Ez igy csak szerecsen mosdatas ,sajna meg nincs replay lehetoseg ( de lehet hogy frapsal felveszek par csatat ha BB-vel megyek) , nem vagyok hulye forgolodtam ,tegnap is 2x mellemdobtak a torpedokat(Fuso 57k hp 4 torpedo azt annyi) ,gyakorlatilag 1-et csipogott a jelzo es 2 masodpercen belul becsapodtak...mar az angol forumokon is szo van errol ,az utolso nagy patch ota Mert a wg-nek ebbe is bele kellett vmit rakni amit a madartavlatbol,a palya szelerol,jo messze a valodi csatatol ,egykezzel, orpiszkalas kozben klikkelgetos "jatekosok" is kepesek hasznalni , akiknek termeszetesen alanyi jogon jar az aim assist ,megcsak mod se kell hozza
Bombázókat én az utolsó pillanatig követem,és akármennyire is fordul az ellen én fordítom a célkeresztüket. Általában 3 bombázót küldök,az elsőt pár másodperccel hamarabb indítom hogy ha gyújt,és általában gyújt,akkor a hajó nyomja el a javítást,és utána kapja a másik kettőt.
Igen, nekem is mindig ez a taktikám :D Ellesem az ellentől, hogyan csinálja. Bombázóknak meg pont forditva, oldalt kell fordulni, hiszen nekik meg a hossztengelyre merőlegesen mutatunk kisebb támadási felületet.
Igen, de attól függ, mi lőtte a torpedót, romboló, vagy repülőgép, illetve ledobta-e már, és ha igen milyen távolságból. Rombolókkal szemben minden képp, érdemes párhuzamosra fordulni, ahogy mondtad. De repülők ellen, persze ez helyzettől függ, meg lehet azt is, hogy élesen kifordulni az egészet, és ,messze mellé dobják. Az egészet úgy lehet kitapasztalni mész pár kört egy hordozóval és figyeled hogy kerülik ki a torpedóidat. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.05.23. 14:00:30
Ha jól vettem észre, torpedózásnál célszerű párhuzamosba állitani a hajót, igy egyrészt kisebb felületet nyújt, másrészt amikor a hajóm elejét-végét találták el, mindig kevesebbet sebződtem, mint amikor pont oldalba kapott. Ha két torpedó bombázó jön, és az anyahjó nem taktikus, akkor szembe állitod a hajót a repcsikkel és jó eséllyel már el is kerülted a halacskákat. Volt már olyan, hogy azért úsztam meg egy torpedó sorozatot, mert nekiütköztem a földnek és rögtön megállt a hajó, máskülönben simán befordultam volna az egyik torpedó elé.
Nekem is lenne egy kérdésem. A kapitánynak mennyire érdemes kifejleszteni a "hatodik érzéket"? Konkrétan japán cirkálóra gondoltam. Egyébként sok értelmét nem látnám, mert ha valaki spottol, úgy is kapom a sortüzet, a japán hajóknak meg mindehol jobb a rejtőzködésük, mint az amcsiknak. A problémám inkább az, hogy AA-t fejlesztenék a kapitánynak, de alacsony szinten a cirkálók elég gyéren vannak légvédelemmel ellátva. Ha jól láttam, az Aoba az első ami tényleg normálisan fel van szerelve. Viszont van Yubarim, ami meg kifejezetten repcsi vadász, úgy is hirdetik a játékban. Ki is próbáltam, tényleg brutál.
Elméletileg nem is élesednek. Egyszer vagy kétszer láttam olyat, hogy úgy tűnt a torpedó talál, de semmi sem történt. Szerintem itt erről volt szó, de nem veszem biztosra. Ettől függetlenül, nem dobják le olyan közel a torpedókat. Még Alt-gombbal se, ott is van egy ív, amin a repülők repülnek. Csakhogy sokkal közelebbinek tűnik, ezt másnál is megfigyeltem, hiába írja ki a játék, hogy valami mondjuk 2 km-re van, szemmértékre sokkal közelebbinek tűnik.
