Material Bay is van a müholdon, science Junioer mit tom én szám. az a hengeres.
Sziasztok! Ismét szükségem lenne egy kis segítségre. Ezúttal egy küldetés teljesítésében akadtam el. Egy szkennelő műholdat kell a minimushoz küldeni. Én úgy vélem hogy tökéletesen teljesítettem, de egyszerűen még sem pipálódik ki. Már megcsináltam mind a 2 irányt, a műhold oda-vissza is keringett már, de egyikkel sem hajlandó kipipálni azt az ikont, hogy elértem a megfelelő orbitális pályát. Mégis mi lehet a gond?
Remélem ez már elég dízájnos! Az egyik Crew 6 fő szálítása, a másik egy truck platform. DÍZÁJNOS Roverek!
Kopasz442: Mindig, de mindig az számít hogy hogyan néz ki a gép laci4321: Nekem a Minmuson van egy ilyen bánya-állomásom, ha visszakeresel itt a fórumban megtalálod a képeket szerintem. 5183 és 5206-os hozzászolás. Amúgy a Mohos "kudarcom" óta kicsit pihentetem a game-t: a Division leköti a szabadidőmet :D De jó látni hogy toljátok lelkesen. Múltkor Livius streamelt Kerbal-t fogtam is a fejem hogy miket bénázott :D
Kopasz442: köszönöm a sok segítséget!
Igen a képeiden is látszik, hogy 1000K fölé ment a Convert-O-Tron 125-ös. Nem lehet semmivel 1000K-en tartani, hogy akármeddig működhessen, és amint eléri az 1400K-int, leáll, meg kell várni hogy kihűljön. Csakis a 250-es konvertert lehet "végteleníteni", 4 db kis thermal system már állandó 1000K-en tudja tartani, a konverter így mehet akármeddig. Már csak azért akarom hogy sokáig működjön, mert csak el akarom indítani, aztán magára hagyni az egészet. Ami kis ércet kitermelnek a fúrók, azt alakítja is át rögtön üzemanyaggá és kész, aztán feltöltődhetnek az érctárolók is. Bekapcsolom az időgyorsítást, vagy addig csinálok más missziókat, és egyszer csak visszanézek rá, amikor már fel van töltődve, és ott van az üzemanyaggal teljesen feltöltve, amit szállíthatok is az űrállomásra. Mindezt bármilyen további költség nélkül, végtelenítve.
Robo írtam privit.
Laci még valami szereléssel kapcsolatban. Egy Kerbal 1000Kg-ot tud szerelni(emelni) jó erősek a kis aranyosak, ugye? ha nagyobb súlyt kell emelni opcionális számú Kerbál kell hogy legyen mellete. Elég ha csak ott vannak, és nekik nem kell szerelőnek lenniük. Sok sikert!
Én nem vettem észre ilyesmit, nálam a határon belül maradtak az értékek. persze nem lett agyonhajtva, 900 Ore max amit átalakitott. de ez amúgy is kis teljesítményű konverter. Ha nem a thermal system veszi át a hő terhelést, rakd közvetlen a konverterre, amig a hőkezelő rendszer nem lesz 85% felett nem kell aggodni. Ha ennek ellenére robban nálad lesz a gond esetleg ha van mód lehet üti, vagy egyedi bug. KÉPEK DRIVE-on
Úgy döntöttem tovább folytatom a tesztelgetést mielőtt szerelőket küldök a bányászhajóhoz. És nem tudom, hogy bug-e, de nem lehet a Convert-O-Tron 125-öst hűteni semmivel, 2 nagy hőleadó rendszer sem hűt rajta semennyit. Ez nálatok is így van?
(Úgyhogy kénytelen voltam visszatölteni egy korábbi játékállást, tovább gondoltam a bányászhajót, (javítottam a szerkezetbeli hibát is, ami miatt néha szétrobbant a hajó a gyorsítás leállításakor) és felküldtem a javított, ezúttal már tökéletes verziót. Érdekes, hogy a 2-szer akkora Convert-O-Tron 250-est 4 db kis hőleadó rendszer is le tudja hűteni (1 db nagy hőleadó rendszerhez képest is 10-ed akkora az össz teljesítményük). Na mindegy..)
