valakinek sikerült már kiforgatni a 3 vault jelet egyszerre valamelyik játékgépen? lehetséges egyáltalán? az elõbb eljátszottam úgy 50k-t és azt vettem észre,hogy mikor már lejött az elsõ két jel és jönne a harmadik,megállás elõtt nagyon gyorsan ugrik egyet az utána következõre és így nem lesz meg a három
viszont Moxxi lábait sikerült 3szor is kiforgatni :)
Szerk.korr.jav: "Ha ez (a végkimenetel ismeretében) fáj, az nem engem minõsít." - Ha ez valakinek (a végkimenetel ismeretében) fáj, az nem engem minõsít.
Így van - ha már a játék ismeretében, a fordításkor a fordítás-helyes kifejezést használom, akkor a játékosok már tudják, hogy nem kincskeresõk vagyunk, hanem valami mások... Az intro-ban Marcus szándékosan fogalmazott úgy, ahogy és nem tehettem meg, hogy lelövöm a poént. Ha ez (a végkimenetel ismeretében) fáj, az nem engem minõsít.
Nos a tudjukmi az csak egy õrzõ volt, nem az volt a lényege az egésznek, csak a butaarcú 1bites vaulthunterek (ezek mi volnánk) azt hitték, ennyi. EZ pont olyan, mint a Marson beindított idegen komplexum a Total Recall-ban (ez eredeti, régi mozifilmben). Senki sem tudta mit fog csinálni és LÁM megkezdõdött a Mars terraformálása és elsõ körben ez ugye belélegezhetõ légkörteremtéssel jár, ami egyrészt segít a hõmérséklet temperálásában (felhõzet stb.), másrészt lehetõséget ad az oxigén és széndioxid igényes földi fauna betelepítéséhez. Persze elõtte volt aki azt hitte, hogy megsemmisítik vele a Marsot stb., de nem jártak közel sem...
Másrészt - Te honnan tudod, hogy mi volt a készítõk eredeti szándéka? Tudjuk, hogy mi várt minket a Vault-ban - de csak azután, hogy odamentünk, és kinyitottuk. Addig, egyfajta kincsesbányaként gondoltunk, ahol vár majd ránk pénz, gazdagság, hírnév, csajok - ugye, még emlékszel a játék intro-jára? A meglepetés pedig akkor érte a játékost, amikor odaért.
Sajnos ebbõl a kommentbõl is látszik, hogy mennyire nem értetted meg a lényegét, mennyire nem jön át a sztori apropója/a készítõk eredeti szándéka...
A fordítási munka még direkt nem folyik gõzerõvel - miután megjön a saját példányom (Pick Pack Pont, holnap), végig kell játszanom - teljes hétvégém (szerintem) Borderlands 2-rõl fog szólni. Miután minden, lényeges és fontos tényét ismerem a sztorinak, lesz érdemes belevágni a honosításba - hogy ne fussak bele olyan spoileres dologba, mint ami lehetett volna az elsõ rész esetében, ha már az elején úgy nevezem el a Vault-ot, ahogy kell. Ezért volt jó, hogy a topikjában ötletbörzét tartottunk, és az eléggé sejtelmes Kamra (by ratgab) mellett döntöttem = így megmaradt a felfedezés és a döbbenet lehetõsége a játékos számára a végjátékban. Ha azonnal leírom (és végig azt használom) már az Intro-ban... nos, akkor kaptam volna a hideget, rendesen. Ezt biztosra veszem.
A szöveg ugyanúgy viselkedik, mint a Borderlands 1 esetében - tehát, változókat használ. Emiatt, a fegyvernevek ismételten angolul maradnak. S ahogy a Borderlands 1 esetében, csak néhány, nagyon beszédes elnevezésük lesz magyar. Minden más angol.
A szöveg fordíthatósága elég barátságos, és az Unreal Engine 3 kezelhetõsége méltán híres.
szúrnám. Viccet félretéve. Magyarítással kapcsolatban kérdeznék, mégpedig azt, hogy mennyire moduláris a szöveg félépítése. Tehát pl a mission szövegek külön vannak pl az itemektõl és a többi. Illetve kell-e segítség a forditáshoz, szívesen segitek, ha úgyvan
attól függetlenül, hogy csapatban vagytok, még a mobok nem lesznek gyengébbek, sõt. tegnap mi is elkezdtük PT2-t, elég nagy a különbség a PT1-PT2 között. 1 lövés leveszi a 8-9k pajzsot, etc...
