Elõször állj keringési pályára, majd M betû, jobb gomb a pályádon, "Add maneuver", és utána a zöld/kék/lila ikonokat húzkodva tudsz létrehozni manõvert, a szaggatot vonal jelöli, hogy ha sikeresen végrehajtod, milyen lesz a pályád. A körre nyomva tudod elõre-hátra húzni a pályádon, így meg tudod nézni, hol optimális a manõver. Jobb gomb a manõverenre elõjön a piros X, arra kattintva tudod az adott manõvert elvetni.
Utána a mesterséges horinton lesz egy kék jel, e felé fordulj, jobb oldalt pedig egy zöld csík mutatja, hogy mekkora Delta-V kell az adott pályamódosításhoz. Értelemszerûen alatt van, hogy az adott hajtómûteljesítménynél még mennyi ideig kell a hajtómûvet mûködtetni, illetve alatta, hogy mennyi idõ múlva éred el a pálya azon pontját, ahol a manõvert meg kell kezdeni.
idegbajt kapok ettõl a játéktól. csak nálam nem mûködik az, hogy egyszerre két helyen is összekapcsoljak elemeket a hajón? gondolok itt arra, hogy van a modular girder segment a sturctural elemek között, és ha pl hozzácsatlakoztatok egy üzemanyagtartájt a központi rakétához ennek a segítségével, akkor nem tudok még egy helyen kapcsolatot létesíteni, hogy stabilabb legyen az egész. már egy ideje játszok ezzel a játékkal, de, hogy még mindig nem tudták rendberakni az építkezõs részt ettõl megõrülök. tudom, hogy lesz majd az a "pálca" amivel meg lehet erõsíteni a hajót, de az még nincs kifejlesztve.
Ez a konkrét hiba (ami csak 4-5 hangárba "látogatás" után jön elõ):
Több repülésbõl, vagy több konténert viszek. Volt olyan, h 4 goo-t vittem és hoztam vissza.
Nekem ez a holdra szállás még nem megy. Nem érzem mikor kell lassítani hogy szép lassan tegyem le. Már lassan új kráter lesz rajta a sok sikertelen landolás nyomán :)
Ne küld vissza az adatokat, mert akkor elveszted egy bizonyos részét. Mikor elvégeztél egy megfigyelést, az antenna ikon alatti % érték jelzi, hogy a kinyert adatok hány %-át kapod meg. Ezért sokkal kevesebb RP-d lesz a végén. Nekem a Mimnus-i küldetés ezt hozta:
Ja és a Mimnusra nem kell semmi, még leszállótalp sem. Oda a legkönnyebb leszállni és a visszatérés sem macera. Csak figyeljetek a közel 5 fokos inklinációjára.
Erre nem tudok egyértelmû választ adni. Nekem a kezdõ cuccok elegek voltak ahhoz, hogy egy megkerüljem a holdat. Ha lett volna áramom, akkor le is szállok. Ezek után persze, hogy az áram vált a legfontosabbá. Ha már van pár unlockold tartalmad, akkor érdemes néhány nagyobb kört végezni, lehetõleg a holdak körül. EVA-kat is, mert az is pont, aztán talán lesz annyi pontod, hogy kinyiss olyanokat, amikkel már biztosan le is tudsz szállni.
This GameData file will patch the Mechjeb 2.0.9 mod to work with .22 of KSP. This is done as a quickfix for players in career mode while an official release is pending.
Nagyon sokat ad ha egy mintát vissza tudsz szállítani. Mun és Minmus nagyon jó célpontok és nem is kell hozzá létra, mert kicsi gravitáció miatt könnyû ki-be szállni. Munra szállásnál és visszatérésnél sikerült 500 pontot kapnom. Eddig túl vagyok két Mun és egy Minmus szálláson és Moho/Eve/Duna/Dres-rõl és holdjaikról szereztem infót mûholddal. Most épp Dunára leszállás következik és remélhetõleg vissza is fogom tudni juttatni a mintát. Számomra az elektromosság volt az elsõdleges, de tovább nem fejlesztettem, utána az atom-hajtómût tûztem ki célul. Jelenleg így állok:
Karrier módban játszok és még csak 2 vagy 3 unlock van meg, Mit érdemes csinálni, hogy sok rp-t tudjak gyûjteni? Sikeres orbit-on már túl vagyok, de szerintem még nem tudnék olyan hajót építeni ami képes lenne leszállni. Legalábbis hiányoznak bizonyos dolgok: létra, leszállótalpak, nagyobb folyékony üzemanyagtank.
