Egy kis versenyfelhívás: még annó volt egy ilyen kiírásom (2465. üzi és utánna) Feladat: juss el a mun-ra a lehető legkevesebb üzemanyag felhasználásával oxidizer+liquid egyben számolva, xeon-t, monopropellantot, kerbált nem lehet hesználni. a gépezet ára, elemek száma nem számít bár az elemszámmal is egybe lehet vonni a versenyt bugok kihasználása nem engedéjezett, és semmilyen mód által hozzáadott eszköz nem használható, a játék beállításai normál (alap-ok legyenek) az eredmény bizonyításához előtte utána kép szükséges, (sajna a régi konstrukciómat nem tudom megmutatni mer valamiért nem elérhető a kép amit akkor felraktam, de egy kicsit próbálkoztam vele és most már nemigazán működik a sok aerodiamikai változtatás végett.) Határidő szempontjából mondjuk 1 hét múlva lesz vége és akkor kellenek a képek. Ha nincs rá érdeklődő akkor én sem szórakozom vele.
Én megnézném amennyiben módom van rá. Bár steam-en fogalmam sincs hol lehet ijeneket elérni.
Enyhén komolyabb fizikai ismereteket oszt meg. Mi ezzel majd az év végén kezdünk el foglalkozni az RSS-RO keretében. Kellemes német akcentussal beszél.
Kipróbáltam a tudós módot, de ismét azt csinálni, mint karrierben, kicsit eluntam magam. Abba is hagytam. A pénzes rész azért nem rossz, mert nem ész nélkül épít az ember. Pl. nem túl gazdaságos az elején, ha mindig eldobálja a hajtóműveket és tartályokat az ember. Amíg nem repülök ki az űrbe, addig le lehet egyben is tenni a gépet. Az űrből visszajövet is csak az a kérdés, hogy elég e a cucc a légkörbe érve vagy nem. És, hogy mennyire lassul le a gép az ernyő nyitásához. De mindjárt az elején ki lehet fejleszteni hővédő pajzsokat, szóval valószínű, hogy visszahozható egyben is a gép. Jah, és vannak oldalra felszerelhető ernyők is. Ilyen dolgokról pl. nem is tudtam. Sandbox-ban nem kell vele foglalkozni, minden hullhat amerre akar. Mondjuk a feladatokat még nem néztem, ahhoz azért magasabb fejlettségi szint kell, mint ahol most vagyok.
Lényegében a gazdasági részre nem kell figyelni. Nekem mindig ott ment el a kedvem vele szenvedni, mikor elfogyott a pénz. A tudományos módban, meg tényleg csak a fejlesztésre kell koncentrálni. Ne érts félre, ha valaki már tényleg profi a játékban, neki az a kihívás. Én csak amatőr kutató vagyok, engem nem szórakoztat a pénzügyi része a játéknak.
Erre nem tudok sajnos mit mondani. A KSP és az addonok viszonya olyan, mint a 18 éves hősszerelmes és a bordélyház madamjának a kapcsolata. Ha működik tök jó, de ha nem működik, akkor soha nem fog... :)
Most nálam az van, hogy a Contract-okat elfogadom, de ha bemegyek a VAB-ba, eltűnnek. Mind. Volt, hogy elfogadtam egy olyat, hogy 3 turistának el kell vesztenie az eszméletét egy szuborbitális repülésnél. Bemegyek a VAB-ba, ott vannak a turisták az űrhajósok között, de nincs contract. Hiába viszem el őket, nem kapok semmit. És nem jövök rá mi a baj...
Pont azt írtam az #5056 -ban, hogy a MechJeb-et nem tudja. De ott volt a letöltési link is a Mechjeb-hez. Tessék kattints ide. Ez most a legutolsó aktív cucc.
Ezt simán kitömöríted a ...\Kerbal Space Program\Gamedata könyvtárba. Lásd:
A kezdők mivel csak szimplán játéknak nézik esnek a karriernek neki. Aztán jön a pofára esés. éppen ezért ajánlom én is inkább a science-normál(vagy akár easy) mert megismeritek a simulációt, mire számíthattok, hogyan oldjátok meg, töbször nyugodtan lehet próbálkozni. ÉS amikor már úgy érzitek jól megy akkor jöjjön a karrier, mert az nem elég hogy kihívás de nem is tudjátok a megoldást. Őszintén, én most elkezdtem egyet de halálra unom magam benne.
