nagy keresztmodul nincs. ráteheted nagy üzemanyagtartályokra, alkatrészekre. de ha keresztdokkolót akarsz belõle, akkor fogod a kicsit, ráteszel 1-1 átalakítót az oldalaira, hogy rámehessen a nagy dokkológyûrû
sok függ a játék verziójától. a 0.22 már 2-300 alkatrésznél szaggatott míg a 0.23 5-600-nál is stabilan fut. az alkatrészek számát a térkép nézeten tudod megnézni az i gombra kattintva. a part count mondja meg, hogy az adott jármûved hány alkatrészbõl áll
valaki tudja hogy milyen modban van benne a nagy dokoló kereszt modul? Értem itt azt hogy mire rá lehet rakni a nagy dok gyûrût
ezek a videók nagyon nagyok pláne a hold szétlövése :D
ezzel a moddal azért nem olyan nehéz a másik mûholdjára vadászni (konkréten a rakétás részére gondoltam,egy régebbi verzióval tökörésztem csak hát egyedül nem volt nagy élmény levadászni a dolgokat:) )
hali valaki meg tudná mondani miért lassult be a játék erõs gépem van ssd meghajtom megy a game és mégis be van lassulva :( Pedig csak 1 db állomás van fent bár az böszme nagy :D Tudtok valami hasznos tippet ?
egyre jobban megy a landolás. elsõ alkalommal - majd egy fél évvel ezelõtt - 10 km-re volt a landolási pontom. másodjára 1 km. most már 50 méter környékén tartok :D
végre eljutottam odáig, hogy teszteljem a külön leszállóegységes eldobható tudományos eszközöket. mûködnek :D csak túlbecsültem az üzemanyag szükségletét, a leszállás után a tartály 1/3-a fogyott el.
most raktam fel két modot, hát ha érdekel valakit. az elsõ nélkül a második nem mûködik. játékmechanikai változást nem adnak, de nagyot dobnak a hangulaton:
mind a ketten csináltok vadászgépet és megpróbáljátok egymást kilõni vagy egyserûen versenyeztek egy adott szakaszon ... sokmindent lehet csinálni csak ötletek kelenek
ja, vagy az egyik megpróbálhatja megakadályozni a másikat. bár az nagyon nehéz lenne, még egy ûrrandevút se lehet összehozni 5 perc alatt
Igazából a multit a munka lerövidítésére lehet használni. Pl.: ûrállomás, bolygóközi ûrhajó építése. Vagy egyszerre lehet szondákat küldeni valamelyik bolygóra, míg a másik felén Kerbineket és jármûveket letenni a felszínre. Onnan meg egyszerre két irányban lehet elindulni. De ezt már most is meg lehet csinálni a KMP moddal. Szóval a Squadnak csak finomítani kell a rendszeren.
elég jó géped lehet akkor nekem sajan 6-700 darabnál már a normál sebességnél kb 4x lassabban megy minden, és sajna a 0.23 se segített ezen de majd talán javítanak még rajta (elvileg volt már róla szó hogy meg lesz oldva ez a probléma is)
a gigantikus eszközök építése se mûködik. amíg a motor 6-700 alkatrészig bírja szaggatás nélkül - bár még mindig jobb, mint a 0.22-ben a 2-300 alkatrésszel.
igen amig megy a manõver addig a másik fél normál sebességen van de utánna õ is tud gyorsan menni meg multiban szerintem nem az lessz h én most erre a bolygóra megyek vagy arra hanem pl. a közelben alkotni valamit vagy egymás ellen csatázni egyszerû szerkezetekkel ...
lehet multizni csak macerás ha nem tud a 2 fél vagy több összebeszélni.
mibõl is áll a játékmenet? fellövés, orbitra állás. ez 10 perc. manõver beállítása, 5 perc. manõver elkezdése (pár másodpertõl pár óráig, méret függvényében). utána napokig, akár fél évig várakozni a következõ manõverre
gondolom hasonlóan a többi játékhoz itt is lehet sebességet állítani csak azzal a különbséggel hogy mindig az a leggyorsabb amekora a leglasabb sebessége( és ijenkor csak a manõverek során okoz gondot a lassú idõ azt utánna ugyis megin gyorsítva van.
