mazsi hogy oldottad meg ilyen kevés üzemanyaggal???:o Vagy ez több részes repülõ??
Ha nincs a Space Center listájában az ûrszemét, akkor planetáris nézetben nyomj az ikonjára egy dupla kattintást. Tehát kvázi aktiválod, mintha vezetni akarnád. Utána simán "End Flight"-ot nyomhatsz rá, és eltûnik örökre.
Sziasztok, Tudja valaki hogy honnan tudok olyan infót szerezni a rakéta építéseknél ami segítene abban, hogy mekkora súlyhoz mekkora tolóerõ szükséges???
Még egy olyan kérdés, hogy mik azok a vékonyabb modulok balra az ûrrepülõktõl amikkel össze van kötve az állomás?
Hát nem igaz, hogy mennyit megszenvedtem azzal a 3 egybeépített modullal amit bedokkoltam oda bal oldalra...Nem igazán oda akartam, de így sikerült. Nagyon szarul helyeztem el a fúvókákat, szóval csak az "N" betû irányított arra amerre akartam vele menni, a többi mind más felé. Pedig a tömegközponthoz raktam 4-et.
Én mindig rakok valami viszonyítási pontot, mondjuk két napelemet (az úgyis kell, ha nem akarod, hogy meglepetés érjen :) ) a fúvókák vonalába. és az lesz mondjuk a jobra balra irány. Amelyik fúvókánál meg nincs az a föl le irány. Ezek nélkül baromira össze tudnak keveredni az irányok, egy henger alakú valamin :)
Nemsokára jön a dokkolás tutorial 2.0 pár új infóval, ami pontosabbá teszi a dokkolást.
Nekem nem azzal volt a gond, hogy nem tudtam az irányt, hanem azzal, hogy minden irányba fújt egyszerre:D Nyomtam az "I"-t ami ugye mindenképpen az elõre hajtás fúvókával, erre ment le,elõre meg jobbra is...Egyetlen egy a hátra irány ment rendesen szóval azzal kellett manõvereznem, forognom stb. Ha jobbra tértem akkor is 3 irányba akart elindulni, mert 4 fúvókából 3 ment és mind a 3 fújt 3 irányba a 4-bõl:D Szerintem az volt a gond, hogy túl hosszú volt és kellett volna még fúvóka kicsit feljebb is.
Ez kicsit kuszára sikerült... Egyszerûbben annyi a lényeg, hogy RCS-el nem tudtam fordulni, térni mert össze vissza ment. Úgy fordultam irányra, hogy kikapcsoltam, és csak akkor kapcsoltam be amikor hátra kellett egyenesen mennem.
Azt szeretném kérdezni hogy az miért van hogy amikor megpróbálok dokkolni egy ûrhajóval az állomásra akkor amikor odaérek és már elég közel vagyok olyan 50-100m be van kapcsolva az SAS és ha átváltok dokkolásra a staging-rõl akkor ha az RCS is be van kapcsolva folyamatosan mûködik és nem akar leállni. Olyan mintha irányba akarná tartani de ahhoz nem kellene folyamatosan mennie.
Én nem szoktam átváltani dokkolásnál sem, de mivel ez még egy alfa állapotban lévõ program, lehet akár bug is.
Köszi a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy a Clamp-o Tron docking portra mivel lehet rádokkolni? Próbáltam már ugyanazzal az nem sikerült és próbáltam már a shielded verzióval is az se sikerült nem kapcsolt be a mágnes.
Dehogy bug! Egyszerûen nekiáll stabilizálni, és mivel valamekkora forgó mozgás mindig van ezért mûködteti az rcs-t is. Pláne, ha közben dokkolsz, és mivel kb lehetetlen tökéletesen kisúlyozni az ûrhajót, ezért annak az erõhatásait is próbálja kiküszöbölni.
Ja hát igen ilyen van. Ezt csak úgy tudpd kiküszöbölni, hogy olyanra építed a cuccot, hogy könnyû legyen stabilizálni nekem is most kell átépítenem az egyik modult, mert egyszerûen elfogyasztja az rcs üzemanyagot, mielõtt bedokkolna.