Akkor több körből kell megcsinálni. Nem szabad lenézni a kis pontokat mert ha sok van belőlük, az már nem kevés. Éppen ezért számolja a pontokat törtben. Az első science mód amit még akkor carierrnek hívtak nagyon sok tört pontot adott de a végelszámolás ezeket nem adta hozzá, gondolhatjátok milyen méreg volt amikor egy pont volt hátra és két három kutatásból az meg lett volna csak egyszerüen nem számolt velük akkor még a játék.
Majd áruld el hogyan müködik mert eddig vagy négyszer telepítettem be ckannal a MechJebet, de semmi sem lett látható belőle, nem hogy az a kis vacak amit a hajóra kellene rakni de még csak nyomokban sem mutatkozott.
A MechJeb kiegjét ezeket az icon part plugin mappákat hova kell pakolni gamedata?Elég ha a MechJeb mappát bedobom vagy külön kell szedni ezeket a mappákat? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2016.10.24. 17:07:59
Nem szabad elfelejteni innen sem a pontokat összegyűjteni.
Ezt a CKAN MOD-t nem is ismertem. Frissíti a MOD-okat is, vagy csak jelzi mi van telepítve?
Félreérted. Nem üres a játék, hanem üres héj. Az addonok egy csomó dolgot nyújtanak, amely gyárilag nincs benne - szebb grafika, plusz hajtóművek, kiegészítők, stb.
Majd egyszer kipróbálom a Science módot is, de most elvagyok. És nem nevezném üresnek még a játékot. Nem akarom az elején szétmodolni. De köszi az ötletet!
Egy újabb röpke úttal sikerült összeszednem a 45-öt, így a repüléshez fejlesztettem és egy kis egyszerű földi járművet össze tudtam rakni. A meghajtása az űrprogramból lett szedve, mert a levegős elég béna még. Pár perc alatt lett is kb 40 pontom, de a bázist nem tudtam egy kifutással bejárni, mert elfogy a pod-ban a hely, küldeni meg nem tudok, mert még nincs akku és az irányításhoz is kell az energia. A következő kör után már nem lesz gond.
Addonok nélkül sajnos a KSP üres héj. Kezdetnek rakd fel a CKAN-t, ez (a legtöbb) addont tudja kezelni, telepíteni, frissíteni.
Persze a legalapabbat nem, ez a MechJeb. Ez kb. mindent tud, amit alapból kellene a játéknak tudnia. Alapból egy modult kell rárakni az űrhajóra, hogy működjön, de CKAN-ban van MechJeb for everyone! addon, ami alapból megadja mindenkinek, így nem kell elcsúfítani a hajót.
Egyébként én is azt javaslom, hogy Science only karriert indíts. A 45 Science-t simán össze tudod szedni szuborbitális majd orbitális repülésekkel...
Köszi, akkor majd megpróbálok valami kerekeset összerakni, de lehet, hogy nincs hozzá elég cuccom. Talajmintát nem tudok gyűjteni és a POD-ba is csak korlátozott mennyiségű adat fér el. Ha beszállok túl sok adattal, akkor a többlet elvész. Bár az akkut talán már kifejlesztettem, így nem csak egy adatküldésre lesz lehetőségem. (Vagy épp arra kellene a 45 pont?)
Ezért lett javasolva a Science mód, normál játék erősségen. Ha már ismered a játékot, tudod mit merre találsz, van hely ismeretség, akkor érdemes karrier módban neki kezdeni a játéknak. Ez a játék azok közé tartozik, amit többször is érdemes ... nem is végig játszani, de folyamatosan a gépen fenn tartani és frissíteni. Nálam évek óta folyamatosan fenn van a gépen. Persze a fizetős verziója. Egyszer kipróbáltam a virágbolti verzióját, egy akcióban meg gyorsan meg is vettem az eredetit. Nem bántam meg.