Másrészról a hordozók nagyon nem olyanok mint az arty. Sokkal komolyabb, nehezebb és jobb taktikai érzék kell hozzá. Hordozóval minden csak nem egyszerű játszani.
Aztán, és már sokszor leírtam, a hordozók ellen a taktika: szóval nem akkor kell megpróbálni fordulni, amikor a repülőosztag ledobta a torpedókat. Előbb, ha látod, hogy feléd mennek a repülők, kezdj fordulóba, jó éles szögben. A kulcsa az egésznek, hogy olyan 6-7 km távolságba érnek, már fordulni kell. Figyelni kell a minimap-ot is, hogy jönnek-e feléd. Repülőgéptől csak akkor kaptam be találatot, ha nem figyeltem és elbénáztam. Aztán: nem szabad egyből elnyomni a javítást. Ez fontos, mert ha vízbetörés van, elnyomod a javítást, de 10 mp múlva újabb torpedó találat ér, újabb vízbetörés, és véged. A javítást is jól kell tudni időzíteni. Ha én vagyok hordozóval, mindig azt csinálom kis késleletéssel támadok, mert a többség egyből elnyomja a javítást, és utána megszívja.
Na most a repülőket kimanőverezni meg lehet tanulni, és nem is értem miért jobb morogni emiatt. Van több tucatnyi ok, ami szar a játékban, és lehet érte szidni, én is szidom, de ez pont olyan dolog, ha valaki ráérez a manőverekre, nem jelentenek különösebb gondot a támadó repülők.
Persze, teszem hozzá, ha egy nagy szintű japán hordozó támad, 4-5 osztagnyi! torpedóbombázó repülővel, és minden irányból rád szórja egyszerre az összes torpedót...hát ott sok mindent nem lehet tenni, bár az éles fordulók itt is segítenek. Még ha el is talál, kevesebbet sebez.
Senki nem mondta szerintem hogy hazudtál,ha a repülőt automata célzással rakod rá célpontra,akkor messziről engedi el a torpedókat,de ki is jelölheted Alt gombbal hogy pontosan hol engedje el,ügyesebbek előnyben.Nem olyan könnyű manuálisan kiszámolni hol fog valóban leérni és mennyit halad közben a cél hajó,vagy csak én vagyok már ehhez béna. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.05.23. 08:47:10
Figy,repülőkkel lehet bárhova dobni torpedót,ha automatikus célzásra rakod a repülőt akkor messziről engedi el,kb olyan 2 kilométer,de ha te állítod be honnan dobja,akkor akár az orrodra is ejtheti,bár ahhoz ügyesség kell.
Hmmmm... birom ezt a forumot , megy a zokogas az aim assist miatt ,de az nem gond hogy a romboloknal alapbol van aim assist beepitve es nem kell hozza mod se(azt 4 torpedoval kiosztanak 50k damaget), a repulok 100-200meterre dobjak a csatahajok melle a torpedokat(ahoz kepest hogy olyan kozelrol meg csak nem is elesedhetnenek) ...aaaa az nem gond inkabb rinyaljunk a modok miatt, mert az anyahajpk kellenek azoknak a nyomorultaknak akik a wotbol jottek at a wows-ba picsogni mert nerfeltek az artyjukat ,nem morog senki az egyre tobb nullas loves miatt , mindig csak a modok a hibasak..... felreertes ne essek nekem ossz-vissz 1 iconpack van fent meg egy trap sense mod, de nem egeszen ertem miert nem azert megy a siras ami a valodi gond????