Én aztat nem értem, miért kéne a helyieknek segíteni, mikor azok folyton ki akarnak nyírni, mivel színbûnözõk! Mér nem lehet ÕKET fullra kiírtani és segíteni a bûbájos skag-nak, pont mint Dukina otthonkeresésénél.
Engem a játék végén lévõ Dukina anyját megölõs quest baszott fel,azt a szart nem lehet megölni.mindig meghalok a köpésébe akárhány perce rohangálok már körülötte és lövöldözöm amikor tudom....
Lehet, hogy több a mob és jobban is bírják, erõsebbek is jönnek, de többen vagytok és tudtok kombinálni, taktikázni, illetve aki kidõl azt lehet éleszteni, míg ha egyedül vagy, K.O.
Pl. csapatban gyógyíthat és lõszert stb. adhat a torony (és még harcol is), éppúgy ahogy a siren is class moddal, csökkenhet a cooldown, nõhet a fire rate, csökkenhet a reloadin time, erõsebbek/gyorsabbak stb. lehetnek a pajzsok, de az életerõ is nõhet, nem beszélve a pontosságról, lõszermennyiségrõl. A skillek között meg rengeteg van ami az egész csapatot támogatja, gyógyítja stb. Egy jól összeállított csapat jó class mdodkkal és artifact-ekkel, meg ideális csapatsegítõ skillekre átspecelve sokszor erõsebbé válhat, mint a tagok ereje külön-külön összeadva. ÉS akkor még nem taktikáztak, nem használták ki az egységben lévõ lehetõségeket, több gránát, nagyobb tûzerõ, különbözõ elemek összjátéka (pl. slag).
Na meglett tegnap a PT1... Viszont elkezdtem ezt a "True Vault Hunter Mode"-t és szerintem ez kicsit lelohasztotta a kedvem, egyszerûen túl hipertáposak lettek az ellenfelek, csomó "Super Badass" mob jön amibe a fél arzenált bele kell küldeni hogy meghaljanak, sokkal többet resistelnek az elementál fegyverekbõl is, ellenben sokkal gyorsabbak is és sokkal nagyobbakat ütnek. Ez így eléggé tréfásra sikeredett, legalábbis a solo playereknek tuti hogy nagyon HC lett...
Max úgy, ha nem raksz be semmi fegyvert a 4 slotba :D
én imádom, mikor fejetlenül gyilkolásszák a többieket is...
mikor a támadó robikat kell megállítani thousand cuts-ban, ott be kell mögéjük rohanni és ha mindig van robi közted, meg az addigra fejetlenített góliát között, akkor leveri õket, mint vak a poharat...
Egy Goliath van a pályán azt kell megölni vagy fent van a hídon vagy lent van a kristály szörnyeknél. Az a lényeg, hogy ne lõdd fejbe mert akkor átalakul és nem dobja a quest itemet
Én Angel-nél szoptam sokat, mert mindég úgy haltam le, hogy az összes ellenfél a szoba túloldalán volt, a pajzs mögött, így a second wind nem ér semmit.
Tök 1xû elsõre lenyomtam. Meg kell várni milyen elemre vált, az ellen kiválasztod a megfelelõ ellen-elemet (pl. ha tüzes, akkor savval ölöd stb.) és banzai. Siren-nel semmi probléma. Ha támad, elfutni, vagy (ha az ember bátor) maradni és a pajzs leválásos robbanással sebezni még pluszban. Meg nyomni rá a pahaselock-ot, az rendesen sebzi ám, mint konstruktor robikat.