Tartalmilag semmi, csak engine váltás történt, Unity 3-ról átálltak Unity 4-re. Persze a látvány is maradt ugyan az, csak más az erõforrásfelhasználás. Van akinek jobban fogja a gépet, van akinek nem. Anyiból jobb az új engine, hogy jobban optimalizált, többet tud, és képes több magot is dolgoztatni a procin, nem csak egyet és támogatja a Linuxot. Persze ebbõl még semmit sem látunk, mivel a játék nem így van megírva, ez majd csak a további fejlesztéshez lesz fontos.
Hát sajnos nálam ugyanúgy akad. :( Elég nagyra nõtt az ûrállomásom. Eljutottam oda, hogy egy bázist összeraktam az ûrben, és rádokkoltam egy szállítóhajót. Már csak üzemanyagot kéne felvinni, mert azt kifogyasztottam idõ közben a két tartályból. De mivel már ekkora az állomás, amint a közelébe megyek annyira akad, hogy lehetetlen szinte játszani vele. Nem tudok tankerral dokkolni, hogy üzemanyagot töltsek a hajóba, meg az üres tartályokba. Az ûrrepülõkkel leszállok, az üres tartályokat is leválasztom. Hátha úgy játszhatóbb lesz.
Szép nagy lett. Nem leng be közben? Én ha 3-4 egységet így összedokkolok, elkezd ringatózni.
Hali. A végén mindig 0.1m/s re csökkentem a sebességet, és akkor nincs ilyen probléma. Viszont ha a közelébe megyek 4-5 f/s re csökken kb a képfrissítés és baromi nehéz úgy dokkolni. Tanulság: nem érdemes ekkora állomást építeni most még.
Pedig van aki ilyet is épített. 163 méter hosszú, 3400 részbõl áll össze, 256 férõhelyes
Sziasztok,
Nézegetem itt a képeket, hát gratulálok a türelmes embereknek :)
Egy kérdés: vannak a játékban elõfeltételek, mondjuk afféle "küldetésrendszer", ami vezeti az embert elõre és adja a célokat, vagy teljesen nyitott a játék afféle "csinálj amit akarsz"?
Gondolok itt ilyenekre hogy:
- van pénzügyi limit, tehát mondjuk nem kezdhet el az ember mindjárt halálcsillagot építeni, mert nincs meg rá a zsozsó
- elõfeltételek hogy pl mielõtt egy emberes.. izé "kerbalos" ürrepülõt épít az ember, azelõtt mondjuk már kell legyen fenn sikeres mûholdja
- marsutazást mondjuk csak ûrállomásról lehet indítani, ergó elõbb az állomást kell megépíteni
- az elején mondjuk nem áll rendelkezésre minden alkatrész, a sikeres küldetések unlockolnak új és új dolgokat....
stb stb.
Tisztában vagyok vele hogy a játék még gyerekcipõben jár (alfa), tehát nem kell "védeni". Csak azért érdeklõdöm, mert nem nagyon tudok olyan játékkal játszani, ahol nincs semmi konkrét cél/mérföldkõ, hanem magamnak kell felállítanom ezeket.
(kb olyan ez mint hogy van aki meg tud tanulni mondjuk egy új programnyelvet úgy hogy leül, olvassa a könyvet és csinálgat mindenféle marhaságot, de nekem csak úgy megy, hogy éppen van egy aktuális feladat amit amúgy is meg kéne oldani...)
jelen pillanatban teljesen sandbox a rendszer. nincs küldetés,pénz,büntetés stb. Tervezve van: 1:küldetésrendszer,a saját küldetésed is megszerkesztheted,közzéteheted.(sztem ez egy fejlett tutorial rendszer lesz,eljutni a repülõtõl az space stationig,majd bolygókra.) 2:Teljes management: asztronauta bérlése,képzése,kutatás-fejlesztés-a késõbbiekben bolygón bázisépítés.
egyelõre ennyit lehet tudni. Jó hír hogy a modderek meg vannak õrülve,már most van pl olyan mod amivel egy képzeletbeli anyagot lehet bányászni és üzemanyaggá finomítani(ehhez teljes itempalettát is készítettek)szóval amig modolnak hozzá nem fogunk unatkozni,bár alap gammel sem lehet(nekem elõször az elõre megépített mûholdat is alig sikerült pályára állítani :D de ha megtanulod a dolgokat sima ügy)
Saját magadnak tûzheted ki a célokat, vagy haladhatsz olyan ütemben, mint ahogy a valóságban is haladtak az ûrprogramokban:
Mûhold pályára állítása, emberek (Kerbalok) ûrugrása, pályára állítása, orbitális pályán manõverezés, szonda Hold körüli pályára állítása, holdraszállás, ûrállomás építés, szondák küldése többi bolygó köré...