Küld el nekem a hajó fájlját. És egyébként tele van pakolva teljesen felesleges eszközökkel alkatrészekkel aminek semmi de semmi haszna az ég adta világon. Első szabály: nem az számít hogy néz ki, hanem legyen a leghatékonyabb, ha az megvan akkor lehet dizájnosítani, de nem túlzásba esve. Amit én csináltam minden egyes alkatrészének megvan a szerepe, feleslegesen nem raktam rá semmit, de az én kis bálnám mégis 4700 E míg a te nagy delfined csak 1900 E. de én fel tudom juttatni még így is a holdra.
Egy a baj ezzel a hatalmas jószággal Hiába van rajta eszement mennyiségű aksi a csónak nem képes hosszú utakra sana :( és nem láttam a hajótestre hasonló aksi készletet csak ezeket a kicsiket.
Elég lenne a Moonra kivinni :)Max darabokban van esély a kivitelre.
Szeretnék néhány régebbi módot újra kipróbálni. Ehhez szükségem lenne a játék korábbi verzióira, mint 1.0.3, 0.90, és a 0.22. Ha valakinek megvan valamelyik, küldje el nekem ha lehetne! Köszönöm!
Tehát a Mód nevbe KAS és KIS a kettő együtt kell! És sokat gyakorolj a Kerbinen mielőtt forró helyzetbe dobnád a kerbált! :) És még egyszer, csak a szerelő szerel... mert a tudós kutat, a pilóta meg repül!
Ebben a videóban elmondom a szerelés metodusát, az mindegy hogy régebbi verzió Szerelési videó Driveon Utoljára szerkesztette: Kopasz442, 2017.02.06. 00:51:31
oké Robo, rendben, de melyikre?
A Kas/Kis mód EVA cuccai külön vannak ha jól emlékszem kis űrhajós ikon a tudományos eszközök alatt. Minden kerbal vihet magával eszközöket meghatározott menyiségbe. de a szerelő szerel! Ha csak nem sandbox. Egyébként a többiek csak le tudnak szerelni arra meg elég a csavarkulcs. Tehát minden kabinban van inventory abba kell bepakolni az eszközöket. megnyilik egy ablak az inventorynak, bal klikkel megfogod, fogva tartva helyezed az inventoryba az eszközt. Később lesz erről a módról is videó.
Na ezt vidd fel egy bolygóra :) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.02.05. 20:13:42
Sziasztok! Kopasz láttam a videódban, hogy át tudtál rakni részegységeket egyik hajóról a másikra. Úgy, hogy a Kerbalnál volt egy elektromos fúró. Na én odáig sem jutottam el, hogy azt hogyan kell egyáltalán betenni az EVA hátizsákba a hajótervezőben. Meg vannak olyan blokkok, tartályok, amikbe EVA cuccokat lehet rakni, de arra sem jöttem rá hogy azt hogy kellene. (Próbáltam keresgélni az alanti 3 órás videódban, de nem láttam hogy lettél volna a hajótervezőben.)
Le kellene cserélnem 2 db kicsi hőszabályozó rendszert 2 db közepes hőszabályozó rendszerre, egy Mun-on levő bányászhajón, mert nem elég a hűtés a Convert-O-Tronnak. (A Kerbalon mikor teszteltem, gondolom gond volt az időgyorsítással, mert olyan lassan melegedett túl, hogy addigra már simán újratöltött a hajó, így azt hittem pont tökéletes a hűtés..) Meglehetősen drága a bányászhajó, szóval elég nagy a gondom :D
El tudnátok mondani, hogy hogy kell ezeket az EVA cuccokat pakolászni a hajótervező hangárban, magunkkal vinni, használatba venni, milyen gombokat kell nyomni miután ez a csavarkulcs a kezünkben van, hogy kell egy blokkot valahová máshová áttenni, egy már kész űrhajón?
Kedvetkaptam a járgányodnak a kifejlesztésére:)egész jól sikerült. Te a kerekeket mire pakoltad fel simán csak a hajó oldalára pakoltad? én feltettem abból a vasrúdból egyett és arra raktam a kereket. Majd ha kész lesz felteszek képeket róla Csak ha eljutok valamelyik bolygóra azt nem tudom hogy viszem ki max darabokban. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.02.05. 16:52:08
Aki lemaradt, igaz csak az utolsó két óra van meg, hogy miért azt a YT tudja! :) Vagy mégsem?!
