Gondolom az ALT+NUMENTER→ESC gombkombinációt nem kell bemutatni senkinek. Ha mégis, akkor örülök, hogy segíthettem. Utoljára szerkesztette: Awakening, 2015.04.27. 21:40:57
Nem latok semmilyen uzenetet. Probaltam beirni a neved a keresobe, de nem dobta ki.
Aha! Tehát hiába jár le a töltési ideje és akarok életet gyógyítani, ha előtte gyógyultam, nincs már mit visszagyógyítani. Rohadt ideges voltam 1-2x, mivel ez miatt lőttek ki. Nem tudtam 3000 életről visszajönni.
Azt lehet tudni, hogy a csatahajón miért nem szokott működni az életerő töltés? Nyomom, mint a hülye az Y-t, villog is de nem kezdi meg a javítást.. Utoljára szerkesztette: csoszi87, 2015.04.27. 21:16:34
Első kettő Main battery,Damage control system, steering gears.
Anno mielott kijott volna a repulos szar a warGAYming azt igerte, hogy a WOT es WOWP kalanoknak ossze kell dolgozniuk majd, mert kozos CW map lesz. Ezert is ugrottam neki, hogy legyen egy tier 10 es repulom. Utana azt igertek, hogy egyesitik a klanokat es megnovelik a klan max letszamot, igy nem mas repulos klanokkal kell egyuttmukodni, hanem klanon belul megoldhato lesz. Na ebbol semmi nem lett. En mar csak azt varom, hogy ugy is lehessen botok ellen csatazn i, hogy xp+creditet kapjak erte, oszt elleszek en azzal a repulos szarral.
Cleveland-re melyik 4 upgradet ajánljátok? A kapitányomnak ezek a képzettségei: basic fire training, aiming expertise + az első két javításos.
Én is sajnálom, azt hittem jobb lesz. Sok lehetőséget benne hagytak szerintem a fejlesztők, de most már késő bánat. Azt se értem, hogy miért nem próbálták meg jobban meglovagolni a Wot sikerét közös akciókkal, küldetésekkel. A héten én is feladtam nagyjából.
ja, a Wot Generals bétáját is nézegetem, de eddig még nem győzött meg.
Na csak megvagy :) De akkor latom a hajos is beszippantott. Ez azert nagysagrendekkel jobb mint a repulos fos. Mai napig nem tudtam egy normalisat repulni a Sabre-el mert mindig 3v3 ba tett be....mind a kb 4 csatamba es mindig 5-6 perc varakozas utan. Sajnalom azert, mert nekem tetszett az a jatek.
Nem kell csinalni, ha bevezetik, akkor egyszer csak ott lesz a klantag a nevunk mogott. WOWPben is igy van. 1x beszeltem is ott egy HOAXossal. Szegeny jol meglepodott, hogy nem egyedul repulozik a klanbol :D
Hááát, nem értek egyet teljesen. WOT-ban ugyanazzal a 15 emberrel játszok 3-4 éve. Egy kisebb összetartó csapatot mindenképp jó lenne összehozni, ahogy nézem a sok replay-t, sokkal hatásosabb a szakaszozás, mint egyedül evezni.
Nem hiszem, hogy Dying jatszik meg. O regen sem volt tul aktiv. Amugy valoszinuleg osszevont klanok lesznek. Abbol kiindulva, hogy WOTba es WOWP be is HOAXos vagyok, szoval WG accountra vonatkozik a klan. De amugy igen, lehetnenk 1 klanban ujra. :) Sot akar majd szakaszolhatnank is. Legvedelmi cirkalokat preferalom egyelore. Imadom ahogy potyognak az egrol a tuzlabdak. :D
A Closed Beta ban szerzett tapasztalati pontok pénzek stb.... elvesznek ha nyílt bétára fog át állni a játék? Ha valaki vesz egy Pre-order "csomagot" akkor ugyan úgy el fognak veszni a felhalmozott tapasztalati pontok és hajók? Gondolom az arany és a prémium hajó megmarad.
Na, végre működik a replay, azaz az adott csatát lementi egy fájlba, és úgy mint a wotban, utólag meg lehet nézni. Kicsit kezdetleges még, mert nincs sebességtekergetés, tehát csak 1:1-ben nézhető vissza, de azért már ez is valami. Kipróbáltam, mentem egy kört, aztán elindítottam a replay-t és lejátssza szépen, szóval működik a dolog!