A wow nem etalon, mint ahogy a wot sem. A moddolás csak azt hozza, hogy ha más előnyhöz jut, akkor én sem akarok kimaradni belőle. Akkor már egyszerűbb lenne ha a csata gomb lenyomása után random dobna creditet meg exp. pontot, a játék(-élmény) másodlagos, sőt el is lehetne hagyni. Sosem értettem miért jó az, hogy a tudást helyettesítsük valami csalással/-segédprogrammal. Vagyis tudom, a "győzni minden áron" érzése. Oké, de akkor legyen ingyenes, mert az igen felháborító, hogy míg egyesek szeretnének fairplay-be tudás alapon játszani, addig mások tönkreteszik az egészet. A wot-féle előre lezsírozott kimeneteleket már bele sem veszem, vagy a statok miatti folyamatos karakterisztika változtatásokat. Na de nem is érdemes túl komolyan venni ezt az egészet, mivel ez csak egy árkád lövöldözős játék, ami a lehető legszélesebb réteget célozta meg. Ha már a komolyságra törekszünk, akkor ott van a Steel Beast. Na abban még nem csalódtam, pedig már 3 éve tolom. Hardcore!
Választás... Korábban volt szó a wotban, hogy választható lesz: "legyen arty vagy ne?" Persze ki választana arty-s meccset, nem is csinálták meg... Itt meg berakhatnák, hogy "legyenek hordozók vagy ne?" Egyértelmű lenne a válasz...:)
Szóval jó ötlet lenne, hogy legyen árkád vagy realistic mód. A vérpistikék nem szenvednének reálban, a magukat jobbnak érző emberek meg nem szenvednének az árkáddal. Ilyen szempontból jó a war thunder, ott ezt meglépték. De ez wargaming, ezért kicsi az esély ilyesmire.
500 mod... már 6-7 mod-al kényelmesen el lehet lenni. Vagy még annyival se.
"Szerintem meg minden cheat, ami az alapjátékon kívül bármilyen előnyhöz juttat. Ja hogy a ruszki fejlesztők szerint nem az." Gondolom még te se WoW-oztál, ahol kismillió addon van azon belül is rengeteg pvp-hez.
Az igaz de T7 destroyer már főleg t8-9 hajókkal kerül össze,ha 4 kilométerre te meg közelítesz valamit az szarrá lő 1 lövéssel.Még azon a pályán ahol lehet kerülgetni szigeteket és jéghegyeket,lehet jókat harcolni 4.5 km-es torpedóval,de nyíltabb pályákon semmi esélye.Hiába van fejlesztve köd meg anyám kínja,simán kiszúrnak.
Nem értem, miért megy a sírás az aimbot/aim assist-ért. Mármint hogy annyira szükség van rá. Tulajdonképpen akkor mi értelme van a játéknak??? Ezzel kompenzálni a bénaságot? Olyan ez, mintha egy sakk játékban a gép mutatná meg hogy melyik bábuval hova lépj... A wot-nak is az az óriási hibája, hogy az alapjátékon felül 500db mod kell hozzá. Vicckategória. Régen a z 5 másodperces tracer mod, amivel pillanat alatt ki lehetett szedni az ellenséges tüzért. Vagy az ellenfél torony irányát, és a töltési idejét mutató mod. Végül is tényleg nem cheat... Szerintem meg minden cheat, ami az alapjátékon kívül bármilyen előnyhöz juttat. Ja hogy a ruszki fejlesztők szerint nem az. Röhögnöm kell ezen, de hát a világ legnagyobb játék-csaló nemzetétől mit is várhat az ember. Nagy számok alapján több a gyenge játékos mint a jó, így a többségnek kell kedvezni, főleg ha a pénzről van szó! Egyszerűbb megoldás lenne a kétféle játékmód: egyik az árkád, a másik a realistic. Az árkádban engedélyezett a moddolás, a realistic-ben nem. Aztán menjen mindenki oda, ahova gondolja magát.