Ha a YT istenei is úgy akarják itt lesz az időzített adás! :)
Közben rájöttem :) Viszont egy kérdés Nincs valami étézláb megoldás az indítósorrend automatikus felépítés szabályzó részéhez? Ebben az esetben kicsit zavaró hogy az összes kis rakétát karonkénti indítási sorrendbe pakolta be azaz 6 csoportba ezt a 6 csoportot kicsit macera rakétánként egy packba szedni.illetve az a bajom ha berakok egy elemet pl egy rakétát azt mindíg a 0 jelzésű packba teszi bele és nem nyit egy magasabb számú csoportot az alján a listának Nem lehet ezt valahogy szabályozni Vagy valami módon mozgatni ezeket a csoportokat mert ebben az esetben igencsak hosszú az egyes indítási fázisok mérete kicsit nehezebb lavírozni benne.Az rendben hogy a csoportokat ha megfogom és fel vagy le rántom akkor az indítási sorrendet megváltozatom de pl egymás mellé pakolni a sorrendeket hogy ne függőlegesen legyenek?
Ilyen erősen összeépített eszközöknél ajánlott a rögzítő kábel, rúd vagy minek is nevezzem eszköz használta, és az nem engedi meg, hogy bemozduljon a rögzített eszköz így nem kezdi el ezt az erősödő hullámzó mozgást. (bár ez se mindig segít)
Akárki akármit mond, a misszionárius póz mindig működik. A többi vagy-vagy.
annyi biztos hogy valamelyik mód okozza. hiba jelentésből szerintem esélytelen megmondani mer mindig ugyanazt az általános hibát dobja és nem részletezi hogy pontosan melyik file okozza. legegyszerűbb az lenne amire te is gondolsz szerintem hogy egyenként kiveszed az új módokat és elöbb utóbb kiderül mi a forrása kieveszed az összes módot és megnézed, majd a felét visszarakod és akkor megnézed, ha megy akkor a módok másik felében van a gond akkor annak a felét rakod fel és így tovább felezed.. ha meg üti egymást 2 mód akkor meg sok sikert :D
Srácok valaki az error log file tartalmából meg tudja fejteni nekem miért fagy le a játékom ha kimegyek az indítópultra? Van amikor fel tudom löni a rakétámat és vissza is tdok menni a hangárba majd a második indításnál semmi bejelzés egyszerüen csak meghal a játék. igaz telenyomtam modokkal kipróbáltam uj jjáték indítással is de semmi.Azt még nem lestem meg hogy ha kiveszem a gamedatát mükszik e.
áá gyülölöm a spontán ksp leál szöveget főleg ha nem mentek:( Nem minden módnál de müködik hogy külön saját mappába pakolászom a modoka. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.01.29. 17:02:02
Amig a légkörben vagy addig ha leállitod a hajtóművet, mindig lassulni fogsz, hisz van lég ellenállás! És ez az ellen állás nem ugyan az mint a Star Wars resistance..
Akkor vagy nem nézted meg a módos videót, vagy nem érted amit ott elmondok! Nice work!
#1 Nem, a modok mindenképp a GameData-ba mennek. Maximum a GameData-ról csinálsz másolatot. #2 Csak a legfrissebb moduleManager.dll legyen bent #3 Mindenképp ki kell csomagolni. (Attól, hogy nem látod, a CKAN kicsomagolja). #4 Nem lehet szüneteltetni. #5 Elvileg van mod rá, hogy az VAB-ot bővitsd.
nem tudom lehet hülye kérdés fel lövés után lehet e valahogy szüneteltetni a mozgását az ürhajónak esetleges pályaív kialakítása céljából? Mivel ha én a kialakuló íven próbálnék új pályát adni neki a kijelölt pont állandóan elcsúszik ugye mivel a hajó állandó emelkedésben van. Az meg szerintem nem korrekt megoldás ha a tolóerőt lenullázom az ív kialakításához mert akor elvesztem a tolóerőt bár ha kijutok a fekete csíkba ott megmarad már a sebességem ha jól sejtem. Illetve másik kérdés: Használom ezt a modot: TweakScale . Ebben az esetben hajóépítésnél kiderül hogy kicsi lessz a szerrelődokk nem lehet valahogy kivinni a készülő járgányt a szabad ég alá hogy ne zavarjanak a tetöszerkezete a csarnoknak? Esetleg van valami csarnok eltüntető mod?