Mondjuk ahhoz hogy talajmintát gyűjts a karrier módban kell egy kis idő :D (fel kell fejleszteni az űrközpontban asszem az astronaut komplexet. Ami pénzbe kerül. De hogy összeszedd azt a pénzt, csinálni kell küldetéseket, egy idő után viszont nem tudsz elég nagy hajót építeni a kilövő/kifutópálya és hangár/űrhajótervező épület fejlesztései nélkül, az új küldikhez, tehát azokhoz kell először a pénzt összegyűjteni. Aztán meg kell egyet fejleszteni a radarállomáson is minimum hogy manővert tudj legalább tervezni, meg a mission centert hogy ne csak 2 küldetést vállalhass be. Szóval az astronaut komplex és így a talajminta egy kicsit odébb van a játékban :D )
Azért tudos mert resetelni tudja a konténereket, és mivel repülni sem kell, hát nem kell tudnia. Menet: Crew report (haza küld, Ja és antenna) müszerek mérnek, tudos ki összeszedi a müszerek adatait, reseteli a két konténert, EVA report Take surface, vissza a kocsiba és irány a köv épület. Egyszerü mint az 1x1
És mindez ott van az orrod előtt mint az a bizonyos erdő ami nem látszik a fá...
Biomes, Kerbin: 9 tájegysége van, ami űrközpont számtalan helyi tájegységével egészül ki: Félsivatag [Badlands] Sivatag [Desert] Rétek [Grasslands] Felföldek [Highlands] Hegyek [Mountain] Tundra Sarkok [Poles] Jégsapkák [Ice Caps] Víz [Water] Partok [Shores] A KER mód HUD 2-je mindig mutatja milyen tájegység(Biome) felett vagy. Minden új tájegység új pontokat ad minden müszerre, minden Crew reportra, EVA-ra, talajmintára. És az űrközpont maga, minden egyes épülete szintén rendelkezik önnálló tájegységgel. Tehát fogod a tudost belerakod egy kerekes járműbe(jet motorral is hajthatod) fel se kell szállni csak végig járatni vele az épületeket. és jól pakold fel tudományos müszerekkel, Science junior, mistery goo, hőmérsklet, barometrikus mérő. min 150-200 amit elsőre összeszedhetsz
Karrierben próbálkoztam pontokat gyűjtögetni, de nagyon nehezen jön össze a 45. Nem igazán van manőverezhetősége a hajónak, csak a pilóta tudja használni a SAS-t, de vele csak 1-szer tudok mérni mindenből. A tudóssal viszont nem jutok 16km fölé. A levegőben mértre nem is kapok pontokat már, ami azt illeti, a vízben mértekre sem. Esetleg, ha lemegyek másfele, talán ismét ad a nyomás és hőmérséklet értékekre is. A hegyeknél már jártam.
Steam-esen megkérdi, hogy mivel akarod indítani. Akkor most már tudom, hogy mindig a 64-essel indítsak és ne is próbálkozzam a másikkal. Pedig épp kérdezni akartam. A KER-t én is láttam a videóban és nagyon hasznosnak tűnt. Van még más is, ami esetleg segíti a repülést? Próbálkoztam orbitra állni, de valahogy nem sikerült. Mikor az AP elérte a 80 km-t, akkor lekapcsoltam a hajtóművet. Majd az AP-t használva belőttem egy orbit pályát. Később láttam, hogy az AP feljebb kúszott, már 85 km-en járt. Azért próbáltam pályára állni, de 1500 m/s-ot kellett volna ledolgoznom, ehhez viszont nem volt elég üzemanyagom. Így visszaestem a bolygóra. Lehet, hogy még egyszer meg kellene néznem a tutorial-os részt. Ott csak 327 m/s-ot kellett ledolgoznom és keringtem szépen. Az igaz, hogy ő lőtte be a pályát és a hajtóművet is lekapcsolgatta, mikor kellett, így nagyban megkönnyítette a dolgom.
Az a KER mód amit küldtem abban benne van. És kitöröltem belőle majdnem minden steames fájlt, és a launchert. Mert a játék ha exével indítod nem kéri a steamet, tehát nem is tört verzió. Hanem eredeti. És hogy nem láttad a 64 kliens exét, hm... jót nevettem!
Egyébként hogyan lehet előhozni azt hogy lássam az apo-és periapsis magasságát, az a azok eléréséhez szükséges időt, stb.. egyszóval azokat a fenti kis írásokat, amik a alattam Trucker által betett képeken is szerepelnek? Valamint azt az ablakot, ami kopasz videóján is van, amiben szerepelt a deltaV, TWR, tömeg, stb..?