mondjuk érdekelne, hogy mit akarnak a multiplayer-rel. mikor az egyszerûbb Kerbin körüli missziók is órákba tellnek, egy Mun/Minmus utazás pedig napokba
eddig sajna nemtúl sok konkrétumost mondtak (lehet h lessz lehet hogy nem módon)
amúgy várhatóan az elemek közti kapcsolat lessz állítható vagy mi (rugalmas-merev) elvileg lessz egy aszteroida is bár ebben nem vagyok biztos de a NASA miatt most eléggé ráfeküdtek egykét dologra ha jól olvastam akkor a kutatásoknál is lesz némi változás meg a kezelõfelületen + ami egy jó dolog hogy lessznek küldetések remélhetõleg a másik meg hogy a multiplayer es irányzat felé kezdenek már dolgozni, bár azt a legvégére akarják hagyni de talán elöbb is lessz belölle valami emelet még a file rendszerben is elvileg a módolhatóságon változtatnak de ez nem biztos
itt van 2 link ezekbõl lehet kiszedni nagyjából, bár angolul alig tudoml igy emiat nem is tudok konkrét dolgokat mondani link1link2
igy hirtelen nem jut több az eszembe meg ezek is ojanok
lassan össze kéne foglalni, mit várhatunk a 0.24-be :D
Remélem nem felejtettétek el, ma Vall-entin nap van!
szerintem pár másik moddal együtt még mûködne is - térdízületek és azok összehangolása nélkül nem nagyon fog lépkedni
Köszi a sok tippet fel fogom használni :D A videó isten király csak a sikítozás hiányzik belõle :D
Az üzemanyagot a Biomassa mod segítségével szeretném megoldani nem kell hozzá csak áram meg egy vagon modul és mindent meg tudok termelni :D elméletben.
Kamov köszi a tippeket remélem a nagy dokkoló gyûrû elég lesz. Ha szimmetrikusan építem ki az nagy hajót akkor és vontatom akkor kisebb az esélye hogy megcsavarodik ?
mondjuk a spéci, nagy egységeket nem viszi magával, hanem elõre elküldi õket a célbolygóhoz egy adag üzemanyag utánpótlással. ha már van dokkolás és modularitás, ki kell használni
A jövõben remélem kicsit finomítanak a "futómû fizikán" :DD
Ha mindenhova le akar szállni és viszi a különleges leszállóegységeket, akkor sem fogja tudni megoldani üzemanyag utánpótlás nélkül. Vagy a Kethane mod segít vagy az a biomass mod, amit nem ismerek. De akkor nem is kell nagyon nagy hajó, egy max 10e dV-jû hajónak elégnek kell lennie.
teljesen igazat adok. kell egy univerzális egység, ami a négy nagy égitest kivételével mindenütt le és fel tud szállni, egy a Jool 2 nagy holdjához és egy az Eve-hez. az üzemanyagot meg külön is lehet küldeni, egyben sajnos szenvedés - de a kihívás errõl szólt :D
Ha szeretnéd az összes holdat és bolygót bejárni, akkor inkább azt javaslom, hogy készítsd el a fõ modulodat és külön az üzemanyag utánpótlást és külön a különlegese leszállóegységeket. Ha minden bolygóra le a akarsz szállni, akkor csak néhány bolygó esetében kell külön leszállóegységben gondolkoznod, a többit egyszerûbben is megoldhatod.
Ez ITT egy album, amikor egy hajóval bejártam az összes bolygót és a nagyobb gravitációjú holdak (pl. Laythe, Eve, Tylo) ki lettek hagyva. Jelen pillanatban Eeloo-ról kellene visszajutnom, de egy picivel elszámoltam magam és az odajuttatott utánpótlás kevés volt, még kellene egy kicsi.
Gondolom te nagyobban gondolkozol, de látható, hogy kicsiben is sok üzemanyagra volt szükség, pedig a súlyt minimalizáltam ahogy csak tudtam. EBBEN az albumban van a legnagyobb ûrhajóm, amit másik bolygó köré juttattam (és vissza), itt a cél Jool összes holdjára való leszállás volt. A teljes rakéta 451 tonna volt.