A zászlókat én is úgy tudom hogy látszódik majd azért hogy lássák a többiek kivel állnak szembe mennyire tapasztalt és cserélgethető lesz. illetve minden játék előtt újra fel kell majd rakni a hajóra.
Ha megsemmisül a hajó akkor most is akadályt szolgál amíg el nem süllyed. mert ha kilőnek egy csatahajót mondjuk és te megpróbálsz át menni rajta mind addig nem fog menni, amíg el nem merült. hogy sekély vízben megmard-e szerintem igen. Hülyén nézne ki a tervezőktől, ha ott is elmerülne.
amúgy jelöltek meg időpontot hogy mikor lesz? mert azt én nem találtam.
én úgy tudom hogy látszódni fognak a zászlók játék közben is.
Az új patch páncél javítástól nem várok sokat. Hivatalosan annyiban kimerül a hatása, hogy: "mérsékelt védelemnövekedés a csatahajóknak és cirkálóknak". Ez a "mérsékelt" szó aztán bármit jelenthet. Az új pálya már érdekesebb lehet a sekély tengerrészekkel, ahol csak könnyű, kis merülésű hajók tudnak áthaladni. A kérdés az, hogy mi lesz, ha egy nagy merülésű hajóval 30 csomós sebességgel belerongyolok egy ilyen részbe. Ott ragadok a meccs végéig? Mesterséges segédlettel jelölve lesz valahogy a sekély víz, vagy csak a tenger színe lesz ott más? Vagy a sok egyéb mellett most már erre is figyelnem kell? Majd a hajóorrba küldök egy matrózt madzaggal és mérőónnal, hogy szaladjon már vissza a hídra, ha gáz van. Persze az is lehet, hogy egyszerűen csak megoldják a szigetveszély jelöléssel. Ha pedig egy kis merülésű hajó el lesz süllyesztve a sekély részben, akkor ugyanúgy elmerül, mint a mély tengerben, vagy normálisan ki fog látszódni a felépítménye süllyedés után? Ha igen, akkor ez akadály lesz a többi hajónak (pl. mint a WoT-ban a roncs tankok)? Persze kíváncsi vagyok az új kibalanszolt AP és HE lőszerek gyakorlati hatására is. Meg persze a sok szép új hajóra. Megint lesz mit nézegetni. :) A code zászlókat viszont nem várom. Olyan bazárinak látszik tőle a hajó. Tényleg, a zászlók játék közben is látszódni fognak, vagy csak a kikötőben?
Akkor a Gremyashchiy. Mind a 4 megvan, az előrendelhetők közül ez a legjobb, 8Km torpedó-12Km tüzérség. A tornya lassan fordul, de pontos.
WoT WoWs WoWp ugyanazon az accon van. És bár nekem csak 1 T10 tankom van,mert többit eladtam,de sok tankom van,tippre olyan 25 körül van a garázsban,főleg t8.és van pár prém is.Sőt voltam olyan hülye hogy WoWp-ben is vettem prémet.
6ezerért ki lehet próbálni, eddig nem volt ilyen lehetőség, de már van sajnos, vagy nem sajnos, nézőpont kérdése... Annyira nem sok ez az összeg, sokan simán költenek ennyit a wotra, vagy mondjuk cigire egy hónapban, esetleg 20x ennyit egy "okos"telefonra (pedig ezek aztán igazi pénzkidobások szerintem...). Illetve ennyi volt egy bekerülő csomag a WT GF zárt bétába is.
Szerintem megér ennyit, nagyon hangulatos és izgalmas játék, (számos hibája ellenére) szórakoztatóbb, mint a mostani tankos kínálat. Nem érdemes kizárólag videók alapján ítélkezni, mert játszani és nézni egyáltalán nem ugyanaz a fíling. Persze én könnyen beszélek, mert ide bejutottam kóddal, de a WT GF 6ezrét befizettem anno, mert már nem bírtam kivárni az open bétát és az első pár hónapban nem is bántam meg.
Ha mégis sok ez az összeg, akkor vadászni kell a WoWs témájú twitch élő adásokat, ott szoktak kulcsot osztogatni, illetve Phelan és cleverland élő adásaiban is adnak kódot időnként a youtube-on.
Kicsi a valószínűsége, mert szerintem a legtöbbünk azzal az accounttal van benn a WoWs-ban, mint a WoT-ban. Kicsit sem szeretném a 10 egynéhány db T10 tankot, meg a jó néhány premium tankot kölcsön adni bárkinek is.