Még egy durva shotgun is jó ellene, ami nagyon durva szorzós. Mikor közel jön beng pofán (célzásból, úgy jobban bekapja). Nekem is van olyan shotgunom, ami egy-két lövéssel leszed egy buzzard-ot az égbõl. Már a moxxxitól kapott tüzes shotgun is olyan (és az takarékos és gyors), de vettem olyan torgue cuccot, ami valami x16, vagy x19-es, iszonyat durván aláz. Zabálja a töltényt (hármasával) és nem lehet sokat lõni vele, de amibe beledurrantasz, annak sannyer, mivel +robbanás sebzése is van. Ott a vége. Konkrétan bármilyen átlag robot opportunity-ban egy lövés, durvábbak 2.
Üdv. Olyan problémám akadt, hogy felvettem egy küldetést Sanct.-ban megcsináltam az ottani megoldandó részt, viszont leadni nem engedi, pedig 100% hogy kész a quest.
Van valami megoldás arra hogy kidobjam és újrakezdjem?
Jól érted. Amikor az ember távcsõbe néz ami a fegyverén van (mindegy hogy az assault rifle, SMG, sniper rifle vagy pistol) akkor középen alul megjelenik egy kis szorzó számláló ami 5-ig megy fel maximum. Kb másodpercenként ugrik egyet feljebb és ez jelzi a sebzésnövekedés szorzóját.
Az elso resze azt jelenti, hogy ha celzol a fegyvereddel pl belenezel a tavcsobe akkor bonuszt ad criticalra. Masodik resze pedig azt jelenti, hogy minnel tovabb celzol annal nagyobb bonuszt ad criticalra. Gondolom ez alatt a bevitt sebzesre kell gondolni. Nem jatszottam ezzel a karakterrel. De javitsatok ki, ha tevedek.
Zeronal snipingban a kill confirmed talentet ertelmezne nekem vki
Szerintem, ha tudsz, akkor preordereset vegyél igen. Az a class még nem tudni milyen lesz, de sokat fog hozzáadni a játékhoz. 5ik class... szerintem ha ez benne van, akkor megéri.
lenne pár kérdésem: -olcsón hol lehet megszerezni a játékot? Értem ez alatt, hogy orosz verza mûködik steamen euban is? Meg lehet vetetni bátran orosz ismerõssel? -steam accot használ vagy be kell regelni valami gány oldalra pluszban? -ha steames, cloud, meg örök karakter mentés van e? -több season pass lesz, vagy ezzel megveszem az összes kiegészítõt? késõbb is lehet majd season passt venni, ha kijönnek a dlck?
kösz
Hat majd neked is rohadtjo lesz amikor a szepen osszeszedett masfelmillio goldodat 100 ezresevel veszi le a death es kilyukadsz ujra 1 millio korul :D:D #1255 igen igen, 2. vegigjatszas true vault hunter mode.
Vannak ilyen látszólag random feladatok, pl. én is kinyírtam 1x jártamban-keltemben egy arra járó kóbor banditát és így indult egy quest. De már többedszer voltam ott ugyebár.
A "The Fridge" nevû pályán van egy még fel nem fedezett feladat, de nem jelzi felkiáltójel. Az egész térképet bejártam és nem találtam semmi ilyet. Ezt írja a fel nem fedezett feladat: "Every once in a while, a goliath gets a good idea..." Nem jöttem rá hogy ez mit jelent (mármint értem, magyarul nem értem)
Lvl 47-en én megadom magam... fokuldit nem birom megcsinalni rengeteg robotot spawnol opportunityben, es kb mindenkinek 1 hit vagyok =.=, 20 ezres lila shielddel, es 40k hp val... full epic fegyokkal. Kajak nem artana majd 1 patch dmg reduction-nel mert ez igy nevetseges :D Vagy esetleg ha vki majd ugyanitt jar betarsulnek hozza(juk).
Akkor is automatikusan az utoljára látogatott ellenõrzõponthoz rak vissza
Sziasztok! Még a játék elején járok, amikor a kalapos csávónak szüksége van pár szörnynek a valamijére h "fejlesze" a kalapját. De miért van az, hogy odaállok a mentési pont elé, el is menti, sõt mikor kilépek akkor, és amikor visszalépek akk a csávó mellett vagyok, és újjá élednek az addig lelõtt ellenek? Ez végig ilyen lesz ?