Adott egy 100%-osan szimmetrikus rakétarendszer 6*3 szilárd hajtóanyag rakétával, rakétánként 5 rögzítési ponttal. Kilövés elindul, meg sem rezzen a gép. Mereven emelkedik felfelé, majd mielõtt kifogyna a kraft 1, azaz egy darab szilárd hajtóanyagú rakéta elszáll a fenébe, persze ettõl felborul az egész és sikertelen a kilövés. Mi lehet a gond? :S
Mennyivel egyszerûbb volt, mikor bementem a boltba, levettem a polcról ami kell, kifizettem és játszottam... :D
paypalon nem kötelezõ dombornyomott kártyát,sem hitelkártyát megadni tudtommal. simán tudsz az accodra pénzt utalni pl netbankon , vagy átutalási megbízással,a megjegyzés rovatba be kell irni az azonosítót amit a paypal acc oldalon megad. Ha megjött rá a pénz már tudsz vásárolni.
Nem tudom mi lesz, lehet a végén ismerõst kérem meg, hogy vegye meg nekem steamrõl ajándékba én meg kifizetem neki. De akkor így még egy kis ideig marad a tört -.-
OFF Mostanában sok kickstarter és steam-es kis játékokkal játszom, mert a nagyokban nagyon csalódtam. Sokszor meglepõdöm, hogy elkérnek akár 10-12e ft-ot is egy 100megás játékért, ami úgy néz ki, mint egy régi DOS-os. Ehhez képest a KSP 6000-es ára nagyon baráti. /OFF
Nincs dombornyomott kártyám és a paypalhoz is az kell. vagy rosszul tudom? Nekem csak egy sima bankszámlám van, amire utalják a fizut meg egy sima bankkártya, amivel nem lehet neten fizetni.
Akkor esetleg próbáld meg a Kerbalspaceprogram.com-on keresztül. Ott fizethetsz PayPal-on keresztül is, nem kell létrehoznod fiókot. Csak megadod a kártya adatokat amit kér és kb ennyi.
Na aki multizni szeretne az itt megtalál minket. :) Server IP: B9.thekerbalnetwork.com ; port: 3002
Megnéztem a steamet... hát hiányoznak a régi szép idõk... Banki átutalás aztán helló szia... Akkor ez így nem fog menni. Kicsit maradi vagyok de nekem ezek a netes fizetések elég kínaiak...
van dombornyomott bankkártyád? a jelenlegi USD és Euro árfolyamokat és az akciókat nézve ma a Steam-en nyerõ megvásárolni (cirka 5000 HUF). a steam meg segít végig a vásárlás során magyar nyelven. mondjuk amikor én vettem, a steam-et elkerültem, mert akkor vagy 1500 ft-tal drágább volt, mint fejlesztõk honlapján. igen, nem mindegy, hogy 27 USD vagy 27 Euro...
Ha valaki tudna segíteni nekem a játék megvásárlásában (igen, eljutottam végre idáig), akkor jelezze már. Sajnos az ilyen netes vásárlások nem az erõsségem. Nagyon hálás lennék. Esetleg ha van magyar értékesítõje, az még jobb lenne.
Szóval, aki délután jönne egy kis multizásra itt vannak az infók.
Szóval ajánlatos egy tiszta KSP 0.22, mert beleturkálhat a játékba. Erre menjen fel a KMP. Azt hiszem még mindig csak az alap alkatrészekkel mûködik a multi.
Szerintem majd keresünk egy üres KMP szervert(ip-t majd adok) és azon fogunk hülyéskedni. :)
Na sikerült megszereznem a narancssárga tartályokat. Most már nagyiparban nyomhatom a robbantásokat :D
Igen eddig ezt értem. De ha túl sok a súly, akkor miért tudok vele repülni? Ez a része nem egészen világos. Gyenge a kapcsolódás ahhoz, hogy megtartsa egy helyben, de ahhoz elég erõs, hogy fel bírja emelni.
Próbáld meg alátámasztani, mint lógatni. Ha túl sok súly lóg egy kapcsolódási ponton, akkor azt nem bírja, ezért szokott szétesni.