Ha pedig ûrállomáson gondolkozol egy másik bolygó körül, akkor azt is érdemesebb darabokban eljuttatni és ott összedokkoltatni.
Az utolsó tanácsom pedig, hogy az ûrben könnyebb (célszerûbb?) húzni, mint tolni.
Áááh már megint ez a nyomoronc telefonos szókiegészítõs behelyetesítgetõs cucc szórakozik velem a zárojelben a hárommillió= bedokkolni (bár hogy hogy sikerült ezt beadnia helyette azt sosem fogom megérteni a másikat meg meg ki lehet találni.
Hasonlóra gondoltam mind amit maskimxul mutatott csak a portik egymóstol legyenek jóval Messzebb (jóval stabilabb, és könnyeb hárommillió) és nem muszály egyszerre csatlakozniuk csak lényeg hogy egymás felett legyenek és úgyis össze vonzák egymást Amúgy maskimxul kössz a képe, sajna nem tudtam gép közelben lenni
A nagy doikkolókat és merevítéseket érdemes használni. A maximális méretet a géped teljesítõképessége határolja be.
Az ûrállomás meg poénnak jó, de utazásra nem.
Multiport docking vagy multiple docking ports.
De jó nehéz egy ilyet összedokkolni, mivel az öszes portnak pontosan egyszerre kell egymáshoz érnie, ha az egyik kicsit korábban csatlakozik mert a két hajó egymáshoz képest szöget zár be, akkor csak az az egy fog dokkolódni, a többi nem.
Más kérdés, hogy állomások nem utazásra valók, benne is van a nevében, hogy áll :)
De ha mindenképp utazgatni akarsz vele, akkor érdemes felrakni a quantum struts modot meg esetleg a kerbal joint reinforcements-et is.
sejtem de mit akarsz mondani hogy nem egy vonalból legyen az állomás. de képnek szerintem mindenki örülne mert nem hiszem hogy csak én szenvedek ezzel :( Már végig olvastam az egész fórumot de nem nagyon olvastam erre vonatkozó megoldást :D Megalomániás állomás projektet szeretnék amivel végig járhatok minden rendszert és minden holdat. A biomassa mod segítségével folyamatosan tudok termelni üzemanyagot csak nagy állomás lesz a végén :( várom a képet :D
állomásokat szállítani ? azokat ahol összerakod azok ott is maradnak általában de ha el akarod egybe juttatni valahova õket akkor érdemes a nagyméretû dokkoló portot használni vagy egyszerre 3-4 db normált és akkor a következõ egységet amit rácsatolsz ugyanabban a 3-4 es elrendezésben elhejezett dokkoló portal csatolod rá és akkor az inbojgást ki lehet küszöbölni mer nem 1 pontban lessz a forgás hanem egyszerre több pontban lesz csatlakozva a következõ egység és nem engedik egymást elmozdulni.
ha nem tudod hogy értem akkor szolj és megpróbálom képen bemutatni.
Nagy ûrállomásokat hogyan lehet úgy össze rakni hogy azok ne kezdjenek el csavarodni imbolyogni amikor a kerbint akarom elhagyni ? Mekkora állomásokat érdemes maximum építeni vagy szállítani ?
elég SAS esetén megoldható. illetve most, hogy a hajtómûvek teljesítményét is lehet szabályozni, szintén tud segíteni. illetve van olyan mod, ami automatikusan szabályozza a teljesítményeket
Mivel az összecsatolt szerelvény (vagy mi) nem szimmetrikus, ezért forgatónyomaték fog keletkezni a hajtómûvek beindításakor. Konyhanyelven: irányíthatatlan.
