-ott érthetetlen motyogást hallani, illetve amit felvettél, hallgasd vissza - Scott Manley videóit nézegesd, adhatnak inspirációt a videókhoz, illetve hogy miként csináld
dátum még nincs a következõ verzióról, de max. pár hónap lehet. átlagosan 2-3 havonta szokott kijönni új verzió (miután az 0.23.5 tekinthetõ új verziónak)
Semmi baj akkor a videó gyártással egy kicsit leállok + lenne olyan kérdés nem tudjátok mikor jönki vagy még nincs hivatalos bejelentés https://www.youtube.com/user/garfield5450 Akki kíváncsi véletlen
- új tutorialok - Mission Control Room, Contract rendszer (szerzõdések, feltehetõleg a sci pontok mellett lassítják az elõrejutást. azaz lehet, hogy mostantól az anyagiakkal is foglalkozni kell majd, korlátozott pénzmennyiségbõl kell végrehajtani a küldetést, és lesz értelme az alkatrészek árának, továbbá végrehajtási határidõvel - ha nem csinálod meg idõben, akkor negatív hatásokat kapsz) - új GUI (graphical user interface, magyarúl új kezelõfelület) - multiplayer (?)
Sziasztok lehet tudni hogy mi lesz a kövi pechben ? A választ ellõre is köszi
igazából csak kíváncsi voltam, mit bír a legerõsebb hajtómû :D a hajtómû szekció ráadásul rendelkezett egy óriási tartállyal. kilõttem, felment 60 km-re, majd visszaesett 30-ra, de kijutott az ûrbe :D így is, kilövéskor a rendszer max fogyasztása 300 egység üzemanyag volt másodpercenként :D
Itt szerintem pont számít a TWR, én tuti nem használnék nukleáris hajtómûvet. Ha felvittél ennyit a legnehezebb hajtómûbõl, vihettél volna 2 mainsailt meg kurva sok üzemanyagot, ott legalább van thurst.
mindenesetre van egy aszteroidám 24 nukleáris hajtómûvel, cirka 45°os pályaszöggel, pe: 78km, ap: 720 km :D kész szenvedés volt pályára állítani, de a légfékezés segített :P 30 km magasról repült vissza az ûrbe, utána felgyorsítani, hogy ne zuhanjon le :P
ez az aszteroida visszaszerzés nem éri meg. csak 60 sci pont sok-sok tökölésért???
ilyet. spontán felrobban a hajóm, amivel az aszteroidámat pályaközelbe hoztam...
max 10 km :D
megint behaltunk. így adok egy kihívást: tegyetek le egy aszteroidát a Kerbal Space Center max kilométeres körzetében. az abszolút célpont: a KSC területén található zászlórúd extra pont: ha rá tudjátok helyezni valamilyen kerekes jármûre és mozgatni
huhh, most próbáltam magamelé képzelni a jelenetet, de valahogy nem állt össze a kép
szerintem maradok a jól bevált szõnyeg bombázásnál
ha már az új szerkezeti elemek ilyen jól bírják a nyíró hatásokat, lehetne parittyás kilövõrendszert készíteni :D vajon a dokkoló eszközök is bírják ilyen jól a dolgot?
ötlet: aszteroidát pályára állítani, belõle kivezetni a parittya karját, jármû csodálatos SAS rendszerével elhajlítani, majd kilõni :D
Azért nekem is eszembe jutott pár "kiskapu". :)
ejha, csináltam közben egy kísérletet. rendesen megerõsítették a dolgokat, de a kép többet mutat :D
jahh mondjuk igaz bár nagy jelentõsége nincs mer az alatta lévõt is 2x ojan gyorsan löki el magától így annál kevesebb ideig lessz alatta az elõzõ fokozat
de hogy ezzel ne legyen gond legyen az hogy csak a TR-18A Stack Decoupler lehet használni meg az ennél kisebb átmérõjûeket
apropó, decoupler korlátozás nincs bevezetve? teszem azt, a TR-XL Stack Separator a legerõsebb, majdnem 2x akkora erõvel választja szét a fokozatokat, mint a többi hasonló méretû eszköz...
igen úgy egyszerû :D
jahh el is felejtettem említeni hogy én már a Jool nál tartok ezzel a meghajtással, de talán még eljutok pár helyre mielõtt elfogyna a fokozat :D sokat tud segíteni a magasságon a save game edit
ezt nem kellett volna, különben save game edittel pár 100 km magasról indulhattam volna :D
nahh ki hogy áll ? már ha van valaki aki részt vesz ! jelenleg nálam 2517m
még csak egy picit próbálkoztam meg csak tesztelgetés volt, hogy ezt meg lehet e csinálni, de az 1,2 km-t gond nélkül el lehet érni de majd estefele vagy holnap reggel nekifeszülök azt feltornászom
inkább küldök egy egyszerû példát mivel magyarázni nem tudok elég jól
[IMG][/IMG] [IMG][/IMG]
megint unatkoztam ugy hogy szórakoztam egy kicsit és végül: csak mer kihalt a fórum New Quest
a feladat eléggé elüt az eddigiektõl és elég bugyuta a faladat hogy minél magasabbra juttass egy irányító egységet (Stayputnik Mk 1.-est) viszont a trükk ott van hogy úgy kell feljuttatni hogy a meghajtóegységeket csak is felfele irányíthatod, lényegében nem a rakétával, meg a többivel hajtod meg magad hanem tisztán a kiáramló gázokkal
ez ugy néz ki hogy elindítod a rakétát majd leválasztod magadat róla és mivel felfele van irányitva a lángcsóvája ezért el fog lökni, és ezt a müveletet addig ismételgeted amig tudod és jussál minél magasabra
ha nem világos küldök egy egyszerü képet
jahh és a másik hogy minimum 3 fokozatból kell állnia
konkrétan a csapat az aszteroidákon dolgozott, azt az új verzió addig háttérbe szorult
ahogy én tudom eddig semmi jelentés nam volt eddig de én úgy jövõ hónap közepére tippelnék legkorábban bár mivel a mostani kieg melett azon is dolgoztak ezért nem tudom (lehet h csak 2 hét de kétlem)
A jövõben lehetséges, hogy fogják befolyásolni a skillek a dolgokat. jelenleg a Kerbalok nem mások, mint súlyos szállítmányok (a kabinjuk miatt), amikkel sok dolgot tudunk tenni a hajónk körül, szerezhetünk velük sci pontokat, de semmi befolyásuk nincs a programra és a hajókra. idõvel lehet, hogy lesz hatásuk, pl egy jól képzett pilóta 10 %-kal növeli az SAS hatását, egy jó fedélzeti mérnök meg 10 %-kal csökkenti a hajtómûvek fogyasztását, vagy hasonlók. bár az utóbbi nem kéne, mert a végén tizedannyi hajtóanyaggal elmennénk a Joolra és annak holdjaira leszállással, hazatéréssel együtt, mint most :P
igazábol akkor csak az animáción változtat mondjuk én nem bánnám ha több tulajdonság is lenne és akkor tényleg a képzésnek értelme lenne, mer pl befojásolná a hajó manõverezhetõségét ... vagy épp a pontszerzésnél töbet adna ha nem lenne hülye ..