Na ez a másik, amit nem értek. Össze van rakva a hajó, repül is minden. De ha ilyen állványra teszem, akkor meg szétesik, mint ha nem lenne összerögzítve sehol... Egyre kevésbé értem a játék mûködési elvét...
van, mikor perceket, sõt, napokat kibír a kilövõálláson, néha pillanatokat se. használj sok-sok TT18-A Launch Stability Enhancer-t
Na jó kezdek mérges lenni... Próbáltam újra kilõni ugyanazt a szonda+hordozórendszert, amivel az Eve-re is eljutottam. Semmit se változtattam rajta, még egy rajztût se tettem rá vagy vettem le róla. Kiteszem a kilövõ állásra, space és bumm... szétesik az egész és felrobban. Miért mûködött tegnap és miért esik szét ma?
konkrétan jelenleg az egész aerodinamika egy vicc.
Nem, ezek jelen pillanatban csak dizájn elemek. Késõbb talán lesz értelme. Egyébként gratula a sikeres EVE landoláshoz.
Vannak ezek a kúpok, amiket a rakéta tetejére lehet tenni aerodinamika javításra. Érdemes használni õket? Nyerek velük annyi sebességet, amit a tömegük miatt vesztek?
Ja igen jól látjátok nincs rajta visszatérõ egység, de az nem is volt cél. Antenna van, napelem van, szóval mennek haza ezerrel az adatok. Sajnos még csak 3 tudományos cuccosom van: trutyi, labor és hõmérõ. De úgy hiszem ezekbõl is kapok majd bõven pontokat :)
Valami gond van a játékkal... Elsõre sikerült csinálnom egy olyan szondát+szállítót, ami sikeresen elsõre eljutott az Eve-re és le is szállt épségben. Azt hiszem ez eddigi KSP pályafutásom legsikeresebb küldetése. :D
Akkor majd egyeztetek pontosabban ismivel és akkor leírok majd mindent. :)
asztali pc, így VGA van rendesen, egy HD6700 szériájú kártya 1 GB RAM-mal, plusz 4 GB DDR2 RAM. a kártya konkrét típusát a doboza nélkül meg már nem tudom. pár év vacak diákmunka benne van a gépben
Vasárnapra tervezünk egy kis multit haverral, ha valaki gondolja szerintem nyugodtan csatlakozhat majd hozzánk. Mondjuk lehetne építeni egy ûrállomást együtt.
Vasárnap majd több infót tudok mondani.
Egy i5-ös laptopon játszok, de intel grafikával és az sem bírja. Az a baj, hogy még nem támogatja a több magot csak a HT-t, vagyis max 1 rendes és egy virtuális magot használ ki. Az e7400-ban pedig nincs HT, de nem olyan gyenge az a proci.
konkrétan elfogyott a gépem fizikai tartaléka. hiába van felhúzva a proci, ide már kevés a core 2 duo e7400. i7 vagy jobb kéne, de péz nuku. kéne már egy munka...
a Laythe egységem feltankolva. bár a Jet hajtómûveknek nem töltök után üzemanyagot, a kilövés során ígyis csak 30 egységet használtak el a 150 egységbõl. így csökkentem a súlyt :D
jahh akkor ezért nem tudtam más légkörrel rendelkezõ bogyón használni mer aszt hittem, hogy elég ha van valami légkör.
jahh vagy úgy de akkor ebbõl adódik egy kérdésem: más légkörrel rendelkezõ bolygókon is lehet használni sugárhajtómûvet ? mer eddig valamiért nekem sosem ment vagy valamire még szükség lenne hozzá, mer alapban hajtómü + üzemanyag + légbeömlõ, szivó.
a 6 személyt azért mondtam, hogy 8 órákat dolgozzanak váltott mûszakban. elméletben, gyakorlatilag soha nem szedjük ki õket a kabinjaikból :D a tudományos apparátusra azt mondanám, legyen teljes. de ez a te döntésed. a visszatérés szintén a te döntésed. ahogy én állok, úgy néz ki, hogy egy kabinban vissza tud jönni mindenki :D
a manõverezésrõl: érdemes a Jool rendszerbe való belépéskor egybõl a Laythe-t megcélozni, ha jó pozícióban van. így kevesebb üzemanyaggal megoldható, mint a Jool körüli pályáról átállni a Laythe pályájára. a fly by se rossz ötlet, végtére is megspórolhatod az egész szerkezet fékezését és gyorsítását. nekem még valahogy be kéne venni a tervbe az Eeloo hajómat is a rendszerbe, de kéne neki két dokkoló átalakító, mert jelenleg nem tudom csatolni a rendszerhez. az intézhetné el gazdaságosan a pályára juttatást, majd a visszajuttatást a fõ hajóhoz.