huhh komplikált egy mód. még az alap elemek közt is van nekem ojan ami azt se tudom h mire való, nemhogy egy ijet feltegyek. pedig jól néz ki csak az az extra megahajtás egy kicsit túlzásnak tûnik
miért ne lehetne vele elhagyni ? csak rá kell csatolni a megfelelõ toló szerkezetet vagy ha a legalján is van dokkolási pont akkor még egyszerûbb, csak a forgás a macerás
vagy ami most hirtelen eszembejutott az még poén is lenne: ted fel ezt a módot: link és egyszerûen megcsákjázod és vontatod magad után. :)
Voyager Mk.I és Bee Mk.I in Kerbin Orbit //Nem fogják elhagyni az orbitot, újra építem egy barátom javaslatai alapján, csak gondoltam én is megmutatom amim van :)
ez tényleg mükszik :D erre soha nem gondoltam volna bár nem szeretek semmit sem a ssd pakolni a rendszeren kívül. Köszi :D
3 lehetõség van: - a játék mappája van rossz helyen (nekem csak a windows-os partíción mûködik móddal együtt) - rossz helyre raktad fel - nem rajtad múlik :)
nekem is sok gondot okozott a módoknak ez a hibája, de úgy tapasztaltam hogy a windows-os partíción nagyjából mûködnek, ha úgy se akkor felrakom a játékon bellül mind a 2 helyre a módot azt csak jó lesz elöbb utóbb és végül a még midig nem müködõ elemeket ki szoktam venni és nem zavar.
sziasztok valakit tudja hogy ha a biomassa mod miért fehér minden modulja ha felrakom ?Pedig nagy fantáziát látok benne :D http://kerbalspaceport.com/renewable-bio-fuel-modules/
Thx ránézek, hátha össze tudom hozni azt akkor kipróbálom, mer egy kissé reálisabb lenne.
Ez a naprendszert alakítja a valós értékekhez. Ezt használja az ürge is. A rakéták mintha a kw rocketeryben vannak benne, de ebben nem vagyok biztos. Az adatokat elnézve ezzel a szerkezettel legalább kétszer lenne képes elhagyni az eredeti Kerbol rendszert, szóval ezeket együtt érdemes használni.
üdv all egy kérdés remélhetõleg több válasszal most néztem ezt a videót videó és ojan adatok voltak benne, meg a kerbal is teljesen más volt és a lényeg: nem tudjátok h miféle módokat használhatott vagy mi volt benne mer eléggé elüt az alaptól.
Az ilyen videók és tom36 hajói is mindig megdöbbentenek, hogy miket lehet létrehozni ebben a játékban. Én nem vagyok ilyen kreatív és csak a "hagyományos" rakéta formákban tudok gondolkozni.
Néztem már, de ez az amivel nem is próbálkoznék én !!! 650 elem mellett nekem nem futna ijen jól már. amiket szoktam építeni hajókat azok is ennyibõl szoktak nagyjából állni de egy szenvedés nemhogy még a légellenállással is számolnia keljen a gépnek.
ez az 1 tankos megoldás nagyon durva fõleg az hogy hogyan összehozta a pályát (minimális módosításokkal mindig oda jutott ahova akart) nálam ez úgy szokott leni hogy egy csomót megyek mire elérem a szükséges pályát
igen, láttam - kb aznap, mikor kitette. õ még összesen egy narancs tankkal is felszállt, elment a Dunára, landolt, majd leszállt az Ike-ra, landolt és hazarepült.
hát kikapcsolt monitoral nem könnyû, de ha egy másik monitor is rá volt kötve akkor nem hiszem hogy nehéz lehet de sztem annélkül is megy csak el kel találni az irányt
Láttad azt a videót, amiben kikapcsolt monitorral állt pályára? A KSP már az akaratának is engedelmeskedik :D
nemártana !! mer jelenleg elég rossz a helyzet hiába optimalizálták elvileg a 0.23 ban rendszert valahogy én nem vettem észre hogy változott volna bármi is és nekem a lagg eléggé elveszi a kedvem, mer az egyszerû dolgoknál nem gond de ha alkotni akarok akkor megszenvedek vele már.
Scott Manley-nek volt egy videója, amiben beszélgetett az egyik fejlesztõvel és mondta, hogy az új Unity motor talán jobb lesz a 64 bithez. Jelenleg tesztelik, én nagyon örülnék ha összejönne.