Elég egy műhold egy teljes bolygó hold"lecsekkolására". Csak pólusos pályára tedd, vagyis az északi és déli sark felett kell hogy elhúzzon! Tehát az egyenlitöhőz képest az inclination: 90 fok, vagy majdnem annyi. Pár fok eltérés nem probléma. Kissé több energiába kerül, mint egy sima orbit. Sok sikert.
Üdv,
esélytelen, de azért megkérdezem : 1.1 -ben volt egy remek kis illuminator mod (gyakorlatilag 8-16 fényforrásos reflektor). Most újra elővettem a KSP-t, de ezt a huncutságot se ksp fórumban, se ckan-on nem találom...A nevére 'ofkoz nem emlékszem.
Valaki esetleg ? :)
újabb kérdés? Egy műhód(műhold) nem elég ahhoz hogy szépen lassan lecsekkolja a bolygófelszínt?
a KORREKCIÓ SIKERÜLT bÉÉ HEPPY Delfinek nyerkeregnek a scanner is eléri a kerbolt:))Még elég volt a nafta de pöcre csak
újra telepítésnél feltesz egy kérdést valami ip cimmel kapcsolatban ott mit kell választani? KSP STATS TRACKING
Végre sikerült egy műhódot felrugdalnom bolygó körüli pályára igaz sajna nem lett egyenletes kör alakja az ívnek így csak a bolygó forgása segíti jobban a feltérképezési folyamatot de végre van egy csík a térképemen:)A korrekcióra meg nem lesz üzemanyag max talán a visszahozásra ha visszahozom egyáltalán:)
Kérdés Nincs véletlen olyan block ami esetleg tartalmazna egy önmegsemmisítőt?
Na most meglesem nem tudom mit rak ki alapban a steam telepítésnél az asztalra:)újra húztam a játékot de gondoltam mivel 6 gigám van jó a 64 bit:)
A 64 bites verziót futtatod? Nekem az keserítette meg az életem :D
Skacok kellene egy kis help. Eredeti végre a játékom:) A problémám a következő elindítom a játékot fellövöm a rakétát feljut ahogy feljut:) belépek a szerrellőállásba összerakom a következő hajót mentek majd kimegyek a platformta erre a játék rendszeressen lefagy kilép? Mi lehet a gond.A modokat elvben kizárnám mert ha az lenne elsőre is lefagyna.
Na meglett a vizsgám most erre is lesz időm egy kicsivel több hogy megtanuljam ezt is játszani rendessen:)
Miért Robo? Hiszen ILYEN egyszerű!
Bár ilyen egysdzerü lenne a dolog:)
Ez teljesen jó ár érte. Én két éve a karácsonyi leárazások alatt szintén ennyiért szereztem be.
Na be csekkoltam az eredeti verziót a steam fiókomba: 5600 ropiért:) Bár lehet várhattam volna mert ha jól emlékszem volt már humbis csomis és úgy occobb lett volna :( Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.12.13. 17:11:12
Igaz sok minden nincs benne a játékban. De DMagic pont ezeket pótolja!
Nem is értem, hogy EZ miért is nincs benne alapból a játékban.
Az altot nyomva tartva rákattintasz arra az elemre amit másolni szeretnél. Ilyenkor az elemhez kapcsolódó (alárendelt) összes többi elem is másolásra kerül. A bal felső sarokban van egy nyíl. Ha arra rákattintasz előjön az alkatrész szűrő. Legalul van egy zöld rakéta. Subassemblies. Alul van egy keret Subassebly drop zone felirattal. Ide be tudod húzni az adott szerelvényt és el tudod menteni.
objektumokat összeállított elemeket hogy klónozok és ilesztek be újra?
Annak aki pénz problémákkal küzd:
:D
köszi
Karrier módban, a távirányításnál a kitüntetett irányok meglétéhez fejlettebb szonda mag kell. Pl. OKTO2-vel már csak a manőverek nem fognak látszódni, míg ha Probododyne HECS2-t használsz, akkor minden segítő irány rendelkezésedre fog állni.