én visszavettem a st louiset ,fun az a hajó,igazi gyújtogatómester :D
Basszus,hogy lehet ennyi marha ebben a játékban,Cleveland-el én érek elsőként az A pontba,kilövök egy destroyert,szarrá lövök egy cruisert,mire odaérnek a többiek,harcolok két csatahajóval,erre az állat csapattársak szarnak rá hogy én ott állok köztük meg csatahajók közt,és rám okádnak minimum 20 torpedót.Sikerült elkerülni az azonnali halált,de két torpedó így telibe is nyomott.Nem igaz hogy normálisak. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.04.26. 18:26:37
Semmit nem muszáj föltenni, de ajánlott. El kell olvasni melyik képesség mire jó és a játékstílus vagy a tapasztalatok alapján eldönteni melyik lenne hasznos, melyikre lenne a leginkább szükség. Pl első upgrade-nél a főágyúk sérülésvédelme, javítása nem árt. Másodiknál már több lehetőség is van, csatahajónál érdemes a másodlagos ágyúk lőtávját növelő képességet használni, míg cirkálónál inkább a légvédelem erejét növelni, vagy a főágyú pontosságát, lőtávját. Negyedik képességnek célszerű a hajó fordulását segítő upgrade, de a gyorsaságra is lehet tenni, ha az inkább fontos.
Pre-Order hajókkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Gondolkodom egy vételen.
mégis miért csinál a játék olyan csatát ahol bár az ellenségnél 4-el kevesebben vannak de mind 2 tierrel magasabb illetve egy full 7-es csapat hogyan tudott veszíteni egy 2 6-ost kivéve full 5-ös csapat ellen?
Rue East a War Thunder tankos részére gondolt, az én egyik hsz-em végére reagált.
De mivel nem fejtette ki nem is értem mit akart ezzel mondani. Ha nagyon akarja megmagyarázza privátban vagy skypeon.
Ha a WoWs-ban úgy csinálnák meg a távolságmérést, mint a valóságban az nem lenne annyira bonyolult, csak felesleges. :) A hajókon valódi mérés volt. Nagy vonalakban úgy működött, hogy a távolságmérő két prizmája két képet alkotott (egyet-egyet), ami keresztül ment az objektíven, és egy kompenzátorral lehetett állítani szögeit. Ami azért volt fontos, mert az okuláréba bekerült mind a két kép. Az egyik megoldásnál a két kép egymás mellett volt és addig kellett állítani a kompenzátoron, amíg a két egymás mellett lévő kép ugyanolyan éles nem lett azt hiszem angolba ez a coincidence rangefinder (bár lehet fordítva lesz a két megnevezés). A másik angolban a stereoscopic rangefinder, abban különbözik az előzőtől, hogy a két kép nem egymás mellett, hanem egymáson volt, és úgy kellett beállítani hogy a két kép tökéletesen fedje egymást ekkor egyetlen éles képet láttak (a szem ugyanez). A távolságmérő bázistávolsága (prizmák közti távolság) fix érték ez, a kompenzátor szögállásából így már a derékszögű háromszög segítségével meg lehet határozni a távolságot. Aztán gondolom ezeket is továbbfejlesztették, hogy kényelmesebbek és egyszerűbben használhatók legyenek. A lényeg, hogy végül (kiszámolva, táblázatból kinézve vagy sokkal később akár digitálisan kijelezve) kaptak egy számot hogy 2,5 km-re van a célpont. Ugyanezt kiírja a WoWs is, csak nem kell a kép élességével szórakoznunk. :D
Szerintem így elsőre nem is rossz a célzás. A végtelenül primitív és kiábrándító a WoT-os megoldás, az itt nem különösebben zavaró. A lövedékek 10-15 de akár 20 másodpercig is repülnek mire becsapódnak, ezért figyelembe kell venni a hajók egymáshoz viszonyított sebességét, irányát. Arra kíváncsi leszek mennyire lesz eltérő a különböző csőemelkedések miatti repülési idő. Jó lenne ha mondjuk 20 km-re egy 45°-os (pl US BB 16"-es löveg) csőemelkedésnél ne ugyanannyi ideig repüljön a lövedék mint egy 30°-os (mondjuk brit 15"-es löveg) csőemelkedésnél. A Navy Fieldben a 45°-os lövegekkel kicsit nehezebb volt célozni, mint a brit/német 30°-osokkal, örülnék ha ez itt is előjönne.
Én jelenleg sokallom azokat a dolgokat amiket egyszerre kell csinálni: célzás/lövés, közben figyeld az eget, figyeld a torpedót, figyeld a szigetet, figyeld a közeledő lövéseket... Ez mellé még egyedi irányzék is? Nem hiányzik...
