#685 Joybull Még nem jött ki a karrier mód, de a most következõ kiadásban ezt a területet "erõsítik". Még nem a teljesen karrier mód, de tudományos méréseket kell csinálnod az ûrben, amiért pontokat kapsz és ezzel újabb eszközöket nyithatsz meg, mert az elején csak egy-két dolog van, hogy éppen össze tudjál rakni egy rakétát.
#686 mazsi6000 Valójában nem. A KSPX mod ebben nem segít, csak ad egy-két olyan elemet, ami hiánypótló. PL az alapjátékban a két legnagyobb tartály a 2880-as és az 1440-es, a KSPX ad egy 2160-asat, ami nem más mintha egy 720-asat és 1440-eset raknál egymásra. Vagy az az atommeghajtás amit én használok olyan, mint két LV-N. Egyébként a mod készítõje hivatalos Squad tag.
Sziasztok. A programban a karrier mód mûködik? Mert amit beszereztem abban csak homokozó mód van
Érdemes Scott Manley videóit nézni, én is tõle tanultam meg az alapokat. + A MechJeb is hatalmas segítség, egy automata pilóta, amely megkönnyíti a manõverek végrehajtását. ÉS ami fontos még, a hangárban mutatja az ûrhajó, rakéta tök mindegy deltaV-jét. Ez fontos, ettõl függ hogy az ûrhajó kitud-e jutni a világûrbe avagy sem. Minél több, annál jobb.
Sziasztok. Létezik a játékról egy részletes leírás hogy mi hogyan mûködik? Régebben próbálkoztam vele de nagyon bonyolult volt...
Ez az SAS probléma nagyon érdekes. Néha én is tapasztalok furcsaságokat, pl. hogy nem tudja egyenesben tartani és kézzel kell korrigálnom, de utána SAS-el elkezd forogni. Bár szerintem nem teljesen ugyanaz a probléma.
Tegnap (illetve az már ma reggel volt) néztem a KSP tv-t és mutatták a 0.22-t. További javítások várhatóak az SAS-el kapcsolatban is és a nagy hajók esetében 30%-os teljesítmény javulást.
Az egész techtree érdekes volt. Vannak már árai is az alkatrészeknek, de egyelõre pénz még nincs, majd késõbb. Érdekes volt, hogy hogyan lehet adatokat gyûjteni: valamilyen tudományos szerkezettel, az ûrhajón kívül és belül, sétálni egy idegen testen. Ezeket az adatokat lehet hazaküldeni antennákkal, végre van értelme az antennáknak és az elektromosságnak is, de haza is lehet vinni az ûrhajóval.
végre valaki thx amúgy sikerült megoldani 2 napig tartó szenvedés után annyi volt csak hogy a windows-os partícióra kellett tenni
viszont 1 másik probléma megmaradt: az SAS nem mûködik rendesen felraktam a régi verziót ahol jó volt annó, de most is azt produkálja, hogy a stabilitásnál csak visszafogottan mûködik így folyamatosan elállítódik, és hiába van bekapcsolva folyamatosan korrigálni lehet, viszont ilyenkor egyszerre kikapcsol és elég macerás az irány tartás, meg a másik hogy a mechjeb sem tudja használni így csak vakon megy és csak a hajómüveket irányítja a magasság függvényében.
amúgy erre ráolvastam és elvileg az egyik frissítéssel jött ez be, hogy az RCS is kevesebbet fogyasszon
hajó építés terén meg jól irod, igen sok üzemanyag fel van stócolva mazsinál bár én több hajtómüvet szoktam használni és kisebb üzemanyag tartályokat és folyamatossan választom le õket.