Egy telepítési kérdésem lenne a modokkal kapcsolatban Megoldható e úgy a modok telepítése hogy saját fantázianevű mappába pl mod001 nevű almappába telepítem bele a kiszemelt módot a gamedata mappába? Mert megfigyeltem a betöltőablakot hogy ha egyre több kiegészítőt pakolok bele betöltésnél pl a mappák elérési útvonalát egymásra írja a képernyőn és egy idő után igencsak belassul a betöltése is illetve előfordul hogy erroros filokat észlel és meghülyül a játék. Jelenleg a redux kas kis modokkal bevált a dolog. Illetve még egy kérdés a zippes filokat mindenképp ki kell csomagolni vagy elég a zipett betolni a data mappába és a zippelt állományt töltené be a játék? Mert a mod letöltő progi is csak annyit csinál hogy készít egy mappát és a letöltött zippeket abba tolja bele de nem vettem észre hogy a programon keresztül betelepítené.
Meg annak aki perfect szakmai angol, orosz, német nyelvtudó. Na persze, de azt nem tudjátok, hogy az angol, meg az orosz KSP wikit és ő csinálja. Egyébként válaszolt, és ha ráér, mivel épp diplomázik, na meg becsajozik, tehát valamikor egyszer, akkor updatálja az adatokat.
át kéne adnia neked az oldal szerkesztését:) vagy valalinek aki hasonlóan okos a játékkal kapcsolatban:)
De saj nos a Wiki-n a legtöbb adat több mint egy éves, sok már elavult, pl a bolygók adatai sem mind igazak már. Írtam NWM-nek aki készítit, de biztos nem ér rá.
azt hittem van egy normális wiki oldala a játéknak ahol esetleg gyüjtik a felszerellések leírását de rendes wiki oldalt se találok
És azok a kamera szerű valamik amik bent vannak a játékban pl az a nagy csőszerű aminek az oldalán dugja ki a kamerát vagy az a kicsi félben elvágott cső külselyű kicsi kamera? Nekevek még nem tudom és nem is nagyon akarom megjegyezni az még várat magára.
Ezt valamilyen kamera addonnal csinálták, mint a Camera Tools. Ez kvázi egy FPS nézetet tesz lehetővé, akár 1000x nagyítással - így néz a Kerbal felé, és így készült a videó. A Camera Tools viszont nincs fejlesztve, fogalmam sincs, milyen addon van most, amivel ezt meg lehetne csinálni.
A fentiekből fakadóan nem "tudsz" kémműholdat csinálni. Megfelelő addont feltelepítve bármilyen Kerbal körül keringő űrjármű megfelel a célnak.
valami hasonló műholdat szeretnék mint a videón látni szeretném valamilyen módon feltéprképezni miféle anomáliákat talált a felszínfelderítő müholdam. tehát felszíni formákat szeretnék közelről megnézni ehez milyen kamera, antenna kell.
Mi az a kémsatelit? Kémműhold vagy spy satellite, de ez félig magyar, félig angol szó. :D
Amúgy mit értesz alatta?
esetleg lehet olyan satelitet építeni aminek a későbbi pályamodosításához valami ujratermelődő meghajtó energia társulna? esetleg lehet valahogy energia alapu meghajtást kreálni ezekre az eszközökre?
Újratermelődő energia például a napelem - vannak addonok, amivel ion vagy plazmameghajtás jelenik meg a játékban. Az ion-hajtóműhöz xenon, a plazmahajtóműhöz ha jól rémlik lítium kell üzemanyagnak - e mellett csak elektromosságra van szükségük, és nagyon jó a hatásfokuk. Hátrányuk, hogy a tolóerő szörnyen minimális, tehát ha csak nem kicsi és könnyű műholdjaid vannak, akkor beleőszülsz, amire egy komolyabb manővert megcsinálsz.
