Hát nem tudom te mivel lősz, de én már egy 30ezres körnek is örülök Nagatoval, illetve a Fuso is hozta azt a szintet. 100k sosem volt, egyetlen egyszer volt 98888 a Fusoval. Ahogy korábban is írtam, nálam 152-500/sorozat a sebzés csatahajóval, emiatt nem nagyon jön össze még a saját hp se... Bár ma ismét új rekordot lőttem, 39ezres sorozat Nagatoval, ez a mostani csúcs.
A japán tier7 amit említettem, az a Mogami. És azon bizony 5x3 db 203 mm ágyú van, csak ki kell fejleszteni... Utána végig 5x2x203, majd a tier10 4x3x203. USA vonalon viszont tier8-tól 3x3x203. Viszont a tier10 sokkal gyorsabban lő, mint a japán.
A japán hajókon az az 5x3 203 mm-es csak 5x2 203 mm, tehát csak 10 cső. Ugyanannyi mint a Pensacolanak. A Mogamin van 5x3 de csak 155 mm-es.
Én most csatahajózok. Hát elég érdekes. Majdnem minden csatában meglövöm a saját HP-mat Fuso-val. Zsinórban 3 csatám volt 100k feletti sebzéses. Mondjuk a lövedékek átlag sebzése még mindig csak 2500 körül van. De vannak jó pillanatok: Nagatot 21 km-ről outrangeltem, három sortűzzel veszített 25k HP-t. Full HP-s Kongo-val párbajozok úgy hogy 30k HP-m van és megnyerem 17k-val, elrontott egy manővert és 2 percre kiestek a hátsó tornyai, volt hogy 2,5 km-ről kőttük egymást. Aztán ugyanebben a csatában még két kb fél HP-s Myogit szétszedek. Furcsa módon csatahajó még nem süllyesztett el. Mindig a nagyobb DPM-es cirkálok. Már csak 2300 xp a Nagatoig. Az adatai alapján erős visszaesés lesz a Fusohoz képest.
Mellesleg iszonyat ronda ez az Izumo nevű japán tier 9 BB. :D Utoljára szerkesztette: davidbog, 2015.04.22. 22:41:06
Néhány évig WOToztam, tudom milyen, csak már elkoptak az emlékek.
Viszont. Domination modot nem lehetne kikapcsolni? hOgy ennyire senki ne tudja mit kellene csinálni. És meccsek felében azon vagyok. Utoljára szerkesztette: csoszi87, 2015.04.22. 22:19:32
Meglett a Pensacola. Ami rögtön feltűnik, hogy a hp és a tűzgyorsaság rosszabb, mint a Cleveland-nél... De annyira nem rossz hajó, 2 kört mentem vele, és bár mindkettő bukta lett, de nem a hajó, hanem a szokásos wg team miatt: szemben félistenek 2ezer ponttal a végén, nálunk a legkeményebb 800 pontos, meg ugye minek fedezni egymást, minek figyelni a szélére, ilyesmik. Szokni kell, hogy lssabban lő.
Viszont a hetes japán cirkáló elég beteg, 5x3 db 203 mm ágyúval dupla tűzereje van mint a Pensacolának, ezt az első körben meg is tanultam hamar...
Érdekes csapatok vannak. Kiszedünk 1 BB-t mielőtt bárkire lőni tudna. Azután én 1 másik BB életének 80 %-át levakarom. És úgy vesztünk, hogy esély sincs. Mi a szart csinálnak mások?
Könyörgöm a WTGF-t ne hasonlítsuk már a WOT-hoz, mert csak annyi a közös bennük hogy mindkettő tankokról szól. Szerintem a 2 játék tökéletesen megfér egymás mellett. Mind a tankos rész, mind pedig majd (szerintem) a hajós ha kijön.
A WT féle megoldás lenne az igazi, csak ugye ott is fura dolgok vannak a cégnél. Mert azért valljuk be elég idiota dolog egy 3 HP-s hajo teljes tuzerovel és motor teljesitménnyel rendelkezik mint egy 30000 HP-s hajo. De ez az én véleményem.