#677 tom36Nem találkoztam ilyen esettel, talán rakd újra az egészet és a modokat, mentéseket másold be
#679 mazsi6000 Nagyon jó a koncepciód, de kevesebb üzemanyaggal is meg lehet oldani. Amennyi üzemanyagot használsz, azzal el lehet jutni Dunára és vissza, feltöltés nélkül. Nem kell ennyi RCS üzemanyag, ha levegõ van, akkor inkább szárnyakat használj a stabilitáshoz. SAS modulokat is, minél nehezebb a rakéta, annál többet - azért nem kell túlzásba esni. A leválási fokozat szerintem jó Az én rakétám így néz ki: 12 hajtómû indul, ebbõl 4-4-2-2 leválási fokozatokkal, de a középsõ modult be se indítom. Megfigyelésem szerint az az ideális, ha 10km-en 200m/s-os sebességig jutok, mert egészen idáig csak a légkõrrel és gravitációval kell harcolni. Az utolsó fokozatban marad annyi szufla, hogy Kerbin elhagyásának a felét biztosítja, tehát csak ezután indítom a középsõ részt, ezt: A meghajtáshoz használom a KSPX modot, amiben van egy atom-hajtómû, ami dupla, mint a stock. Ezzel pedig eljutok Dunáig és vissza, igaz Dunánál aerobrakkel sok üzemanyagot meg lehet spórolni. Ezt a meghajtást használom más tárgyak célba juttatásához is: És a Duna bázisaim:
Na ez a tech tree király lesz.
Új videóm egy nagy tanker elsõ repülése
Itt egy kép az aktuális tech tree-rõl: Nem sokára várható a 0.22. :)
tudnátok segíteni 1 kicsit ? az lenne a problémám hogy már második napja próbálom a mód-ok at normálissan feltenni de valahogy a textúrát nem akarja csatolni sok esetben. vannak módok amiknél teljes egészében rossz minden mig másnál csak a fele rossz és igy tovább viszont amikor a régi telepített verziót áthúztam a külsõ vinyóról ami mûködõképes volt akkor annál is hibásak voltak az adott elemek
jahh meg a másik hiba már alapból hogy a zászlókat nem találja (1 sincs pedig ott vannak hozzá a minták)
vagy csak az a gond hogy nemrégiben ujra raktam a gépet és valami nincs feltelepítve, vagy lehet az is hogy a 0.21.1 es verzió hibás ?
Új videó elsõ része.
Az "Õ" betû az!
Köszi!!! :)))
lehetséges bár, hogy mejik gombal azt már nem tudom mer én se mostanában játszottam. de ha jól emlékszem akkor a "p" környékén van
Viszont lenne 1 kérdésem: a 0.22 mikor esedékes ? mer nem tudom, hogy bele kezdjek e ismét a 0.22.1 be vagy megvárjam már.
Építettem egy nagy hordozó repülõt és az aljára deployerrel kapcsoltam egy kisebb rakéta hajtásút. Meg lehet csinálni valahogy, hogy amikor leválasztom a kis repülõt, akkor a kontroll átkerüljön rá? (jobb gomb a pilótafülkén "controll from here" nem vált be)
Én az elején fordítva raktam fel a dokkolót modulokat!! :D 2 órámba volt mire sikerült összekapcsolni õket 1.-re ere szétkapcsolódtak... :D
Az meglehet. Most nézem, hogy az Inline Clamp-O-Tron small méret, a Clamp-O-Tron Jr. pedig tiny :P f@kk
Egyébként nekem is gyanús volt, de nekem ránézésre jónak tûnt. Már elõ is készítettem egy nagyobb dokkoló gyûrûset a kilövésre :)
Koszi a sok segitseget, de egy kicsit turelmetlen voltam es elkezdtem felhordani a Mun-ra a cuccokat a bazishoz. Talalomra valasztottam egy helyet. Szerencsere sikerult egy eleg jo kis helyszint kiszurnom. A Mapsat-ot meg hagyom. Majd ha mar nem lesz problemas akkor telepitem. Lattatok mar a Youtube-on, hogy mi lesz a 0.22-es verzioban? Behalok! Mar alig varom, hogy szedhessem lefele es azzal nyomuljak. Remelem a mentesem nem kell majd elorol kezdenem. Az urallomasom is epulget, ha keszen lesz majd rakok fel kepet rola!