Sőt mondok neked jobbat, ezt a játékban is megnézheted :)
Ez nem a patch-hez kötődik és lehet, hogy nem újdonság de én csak most vettem észre, hogy a worldsofwarships.eu-n, ha bejelentkezek, akkor a nick nevemnél a My Profile alatt részletes statisztikák vannak az eddigi eredményeimről, hajóimról stb. Tudom, hogy a WoT-nál ez már régóta így van, de itt mintha korábban nem lett volna. Egymás eredményeit is meg lehet nézni. Én pl. Sendrov néven vagyok a játékban is. Már ha van időm nagy-nagy ritkán játszani. Persze ez a kevés, heti 4-5 ütközet a statomon is meglátszik. Mire belemelegednék a játékba, már hagyom is ott a gépet, mert a valódi világban más, fontosabb dolgom van. :)
Volt valami kiemelkedő a ma hajnali patchben?
annak a fejlesztett torpedónak(6.4km) durván esik a sebzése a hatótáv növekedés mellet, ha jól emlékszem úgy 5000dmg megy kukába
Jah és az amerikai T7 destroyer alap torpedója csak 4.5 kilóméterre tud elvánszorogni,a fejlesztett 6.4. A japáné meg alapból 10 kilóméter.
Kár hogy a későbbi hajók már nem olyan jók,én is szerettem a Nicholas-t.Sajnos a Mahan már elég gáz.Azzal a 6.4 kilóméteres lőtávval.Meg hogy T9 csatákba kerül. Mi ez a frissítés ami ma jött le?Tegnap még nem volt,most meg lejött 175+26 Mb frissítés. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.05.22. 08:55:00
Első köröm Nicholassal, két rombolót az ütegekkel lezúztam az elején, aztán elindultam az ellenfélnek, hogy segítsek egy cirkálónknak, útközben láttam egy New York-ot, ahogy nekiment egy kis szigetnek és elkezdett tolatni, a sziget takarásában megközelítettem, aztán hirtelen előbukkantam és belerongyoltam vagy 8 torpedót :D A negyedik ölésem egy Aoba volt, ami az előbb említett cirkálóval volt elfoglalva, igyekeztem úgy helyezkedni, hogy pont a másik oldalán legyek és folyamatosan soroztam, aztán 3 kilométerről ő is megkapta a torpedóit :D Kell mázli ilyen ellenfeleket kifogni :)
nálam megy,már régóta használom. korábban jeleztem is hogy van ilyen
Ja igen, alapból a torpedókat kell kijelölni a csíkhoz, nem az ágyúkat. Én úgy közlekedek alapból, hogy torpedó üzemmód, az ágyút nem használom, csak ha nagyon nincs más mód, úgyse ér sokat, mert kis kaliber és kevés is.
Simán működik. Ha x gombot nyomsz, kijelöl egy hajót. Ügyelni kell, hogy olyat jelölj, ami közel van, mert random jelöli az ellenfeleket. Újabb x gombnyomás vált másik célra. A találathoz közel kell lenni, minél közelebb. Ha a torpedó hatótáv 4,5 km, akkor jó ha 4 km-nél közelebb vagyunk, hogy biztos ne lehessen kikerülni. A fehér sáv csak iránymutatás, arra még külön rá kell vinni a zöld sávot, ami a tényleges torpedóút. Ha a zöld fedi a fehéret, akkor mehet. Nekem simán működött, a 2 rombolóval közelharcban, majd a csatahajó ellen messzebbről is. A csatahajónál olyan közel voltam, hogy az automata védelme elkezdett osztani, az egyik rombolóra másfél km-ről küldtem rá a torpedókat. Itt a tegnapi videóm:
Csak akkor van fehér csík, ha a torpedót jelölöd ki a 3-as gombbal, és nem csak destroyereknél van ez, hanem olyan cirkálóknál amelyiknek van torpedója és persze a torpedóbombázó repülőknél. Persze minél távolabb a célpont annál kisebb az esély a találatra, mert a csík csak azt az irányt mutatja, ahova akkor kell lőnöd a torpedókat, ha a célpont pontosan ugyanilyen sebességgel és pontosan ugyanilyen irányban halad tovább. Ha már kicsit is letér már nem biztos a találat.
Hát én nem tudom mit csináltál, de direkt csak a fehér sávba céloztam. Kipróbáltam két csatában, semmit, az ég világon még csak megközelítőleg se találtam el. Nálam ez nem működik.