Ma van a camperek világnapja??? Már a harmadik kört "bukom" azzal, hogy valamelyik idióta befoglal!!!! Bukásnak nevezem, mert amikor jól állok és már készülök, hogy szépen kibukkanok a sziget mögül és oldalba verem az ellenséges cirkálót, már van egy csomó találatom, van killem is, épp nyomnám le a tűzgombot, erre hopp, előugrik az ablak, victory, mert egy gyökér áll a körben. Vagy ugyanez a szituáció, csak defeat... Legalább amikor sokkal jobban áll a saját csapat, szemmel látható a győzelem, legalább olyankor ne foglalnának!!!! De nem, ezek azzal kezdik, hogy be a körbe.
Csinálhatnának olyan játékmódot, ahol nincs kör, csak 20 perced van lenyomni az ellenfelet!! Vagy adhatnának instant kitiltást annak, aki akkor foglal, mikor még bőven megvan a saját csapata fele és idő is van rengeteg... Vagy valami, mert ez már elég idegesítő.
War thunder féle megoldás sem jobb,war thunder pont ugyanannyi sebből vérzik mint a wot.
azért hozta ma pontosságát , mert ti azon vagytok felakadva, hogy látjátok talált, mert jelzi a hang, jobboldalt felugrik a találat jelző és látjátok hogy 800-at sebez meg 16000 -et sebez. Ez nála ma pontosság. mert én úgy vélem, hogy számít hogy a hajó melyi krészét találod el. Gondolok itt ilyen re hogy csak aoorra heyét találod el a tetjének a szélét éép a sarkát találd el ez mind olyan felület ami csak 800 as sebzést ér.
a nagyobb sebzések nálam ott kezdődnek, hogy a közepébe oldalába tetejébe talál ilyenkor jön a 4-8000 er és amikor átüti akkor jön a 16000, másrészt elnézést kérek programozó lévén nekem mást jelent a szórás, de utána le is írtam "random intervallumok között". Itt gondoltam a szórást intervallumon belül hogy hova esik a random szám 1-10 közötti intervallum szórása hogy 1 es vagy a 10-es felé húz jobban a random szám.
jaja nagyon finom hajó :) kész öröm nézni mikor a ló*aszó torpedóit szanaszéjjel lövöldözi a pályán, nem egyszer láttam már olyat hogy 2 vagy több csapatársat is elsüllyesztetek kitakamival.......
Hát azért a valóságban sokkal pontatlanabbak voltak a hajók, főleg nagy távolságra. De döntsük már el, pontosság vagy sebzés? Ne keverjük
De amúgy igen, a csatahajó AP gránátja át megy a rombolón...nincs azzal semmi gond, ha nem aktivál a gránát, nem robban, és csak keresztül fut rajta. De jelenleg van hogy épp az ellenkezője történik, és egy AP gránáttól felrobban. Inkább ez az utóbbi a furcsa. Épp az kéne, könnyű páncélzatú célpontok ellen HE-t kelljen lőni. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.04.22. 18:36:43
Az a baj ,hogy amit írsz, annak a PONTOSSÁGHOZ van köze és itt meg a SEBZÉSRŐL volt szó. Ne keverj már ide dolgokat. Szórás mi? Persze igen, igaz, de hogy jön ez ide a sebzéshez? Itt arról van szó ,hogy például egy Yamato övpáncélját átlövi egy gyufásskatulya méretű romboló...ami nevetséges dolog. Ez az egyik dolog.
A másik dolog a random. A sebzésnél! Nem a szórásnál. Igen, a szórásnál, ott is van biztos egy random érték , nincs is vele gond. De a sebzés, és az ahhoz tartozó random faktor, egy teljesen külön téma.
A valóságban nem volt hp a hajókon. Ott a war thunder féle tankos játék, ott ha meglőnek, akkor annyi. A wotban meg életerő van. Itt is. Bevállaltan nem szimulátor, nem élethű. De ha már van bazi nagy hp és mellé adnak bazi nagy ágyúkat, amik papíron bazi nagyot sebeznek, akkor ne az legyen már, hogy egy sorozat odatesz 150 hp sebzést, mert akkor az egész nem ér egy kalap szart se, ha van páncél, ha nincs... Vagy vegyék le a hp-t, csináljanak szimulátort, ahol egy lövéstől szétrobban a fedélzet, kiszakad az ágyú, stb.