Utána ûrállomás Holdkörüli pályára állítása, holdbázis kitelepítése a felszínre, többi bolygó meglátogatása...
Gondoltam bedobok egy kis összefoglalót az új verzióról:
Mindenképpen lesznek rover alkatrészek és ezzel együtt nyersanyagbányászat is. Különbözõ bányászmodulok lesznek, amelyeket ûrhajókra és roverekre szerelhetünk fel, de nehezek lesznek így nehezen fogunk tudni minden bányászeszközt egy jármûre tenni, a legoptimálisabb megoldás az lesz, hogy több jármûvet is küldünk. Detektorokkal térképezhetjük fel az égitestek nyersanyagkészletét, egyenlõre két, ûrszondákra szerelt típust mutattak be, az egyik nagy hatótávolságú, de csak a célbolygó felé fordítva mûködik, a másik kisebb hatótávú és csak alacsony röppályán használható, de minden irányba észlel. A nyersanyagok különbözõ koncentrációban lesznek jelen és nem lesznek kimeríthetetlenek, de elég sok lesz belõlük ahhoz, hogy ne lehessen õket 5 perc alatt kitermelni. A finomított nyersanyagokból különbözõ üzemanyagokat állíthatunk elõ, a pontos ábra itt. Illetve az eddig bemutatott alkatrészek: rover, nagy rover kerék, kis és nagy kerék, fúró, talán finomító?, csoportkép, kis hatótávú szenzor, nagy hatótávú, a nagy hatótávú szenzor munka közben
Továbbá új animációkat is kapunk, Kerbaljaink most már talajmintát tudnak majd venni és vizsgálatokat is végezhetnek rajtuk. Illetve a sérült alkatrészeket is meg fogják tudni javítani, egyenlõre még csak a rover kidurrant kerekeit. Ugyanakkor kerbaljaink most már ûrséta közben is pofákat fognak vágni, illetve újraprogramozzák az érzelmekért felelõs AI-t és a legénység figyelõmonitorjait.
Az ûrhajó most már fel fog hevülni, ha belép az atmoszférába, egyenlõre ez még csak egy látványos effekt lesz, de a késõbbi verziókban már a hajónk vesztét is okozhatja, ha rossz szögben közelítünk vagy ha a hajónk nem lesz ellátva megfelelõ hõpajzssal. Hogy ez a hõpajzs rendszer pontosan hogy fog mûködni még rejtély. Egy kép az effekt korai változatából.
Mostantól nem fogják beharangozni, ha új bolygó vagy hold kerül a játékba, azt majd a játékosoknak kell maguktól felfedezni. Ehhez segítségükre lesz egy új épület, az obszervatórium, bár nem biztos hogy már a következõ verzióban szerepelni fog.
Ezenfelül egy új fejlesztõ csatlakozott a csapathoz, ClairaLyrae, aki eddig modderként tevékenykedett és a gyári alkatrészekhez hasonló dizájnú modokat készített, amit annyira sikerült eltalálnia, hogy a Squad õt is bevette. Új alkatrészeken fog dolgozni Nova-val együtt, az eddigi munkái közül is be fog kerülni néhány a játékba, de még nem tudni, hogy pontosan melyek. A modjait megtekinthetitek #0" TARGET=_fnew>itt.
Akinek forbidden-t hoz ki a képeknél, az kattintson az URL-re és nyomjon entert, akkor behozza a képeket.
Ha minden jól megy igen. Persze nem lehetetlen, hogy bizonyos dolgokat áttolnak majd egy újabb verzióba mert túl nagy falatnak bizonyul, még semmi sem végleges, de remélhetõleg a lista csak bõvülni fog.
Miért nem lehet visszalépni a space centerbe ha nem léptem ki orbitba?
Játékmechanikai okokból így lett megírva a program. Amikor kilépsz a játék automatikusan menti a játékállást. Viszont a légkörben nem lehet menteni, csak ha a felszínen van az ûrhajó.
Ez jól hangzik. Végre lesz értelme bolygókat látogatni és szondákat küldeni?:) Ha már az alphában ennyi lehetõség lesz akkor mi lesz majd ha megjelenik?