Szerintem is nagyon jó hajó a New York, vele sikerült az első és máig egyetlen 6 killes csatámat összehozni...:)
Közben elkezdtem rombolózni. Nem tudom néztétek e, de abban instant ott van az aim-assist: ha x gombbal kijelöljük az adott célpontot, akkor egy fehér sáv mutatja hol kell elengedni a torpedókat a tuti találathoz! Erre a fehér sávra ráviszed a zöld sávot és ha lőtávban van, illetve nem mozogja ki, akkor garantált a találat!!! Ez beépített aim-assist, kizárólag a rombolókra, lényegében ugyanaz a funkciója, mint a sokat szidott külső programnak! Ha ugyanis csak simán x nélkül támadsz meg egy hajót, akkor a puszta zöld sáv használatával még 3 km-ről is simán mellélősz, esélytelen úgy játszani...
Bizonyíték? A játék kezdetén kipróbáltam a rombolót, de még x gomb nélkül, totál esélytelen volt eltalálni bármit, ezért megállapítottam, hogy fos és nem toltam a rombolókat mostanáig. Aztán megnéztem egy rombolós oktatóvideót, ahol felhívták a figyelmet az x gombra, így most már használtam is. A harmadik körömben a tier3 Wickes amcsi rombolóval 3 kill torpedókkal: 2 romboló és egy csatahajó, 39ezer sebzés... Szóval valóban erősen aim-assist a cucc...
Így már értem miért olyan gyilkológépek a magasabb szintű rombolók. Nem is feltétlenül a játékosok a profik ezek szerint... Ezek után akár nyugodtan lehetne engedélyezni az aim-assist progikat, hogy a rombolók mellett más hajóknak is legyen némi segítsége...
Nézzétek meg a videót. Nem tudom mi a véleményetek, de nekem nagyon más a tapasztalatom. Nem hogy keveset, inkább igen sok sebzést tudok összelőni mondjuk pont a New York-al. A 90k körüli nem egyszer összejön. Jó van hogy sokkal szarabb, de leginkább azért mert lassú és kis lőtáv miatt nem tudok elég célpontra lőni, de az más. Ha tudok lőni, még a random faktor, és idegesítő nem sebez nem nem sebez nem sebez dolog ellenére is, összejönnek a magas számok. Pontatlannak se érzem, úgy különösebben. Az átlag sebzésem is több minegyik US csatahajóval mint japán megfelelőjével, eddig legalábbis.
Ht én nagyon máskép látom na, szerintem valamit nem csinál túl jól a gyerek.
(mondjuk nincs időm most játszani, mert megjelent a Witcher)
igen a wt tényleg jó LENNE ha a modul alapu sebzés-t jól megcsinálták volna csakhogy telivan az a hitbox szarbbnál szarabb hibákkal mint pl a tank sarkát meglövik és robban az egész rekesz avagy a lövedék elöl bemegy a tankba hátul kijön közben mondjuk a töltő meghal és kész a tankod elis pusztult.
lehet irányítani a repülőket hogy dobják le a torpedókat. érdemes figyelembe venni hogy csak oldalról vagy jó célpont,szal 3-4 km re ér a repcsi fordulj vele szembe vagy tőle el. próbáld ki a carriereket vagy nézz youtube on videokat róla,hogy lásd hogyan működnek,sokat segít az elkerülésben. továbbá bbre én majdnem mindig felrakom az aa erősítő képességet,nagyon hasznos.
korábban nem volt ennyire szopó....,de az utóbbi peccs óta borzasztóan idegesítő... de mint ecseteltem nem 6-7 Km ről torpoznak hanem pár száz méterről..........
igen,az accountok össze lesznek vonva. ha hajót veszel és ott van mellette az access to cbt akkor kapsz hozzáférést. hogy melyik hajót érdemes megvenni azt nem tudom,én talán a magasabb szintűt venném mert wotban is minél magasabb szintű a prém annál többet lehet vele keresni. persze simán lehet hogy egy kisebb szintű nem hoz annyit de sokkal élvezetesebb vele játszani.
hali lenne pár kérdésem, melyik hajót érdemesebb megvenni prém shopban Yubari vagy gremyashchiy? és ezekhez rögtön kapok béta hozzáférést? illetve a wows játékfiókja össze lesz vonva wot-al? mint a wowp-nál?