Majd szétnézek, talán megtalálom a régi botkormányt. Hátha sikerül illeszteni. A repülő kormányt - már ami van - ezért nem veszem elő. Elfoglalja az asztal nagy részét.
Közben összeraktam egy négy motoros gépet. Még nagyon ... 1.0-s verzió. Repülni repül, fel szállni, leszállni tud. Kicsit még orr nehéz. Majd ha lesz rá időm finomítok esetleg rajta.
A hiba tényleg a teljesítményből eredt... De nem a gépemmel van a gond. Kicsit lejjebb tekertem a kitömörített mappában és találtam egy másik .exe fájlt is. KSP-64x.exe névvel. Igen jól látjátok, azért záródott már be a játék legalább 40-szer(!) az orrom előtt, mert a 32 bites verziót futtattam. Ami nem tudta úgy kihasználni a gépet ahogy kellett volna. És azért lépett ki folyton amikor alacsonyabbra akartam ereszkedni a repülővel, mert akkor kezdte volna el betölteni a felszínt, ami túlterhelte. DE erről MIÉRT NEM volt képes HIBAÜZENETBEN tájékoztatni??
Azóta a játék egyszer sem lépett ki és meg is csináltam pár „sétálj egyet a bolygó túloldalán” típusú küldetést :)
Lehet, hogy a törés a gond nálad. Régebben belefutottam olyanba, hogy inteles gépen nem akart elsőre elindulni a játék, sokszor csak sokadjára, míg amd-n gond nélkül elindult. Lehet, hogy nálad is hasonló a helyzet, csak ez játékon belül. Esetleg érdemes megnézni az alkatrészek drivereit is. Nameg modok nélkül kipróbálni a dolgot, hátha mégis bekavar egy.
Én leszenvedtem egy teljes napot, mire a Repülő kormányt hozzá igazítottam a játékhoz, de megérte. Viszont a kormányok kitéríthetőségét, minden gépnél külön kell tesztelni, beállítani.
Sokat fejlődött az aerodinamika, mióta nem játszottam. Egy P-38 Ligthning utánzat, pár alkatrészből. Meglepően szépen repül. Sajnos a KAX modullal van valami, mert a légcsavar animáció nem látszik vagyis áll a légcsavar hajtómű indítás után. Meg a régi probléma. Billentyűzettel nem annyira jó repülőt irányítani.
Ha farok futós gépet épít valaki, ne felejtkezzen el róla, hogy felszállás során a kormányzást kapcsolja ki rajta. Taxizáskor kel a kormányzás. Legalábbis nekem, ha kormányozhatóra van állítva, a légcsavaros gép ún. giro erő-je balra le téríti a felszálló pályáról. Ha rögzítjük a futóművet, akkor nem lép fel ez a probléma. Az érzés ismerős volt azonnal a sok évvel ezelőtt játszott IL-2 Sturmovik játékból.
Újraraktam a játékot, újra kitömörítettem az egészet, nem tettem bele ezúttal SEMMI plusz modot, és megint az van, hogy ha messze vagyok a bázistól, és a repülőgéppel alacsonyabbra akarok süllyedni akkor instant bezáródik a játék, semmi hibaüzenettel, csak egy számomra érthetetlen log file marad az eseményről a játék mappájában. Ezúttal már 1400-ig jutottam, sőt igazából mondhatnám azt hogy 1440m körüli magasságon tűnt el a játék 3-szor is.
Legutóbb mondjuk 1800 körül lépett ki, szóval haladás azért történt :D
Érdekes, hogy ezt csak repülőgépnél produkálja, űrből visszazuhanva kis kabinokkal el tudom érni a talajt. Mármint amikor meredek szögben zuhanok. A gravitációs fordulót még nem próbáltam. És tuti nem a teljesítménnyel van a gond, azokban a log file-okban 74%-os memória használatot ír a kilépés pillanatában.
Tegnap történt egy instant bezáródás egy műhold pályára állításakor is. Hosszú időbe telt a dolog, és ugyan olyan bezáródás volt mint a légköri repkedésekkor.