Sziasztok! Tegnap kezdtem el játszani a játékkal(ami még most warez, de már nem sokáig) és egyszerûen beszippantott. Már pályára állítottam 3 hajót, bár nem a legszebben. Mazsi6000 a videóid rengeteget segítettek, például onnan tanultam meg pályára állni. Most majd a dokkolást próbálom meg valahogy, csak az a gáz, hogy mire pályára állok, nem sok nafta marad, és hát abból nem sokat lehet bohóckodni. Na de sebaj, majd erre is rájövök :D
egyik Mun körüli mûholdat leküldtem 5000méteres orbitra,és állítgatás közben láttam valamit egy pillanatra a felszínen,egyértelmûen kiállt a környezetbõl,sajnos következõ körben már elfordult az egész és többet nem láttam. kíváncsi vagyok mi lehetett az,módositgatom majd a mûhold pályáját hátha be tudom lõni a koordinátákat aztán küldöm a landoló egységet:)
Szia! Lenne egy kérdésem: az a napelem ami az ûrállomásodon van(a dokkolásos videódban láttam), az mod, vagy alapból benne van a játékban?
plusz még egy kérdés: ti milyen modokkal játszotok, mert sok képen, meg videóban látok olyan alkatrészeket, amik az alapjátékban nincsenek benne (0.18.4 verzió). Esetleg tudnátok nekem linkeket adni normálisabb modokhoz, mert keresgéltem, de nem sokat találtam.
alapból benne van,utility dolgok között keresd,van többféle is,összecsukott állapotban mutatja,késõbb ha kiértél az atmoszférából ki lehet nyitni,hamarabb nyitva leszakadhat
én a carts modot használom,faja kis rover van benne,meg a kethane moddal szórakozok még,ezzel a kethane nevû anyagot lehet keresni/fúrni és belõle üzemanyagot gyártani.
Én sokat használok. Extra elemek az építésekhez, ISA mapsat a feltérképezéshez és az anomáliák megtalálásához, kerekes jármûveket, nyitható konténer pl satellit feljuttatásához, ilyesmik, van vagy 15 fent most is.
Köszi az infókat, akkor szétnézek én is, bár elõbb asszem az alap cuccokat kellene megtanulnom rendesen használni :)
Én is megtaláltam, persze lehet h nem ugyanazt, de erõs a gyanúm, hogy igen. Low orbiton voltam a Mun körül egy szondával, amikor megláttam vmi építményszerûséget, ezért gyorsan arra is irányítottam a hajót. Aminek végül az lett a következménye, h belecsapódtam a talajba nem messze tõle és ráadásul a printscreen nem a játékról készült, hanem az alatta lévõ facebookot fényképezte le :D De láttam, hogy egy ehhez nagyon hasonló emlékmû volt:
Elég sok bolygón illetve holdon vannak ilyen dolgok, az egyik távolabbi égitesten még valami óriási halott ûrlényt is lehet találni.
Mivel szemmel nagyon nehéz a nagyokat is kiszúrni, illetve van, amelyik csak akkora, mint egy ûrhajós, ezért szerintem nyugodtan tegyetek próbát ezzel:
Nem véletlenül töltötték le annyian. A lényege, hogy kaptok egy forgó antennát meg egy gps-t, amit rá lehet tenni a szekérre. Aztán elrepültök a Mun-hoz, és pályára álltok körülötte (érdemes szondát küldeni). Egy kör alatt feltérképezi, ami alatta van a felszínen, elég nagy sávban. Utána elforgatod a pályát (közeledés-távolodás is számít) is így lassan fel lehet térképezni az egész felszínt. Kb ilyen hõtérkép szerû ábrát kaptok, a megvizsgálható felszíni objektumok meg piros pontok lesznek a térképen. Így oda lehet már menni. Én mondjuk viszek mindig valami holdjárót, mert a séta/jetpack néha túl sokáig tart.
Jó ötlet! :) Kellõ mértékben eltérõ pálya/forgási sebességeknél így elég hamar fel lehet térképezni az egész Mun-t. Az ilyen pofonegyszerû megoldások sosem jutnak eszembe! :)
Jó ez az ISA mapsat. Jó ötlet a 90 fokos pálya. Arra figyeljetek, hogy feltérképezésnél nem mûködik a cucc egy bizonyos idõgyorsítás felett. Most nem tudom, az hányszoros gyorsítás, de a 4. gyorsítási fokozat után már nem scanneli a felszínt.
igen ez volt az,fel is fedeztem már,csak egy szikla körív
A fejlesztõk legfrissebb közleménye szerint lesz egy kis macera az új verzió körül. A 0.19-et ketté fogják vágni két külön verzióra, most csak a légkörbe való belépés effektjét és az új animációkat fogják kiadni, a nyersanyagok áttolódnak az ezt követõ verzióra.
