Lényegében igen, mert a maximális elérhetõ pontok száma korlátozva van. Ugyanakkor kb 15x elküldeni az adatot, közel annyi pontot ad, mintha 2-szer visszavitted volna. Itt van egy grafikon arról, hogy mi a különbség ha Jr.-al a Mun felszínérõl küldöd vagy visszaviszed:
Jól értelmezem a wiki-s leírást, hogy teljesen mindegy pontok szempontjából hogy egy adott kísérletet sokszor ismételve visszaküldünk adatátvitellel, vagy párszor megjárjuk oda-vissza a túrát és recovery-zük?
KSP "nagyban"
mindenki elrepült mindenhová? :D
A Warpolás meglett oldva, csak jó gép és internet kapcsolat kell a szerver alá.
Jópofa össze dokkolgatni, ûrállomást építeni együtt. :)
Holnap este van kedve valakinek multizni? Kb. 2-3-an vagyunk most.
Vanilla 0.22 ajánlott + Mechjeb-et eltudom mondani hogy kell összerakni, hogy jó legyen. Szervernek az én gépem gyengécske, így valaki másnak kellene hosztolni. A szerver mappáját szívesen feltöltöm a hosztnak, megkönnyítve munkáját.
Ja, és egy ilyen szépséget építettem mód nélküli alkatrészekbõl. :D 8000+ deltaV
Kösz, de ez elvileg csak a repülés közbeni ui-t változtatja meg... sajnos a betûk ugyan olyan aprók.. :( Máshol is olvastam, hogy ez probléma, de nem találtak rá megoldást (Pl aki TV-t használ monitornak, annak esélytelen elolvasni bármit is)
Levettem 1600x a felbontást, de így meg nem élesek a dolgok, mint ahogy 1920x-ban... tuti nincs rá valami mod?
alkottam én nagyokat, pl a leszállóegységem úton a Laythe-ra a 0.21 alatt, vagy az üzemanyagszállítóm, ami vitte a tartalék üzemanyagot. és mindegyik kép készültekor már egy vagy két Jumbo tartályt már ledobtam... és nem mondanám ezeket rondának. bár klasszikus rakéta formájuk sincs, csak nagyon hosszú gyorsításuk - a Jool fele menet vagy órás gyorsításaim voltak a hatalmas súly és a kicsi teljesítményû hajtómûvek miatt
Mondtad hogy repkedjek módok nélkül, de nem fogok. :) Ugyanis én rakéta kinézetû rakétákat szeretnék csinálni, nem ilyen egymás hegyén hátán rakéták tucatjai + boosterek típusú szörnyetegeket(amiket a hivatalos KSP fórumon láttam pl.), amik azon kívül hogy megölnék a procimat és csúnyák is. :)
Jók nekem a KW-ban található 2.5-3.75m-es rakéták. :)
Hofmann: Csak akkor lehetséges, ha ugyan azon a szinten vagy az ûrhajóval. Pl.: Ha egy másik bolygóra akarsz menni, akkor a Nap körül kell keringeni. Ha pedig holdra, akkor a a holdhoz tartozó bolygó körül kell keringeni. Sajnos a pálya döntöttségére nem figyel, ezért a Hofmann manõver után érdemes csinálni egy "closes apporach to target" vagy mit, ami már számol a pálya döntöttségével is. A vonzáskör környékén érdemes azt utóbbit megismételni, akár kézzel is. Segíteni szokott itt a Manover planner fölötti menüpont, ahol a manõvert 0.1-es pontossággal be tudod állítani. Ez akkor különösen fontos, ha a légkörrel való fékezést akarsz létrehozni.
Az újabb alkatrészek beszerzése után átalakítottam az 50 tonna hasznos teher emelésû rakétarendszert. Stabilan, szépen felviszi 100 km magasságba. Még egy kis tartalék is marad.
Tovább fejlesztettem a leszálló egységet. Ez már egy db nukleáris hajtómû köré épül. Meglepõen jól teljesít alacsony gravitációs környezetben.
Valamint science pontokat gyûjtögettem. Még azért van még mit fejleszteni.
Elsõ próbálkozásaim a dokkolással, ill. a több darabból álló hajóval.. Szeretnék vele több bolygót végiglátogatni ;DDD
Sikerült Kerbini pályára állítanom az Eve landert. Több helyen is elrontottam. Elõször, én balga, úgy gondoltam, hogy üzemanyag töltés nélkül juttatom fel az ûrbe. Természetesen ez az ötlet halálra volt ítélve. Aztán újraterveztem az egészet, mert a tesztek során az is kiderült, hogy a landolást ki se bírná. Most ott tartok, hogy elméletileg 9200 m/s a totál delta V, de ez nem számol azzal, hogy a gravitáció és a légkör is csökken, szóval szerintem van esélyem. Már csak el kell juttatni Eve-re és feltölteni (vagy fordítva).