Adott pályára kellett állítani egy műholdat, amit pirossal jelez a játék. És van egy piros jel ami kering a Kerbin körül nem tudom mi az, de megpróbáltam utolérni és úgy pályára állítani a műholdat a piros pályán, hogy a mellett keringjen. Kicsit rossz időben indítottam el (meg hát a pályamagasságot több apoapsison való gyorsítással értem el, így nagyon megsaccolni sem tudtam hogy mikor kéne elindítani) szóval meg kellett várnom míg utoléri (egy kicsivel alacsonyabb pályán), meg párszor túl is gyorsítottam az időt, szóval jó 50 játékbeli nap eltelt mire a piros jel közelébe értem. Nem lehetett ugyanis célpontként kijelölni a piros jelet. Aztán mikor utolértem, beállítottam szinte tökéletesen a műhold pályáját a piros pályára. És akkor kiderült, hogy a piros jel, nem a piros pályán kering, mert miután beállítottam, elhúzott mellettem. És röviddel utána ki is lépett a játék, nekem meg az 50 napos maratoni pályára állításom ment a kukába, automata mentés sem készült valamiért...
Most próbálok angolul keresni ezután a hiba után, eddig egy helyen találtam meg a témát, de ott nem is született megoldás.
van 1-2 ojan oldal ahol mondhatni piramisjáték folyik (regisztrálsz és akiket behívsz azok ha vesznek valamijen játékot akkor kapsz minden vásárlásuk után némi pénzt ha ők is hivnak még valakiket akkor még utánnuk is és így tovább) és igy ha nagy a köröd akkor csak jön a pénz és mivel ezt a pénzt csak levásárlással lehet felhasználni ezért megveszi a kódokat és azt rendes banki pénzért tovább adja így veszi ki a pénzét a rendszerből. Amúgy most tényleg nincs nagy különbség a steam és eközött de általában megéri mer a 20eurós játékokat általában 15 körül meg lehet kapni így. Ez nem adócsalás úgy igazából.
A TEK már lendül is be az ablakon. Most verik bilincsbe :)Az online versenyeken csinálnak ilyet amcsiba. Ráhívják az ellenfél versenyzőjére a zsarukat és máris izgalmasabb a játék. De remélem te vicceltél.. HA nem kérsz rá védelmet akkor is kapsz ha más nem akkor ott a pay pal védelme már ha azzal fizetsz és akkor a bankod védelméről nem is beszélve ott is van ilyen bár kevesen tudják. A steam egyébkén bármikor bármilyen indokkal törölhet játékot bezárhat accot. Gyakorlatilag bármit megtehet mert le van írva az apró betűben. Te nem a játékod veszed ott meg hanem a használatát kölcsönben. Ezért nem is szeretem őket :( A GOG jobb.. :)
Akkor te adót csalsz, nem félsz a NAV-tól? Én ilyenen inkább nem vacakolok. Ezeken az árakon elég minimális az adó. Arról nem is beszélve, hogy érdemes rá védelmet is venni, ami +1€. Így máris inkább megéri megvenni steam-en, ami teljesen legális és biztos, hogy nem vernek át. Max a játék készítői... Persze nagyobb összegűnél már más a helyzet, én is vásároltam már a G2A-ról pár játékot (pl. CoDBOII).
Innen már csak azt lenne jó tudni, mi igaz abból, hogy lopott bankkártya adatokkal veszik ezeket a kódokat. Mert aztán a steam support nagytakaritást tart az accounton, elvileg zárolhatják is emiatt.
A sugárhajtóművek igen igényelnek levegőt +ba, a légbeömlőt teljessen mindegy hova helyezed el a gépen akkor is működik, csak nagy sebességnél lényeges hogy menetiránnyal megegyezően nézzen. Az akcióról annyit hogy nincs rajta ÁFA és erre mindig figyelni is kell mer az a lényeg ha Global kulcsot veszel vagy más hasonlót akkor teljesen mindegy mijen országot adsz meg. (én pl ausztráliát vagy épp argentínát vagy épp ami az első ingyenesek (ÁFA menetesek) közt van azt adom meg) és máris nem jön rá az ÁFA emiatt olcsóbb mind steam-en mer ott kapásból hozzárendeli azt hogy magyar vagy és máris rászámolja.