A repülőgépeket ki kerülheted. Figyeld ha közel jönnek hozzád, olyan 6-7 km-es távolságból kezdj gyors fordulóba. Akkor nem találnak el, ha jól időzítesz . Gyakorlás kérdése. Meg ,hogy másik játékos mennyire ügyes. Meg persze a randomisten
Én nem így látom, ha a WT is egy HP alapú sebzéssel jött volna ki, akkor semmiben sem lenne jobb mint a WOT. Szerintem pont hogy ez benne a jó hogy modul alapú sebzéssel jött ki. Hiszen sokkal jobban illik egy realisztikus alapú játékhoz egy realisztikus alapú sebzés modell is. Legalábbis szerintem elég érdekesen nézne ki, a realisztikus mozgások, élethű grafika (mind tájban mind tankban) meg az egyéb dolgai mellett egy arcade sebzés modell. Arról nem is beszélve hogy akkor jóval több az IQ-ja az életkorával megegyező (12 alatt) játékos jött volna át ide. Bár abban egyetértek veled hogy a WG-nek és SerB-nek igencsak fel kellett volna kötni a liberoját, ha egy WOT alappal jött volna ki.
Csak már megint elkéstek vele, mert ezzel, hogy nem ők jöttek ki először, sokkal nagyobb munkájuk lesz (felül kell múlni a már meglévőt), illetve ha addigra megszokja a nép ezt a verziót, megint nem sokan fognak váltani egy hp nélküli hajózás kedvéért... A tankossal is itt "bukták be", évekkel a wot után kijöttek egy hp nélküli játékkal. Ha lett volna benne hp, a wot instant becsődölt volna (szerintem), de így sokan csak megnézték és pár kör után mentek vissza a wot "biztonságába" (sajnos azonban elegen maradtak ott is a szobanövényekből...).
írd már meg akkor a fejlesztőknek,mert kurvára unom már hogy minden nap letakarítja a Battleship-em egy mocskos torpedó raj repcsi akik szinte rád rakják a torpedókat...esélytelen bármiféle manőver 3-4 HIT egyetlen rajtól
De most komolyan egy arcade játéktól várto(un)k kicsit is valós dolgokat? Legyen elég a neve és ahogy kinéz a többi balance-olás. Mint a WoT-ban voltak külömbségek a német pontosabb volt az orosz nagyot sebzett de mostanra ezek összeolvadtak ahogy olvasom. De lehet hogy tévedek. Egyébként mentem pár kört az új patch óta továbbra is vásári céllövölde a játék van 1 pálcás hajó és van több pálcás hajó. De néha néha egy egy kört lehet menni vele csak hajók.De ezért fizetni.
Értem. De ezzel együtt, valahogy mégis ábrázolni kéne az amcsi hajók előnyét. Akkor nagyobb látótávolság, vagy valami. Vagy nem tudom, de valahogy be kéne hogy kerüljön hogy ebben jobbak voltak.
Viszont az meg bekerült, és ez jó pont, hogy a lövedékeknek eltérő a sebessége, másképp kell célozni az amerikai csatahajókkal. Igen izgalmas lesz, ha lesz 4-5 nemzet, és mindegyiknél eltérő lesz egy kicsit. Sokan mellé is lőnek emiatt, ahogy figyeltem. ( Én is időnként) Azért nem rosszak most a játékban, a New York-al több sebzés jön össze átlagban mint a Kongo-val. Érdekes.
Hát ja a páncélzat...kurva elkeserítő. Ez rohadt nagy csalódás. Úgy vettem észre, az módosult, hogy már nem sebez ilyen pár százasokat, mint eddig amikor nem robbant fel az AP, hanem kapásból nulla. Meg, a HE-vel lehet maximum sebzéseket sebezni. De ezt meg hülyeségnek tartom, nem igaz már, most a fika gyorstüzelő cirkáló egy perc alatt HE-vel bont le egy tízszer nagyobb hajót, Ha sok modul sérülést, tüzet okozna, az jó lenne, de pár lövéssel leveri az össz hp-t, ez szerintem nem stimmel.