A Mohora eljutni nem gond (többször sikerült már kisebb szondákat küldenem oda) a visszajutással van a probléma. Én egy Apollo stílusú repülést álmodtam meg, ez lett belőle: Kerbin -> Kerbin orbit -> Moho Intercept -> Moho Orbit -> Landolás a Mohon a landerrel -> Moho orbiton randevú a parancsnoki modullal. És most itt tartok, hiányzik kb 1700 dV hogy visszajussak a Kerbinre. A képeken szépen látszik az egyes fokozatok dV-je. Mondjuk az asparagus rendszer nem tudom mennyire kavarja meg az engineer-t. A lander dV-jét nem tudom pontosan, de kb 15km orbitról megy a le/felszállás és az esetleges randevúhoz szükséges tartalék is megvan. Szóval a parancsnoki modulba kellene még vhogy belegyömöszölnöm 1700dV-t, vagy a Kerbinről való Orbitra jutást kellene precízebben megoldanom anélkül h használni kelljen a parancsnoki modul erőforrásait. Nem véletlen h a Moho az egyik legnehezebben megközelíthető bolygó.
Mit csinál(hogyan viselkedik) az üzemanyag a rakéta tartályában? Na?
Segítségnek elmentem a Mohora, kb. 1500 dV a pályára állás, 900 dV a szögeltérés korrigálása illetve a beérkezésé. De a fékezés már 3700 dV-be fájt. Nem meglepő hiszen, a nap felé zuhanunk gyorsulunk, ezt kell visszafékezni. A Smal hűtő időnként túl melegedett, de egy rövid leállás során rögtön vissza hűlt! Viszont az átjátszó állomásra nem raktam sat core-t igy enyiben maradtam na majd legközelebb, de a leszálló egység több mint 2000 dV-e bőven elég a leszálláshoz. Remélem segít. Képek drivon, képregény.. vagy rémregény... tudja a fene!
A Mohora kb több mint 5000 dV kell, de a hibák miatt ez felszaladhat akár 8000-re is. Orbitról-orbitra. Az alacsony pálya, nagy szögsebessége bizony ezzel jár. És hátha segít ez az élő adás videója.
A fejlesztőn és esetleg a zárt tesztelői csoporton túl aligha lesz bárkinek is. A játékot még csak most fejleszti - egyetlen ember. Az mondjuk elég félelmetes, hogy mennyire gyenge az FPS a videóban, de azt is elképzelhetőnek tartom, hogy egy nem túl izmos gépen FRAPS-al csinálta a videót, és azért ilyen gáz.
Nem használok addont a szokásos monitorozó programokon kívül. Sima stock alkatrészeket használok, az oxidálószert meg kiveszem a tartályból, szivárgással nem találkoztam. (ha a Kerbálok szükségletei nincsenek modellezve akkor ez pl miért lenne?) A dV-vel lesz a baj, meg pl a dVmap 2400-at ír a Moho körüli pályához, nekem meg 3000+ jön ki, hiába teszem a bolygó elé a pályát. Alap adatok szerint megvan a dV, de asparagus rendszert használok kb mindenhol, lehet ez kvarja meg a mechjebet meg a kerbengineer-t. A landert természetesen ráteszem a fokozatra és úgy nézem dV-t.
Csak RO-ban van hidrogén+Oxygen, jól tudom? Akkor meg semmi hiba mert a valóságban is szivárog az üzemanyag. De nektek ez nem okozhat problémát, hiszen szeretitek a kihívást. Az az addon ami megszünteti az végül is csalás. A valóságban hogy limitálják a veszteséget időnként megkeverik a folyékony halmazállapotú gázokat. Honnan is ismerős ez: Houston akkor megkeverem az oxigént... öhöm Houston, van egy kis problémánk!
Erről valakinek van tapasztalata?? Stable Orbit Nagyon újnak tűnik lehet még rosszabb állapotban van mint a space engineers.
Ha a fokozatok dV-vel van a baj, akkor nem az a gond, hogy Hidrogén üzemanyaggal dolgozol, de az folyamatosan fogy a tartályokból? Anno belefutottam én is ebbe, most nem tudom, hogy a stock hidrogén-tartályok jók-e, vagy valamelyik addoncsomagban voltak a sajtátjaim, de vannak szigetelt hidrogén tartályok is.
Az atom hajtómű mellé ne feledd a radiátor paneleket sem, vagy túl melegszel.
Ahj ezen a Mohon átok ül. Mindig olyan kínkeservesen sikerül csak összehozni. A pálya kiszámítása pofon egyszerű, az egyes fokozatok dV-jével gyűlik meg mindig a bajom. Van tippetek hogyan érdemes a Kerbin Orbitról induló gyorsító fokozatot megépíteni úgy, hogy elfogó pályára, Moho Orbitra tudjak vele állni és vissza is tudjak jönni vele a Kerbinre? Baromi hosszúkat kell égetni és a Nuclear hajtóművet sem sikerült még kitapasztalnom (pedig az lesz a kulcs) Utoljára szerkesztette: Dimefromhell, 2016.11.21. 21:58:01
Elég egyediek a színek, föleg ez a sok zöld meg piros miatt egyértelmű melyiik bolygó! (Hold?!)
