Ez így van. Évekkel le vannak maradva, felsõs korukban kezdik el tanulni a szorzást-osztást. A másik, hogy 16 évesen egyéb tantárgyakat is le lehet adni, pl. a történelmet - elõfordul, hogy sokan egyáltalán nem tanulnak törit késõbb. És még csodálkozunk, ha buták?
Ja, nem, tudom már. Te megválasztasz valakit, aki megválasztja azt, aki eldönti, hogy mi a felesleges. Jól hangzik ez a rendszer. Ja, hogy most is ez van?
Sokat érünk a lexikális és matematikai tudásukkal... Egy amerikai diák ilyen téren elmarad, de ha a hasznosítható tudásról van szó akkor csúnyán az amcsik javára billen a mérleg, õk ugyanis az ÉLETRE nevelnek! Fontos hogy a diák tudjon helyesen írni, rendes számolni, + némi alapmûveltség de ennyi és nem több!
Ezt a módszert kéne benevezni nálunk és Európa többi országában is és nem bonyolult és az életben hasznosíthatatlan baromságokkal tömni a fejeket!
Felesleges általánosítani..
csereljuk ki a "brit" szocskat "magyar"-ra s nezzuk meg, hogy ervenyes-e a cikk. cateran hozzaszolasara reagalva megjegyeznem, hogy nem hulyebbek, mint barmelyik masik orszag diakjai akiket az alulfizetett, rosszul megszervezett oktatasi rendszerekben tanitanak. a kulfoldi munkavallaokrol pedig inkabb nem is mondanek semmit. eppen eleg baj van veluk.
Hehh..kibovithettek volna azt a felmerest es akkor kiderult volna, hogy valojaban majdnem mindenhez tokhulyek, nem kizarolag a matematikahoz.....Nagy-Britannianak ugy kellenek a kulfoldi munkavallalok, mint 1 falat kenyer az ehezonek, leven az angol munkas lusta es buta az esetek 95%-ban.