Valentina jetpackkel - Scott Manley ezúttal egy rövid, de nagyon hangulatos alkotással rukkolt elő :)
skacok miből áll egy kémsatelit? esetleg lehet olyan satelitet építeni aminek a későbbi pályamodosításához valami ujratermelődő meghajtó energia társulna? esetleg lehet valahogy energia alapu meghajtást kreálni ezekre az eszközökre? Bökjetek hátba ha hülyeséget mondok:)
mi az a piros kör a kijelölt sat körül? betargeteltem és ugy maradt?
Igen Robo akkor jó. Nem baj ha nem tökéletesen 90 fok az inclination. Max kissé továb tart, esetleg néhány kis sáv üres marad. Egy 5000 DV-és rakétával biztosan meg tudod csinálni, csak próbálkozz tovább! :) Sok sikert és gratulálok. U.I.: És idő gyorsitásnál a csik azért nem jelenik meg rogton, mert van egy frissitési ideje a térkép ablaknak( a kicsinek). van egy kis csik ami lentről felfelé halad az a frissitési csik.
Gondolom akkor van jól belőve a műhold ha a pályálya a kiterített bolygótérképen egy hullámzó csíkot kreáll felderítés közben észak déli irányba kószálnak most odafennt igaz nem pont a két pólus közötti egyenlítőn sétálnak hanem kicsit eltolva sikerült a müvelet. Valami hasonlót müvelnek most felderítés közben.
Az vajh mért van ha feltoltam a műholdat a SCAN saten látom hogy húzza a csíkot viszont, ha felgyorsítom elfelejti a csíkot húzni csak a pálya módosul?
Nos jelentem az évezred első műhold fellövése némi technikai hibákkal egybekötve (Pl rakéta modulok leszakadása a főmeghajtóról) sikeresen végbement. Nem pont az egyenlítő felé sikeredett a manőver, de ennek is örülök. Így feltérképezi a bolygómat ez a kismadár Kopasz? A következő buli az lenne hogy egy alapbázist kéne feltolnom, de félek a precíz azonos pályára állás eredményességétől. Nem tudom hogyan tudnám kivitelezni hogy ugyanarra a pályára pakoljam a következő modult.
Radar Altimeter, és a Multispektrometer kell a ScanSatból ehhez minimum. És a Kerbinnél kb 250Km az ideális. Viszont a surface scanner ami stock, az max csak 150 km-en jó
Jah már akartam kérdezni:) Milyen alkatrészeket érdemes felpakolni egy bolygókutász müholdra ami esetleg a feltérképezésen kívül anomáliákat is fel tudjon kutatni? Az okés hogy alapra rájöttem hogy az a kis grillsütő formájú ovális antenna a térképfelderítő s jó ha van belölle mind a 4 oldalon mert ha fordul a műhold akor is készíti a térképet, de mégis milyen alkatrészeket érdemes feldobálni?
Köszi Kopasz:) a viderót:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.12.27. 19:18:20
Tessék a kezdőknek, lehet okulni!
Mindjárt felteszek egy részletes videót, kb egy óra.
A hangárokban az elemeket teljesen oldalt elvileg gyártója szerint is nézheted, pl.: KW Rocketry. És ezenkivül több féleképpen szürővel is meg jelenithetők. Nem kell mód csak nézd át.
Az oldalsó lista elemei nálam a blockok:) és arra gondolok ha felteszek egy modot pl egy űrrepülő alkatrészeit azt be lehet e tenni egy fül alá hogy egy helyen legyenek az alkatrészei.Vagy felteszek egy rakéta modot azoknak az elemei ne a közös rakéta csomag alá tárolódjanak hanem pl a mod nevével azonos fül alá.
Ez egy nagyon érdekes kérdés Robo, de biztosan én nem tanultam eleget, de semmit se értek belőle. Mi az a Block lista, mi az hogy összekeverve(hol?).
Kérdés: Be lehet e állítani a block listát úgy hogy a feltelepített módok ne legyenek összekeverve és a modok szerint legyenek kiválogatva