A 8 fős Minmus bázisom 4 főre csökkent (kellenek a képzett kerbalok az új küldetéshez) és kapott egy narancs tartályt. (azért itt már kemény 15 fps-e van a game-nek ) Képek
Csak a Rend kedvéért én is beszállok Cifu. Carrierben a tudós (scientist) kerbal képességei: 0 csillag: Képes resetelni a Science Jr és a Mystery Goo eszközöket EVA során. Az MP-LG-2 labormodulba kell egy tudós hogy működjön. 1 csillag: Helyszíni kutatás ra +5% science pont. Labormodul sebesség 5x. 2 csillag: Helyszíni kutatás ra +10% science pont. Labormodul sebesség 9x. 3 csillag: Helyszíni kutatás ra +15% science pont. Labormodul sebesség 13x. 4 csillag: Helyszíni kutatás ra +20% science pont. Labormodul sebesség 17x. 5 csillag: Helyszíni kutatás ra +20% science pont. Labormodul sebesség 21x.
Na akkor ha már itt tartunk pár tipp. (mindenkinek)
-A kutató laborral (MPL) is ki tudod pucolni a mistery goot és a science jr.-t. Aztán lehet őket ismét használni.
-Ha van két command podod meg tudod azt csinálni, hogy kimaxold a beszerezhető pontokat. Vannak olyan kutatások amik nem adnak 100% kutatási pontot, még akkor sem ha hazaviszed (pl talajmintavétel). Ilyenkor végezd el egyszer és raktározd el az egyik command podban. Aztán ha elvégzed megint, akkor az meg mehet a másikba. Így egy úttal ki lehet szedni a 100%-ot.
-Az első utakon akár még az is eljátszható, h a kis command podra ráteszel egy távirányításút. Értelem szerűen ha olyat teszel fel amiben már van SAS, esetleg prograde, retrograde hold, akkor nem kell pilóta. Egy tudóssal el lehet jutni elég messzire. Olcsóbb és könnyebb megoldás, mint a két pilótafülke.
Először is, nem helyetted akarom megcsinálni, hanem meg akarom mutatni a helyes irányt, de mondhatjuk úgy is, meg gurítom azt a bizonyos kereket, és hogyan gurul tovább már rajtad áll! Abszolút látni, hogy fogalmad sincs mi mire/miért/minek. A KER módot meg a weboldalunkról szedd le az működik. Legalábbis 1.2-höz biztos, de a videóból nem látom melyik verziód van!
Ha karriert jártszol, akkor ebbe a játék bele is kényszerít. Irtó zavaró, hogy rengeteg Science kellene a lépésekhez, de ha nem visel Science Jr.-ot, akkor a Science egy jó részét ott hagyod. A Science Jr. pedig nagy és méretes darab, tehát kisebb űrhajóval jó, ha egyet el tudsz vinni, rádión elküldeni pedig csak kis részét, általában 30% körülit tudsz. Szóval mérlegelhetsz mit csinálsz.
Kis űrhajót, és a Science egy jó részét eleve ott fogod hagyni, vagy nagy űrhajót, és minél több Science Jr.-ot használsz fel. Én éppen ezért 2-3 Science Jr.-al szerelt hajókat építek, amik viszont rohadt nagyok.... Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.11.17. 17:50:25
Na majd még szenvedek egy kicsit de most még ennek is örültem hogy így összejött Sajna valszínű hogy a számítások hiánya befolyásol, nagyon abba még nem mentem bele hogy tudjam alkalmazni. A kerbal redux meg valahogy nem akar felmenni a cuccomra:) Még szenvedek vele egy kicsit talán összeáll egy rendes feltérképező mühód.:) foltokban már látok pár mérföld felderített részt a bolygómról:) Az hogy megcsinálod nekem a szállító eszközt a műhódnak:) meg nem kihívás inkább szenvedek mert másképp nem tanulom meg. Inkább pusztitom a személyzetet meg az idegeimet, de jobban esik ha én oldom meg a dolgot:)
Az űrhajó "fő" irányító modulja mindig az lesz amit elsőre raksz le. Kezd a műholddal és annak a probe-jával. Az alkatrészek ügyében nem tudok teljesen hitelesen nyilatkozni, mert nem csak stock alkatrészeket használsz, de a decouplerek mérete nem stimmel. Csatlakozva az előttem szólókhoz a kevesebb néha több. Sokan beleesünk abba a hibába főleg az elején, hogy túl nagy rakétát építettünk.