Ha már valóság: a Tigris 1000+ méterről gond nélkül eltalálta a célt, a wotban 400 méterről mellélő simán. Szerintem a valóságban se nagyon lőttek mellé ezek a hajók mondjuk 10 km-ről, vagy azon belülről. Tehát a felhasználók pontosság iránti hisztije igenis indokolt, mert elvárható lenne, hogy amire ránézek, azt meg is lövöm 5-10 km-ről, illetve a tankosban szaros 400 méterekről... Főleg olyan játékban, ahol nincs időjárás, szél, hullámzás, tehát semmi komoly szimuláció, ami magyarázná a szánalmas szórást.
És a világon senki nem tudja elmagyarázni, hogy hogyan tud lepattanni 10 mm páncélról, amit egy puskagolyó is átüt, egy harckocsi lövedéke, ahogy itt a hajósban se meséljük be, hogy "mert az AP átmegy a rombolón". Ja, csak éppen a csatahajó lövedéke akkora, mint a fél romboló, tehát ha átmegy, az nem egy fél centis lyukat hagy, pláne ha sorozat, szóval nem igazán kéne vidáman rohangálnia a rombolónak, de a cirkálónak se egy vagy több sorozat után szerintem, minimum vízbetörést, vagy valami modulsérülést elvárnék AP átmenés esetén is.
Nézzünk meg egy csatahajós dokumentumfilmet: a tengerek urai voltak, a legyőzhetetlenséget szimbolizálták, lényegében a repülők gyilkolták le őket, meg a torpedók. Nem az volt, hogy egy 410 mm ágyúval felszerelt, 100ezer tonnás acélmonstrum sorozata megkarcolta a cirkáló/romboló oldalán a festéket, aztán halomra lőtték, amíg újratöltött... Kicsit tehát mindenképp el van mászva a sebzés, a páncélzat meg hab a tortán. Nekem mondjuk nincs gondom a páncéllal, mert ilyen hatalmas életerőkkel azért lehet hatékonynak lenni páncél nélkül is, HA normálisan sebez a hajó... De azért tényleg nem ártana egy tier10 Yamato-ra tenni valami vasat, mert az is röhej, hogy bármi szétlövi jelenleg.
Még béta a játék, ezért bizakodok, de sírni azért sírok én is időnként. Dantes vesszőparipája a páncél, az enyém a sebzés...:)
az a baj hogy a mai világhoz mérten számoltok mindent és lovagoltok a randomon.
Régen: Valóságba. Ha ellőt az ágyú a másik hajóig nem volt számozás, hogy úú na most csak 400at sebzet úú most csak 200at máskor meg 23-15 ezret. Volt a kőkorszaki találmány a távcső amivel néztek a hajót amit lőnek. jelentették, hogy talált, mert látták hogy robban a golyó vagy nagy robbanás volt. De kb ha távolról lőtték egymást akkor csak azt látták hogy ég és füstöl, vagy nagyot robban. nem szórakoztak ilyenek kell, hogy na 800at lőtt bele. addig lőtték még el nem süllyedt vagy harc képtelené nem vált.
Most: Hiper csúcs szuper követők vannak még talán a rakétákba is beépítik a jeleadót, hogy talált, nem talált gps-el bemérik lézer célzó anyám tyúkja. és nagyon azt várjátok el itt is, hogy ugyan úgy mutasson ha te rácélzol elvárod hogy találjon, ha tlál elvárod hogy lövedékenként 80-9000 ret verjen bele. De ez nem így működik.
és még mielőtt dantes megint rákezd, hogy de páncélzat. ha lesz hanem lesz, a jelenlegi rendszer azt szimulálja, ami régen volt. maximum a szórást kell beálítani mely random intervallumok között játszódjon minden.
Nem mindig de elég sűrűn előfordul. Mondjuk ez nem is baj, amit nem szeretek ha aránytalan az MM. Teszem azt nálunk 3 db 4-es csatahajó odaát meg 2 hordozó négyes szinten, plusz egy ötös csatahajó (tegnapi példa volt).
Miért nem szakaszoztok? Itt vagyunk a fórumon sokan, beszéljetek meg időpontot és mehet a "randi"...:)
De tényleg. Nekem sincs ismerősöm aki játszik, de sikerült szakasztársat találni, így néha be tudunk menni ketten is. Nem mondom, hogy simán lehozzuk a csatákat, de azért nyilván egész más fíling, ha kommunikálva, egymást fedezve, egy célpontot lőve haladunk, bár gondolom nem kell ezt magyarázni veterán játékosoknak...