Most a hasznos teher 133 tonna, erre jön még a harmadik leszállóegység, amit sikerült 2 tonnával csökkentenem, így pont 150 tonna az összsúly + mûholdak. Kérdéseim: - teljes tudományos apparátus kötelezõ? Elég a Science Jr vagy a Mystery Goo is kell? Az egyik helyettesíti a másikat, nem gondolkoztam mindkettõben. - Min 6 személy: na ez lehet csak 5 lesz, de még gondolkozok hogyan tudnám megoldani - Mûholdakra valami kikötés? Jelen pillanatban ki tudnám hozni <1,5 tonnából mindet, de csak két antennát raktam rá és kész. - Kerbin-re való visszatérés: elég ha Kerbin körpályára térek vissza és a lejuttatást külön oldom meg, vagy azt is egyben?
A manõvereken gondolkozom, hogyan lehetne több üzemanyagot megspórolni. Jool légterében fékezni, hogy Laythe magasságába kerüljek, majd ott leszállni. Aztán irány Tylo. A két külön leszállóegységgel lb 80 tonnával csökkenne a súly. Aztán Jool körüli pályára állni, valahol Vall és Tylo esetleg Tylo és Bop között, onnan indítva a három kis gravitációjú holdakra a leszállást, mivel a harmadik leszállóegység 5000 deltaV-vel rendelkezik, így sokkal gazdaságosabb is lehetne. Azon is gondolkoztam, hogy a nagy egységgel nem állok sem Tylo, sem Laythe körüli pályára, hanem kialakítok egy "fly by"-t,csak áthaladva a gravitációs vonzásán. Ekkor leválnék a speciális és a harmadik leszállóegységgel amit fékezésre használnék.
attól függ hogy hogyan használod mer még 25-30000 méteren is lehet használni meg felette csak kicsi teljesítmény mellett és több (sok) beömlõ nyílással
én minden rakétámnál használom ezt és így legalább 10-15000 m ig majdhogynem ingyen tolóerõm van
tök jó: kilöttem a Laythe egységet. végül mégse repülõs cucc lesz, profi repülõépítési képességeim miatt :D konkrétan repülõ téglákat tudok létrehozni. viszont használok sugárhajtómûvet. és most gondoltam bele: van értelme azt a nagy tankot használni? az FL-T100 is elég lenne, és feleannyit nyom, mint a nagy tank. a sugárhajtómûnek meg. sõt, minek sugárhajtómû? szép és jó, de egy rakéta többet ér. át kell gondolni :D
130 tonna a leszállóegység tele üzemanyaggal. kb 20 tonna a szondák összsúlya és hajtóanyaga. a legénységi kabinok és a hajtómûvek szintén 20 tonna. és még hol a rengeteg felszerelendõ üzemanyag :D
Ja és a közelebbi nagy tartály végén lévõ kis hajó csak a rakományok ûrben való pozicionálásához kell. Azzal helyezem a megfelelõ helyre a tartályokat, így nem kell rcs-t raknom rájuk, csak néhány fúvókát.
OK, kezdek átváltani diavetítésbe. A kép közelebbi részén lévõ kettõs nagy tartályokból lesz még 3, amibõl kettõn lesz meghajtó. A kép távolabbi részén lévõ nagy tartályok elhibázott tervezés, de van bennük üzemanyag, ezért még nem távolítottam el.
nem lesz. én is gyakran használom ezeket. egyszerûen eltûnnek olyankor
:D furcsállottam is bgabor: az ionhajtómûveket általában extra kicsi súllyal használjuk. nagy az lsp-je, de kicsi a hajtóereje. számszerûsítve haramadakkora tolóereje van, mint a legkissebb rakétahajtómûveknek. avagy fogalmazzunk úgy: egy játékmozdony motorjával is el lehet indítani egy vasúti szerelvényt, csak nagyon sokáig tart...