+Áfa és steam-en megkapod 10€ért 28-ig. Empyion Jól néz ki, de én már nem hiszek benne. Ez túl sok. A Stellaris is most csak 30€. Annyi játék van, időt és energiát hol lehet venni hozzájuk? Az éjszaka kicsit próbálkoztam Sandbox-ban. Hát nem sikerült orbitális pályára állítani a hajót. Valahogy túl nagy lett a sebességem. De legalább visszaértem a Kerbinre. Utána próbáltam valami guruló csodát csinálni, ha nem is száll fel, de legalább haladjon. Gurulni gurult, de a hajtómű nem indult be. Ha jól értettem, akkor levegő kellett volna neki. Azt hittem azt csak úgy szedi a légkörből, de lehet, hogy a tartályok elé kellett volna valami légbeszívó?
Ha valakit érdekel az Empyrion nevü játék és szeretné eredetiben megszerezni az most olcsón megteheti, csupán 8,40 euró-ért itt..
A többit majd holnap... vagyis ma este.
A farkon lévő vizszintes vezérsikot huzd előbre, a hajtóműveket a szárnyról át a törzsre, elég nekik csak egy 50. kapacitású tartály nem kell három. a súlypontot nagyon előre húzza a sok tartály meg a hajtómű. és még egy szárnyelemmel nagyobbitsd meg a szárnyat mert akkor kis sebességgel is fel tud szálni. Amugy is a hajtómű csak szubszonikus. Utoljára szerkesztette: Kopasz442, 2016.10.23. 02:26:14
Meló előtt kicsit játszottam vele, a tutorial-lal megpróbáltam felszállni és körpályára állni. Csak 4x-re sikerült, mert korábban nem sikerült az instrukciókat (amik angolul vannak, mily meglepő) követnem és az irányító otthagyott a lecsóban. A logo alatti linkeket nézegettem már, de sajnos pont az elsőből hiányoznak a képek, amik azért nagyon jól jöttek volna. Még nem igazán értem, hogy mikor melyik színre is kell állítanom a hajót és tolóerőt adni neki. És ezt még bonyolítja, hogy a gironak 3 módja van (Surface, Target, Orbit).
A kerék méret beállítást móddal lehet csinálni de ha jól tudom bár sose használtam a módot akkor minden vagy majdnem minden elem méretét állítani lehet vele, és a videóban is arról volt szó bár ott én sem értettem a nevét pontosan. Úgy igazából 1 nagy hibája van a repcsidnek az a súlypont és felhajtóerő nagymértékű eltérése, ha azt rendberakod meg esetleg 1 kicsit nagyobb szárnyakat raksz rá akkor minden gond nélkül magától is el fog emelkedni kisebb (stabilabb) sebesség mellett is. A szárnyak beállítása már csak mellékes, ha nem állítod be akkor csak annyi hogy egyes helyzetekben túl lehet vele kormányozni a gépet és ha még ingatag is a gép mellette akkor összeteheted a két kezed az se biztos hogy segít :D , főképp hogy 3. kezed nincs amivel megpróbáld visszanyerni az irányítást. Másrészt a videó alapján ha jól láttam akkor még meg se próbáltad a gépet elemelni vagy iránybahozni. Illetve nemárt a SAS bekapcsolása !! amennyiben nem akarod hogy a SkyNet sorsára jusson a géped. Utoljára szerkesztette: tom36, 2016.10.22. 22:48:13
jópár részen bakiztam :) Nem állítottam be a szárnylapokat melyik mit csináljon. Illetve a középpontok igencsak szanaszét voltak, de a te videód alapján én mintha nem tudnám öket teljesen egymásra pakolni. Az említett kaks vagy milyen mód nincs is fent nálam elvileg honann tudom leszedni az 1.2 höz valót?Illetve kerék méret beállításon sincs valahogy.
Pillanatnyilag dolgozm az új Extrák videón, remélem addig rájösz mi a probléma a repülőgépeddel. Sok sikert!
Na jó segítek egy kicsit, 3 fő különbség van a két gép között (vagy 4, )
Bocs a videjó nem sikerült tisztára:)
Van benne egy végzetes hiba! Ha végig halgatod a videót és figyelmesen figyeled, magadtól is rájösz mi a hiba! Meg kérnék mást is hogy ne mondja el, mert ha magától jön rá az hasznosabb és tanulságosabb.