Akkor viszont nem kéne teljesen egyformának lenni a sorsolásoknak, legalábbis nálam azóta nincsenek olyan körök... Utoljára szerkesztette: Dewri, 2015.04.22. 15:43:47
Ez nekem sem általános 1-2 alkalommal sikerült így mással együtt működni. Amúgy tényleg kellemetlen szokott lenni, hogy úgy néz ki ugyan az a célpontunk, minden repülő arra tart, és Pistike otthagy letolt gatyával, mert mást látott. + írtam is valamelyik nap, kipróbáltam a 2 vadászos megoldást. nincs ellenfélnél hordozó. Köv körben 2 torpedós voltam egyedül a csapatban hordozó. Ellenfél szó szerint ledarált a vadászokkal. Utoljára szerkesztette: csoszi87, 2015.04.22. 15:39:18
Igen, vannak ilyen érdekességek a játékban. Csomó olyan hajó van, ahol a nagyobb szint gyengébb, akár életerő, akár hatótáv, akár ágyúk száma tekintetében. Az ember azt hinné azért nagyobb szint, mert erősebb, jobb cucc lesz, erre meg vért kell izzadni néha, hogy legyen egy gyengébb hajód a végén...
Persze nem ártott volna ha nem agyhalott a csapat, de ahogy írtam, simán le tudtam volna hozni, mert az Aoba-Kongo-Sims is csupán pár ezer hp-val lézengett a végén és nekem még bőven megvolt a hajóm fele. 2x is rá tudtam lőni az Aobára, a Sims is kapott egyet míg a Kongo takarásban volt. Ha ezeket csatahajóhoz méltó sebzésekkel megadja (nem mellesleg a másodlagos ágyúk is osztották az Aobát, azoknak is érdekes, hogy miért nincs rendes sebzése, pedig a 152 mm ágyúk azért nem annyira rosszak egy cirkáló ellen...), akkor a Kongo jött volna és utána már csak a Saipan marad. De mivel párszázas sebzéseket adott/sorozat és utána ugye fél perc töltés/sorozat, persze hogy buktam, az Aoba nem fél percig töltöget, a Sims is küldte az ágyút, aztán a torpedót is...
Az egy dolog, hogy ha mellélövök, vagy rosszul helyezkedek, vagy bármit elcseszek ÉN, akkor bukta van. De hogy azért bukjak, mert, mint jelen csatában is, a JÁTÉK nem adja a sebzést és EMIATT halok meg, pedig bőven erősebb vagyok, eltalálom a célt, megvan hozzá az ágyú is?? Amikor abszolút egy nyomorult random számon bukik el a meccs, és semmi köze a hajóhoz, a legénységhez, a játékoshoz, na ez a legrosszabb! És amikor ez már lényegében 10ből 8x így megy (pl wot...), akkor lesz elég...
De mindegy, ettől függetlenül izgalmas kör volt, a végén sajnáltam is, hogy nem vettem fel videóra. Utoljára szerkesztette: Dewri, 2015.04.22. 15:33:46
Ezzel majd vigyázz, mert a csontra azonos hajó mindkét oldalon az leginkább azt jelenti, hogy még a játék elején tartasz és emiatt botok ellen rak be a gép. Ott jellemző a teljesen egyforma hajópakolás.
Nézd meg középen a neved mellett jobbra milyen típusú csatát játszol, mert alapból "standard battle" van beállítva, aztán egy bizonyos szint után lehet átmenni "random battle" módba, ahol már emberek ellen mész és egyáltalán nem egyformák a hajók, viszont a tépé és a kredit is a sokszorosa a standardban kapottnak! A váltás nem automatikus, neked kell átkattintani randomra.
Tudom, mert a wot után én is csodálkoztam, hogy hogyan lehetséges teljesen egyforma hajókkal játszani mindkét oldalon, milyen király itt az MM, pedig WG játék ez is, lám így is meg lehetne oldani. De nem, csak a standard battle volt az oka...