Azzal játszottam eddig, hogy pl a contaiment unit adatait küldtem vissza mindig kilövés és emelkedés közben, de úgy látom, hogy diminishing return-je van mert egyre kevesebb rp-t ad.
Próbáltam, de semmi :(
MechJeb egy autopilot plugin. Könnyebb vele pályára állni és landolni.
most már sikeresen landoltam :D olyan 312 pontom lett most! :D elötte elég alacsony volt most valami hold rovert kéne csinálni! :D ui:: ha méritek a hõmérsékletet arra is kaptok pontot! Sokan panaszkodtok az energiára! Én így oldottam meg: 3351 energia az oldala meg teli van napelemmel! csak menni kell a napelemek irányába fejlesztési ágon!
Nem annyira sokat. Ha csak a crew reportot küldöd vissza. A többit ugye nem érdemes. Én tegnap este jártam arra, még "keskeny" rakétákkal. Nekem valami 425 rp-t hozott. Van screenshot, ha kell délután tudom postolni.
Jó ez a karrier mód, de az elektromossággal a sírba visznek. Elsõ modulom a Mun-ig jutott. Használom a MechJeb-t. Anélkül nagyon ügyetlen vagyok. Természetesen megint elfelejtettem az órára nézni...
A Command Pod-nak mi értelme van a fokozatoknál?
Fenrir, arra figyelj, hogy lehet, h a mûhorizont másik oldalára rakja a manõver node urányát. Nem egyszer körbe kell fordulni szinte teljesen, hogy irányba állj. A demó vicces. Szállj le a holdon és gyere vissza. Akkor érted a játékot. :)
a csarnokban a jobb alsó sarokban be kell állítani a fokozatokat,miszerint le fognak válni a dolgok. adj hozzá egy új fokozatot és húzd át a hajtómû ikonját,így elsõ spacere a rakétát inditja,másodikra az ejtõernyõt. késõbb a többfokozatú rakétáknál pontosan be kell állítani mi váljon le és mikor
Összeraktam egy rakétát, tettem a command pod tetejére egy ejtõernyõt, de akárhányszor ki akarom lõni a rakétát mindig kinyílik az ejtõernyõ. Miért van ez?
Nálam is remekül megy még nekem se volt ilyen optimalizát
Nálam ilyen gondok nincsenek. Sõt ilyen optimalizált még sosem volt! :)
Most akkor nem látszik, amit írok, vagy senki nem tud segíteni?
Én így szoktam tervezni a pályát most ott vagyok ugye a kék jelölésen! írja hogy 867,1 M/s-ot kell gyorsítanom, és ott írja, hogy 24 perc 27 mp múlva kell gázt adni ha ezt mind figyeled sikerülni fog. mikor 100 m/s van vissza már csak akkor lassíts mert inogni fog az irány. :D kicsit szakszerûtlenül írtam le. De remélem érthetõ!
Leszedtem a demo-t steamen és éppen annál a training résznél vagyok amikor Mun pályájára kéne ráállnom. Addig eljutottam, hogy megközelítettem, de hiába terveztem új kerginési pályát egyszerûen nem jelölte ki nekem a mûhorizontál a követendõ irányt. Amíg még csak a bolygóról váltam le addig mentem a kis kék jelölõ után, de aztán már valamiért azt nem tudtam visszahozni.
Ne aggódj, nekem se megy mindig. A 684-es hozzászólásban a videókat végignéztem de még így sem sikerült mindig.
Más, sikerült a karrier módban hold körüli pályára állnom és végeztem egy két kísérletet. Kaptam 50 tudományos pontot. A hazajutás kalandos volt mert elfogyott az áram és nem mûködött a SAS így a pálya elhagyás izgalmasra sikerült. Ahogy pörgött próbáltam a rakétaindítást úgy idõzíteni. Nagy nehezen hazahoztam így megugrott a fejlesztési fa.
A másik bolygóra való pályára állásnál hiába néztem videót ott csak meghúzza az ívet és már a hold pályáját keresztezve, elérve rögtön találkozik az ûrhajóval. Én bárhogy állítgattam pontos találkozást nem tudok kihozni. olyat mikor elmegy elõtted és magával húz. Valaki tud egy két tanácsot adni?
Valami gáz van ezzel az új frissítéssel... 4-5 ûrhajó módosítás után, ha belépek az építõhangárba, az ott szaladgáló kerbinek textúrája szét van durranva, és csak egy nagy színes maszlag látszik az egész hangárban. Ilyenkor ha rányomok az exit gombra, a játék rendszerint le is fagy. Másnál nem volt még ilyen gond?