Ha másik bolygóra akarsz menni, akkor a "transfer to another planet"-et kell beállítani. A hofmann csak bolygó és a hozzá tartozó hold között mûködik, szerintem.
Sziasztok. Az mitõl lehet hogy a MechJeb azt írja hogy nem tudja ábrázolni a hofmann manõvert. A pontos szöveg "could not plot maneuver: target hofmann transfer must be in the same sphere of influence"
Van ötlet?
Na, sikerült egy hajóval kimenteni mind a két pórul járt legénységet Munkörüli pályáról :DDD ÓJEE
azt meg lehet valahogy tudni, hogy miket fedeztem már fel? mert már hoztam mintát a mun-ról, de még pl. nem is reportoltam a kilövõállásról ;) jó lenne tudni, miket kéne bepótolnom.
No és végre haza ért az elsõ sikeres Duna leszálló egység.
Összesen 4 részbõl állt. Egy leszálló modul, egy hajtómû modul és két utántöltõ modul. Elõször a Kerbal körüli utántöltõ modul állt pályára. Erre csatlakozott a Duna mellé tervezett utántöltõ modul. Feltöltés és indítás következett. Duna-hoz érkezve kör pálya. Közben indult a hajtómû és egyben leszálló modul. Utántöltés Kerbal körül. Duna megközelítése. Összekapcsolódás az utántöltõvel, feltöltés. Leszálló modul leválasztása, leszállás, minta gyûjtés. Felszállás, csatlakozás a meghajtó modulhoz. Leszálló modulról felesleges dolgok leválasztása, újabb utántöltés. Indulás a Kerbal-ra. Körpályára állás, majd landolás.
ja. meg mindenhova máshova is jól jön, ha van légkör. és bármikor újra fel lehet azokat használni, ha van ott egy élõ kerbal :P
Az én kerbáljaim is ma hódították meg a vörös bolygót. Jebediah-t nem mertem küldeni, így Newmart Kerman-nak kellett helyet foglalnia a leszállómodulba. A közel 400 napos út volt. Az út végére kb. 100 deltaV-m maradt, 11400-ból.
Sagattarius Mk.III(leszállómodul)
Ugyanúgy kell feltelepíteni, mint minden mást. Bizonyosodj meg róla, hogy a legutolsó verzió van meg 2.4.3, mert az már beépül a karrierbe. Letölthetõ ITT
Minden rendben ment, természetesen mentés nincs :D
Tier 6, a neve Specialized Construction. A General Construction (Tier 4) -> Advanced Construction (Tier 5) -> Specialized Construction (Tier 6) az elérési útvonal.
Láttam, de mást dizájnt használok, illetve egy régebbi videójában elég volt 8700 m/s totál, hogy felemelkedjen, ezért gondolom, hogy a 9000 talán elég lesz.
merem ajánlani, ha másban nem is, a visszatérõegységben adhat jó tippeket.
Nem egy jó kép, de most ezzel szórakozom. A gépem már nagyon megszenved vele, de egyszer csak sikerül pálya köré állítanom, aztán irány Eve. A tetején a leszálló egység. Elméletileg 9000m/s-ot el tudok vele érni és elméletileg az is elég. Meglátjuk.
Én az Eve esetére valami aerodinamikus leszállóegységben gondolkodok. Esetleg úgy, hogy a leszállóegység maga még nem aerodinamikus (ernyõkkel), de van a tetején egy aerodinamikus felszálló egység, amely leválasztható (magyarul van egy descent és egy ascend fokozat). Bár még így is bajos, hogy hozok össze 11500m/s delta-V értéket a felszálló fokozatnak...
Mondjuk én még a Duna-val is csak most végeztem... :D
Leszállni már többször sikerült, de most szeretnék vissza is jönni, de annyira elrontottam a tervezésnél, hogy az ejtõernyõk darabokra tépték a leszállóegységet, a rakéták pedig csak úgy tudtak volna lassítani, hogy ne maradjon elég nafta az ûrbejutáshoz. Vissza a tervezõasztalra.
Hát igen. Az Eve-vel az a nagy szívás, hogy a légkör olyan vastag és sûrû, hogyha onnan egy leszállás után ismét fel akarsz szállni, ahhoz elég bika úrhajó kell.
Mostmár tényleg nagyon büszke vagyok magamra :) Minmus :)
Engem tényleg nem szeret ez a fórummotor :D
Na kalandos utam a Munra véget ért. A három idióta biztonságban visszatért :) a Kerbintõl 11M méteren volt 450m/s deltaV-m. Hálistennek még pont tudtam úgy alakítani a pályán, hogy leszálljak a hegyekben :)