Hát ezt kétlem, -bár jó lenne-hogy ennyi erőfeszítést tennének a fejlesztők hogy egyedi, minden lövegnek? Miközben nagyobb dolgokkal sincsenek kész. A WoT-ba is ígértek annyi mindent, ami azóta sem tart sehol.
Célzás: A németek használták távolságmérésre az optikát, ezt vették át a szovjetek is (eleinte ők sem), de például az amerikai lövegekkel a háború végéig a WT-ben is lévő módszerrel céloztak. Állítólag lesz majd minden lövegnek egyedi irányzéka, de egyelőre ez az általános van minden ágyúhoz.
Nálam a bejelentkezés közben valami kritikus hibával leáll. :(
Itt a napokban szó volt az aimos játékosokról, programról. Ha ilyen nagyon op lövéseket látsz gondolj arra hogy lehet egy kis aim assist besegít annak a nagyon pro játékosnak. Mivel sajna minden játékban csalnak.. így vagy úgy de megoldják... Páncél témával meg fölösleges jönni. Még kiforratlan a játék. Utoljára szerkesztette: _dRaxx_, 2015.04.24. 23:31:45
Mert a wotban megszokta, hogy kemperkedik és azt gondolja, hogy itt is olyan egyszerűen el tud "szaladni", de aztán majd rájön, hogy nem, de akkor már késő... Én akkor szeretem az ilyen ostobákat, ha ellenfelek...:)
pont foglalós mókában ha az enemy pontjai minuszba esnek akkor az azonnali győzelem? XD
Amúgy az egy helyben álló játékosokat csak én utálom? Miért áll valaki hajóval egy helyben? Nem mozog, áll és onnan lő.
Aha. Viszont a francia hajók letudnák adni a teljes sortüzet szemből. Nem tetszik ez a megoldás, amikor az egyik torony így van a másik mögött, és nem tud tüzelni. A cirkálóikon is így van, oké oldalsortüzeknél jól jön ,de amikor szemből kéne lőni egy torony felesleges.
Atlanta-m volt a CAT alatt, és szerintem ,nem a fő lövegei nem lőttek légi célpontokra. Viszont a tűzgyorsasága az elképesztő, mennyit lő perc alatt. Jó kis hajó.
Én se nagyon figyeltem lőnek-e. De az Atlanta lehet érdekes ebből a szempontból. Annak a főlövegei is DP lövegek. Ott vannak a main és a secondary artillery listájában is. Ha vajon vele átváltok torpedóra, akkor a főtüzérség automatikusan átvált másodlagos szerepre és lőni kezdi a repülőket?
Nem tud teljes sortüzet leadni előre (talán csak nagy lőtávolságra), mert a második torony a harmadik előtt van. Szerintem ronda de érdekes lesz mennyire életképes. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2015.04.24. 19:09:28
Azért arra jó a nawwrapon, hogy úgy hozzávetőleges értéket nagyjából el lehessen képzelni.
A japó tier IX-es is orrtornyos? Érdekes. Életképes ez? Hátrafelé nem tud tüzelni-mint a franciák- igaz előre felé meg az összes lövegével, és ha szembe fordul egy hajóval kisebb célpontot jelent, mintha az oldalát fordítaná. Na majd kiderül. Legalább nem a megszokott hajó-forma, kis változatosság.
A lőtávolság, szerintem jól van ez így. Bár azt nem értem, hogy a magasabb tierű hajónak, miért kisebb?
A DP lövegek lőnek amúgy mind két célpontra? Eddig nem is figyeltem. repülőkre is, hajókra is?
A páncélzat meg: továbbra is, remélem hogy lesz belőle valami, ha nem is mindent teljesen pontosan, de legyen rendbe.
de "jó" kongo másodlagos lövegével egyszer eltalált és heavy damage-el eltünt 17k hp-m én meg persze az elsődleges löveg sorozattal nem mentem még 5k fölé
Elvileg bele belekéne hogy számítson a DP (dual purpose) lövegeknél mind a két célpont ellen.
ha olyan cuccost veszek a hajóra ami növeli az aa lőtávolságát akkor abba azok is beleszámítanak amik légvédelem és egyben másodlagos ágyúk is?
Kérdezősködtem szuperteszteres havertól.
Először is április végére, május eljére várható nagy patch.