Ha nem tudod mire képes az adott jármű csak feleslegesen pukkangatsz vagy/vagy alapon. Ezen kapásból túl nagy a TWR és feleslegesen sok az alkatrészek menyisége Küldj egy képet csak a műholdról, és összerakok neked egy meghajtófokozatot/tokat)
Túl bonyolitod! Vegyél vissza és kezd elöről! Egyszerübben! Sok a sat core, nem kell minden fokozatra. És használd a Kerbal Engineer Redux-ot hogy tudd mi a teljes teljesítményed. Vagy esetleg kiszámoltad mennyi az elérhető teljes DeltaV? TWR?
Nekem a videóból sajnos nem derül ki, hogy ezt miért csinálod. Ahol a három fokozatot szeretnéd szétválasztani ott decoupler-t vagy separatort kell használni. Az egymáshoz közel lévő járművek között alapértelmezetten az "ő" betűvel tudsz váltani. (nem kell kilépni a tracking stationba) Ezzel a mérettel simán pályára kellene állnod. Csak viszonyításképpen én ezzel a rakétával elmentem a Munra és vissza: Kép
az utolsó sat core a müholdon van ittetve egy a kapszula alatt utána egy leválasztó és ismét egy sat ezek után a 3 torkú szétválasztó és a rakéta test
Akkor meg nem vágom mert amikor építem a hajót muszáj rátennem mert mindíg piros lesz és nem tudomfeltenni rá a kapszulát. majd csinálk képet rólla egy kicsit később.
Teljesen felesleges minden fokozatra sat core-t tenni! Csak a munka fokozaton legyen
Kérdés most próbálom felfogni a dolgokat. Addig el tudtam jutni hogy készítettem egy távírányításos űrhajót amivel térképészeti műholdat prbálok felvinni. Eddig két félig sikeres próbám volt ami csak úgy sikerült megoldanom hogy igencsak nagy íve lett a két műholdnak az egyik a kérdőjeles kisbolygókig jutott el ahol sikeressen lemerült és nem mozdult semerre:) A másiknak kisebb íve lett de az visszaesett a Kerbre. Kérdés távírányítású műhold felvivő rendszert kísérletezek.(sajnálom a kerbeket eltenni lábalól:) van rajta vagy 3 fokozat mindegyiken ott a távírányító. Ha a 3 fokozatból 2-t leválasztok és marad a műhold kapszula amin szintén van távírányító modul. Ebben az esetben amikor leválasztom a rakétarendszert elvesztem a kapszula irányítási lehetőségét. Ki kell mennem bolygónézetbe és ott a radarközponttal be kell azonosítaom a kapszulát kiválasztani és onann ismét az enyém a cucc. Hogy tudom bekonfigolni ezeket a távírányítókat hogy az utolsó legyen minden esetben az aktív és ne veszítsem el leválszatásnál egyik fokzatot se? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.11.16. 18:38:46
Planetary Base system, bár nem kolonizáló, de tac life supporttal, Kas/Kis módokkal együtt igen érdekes dolgokat lehet kihozni belőle. Pl.: Oxygen regenerátor, víz tisztító/szűrő, zöldház, stb... és a moduláris épületeikben van ami ugyan azt tudja mint a mob Lab csak jobban.
Sokat tanultam a videóból, köszönöm! Ez az Usi Kolonisation System az a mod, amivel létre lehet olyan bázisokat hozni másik bolygókon, amikről később lehet is majd indítani hajókat?
És korábban valaki ajánlott egy modot, amivel az űrt is lehet kolonizálni (szép nagy bázisok építésével, amikre lakosokat lehet telepíteni) de hiába keresem egyszerűen nem találom sehol. Valaki nem tudja mi volt az? (Bár gyanítom még annál nincs 1.2 support)
Usi Kolonisation System-et nem ajánlom senkinek. Bugos, nagyon. Ez okozta az eddigi problémákat. Bár remek (volt), főleg a széles körű erő forrás kezelése. de több a probléma vele mint a haszon. talán majd egyszer újra jó lesz.
Azt valami MOD okozhatja, hogy Mun körüli pályára állást követően nem tudom a tolóerőt a továbbiakban szabályozni? Meg áll nulla tolóerőn és onnan sehová. Miközben még egy perccel korábban tudtam változtatni.