De azért azt is tegyük hozzá, legalább jól néznek ki az amerikai csatahajók. Legalább valami.
Tűzvezetésben voltak jók. Ez a külső ballisztikán nem változtat. Simán elképzelhető az, hogy a tűzvezetés ellenére a lövedékek becsapódása teszem azt 400x70 méteres ellipszisben volt, míg más lövegeké mondjuk csak 300x50 m volt. De lehet hogy nem, ilyen jellegű adatokat aztán végképp nem lehet találni már.
A pontosságuk abból adódott, hogy rossz ködülmények közt (köd, pára, erős hullámzás, szürkület, éjszaka) is tudtak mire lőni. Illetve a pontosabb adatok alapján nagy távolságra sokkal hamarabb tudták belőni a célpontot. Volt valami olyan eset, hogy az egyik Iowa-osztályú BB egy vagy két sortűzzel már 29 km-ről villába fogott valami japán DD-t vagy iskola hajót.
Összességében én valahogy nem nagyon láttam a nagy fejlődést ebben a pacthban. Beraktak pár új hajót, egy új pályát, kicsit módosítottak a hangokon (tagadhatatlan WG, a WoT-ban évek óta ez megy). Valami szüttyögés történt páncélzat terén, de rohadt távol áll még az elfogadhatótól is. Ami tényleg jó lett az a kitüntetések és a zászlók. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2015.05.19. 00:03:41
na végre sikerült mennem egy szál kört a hírhedt x pályán... hát gyerekek ez így fenomenális mindenki megy amerre lát, a DD közvetlen közelről lövi meg torpedózza a BB-t, az anyahajó rammolja a cirkálót és stb.... az első gondolat ami eszembe jutott hogy most akkor én quakel játszok vagy wows-al.
nem tudom milyen anyagot szívtak ott a wg-nél mert ehhez már elkellet érni egy magas elmeállapotot hogy elkészüljön ez a pálya, mert ennél kiszolgáltatottabb helyzetet el se tudnék képzelni mikor az egyik oldalra lerak 2 anyahajót 2 romboló kíséretében aztán a két oldalt jönnek a BB-k darálni.
Sokszor esélytelen kikerülni mert elég közelről indítják, ugye elég mozgékonyak hozzá és legtöbb esetben 1 betalál, onnantól vége a mókának. Főleg akkor jó mikor ketten-hárman védekezünk kétszer annyi hajó ellen mégis a másik oldal hullik el előbb.
Már tettek valamit. Lejjebb vették a torpedók láthatóságát. Így nehezebb őket észrevenni
Ezekkel a torpedókkal nem ártana kezdeni valamit. Elég sokat vagyok 3-as csatahajóval 5-ös csatában és 1 torpedótól döglök. Hiába kerülök ki 4-5 torpedót elég egynek eltalálnia és a HP-m 90%-a el is tűnt, onnantól meg kapok egy-két lövést és ennyi volt.
Amikor ilyen kereszt felállás van, mi a tököm a jó taktika? Ilyen térképen még sose láttam győzelmet.
Ez elméletben jó , de gyakorlatban meg: tök mindegy mekkora a páncél, jelenleg se számít. Nem vettem észre, hogy a vastagabb páncélzatú hajók többet bírnának. Ugyanúgy nincs mind eddig, bár valamit variáltak a lőszerekkel meg a sebzéssel.
Valószínűleg ez azért van mert akkor nem tudnák mivel kompenzálni az Izumot. Annak ugyanis meg az a baja, hogy papír vékony a páncélzata (152mm vastag).
Mondjuk pont a New York az adatai szerint is kisebb szórása van. De mint mondtam, ez a Iowa-nál érdekesebb. A kései csatahajókon volt már fejlett modern radar, gondoltam én, hogy ez majd úgy jelenik meg, hogy pontosabbak. Vagy hogy akarják ábrázolni ezt ábrázolni? Épp ez volt az egyik nagy előnyük.