Elméletileg csupán annyit csinálnak, hogy ami már kész van azt hamarabb kiadják, tehát a 0.19 és az azt követõ verzió között kevesebb idõ fog eltelni mint általában. Bár hogy a gyakorlatban mi lesz a vége az már más kérdés. Korábban többször is próbálkoztak már ilyen megoldással és mindig fordítva sült el, nem hogy csökkent volna a verziók között eltelt idõ, hanem tovább nõtt. Bár most átálltak egy új rendszerre, ami elvileg már lehetõvé teszi a verziók "feldarabolását", nem fûzök hozzá sok reményt.
Ezzel a moddal már most is lehet bányászni különbözõ égitesteken, de elvileg ez alapján kerülnek az alapjátékba is a nyersanyag kitermelõ elemek.
csáó ! Ma kezdtem el a játékot szeretem az ilyen érdekes stratégia játékokat ... Full kezdõ tutorial nincs valahol végignéztem egy csomo videót de még az alapokat se tudom h egy gépet h rakjak össze :D órát szenvedtem mire felküldtem bizonyos magasságba utána szép lassan vett egy ívet és lezuhant:) Ilyen alap dolgokat nem tudok mire jó az a csr,sas.... h építsem meg h azt irányitani lehessen .... :)
Szia!
Szerintem kezdetnek érdemes kisebb rakétákat összerakni, amire oda kell figyelni a legfontosabb az üzemanyag. Kell rá Advanced SAS modul ez egy ilyen automata ami irányba tartja anélkül hogy irányítanod kellene. Ami változott még hogy a pod-nak kisebb lett a torqu-a így szerintem érdemes tenni rá SAS modult is. A podok a command modulok azok amelyek irányítják. Ha újat építesz automatikusan kérdezni fogja hogy melyiket akarod. Az RCS az arra jó hogy könnyebben tudd irányítani ritkább légkörben vagy az ûrben. Ami még lényeges hogy a staginget jól állítsd be tehát azt hogy amikor SPACE-t nyomsz akkor melyik rész váljon le. ezt a Decouplerekkel tudod szabályozni. oldalt van egy kis UI ami mutatja hogy mi miután következik. Amennyire tudom a legjobb az asparagus staging vagyis ha az alsó részre körbe teszel tartályokat és külön választod le õket. Ami még fontos hogy amikor mész fölfelé olyan 10km környékén érdemes egy enyhe fordulót tenni 90° irányába amit a lenti navballon láthatsz ami egy kis gömb rajta számokkal. Amikor 20km környékén vagy akkor még tovább kell dönteni majd M betûvel átváltasz térkép nézetbe és figyeled hogy az apoapsis mit mutat. ha olyan 90km környékén van akkor kikapcsolhatod a hajtómûvet. Majd ha közelebb értél hozzá, az apoapsishoz akkor be kell álni olyan szögbe hogy a PROtarget markerednél állj körülbelül vagy egy kicsit tovább. Ekkor kell megint beindítani a hajtómûvet majd figyelni hogy megjelenjen a Periapsis. A PROtarget marker az egy ilyen zöld célkereszt a navballon. Ha a periapsis 80km körül van akkor sikerült pályára állnod.