Én is próbáltam nekem fagyott tõle indításnál a játék és hagytam is!
Hali és üdv közöttünk. Nem használom a modot, de beleolvasva a fórumba elég sok probléma van vele 0.21 alatt. Ugyanakkor többen is írták, hogy nekik a 3.3.4-es verzió mûködik rendesen, nem a 4.0. Ennek ellenére sokan inkább felhagytak a használatával, míg nem javítják.
Szerintem e nélkül is lehet találni bázisnak alkalmas területet a Mun-on, de ez saját vélemény.
Koszi a segitseget, meg a tippet, de en itt nem latok semmi linket, vagy hivatkozast arrol hogy honnan kellene leszedni a mod-ot. Azert koszike. Ja meg egy kerdes: Hogyan tudok kepet kesziteni az urallomasomrol? Felraknam ide, hogy megnezhessetek!
Jo latni, hogy vannak aktiv Kerbalozok, akik magyarok! Remelem befogadtok a kis kozossegbe! :) Amugy lenne egy gondom: Tudnatok-e segiteni, hogy a ISA Mapsat Mod 0.21 kompatibilis-e? Illetve, hogy honnan tudnam esetleg leszedni. Nagy segitseg lenne ha tudnek csinalni terkepet a Mun-rol, mert tervezek oda egy bazist es jo lenne talalni valami klassz kis sik terepet.
Csak a 2,5 km belüli hajókra tudsz így váltani, erre ügyelj. A Kethane-nál ez nekem is gond és remélem javítani fogják.
Ezt nem is tudtam én mindig irányítótornyon keresztül mentem vissza a hajóra! amúgy elég gáz, hogy Kethane lelõhelyet csak akkor fedezi fel az érzékelõ:-ha aktívan használom a hajót/ mûholdat amin van.... :(
Valami miatt a png képek nem akaródznak megjelenni. Most próbálom jpg formában.
Itt meg a második biztonságos Mun landing. Itt már ketten voltak a leszálló modulban, a harmadik fenn maradt a parancsnoki modulban. Csak arra nem jöttem még rá, hogyan lehet a második ûrhajóst is kiszállítani a modulból. Csak egyet sikerült megsétáltatni.
Csináltam egy gépet amivel felmegyek 200ig ott módosítom a pályát és még marad üzim a Dunáig talán még vissza is lenne csak a dunára nem sikerül eljutni! :D jah és ez 1 fellövésbõl dokkolás nélkül csak ez a pályára állás nem megy! :(
Sziasztok!Olyan problémám lenne hogy hiába telepítem fel a MechJeb 2.0.7 vagy a 2.0.9-et egyszerûen nem akar mûködni.Az utóbbinál egy csomó funkció nem mûködik,automata pályára állásnál meghülyül a másik a 2.0.7 pedig ha kihelyezem az ûrhajóra építésnél,az pedig lefagyasztja a játékot.A hyrdotech autopilot van még fenn,lehet hogy bezavar?köszi
még nem tudom azt a mentést jegeltem! :) hiába állok az üres zöld körbe elmegy a Duna mellett!
Az a gond, hogy 680 km-re állítani valamit, sok üzemanyag. Helyette inkább fellövöm 200km-re, majd a kilövõállomásra betöltök valamit, mindegy mit és akkor is tudom maxon pörgetni, nem kell hozzá kilõnöm.