Próbáltam én is hogy csapattárs hordozóval együtt működni, de nem sikerült. Például gondoltam kísérem a saját vadászommal az ő vadászait, így légi fölényben lennénk, megtaláljuk az ellenfél repülőit, támadok...ő meg ott hagy mi eb a szarát és nem segít, megy a másik irányba a gépeivel. Persze szakaszban két hordozó, az igen erős tud lenni.
nem értem a rombolók torpedó távjait sem...vegyük pl a 6os amcsit. úgy rombolónak a torpedó lenne a fő fegyverzet,kis megymagköpködővel max másik romboló ellen ér valamit. na most az amcsinak 6osnak alapból van 5 km torpedó távja ami a fejlsztett modullal 4re csökken:D míg a japónak van 6,és a fejlesztett modullal 10 re nő :D izé... és ott a japó 6os cruiser,alapból 10 km
Épp azon gondolkodtam tegnap, hogy 2 hordozó szakaszban szerintem marha erősen össze tudna dolgozni. Volt olyan meccs, ahol figyeltem a csapattárs hordozóra, együtt mozogtunk, egyből kiszedtünk 1 BB-t, majd úgy hogy össze se beszéltünk mentünk az ellenfél hordozóira. Ha vadász jött, akkor a mi 1-1 vadászunk egyből szétkapta. Lehet keresni kellene szakasztársat, most úgyis csak hordozóval játszok.
Ahogy elnézem azért a csapatodon is múlott hogy ,hogy végződik a mecs. gondolom a carrier egyszere beküldött minden repülőt. azt meg se nézte hogy ellenfélnek milyen carrier van és hány db. Saipannál már eleve gondolkoznék hogy küldjem a repülőket mert ha úgy van felszerelve akkor az 3 fighteres is lehet. de még ha csak 1 van neki meg 1 a rangernek akkor erő fölénybe volt. szépe ledarálták a repülőit rögtön az elején úgy hogy még sebzést se tudott bevinni .
De amit leginkább megszívtatok, hogy az ellenfélnek a cruiserei magasabb szintűek voltak, és főként japán. eleve tud lőni és torpedót eregetni. 3 aoba meg 2 penacoda szinte meg zabálták a hajóitokat.
Nálatok a 2 cleavlend, omaha, atlanta az is ütős páros lett volna főleg a 2 romboló támogatással, de valami nagyon félre sikeredett ott
Egyébként az MM még nagyon nincs beállítva. Ha csapatban mész hihetetlen, hogy a játék milyen kiegyensúlyozatlan partikat hoz össze, ha meg egyedül mész akkor 10-ből kilencszer csontra ugyan olyan tierü és ugyan olyan szintű hajók vannak mind a 2 oldalon. Tegnap haverokkal azon hüledeztünk, hogy nálunk kettő de volt olyan eset, hogy 3 tierel magasabb hajókat is bepakolt a játék. Persze ez még zárt béta és gondolom ezen javítani fognak de ezen mindenképpen változtatni kellene.
Én maradtam egyedül a végére, egyetlen sorozat kellett a Kongonak, szintén egyetlen sorozattal kilőhető volt a cirkáló, a rombolójuk is. A Kongo bement egy sziget mögé, a cirkálóról pedig 2 sorozat se tudta levinni a pár ezer hp-ját (romboló szintén kapta a kemény 160 sebzést...), így persze hárman ki tudtak nyírni. Továbbra is képtelenség csatahajóval normálisan játszani, mert amikor ilyen kevésen múlik minden, és simán tudnám nyerni, akkor adja a 300-500-900 sebzéseket, miközben engem 3 hajó lő szarrá. Röhej... Utoljára szerkesztette: Dewri, 2015.04.21. 23:05:33
Gondolom ha valaki ügyes és tud figyelni 1x-re 3 torpedós szakaszra sokkal nehezebben tudja a célpont kikerülni az áldást. Akkor majd SOON kiderül.
Hát pedig itt ilyesmik lesznek csak. Gondolom próbálják majd kiegyensúlyozni a 2 oldalt, de nagy különbség nem lesz. A hordozókkal amúgy sincs mit variálni, fegyverük nincs, csak a repülők számával és típusával tudnak dolgozni... És az amcsi csatahajókat várom, kíváncsi leszek jobbak lesznek e mint a japánok, mert elvileg van rá esély.
Milyen pontosabb infóra gondolsz? Milyen repülők lesznek vagy ilyesmi? A létező hajók valós adatai fent vannak a neten...az hogy WG mit bűvészkedik, meg ki tudja.