Nekem még csak T5 amerikai csatahajó van meg,de az fix hogy pontosabban lő,viszont bénán sebez.Marha nagy pontosság mellé marha nagy semmit is képes sebezni.
Van itt egy érdekes dolog. Az hogyan lehetséges, -ha jól láttam- hogy például az Iowa szórása nagyobb mint a tier 9-es japán hajóé. Tehát pontatlanabb. Az Iowa? A magas szintű US csatahajóknak, nem éppen pontosabbnak kéne lenniük? Surigao szoros? Én nem úgy emlékszem hogy a pontosabb japók lőtték volna szét a pontatlanabb amerikai hajókat. Én fordítva emlékszem. Éppenhogy jobb radar miatt, kellene nagyobb pontosságot adni a magas szintű amerikai hajóknak.
Mondjuk , lehet így is teljesen jó az Iowa , nem jutottam el odáig, a első három amcsi csatahajót még pontosabbnak is érzem, és a statok is ezt mutatják a japán társaiknál, (vagy csak megfontoltabban lövök) de ez szemet szúrt, azt gondoltam, majd pont a magas szintű amerikai csatahajók lesznek a igazi pontos céllövők.
tölcsér alakban akkor dobja le ha intenzív légvédelmi tűz alatt van, legalább is én így vettem észre. illetve ha automatán dobatod le vele akkor kisebb tölcsér formában dobja. de párhuzamos jobb mint a tölcsér. csak jól kel célozni és időben kell ledobni. mert ha későn dobod le még mélyen lesz a torpedó és nem találja el.
hordozóval ha a torpedósokat ráküldöm valamire mit kéne nyomnom ahhoz hogy a torpedókat ne egymáshoz képest párhuzamosan dobja le hanem olyan tölcsér alakban?
Amcsi hordozóval is lehet csodát művelni. A Bogue-val kaptam ellenségnek két 4-es japó hordozót. Sikerült bevédenem a csatahajókat, leszedtem 26 gépet, a bombázóm két támadásból okozott 5 set fire-t :D a cirkáló le is égett. Erre most büszke vagyok.
Nem vagytok vele egyedül. Nekem is az első két köröm tök jó volt, még egy double strike-ot is összelőttem, de mindegyik elúszott az utolsó anyahajón, akit nem sikerült megcsipni az idő lejárta előtt.
a mai nap az istenért se akar összejönni egy jó győzelem, épp most süllyesztettem el 2 anyahajót és egy cirkálót az amcsi rombolómmal, kinyírok egy ellenséget de a sajátjaim közül rögtön megdöglik 2 azonnal... és így tovább.
Mai menü: 5 kör, első 3 zsinórban bukta, a negyedikben 6 killt toltam, simán le lehetett volna hozni, mert még volt egy fullos csatahajónk, de az nem csinált semmit, így miután engem kilőttek, döntetlen lett. Az ötödik körben kifagyott a program, nem is engedett vissza, és VÉLETLENÜL ez lett a győztes kör (nem a 6 killes, á, miért lett volna az...), tehát a 4x szorzóra kaptam 0 xp-t... De nem vagyok ideges most sem...
A Sims-re 4-es equipment slotra mit érdemes tenni? A jobb fordulást vagy a a jobb gyorsulást? Igy is iszonyat mozgékony egy jószág, ráadásul az a lövagforgás... epic.
Legjobb mikor a másik oldal +8 tierponttal "vezet". :)
Tegnap az egyik rózsaszín teamkiller azzal kezdte a játék elején, hogy a csetben elmagyarázta, hogy ő nem teamkiller ám, csak kilőtt valakit, ami mindig direkt nekiütközött... Egy másikat meg a többiek kezdtek osztani, beszólogattak neki. Úgy látszik jót tesz ez a rózsaszín jelölés, hátha odafigyelnek majd, ha nem akarnak égni a cseten...:)