Skacok volna pár repüléshez elengedhetetlen kérdésem amire kéne válasz:) Van nékem ez az összecsapott kis repzim. Eddig csak gurulási tesztet csináltam vele Szépen lezárom a kerekeket felpörgetem a turbináit majd mikor kellő hangerőn szólnak kiengedem. A jószág szépen lassan belendül elér egy kellő sebességet majd a kifutó második felében a gép egyszerüen elkezd szitálni. Mi a manó történhet vele és hogy orvosolható esetleg a kerekeivel kéne mókolnom tegyek rá nagyobb dölésszöget, vagy mi? A másik kérdés amire nem találom a megoldást: tegyük fel hogy van két meghajtó rajta, tegyük fel hogy le akarom öket állítani vagy a hatékonyságát szeretném csökkenteni. A kivitelezés megy, de csak egy meghajtó esetén ami egy repzinél végzetes kitérést okozhat. Hogy tudom ezt megoldani akár repülő akár ürhajó esetén hogy ne külön keljen manővereznem és szenvednem ezeknek a leálításával illetve egyidejű kalibrálásával? Az okés hogy a szárnyak és a kerekek esetén ezek a beálítások áttevődnek az összesre, de a motorok/meghajtók esetében mért nem?
Nekem karrierben nem lépett ki, de irj ide néhány küldetés nevet(angolul) és utána nézek. De ez most ritka eset hogy elkezdtem mert kutya kevés időm van a karierre.
Roppant érdekes az a time warp plugin, mert olyasmit tesz hozzá ami már amúgy is a játék része! (teljesen felesleges) A tweak scale meg ha nagyításhoz használod akkor csalsz, én max kicsinyitésre használtam de már több mint egy éve nincs rá szükség.
Nem kell ezért ujra tewlepíteni elvben elég ha a feltett mód neve elé teszel egy alulvonást ha igaz így nem tölti be
Az easy játékmód több kutatási pontot ad, a "Custom" beállításokban be is lehet állítani hogy mennyit osztogasson. És Easy-ben az valami 200% vagy mennyi. Én egyébként élesben szeretek tanulni, az előjövő problémákat megoldani. Látom mi mennyibe kerül és azt is belevenni egy űrhajóépítésbe. Ha sandboxban csak úgy építgetnék, hamar elmenne a kedvem. A karrier módban is ott van az, hogy visszatekerni az időt egészen a hangárig, így amúgy is szépen ki lehet kísérletezni mindent. Már van műholdam a Mun keringési pályáján is :) Most kéne elkezdenem a dokkolást, meg az első űrállomás létrehozását, de elakadtam a kilépések miatt :( A Kerbin tele van hőmérséklet meg lábnyom ikonokkal, de az űrben semmi küldetés nincs :D Ja de van egy, hogy dokkoljak, de még nincs meg a dokkológyűrű technológia.
A külditörlést megpróbálom majd, köszönöm. És a robokutya által feltett verzióban levő modokhoz a TimeWarp plugint, meg a TweakScale-t tettem hozzá, amik közül az előbbi arra való, hogy rá lehet kattintani a röppályán egy pontra, és az idő addig gyorsul automatikusan, majd lassul, amíg azon a ponton nem lesz a hajó.
De a curve azt írja mindkettő 1.2-es verzióhoz való.
kopasz mi az a mob lab? Én is repkednékl amúgy a Kerbinen, csak folyton kilép :( Megpróbálom most azt hogy újra kitömörítem a robokutya által megosztott verzió és nem teszem bele a TweakScale-t és TimeWarp-ot, hátha az megoldja.
az a gond vele hogy viszonylag sok apró pontból áll én meg inkább elmegyek 2-3 alkalommal a holdra 2x a minmus-ra azt utánna még 1-2 alkalommal a Duna környékén meg az Eve körül és minden meg is van. igaz hogy ezek nagy tervezést igényelnek hogy nehogy az legyen hogy ott legyen gondom meg sok idő is vesz igénybe de megéri sajna emiatt sokszor is futok bele ojan hibába hogy allúlkalkulálom a tolóerő igényt és most is 2 napig szenvedtem a Duna körül mer se az Ike se a Duna orbitot nem tudta elérni a landoló egységem és megszenvedtem vele mire megoldottam helyben a gondot. (DeltaV ismerete nélkül ritkán de előfordul, hogy belefutok ebbe a hibába.) De szerencsémre a vontatóhajóm kihúz a pácból általában.