Egyébként mi a terved a nagy ûrhajóval? Mi a célpont?
kipróbáltam 680ezer km magasságban lehet maxon pörgetni az idõt, vidd oda a pályát! :D csak még azt nem tudom merre nézzen a hajó orra! :D bár most megszívtam mert nem tettem napelemet a hajóra... :D
kösz kipróbálom! :) most viszont van egy ilyenem fent: meglátom meddig jutok mindenesetre elmentem a mentést is! :D mert 2 napig dokkoltam mire megtellett! :D
Sajnos ezzel is sokat kell várni, de legalább valamilyen szinten van visszajelzés, hogy mennyire lassan telik az idõ a megfelelõ "ablakig".
Landoláshoz van tippem. A Mechjebben van a surface info ablak (ha az újabbat használod). Ott megjeleníti a tengerszinti magasságot (ASL) és a valósat is. Másik, hogy a belsõ nézetben a magasságmérõ mindig a valós magasságot mutatja.
igen az én is észrevettem, hogy mechjeb nem tartalékol meg hamarabb szétzúzza a rakétát is! meg lassabban dokkol! pl.: én most gyakorolom a landolást abban még a mechjeb jobb! Landolás alatt az ûrhajós landolást értem legnagyobb gáz hogy pontosan nem tudom milyen messze vagyok a felszíntõl mert mindig a tengerszint feletti magasságot írja tipp?:D Köszi a progit kipróbálom ezzel is sokat kell várni?
A múltkor beszélgettünk az ideális pályákról, amivel könnyen elérhetõ más bolygó. Tegnap fedeztem fel ezt: Protector Ez egy nagyon ügyes kis progi, ami segít, hogy mikor kell elindulni. Felrakod, kijelölöd melyik bolygót akarod meglátogatni és amikor az elsõ és a második érték 0, akkor vagy a legjobb pozícióban. Tutorial:
Pont tegnap volt egy olyan esetem, hogy ugyanazt a rakétát lövöldöztem fel, mert teszteltem egy-két addont, ami csak infót adott. Egy idõ után meguntam és autopilotot használtam, pedig szeretem magam vezetni a rakétát. Amit észrevettem, hogy amíg én vezettem, addig a 720-as tartálynak a fele megmaradt, amikor pályára álltam, mechjeb ellenben többet használt és 120 maradt csak. A másik különbség, hogy én manuálisan 200km-re repültem, mechjeb 150-re. Szóval van különbség és valószínûleg sok mindenen is mûlik.
pont erre gondoltam tegnap mert pl van egy nagy hajóm most fent, és lusta vagyok kb 10-12x dokkolni, hogy teli tankoljam meg még rakok rá rovereket majd és irány a mars szóval nézem a tv-t közben mechjeb dolgozik. A valóságban sem az ûrhajósok, és az emberek végzik a vezetést minden ellõre letervezett módon megy számítógépekbe programozva 0 tévedési lehetõséggel... :D
Az én kis állomásom is épülget. Igaz, még sokat használom az autopilot alkalmazást hozzá. A képen látható állomás két részletben került fel. Volt indítási ablak kivárása, megközelítés és végül dokkolás. Jelenleg kicsit 37 tonna felett van a tömege, de majd még építgetek hozzá. Néhány napja találtam rá erre a játékra, de máris tapasztalható a veszélye. Képes odaragasztani a számitógép elé jó néhány órára úgy, hogy észre sem veszem.
Igen, ez igaz, már nem is emlékszem ott mennyit mentem vele, de betonstabilra sikerült. Felszállás után kormányozni se kell csak benyomom az sas-t és magától repül. Nagyon sok függ a súly/emelõ erõ eloszláson, ahogy te is mondtad.
Tessék. Átalakítottam, hogy egyszerûbb legyen rájönni miért nem repül. Ezzel már probléma mentesebb a felszállás de viszont már 300 m/s-nél elszáll az irányítás. SAS már az elejétõl teljesen megvan bolondulva, nem igen szabad benyomni. Viszont az elõzõ verziónál az mûködött. Ha kitörlöm a Ferram Aearospace R. modot, akkor egyáltalán nem száll fel, azonnal belefordul az orra a földbe amit felemelkedik Super Hornet