Srácok, ha nem lehet idõgyorsítást csinálni ha rá van adva a tolóerõ a rakétára, akkor mi értelme van például az ion hajtómûveknek? Van olyan hajóm, amire négyet is tettem. A nap köré szeretném pályára állítani, és lehetséges is lenne velük a pályamódosítás, de 16 órán át kéne maxon járatni õket, és ugye ilyenkor nem mûködik az idõgyorsítás a ,. gombokkal.
szándékosan nem használtam. tesztelni kellett, hogy a talpak egyáltalán elbírják-e az egész súlyt... ha a Kerbinen elbírják, akkor a Tylon is, és csak ez számított
alakulgat a misszió. sikeresen dokkoltam az univerzális leszállóegységet. csak a súlyom megy egyre fölfele és még nincs ott minden üzemanyag, ami kellhet. és a leszállóegység konkrétan negyedéig van üzemanyaggal, de mire a hat tartályt felviszem, talán feltöltöm. plusz még fel kéne dobni az ûrrepülõt is :D
Ja, értem már, az ûrben illeszted össze az ûrhajót, mert olyan nagy a tömege hogy nem lehetne egyben fölvinni az ûrbõl. Tiszta Star Trek. :D
Törés probléma nagyon egyszerû. Háromfajta szélességben vannak az ûrhajóalkatrészek, az atomic hajtómû csak közepesben van. Ha beteszem a legszélesebb modulokból kialakított, ûrbeli utazásra szánt fokozat alá az atomic hatómûvet akár egyedül, akár tri vagy quad kiszerelésben, akkor az indítóálványon nem bírja el a rakéta fejét és az letörik.
Fontos lenne mert ugye az atomik hajtómûnek messze a legjobb a hatásfoka az ûrbéli utazáshoz. (vacuum)
A négy darab nagy dokkolóra gondolsz? Ott még nincs semmi, oda kerülnek majd az üzemanyagtartályok és majd plusz meghajtók. Nem teljesen értem a törés problémát. Képet tudsz berakni?
Jelenleg 160 tonnával számolok, ez az a súly amit el akarok juttatni Jool köré. Nagyjából a 1656-os hozzászólás képe és még egy univerzális leszállóegység. Kell úgy 4500 delta-V, 4 atom meghajtó mellett. Jelenlegi design-al 23000 üzemanyaggal lehet összeszedni 5500 delta-V -t, ha folyamatosan választom le a 2880-as tartályokat. A TWR pedig 0,1 vagyis egy örökkévalóságig fog tartani a gyorsítás.
Azon négy konzolon valamiféle meghajtórendszer van? Próbáltam nagy méretû jármûre felrakni az atomos hajtómûvet(ugye az közepes vastagságú), de mindig félbetörik a rakéta, még akkor is ha rendesen tri vagy quad couplerben rakom be.
most teszteltem a Tylo leszállóegységet save edittel :D mûködik, mind a Tyloról, majd a fõegységek leválasztása után a Vallról is megy a fel/leszállás. mehet is az állomásra fel. :D csak ne lenne feltöltve 132 tonna. jelenleg a szállítóegység, az utaskabin és a többbi is ekkora súlyú...
én is épphogy elkezdtem feltölteni. a Tylo landerem még tesztelés alatt lenne, miután ott elvégezte dolgát, jelentõs fogyókúrába kezd, mivel jelenleg egy Mainsail hajtómûvel rendelkezik. csak a dokkolásokkal van pici bajom az orientációk miatt. de majd késõbb foglalkozok vele. új kép nincs, mert csak egy dokkoló átalakítóeszközt szereltem föl, amit valószínûleg szerelhetek is le. be kéne férnie a reoülõnek a tartályok közé... de majd amikor a repülõt viszem dokkolni, kitalálom :D
Az állomás jelen pillanatban így áll. Leteszteltem a Tylo és a Laythe landereket, jónak tûnik (a Tylo landerrel savegame módosítással leszálltam 100km-es orbitról és vissza, szal' van benne elég kraft). A súly miatt nagyon aggódom és az instabilitás miatt. Körbeforgattam egyszer, nem volt gond, egyelõre.
Na jó, most lett elegem egy kicsit. Az egy dolog, hogy repülés közben felrobban, de az már nagyon zavart, hogy ha a földön állva begyorsítottam az idõbe, hogy szinkronba kerüljek az állomással és mikor visszalassítottam, mindig történt valami gebasz. Pedig atom stabil a hajó, ha nem gyorsítok, akkor simán pályára állítom. Aztán végül x-edik próbálkozásra sikerült, erre mi történik? 3 km-en belül voltam, amikor jelentkezett a bug, a target 20m/s-ról pillanatok alatt 1200-ra gyorsult és semmit nem tudtam csinálni csak feladatkezelõbõl lelõni a játékot (de azért a képet még lementette). Pedig az a 7500 üzemanyag jónak tûnik...
valószínûleg bírná a mostani felszerelésem is minimális módosítással. a terhet. de mivel dokkoló rendszereket alkalmazok, ezért a határ két tartály. több esetén szétesik a dokkolórendszer kilövéskor