A páncél dolog elég érdekes. Olyan igazi páncélzat mint a WoT-ban vagy a WT-ben van olyan itt nincs. Jelenleg a modulokhoz van valami érték megadva, de teljesen irreális és elnagyolt. Mondjuk olyan, hogy a lövegtoronyot 6-os nehézségű átütni a felépítményt 2-es stb. Szóval nincsenek lemodellezve mm-re pontosan. Ezt nem nevezném páncélnak... Lepattanás modellezése nem nagyon van még.
A WoT féle átütési rendszere szerintem türhető. A Sendrov által felsorolt befolyásoló tényezők benne vannak a WoT átütési rendszerében is, az kb meg is felelne. Furcsa hogy egyből nem azzal próbálkoztak. A WoT-ban lévő lepattanók pedig teljesen reálisak, csak sokan nem értik a játék fizikáját, ami a lepattanók tekintetében valós. Ha 20° vagy annál kisebb szögben csapódik be a lövedék akkor az automatikusan lepattan. Mellesleg ezt az értéket épp Nathan Okun egyik hajólövegekről írt szövegéből vették. Aki többek közt hajós témában is rengeteg mindent írt, többek között a linkelt navweaps.com-ban is rendesen benne van a keze. De ha valaki megnéz egy jól dokumentált 2. vh körüli átütési táblázatot, akkor láthatja hogy a 20° vagy annál kisebbre nincsenek értékek. Egyszerűen az akkori lövedékek geometriai kialakítása miatt ilyen szögnél már nem a lövedék hegye találta el a lemezt, hanem a palástja, inyenkor pedig mindenképp lepattan.
A navweaps.com átütési adatait nem érdemes véresen komolyan venni. Két okból is. Először is, mert nemzetenként változott az átütési kritérium és a tesztpáncél keménysége. Másrészt majdnem minden adat USN formulára van megadva, nyilván nem zsákmányoltak az amerikaiak minden lövegből vadonat újat és tesztelték le. Ezek az adatok egy közelítő matematikai formula alapján vannak megadva a külföldi löveg és lövedék paraméterei alapján, tehát maximum közelítő értékek. Lőszertípusok teljes hiánya? Mivel a hajólövegek és lövedékek fejlesztése, tesztelése sokkal nehezebb és drágább mint egy harckocsilövegé ezért nem nagyon volt sok fajta lövedék. Az akkori lövegek 80%-ához három fajta lövedék volt: egy AP, egy HE és egy AA. Nyilván a nagy kaliberekhez nem volt AA. Bizonyos esetben volt egy két altípus egy-egy HE vagy AP lövedékből. A kifogyhatatlan lőszernek a lövegeknél nincs jelentősége. A legnagyobb lövegekhez is 80-100 lövedék/cső kapacitás volt. Kisebb kaliberhez ennél is több lőszer volt. Ennek ellenére csak a miheztartás végett be kéne rakni valami korlátot, de amúgy nem fontos. A torpedók számánál tényleg nagyon fontos lenne egy fix mennyiség, hogy ne lehessen folyamatosan lövöldözni őket. Amúgy majd lesz korlátozva.
A játékban lévő lőtávolságok redukálva vannak. A játék egyensúlya miatt. A lövegek közti arányok kb megmaradtak. Felesleges a 30-40 km-es lőtávolság, amúgy se tudtak akkora távolságra eredményesen lőni.
Ez a Nagato érdekes. Kisebb a tűzereje mint a Fusonak, de úgy összességében jobban tetszik. Fordulékonyabb és a lövegek kilövési szögei jobbak. Az hogy francia orrtornyos Richelieu és Dunkerque azért lesznek érdekese, mert a lövegek kilövési szöge nagyon jó. A Richelieun az első toronyé 300° a hátsóén 312°. Szóval, csak a felépítmény felé nem tudott lőni. Hamarosan jön az Izumo csak orrtornyokkal, meglátjuk hogyan szerepel. A Navy Fieldben gyűlöltük az orrtornyosakat, rusher hajók voltak nagy sebzéssel kis célfelülettel.
OFF tutyimutyi2: Csak a repülősnél írja ki (nem érint, mert nem szeretem a repülőket), a tankos résznél csak szöveget ír, hogy mit javít, de hogy mennyivel azt nem... A realisztikbe se tetszik a célzás, mert az optikát távolság meghatározásra használtál, nem pedig a löveg mozgatására... Ha nagyon érdekel leírhatom, hogy ponzosan mi nem tetszik és hogyan lenne reális, de ez Warships topik ha nincs rá kifejezett igény akkor csak privátban. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2015.04.24. 18:01:42