Én 20-30 km között szoktam megkezdeni a fordulást, elõször 30-35 fokban, majd szép fokozatosan 90 fokig.
Írd le részletesen hogyan próbálkozol, illetve meddig jutsz el. Kilövés után mekkora magasságnál kezded meg az elfordulást, hány foknál, melyik irányba stb.?
Kövezzetek meg, de nekem még a sima "Orbit"-ra állás sem megy. Olvastam tutorialt illetve egy videót is néztem de az istenért sem akar menni. Valaki tudna adni tanácsot, vagy esetleg az iránytût nézem be?!
Tudna valaki adni egy linket egy olyan mechjeb-hez, ami az újabb verziókkal is normálisan mûködik? Elõre is thx.
Már jó ideje jegeltem a játékot, majdnem a kezdetek óta játszottam, és bár még mindig jó és ötletes játéknak tartom azért szép lassan ráuntam. A 0.19 óta már csak azért teszem fel az új verziókat, hogy kipróbáljam a legújabb feature-öket, de 5-10 perc után abba is hagyom mindig, nem volt már kedvem komolyabban belemerülni amíg ki nem jön az 1.0. Viszont a K+F egészen új színt hoz a játékélménybe, épp most hagytam abba 2 óra játék után. Minding is sejtettem, hogy a karrier mód sokat fog dobni a játékon, de nem gondoltam, hogy ennyire. Tetszik, hogy az elején rá vagyunk kényszerítve a legalapabb alkatrészek használatára, az elsõ verziókra emlékeztet, nagyon nagy a nosztalgia faktor. Na meg persze az élmény is, már nem azon törtem a fejem, hogy hogy építsek egy ûrállomást vagy egy bolygóközi ûrhajót (ami egy hosszú és unalmas folyamat), hanem hogy rakjak össze egy mezei rakétát ami esetleg pályára is fog tudni állni. Maga az ûrprogram feeling is nagyon átjön, hogy a szerény kezdetektõl fejlõdünk szépen lassan a komolyabb dolgok felé.
Azt hiszem most éreztem rá újra a játék ízére, elleszek még vele egy darabig :)
szerintem eljutok a holdig ott orbitra állok. utána vissza következõ a landoló egység lesz! :D
Visszatért egységeket régen a Tracking Station-be belépve lehetett \'visszavinni\'. Most már így is lehet: http://imgur.com/sLmgA2g
Azért is kapsz pontot, ha simán csak felmész pár ezer méterre, majd ejtõernyõvel landolsz valamelyik kontinensen, és végzel egy talaj elemzést. Sõt, ahogy észrevettem, mindegyiken megcsinálhatod, és mindet külön veszi figyelembe.
Nálam is halad szépen a dolog. Az elsõ két fejlesztésen vagyok túl. Az áram problémára magam is elég hamar rájöttem, illetve annak megoldására. Majd csak kialakulnak itt a dolgok.
Na beletettem 1-2 órát.
A lényeg, hogy minden kísérlet amit megismételsz, az egyre kevesebb kutatást (research point) hoz. Elég egyszerû a dolog, mert (fõleg az elején) szinte minden technológia kell. Egyszerûen nem lehet nagy rakétát építeni. Én elsõre egy ûrugrást csináltam. Másodikra már ment az orbitális pálya. A napelemek a tech tree alsó felén találhatóak és 90 rp a tech.
Érdemes az elsõ felszállásnál, még a felszállás közben nyomni egy crew reportot. Mivel akkor még a hajtómûvek visszatöltik az áramot amivel lesugárzod (persze ehhez kell egy antenna is.) Utána tudsz nyomni egyet kint az ûrben is. Így egy picit több rp-t kapsz az elsõ repülésért. Arra figyeljetek, hogy ha sugárzod az adatot, akkor nem kapod meg érte a 100%-ot. Ez a command pod kivételével mindenre igaz. A holdra szállás relatíve hamar összejöhet, bár a Mimnuson talán könnyebb elsõre landolni. Az alap tudományos modul is többet ér, ha visszahozod és nem csak a világûrben lehet elnyomni. ;)
Sziasztok! A visszaérkezett egységeket valahogy az ûrközpontba be lehet vinni? Szana-szét vannak a Kerbálon. Lassan õk adják a népességet is. Aki kipróbálta a 0.22 es verziót írhatna tapasztalatot. Ki merre indult a fejlesztésben? Nálam kevés az áram, de azt a fejlesztést meg nem találtam.
Ha valaki tud egy jó videót, amin megtanulható egy ûrállomás összeszerelése az belinkelhetné. Köszi