Most még jobban belezavarodtam :D Mi az a POD ? a szöget h tudom állitani manuálisan ?? SAS-t olyankor ki kell kapcsolni akkor vagy ... ?:) A kialakuló pályám a apoapsis pontosna mit takar??? Tényleg ilyen bonyolult vagy csak hirtelen úgy tünik ?:)
Nem egyáltalán nem bonyolult. A pod az az amit akkor látsz ha rálépsz arra az építõ épületben hogy new craft. akkor beloldalt megjellenk a podok. Van olyan hogy mk1, mk3 meg még több fajta. Command podnak írja ki és még leírja hogy hány személyes. van olyan is ami személy nélküli de kezdetben érdemes inkább olyat amiben van legénység. Úgy írja hogy Crew. Igen ha a szöget módosítod akkor ki kell kapcsolni az SAS-t. az apoapsis az azt mutatja ahol a legmagasabban leszel a pályádon. Vagyis mész fölfelé és ha azt eléred akkor zuhanni kezdesz. Ezér kell a periapsis ami a azt mutatja ahol a legalacsonyabban vagy a pályádon. Ehhez kell az hogy amikor közel vagy az apoapsishoz kb olyan 1 perc vagy kevesebb ezt térkép nézetbe, M betû látod akkor beállni olyan szögbe hogy a PROtarget markerednél legyél és akkor beindítani a hajtómûvet. Van a Promarker ami a zöld célkereszt. van a Retrograde marker ami zöld célkereszt a de a belseje nem üres hanem benne is van vonal.
Ahm öm ....érteeem ....ha sikerült elérni a legmagasabb pontot ahonnan már nem zuhanok ugy kell kialakitani a szöget h kialakuljon a föld körüli pálya igaz ? :) ezt a PROtargetet még nem igazán találom de meglesz remélem :D
240km felrepültem de nem jött ki sehogy a föld körüli pálya -.- probáltam a szöget korrigálni ,de erre még asszem rá kell éreznem ....
Ha eléred a legmagasabb pontot akkor mindenféleképpen zuhanni kezdesz. A PROmarkert úgy keresd meg hogy van az a navigációs gömböd lent alul. Egy kék gömb tele számokkal. amikor mész fölfelé már elég alacsonyan olyan 500m körül kell lennie rajta egy zöld célkeresztnek. Egy zöld kör a kék gömbön belül. Az a PROmarker. Annak a helyzete változni fog ahogy emelkedsz és ahogy módosítod a szöget.
és most akkor a Promarkert mire jó arra álljak be ?:D:D
Nem amíg nem vagy az ûrbe addig nem kell figyelned. Amikor megvolt a második fordulód vagyis olyan 20km környékén tovább döntöd a rakétádat akkor a navballt figyelve kb addig érdemes dönteni amíg az elsõ kört el nem éri a navigációs gömbön. Döntöd 90°irányába és látsz majd egy kört. ott kb megállhatsz. Ezután átváltasz M betûvel térkép nézetbe és figyeled az Apoapsist. Ha az eléri a kb 90-100km-t akkor kikapcsolhatod a hajtómûvet. Most vársz, gyorsítod az idõt és ha ráviszed a kurzort az apoapsisra akkor kiírja hogy mennyi idõ még odaérsz. Olyan 40-50 másodperc körül kell irányba állni. Ekkor kell figylened a Promarkert. Tovább döntöd kb majdnem víszintesbe és észre fogod venni. Ott megtartod az SAS-el és beindítod a rakétát. Egy idõ urán látni fogod térkép nézetbe hogy megjelenik egy olyan hogy Periapsis. Addig menjél amíg ez kb olyan 80km lesz. Ha megvan pályára álltál.
Értékelem a türelmed... de eddig csak egy kis ívet sikerült kihoznom :D felmentem kurwa magasba majd le... irányítottam jobbra.balra mindent :D asszem még egyszer megnézem a videokat :) Addig nem alszom míg nem állok pályára ...
Itt van amit klman magyarázott. majd rájössz hogy nem is olyan bonyolult. Tehát a lényeg: 1 elidulsz a rakétával 2 nyomod kb 10.000 méterig 3 ott enyhén megdöntöd a gépet kb 10-15 fokban, majd minél magasabban vagy annál tovább döntöd kb egész 40 fokig. 4 M betüvel kilépsz térképnézetbe, majd figyeled az AP-t ami a maximum magasságot jelenti. ha mondjuk 100.000 méteren akarsz keringeni, akkor megvárod, míg kb 100.000-en lesz. Ha elérte a kívánt magasságot akkor kikapcsolod a hajtómûvet. 5 most megvárod, míg a rakétád eléri az AP-t. ha elérte, befordulsz ProTarget-be, és addig nyomod a gázt amíg a Pe nem lesz kb annyi mint az AP.
Ennyi az egész.
Egyébként van a játékban tutorial angoloul, amit ha végig csinálsz akkor megtanulhatod még a MUN pályára állást is...
gépek összeállitásáról nincs egy részletes magyar link mi-micsoda??