Eh, japán csatahajó árleszállítás van, persze múlt héten lett meg a Nagato, most meg messze még az Amagi... Egy USA cirkálós akció is kellene, hogy a Pensacola ne nullázza le a kasszát majd.
Köszönöm, de akkor az amit én is találtam. Azt hittem vannak már valamivel pontosabb infók.
jéh sűllyedt el a hajóm aztán mikor már csak az orra látszott ki akkor hirtelen kiugrott a vízből és még egyszer elsűllyedt.
Nagatoval megyek mind a 8 lövés talál HEvel a fedélzeten és csak 3800 dmg? 7.5 kmrel volt tőlem. Az van írva hogy az AP sebez max 12000ret kb a he meg 4000ret kb. dupla ágyúm van, ha leadok az egyikkel egy lövést és mind a kettő betalál APpal akkor 24000 dmgnek kellene mínuszban lennie nem?
Egész pontosan ezt írják:
,,Armour: Many testers voiced concern that armour played an insufficient role in the game. Having studied the feedback and compiled the damage statistics, we decided to make a slight change to the armour calculation—now it takes into account the plating and construction steel. This provides a moderate defense boost for a number of cruisers and battleship"
Hát ez alapján ez csak kis változás lesz. Nem az igazi, de talán lehet reménykedni, elindulnak egy jó úton ,és lassan megcsinálják.
Ja, amúgy lesz más is, nem csak a lenti dolgok, új hajók is, ha jól olvastam, a hiv fórumon. Ez végülis jó...csak a fránya páncél...ha rendbe teszik hátha...nem is merem remélni. Szóval japó hordozók és USA csatahajók jönnek.
Változtatnak a páncélzat működésén? A működésén? Nincs páncélzat...előbb talán legyen benne...bár lehet így értik a dolgot. Nagyon remélem, mert ez legnagyobb baj vele.
Nekem a töltési idővel nincs bajom, a csatahajókkal nem ez a gond. És a lőszereknél, bár az jó hogy a HE hasznosabb lesz kis hajók ellen, de inkább az kéne, hogy egyrészt páncélzat, másrészt sebzést normálisan beállítani, azaz például nagy kaliberű AP lőszer menjen át robbanás nélkül a kis rombolón, illetve a kis romboló AP lőszere meg NE üsse át a csatahajót.
Nem rossz ötlet HP vissza töltés a cirkálóknak, bár ha van hajó ami nem szorul rá az Des Moines. Akinek azzal se megy...
De hurrá hurrá! A Kitakami kap füst generátort. Aki nem ismeri azt a hajót, az egy cirkáló ami kis millió torpedót lő ki. Egyszerre. De legalább már látni se lehet. És prémium hajó.
A zászlós cucc érdekes, jól hangzik.
Összeségében ígéretes, nagyon ígéretes, ha...a páncélzatból lassan tényleg az lesz amit várunk. Akkor jó lesz. De ha az nem lesz jó, akkor
Mondjátok el légyszives, hogy a torpedóval való sikeres találat bevitelének mi a módszere, és, hogy a célkereszt rovátkái csak van vagy konkrét távolsági érték (+ magassági/mélységi célzás) rejtelmei.
Fehéroroszok, tudtommal, szóval olyan orosz-szerűek. Fehéroroszország az utolsó európai diktatúra, és a mostani Putinyi államnak is jó barátja, szövetségese, ideológiában is igen oroszokkal értenek egyet, tehát olyan orosz-szerűek.
Köszi! Bár azt nem értem, hogy miért az oroszoknak kell jönniük. A németek vagy az angolok de még a franciáknak és az olaszoknak is érdekesebb hajóik voltak mint nekik. Ráadásul az első világháború után tudtommal az oroszok nem is építettek klasszikus csathajót (kivéve a Szovjet - Szojuz-t de azt sem építették meg csak részben).
Egy kérdés. Melyik nemzet várható legközelebb és kb mikor, illetve van esetleg arról infó, hogy a japók mikor kapnak hordozókat illetve az amcsik csathajókat?
Amerikai Cruiserek-nek egyértelműen + AA képességek kellenek. Legalábbis brutális a Cleveland ezekkel. :) Utoljára szerkesztette: Hell Girl, 2015.04.20. 22:10:33
Én a javításos képességeket toltam rá először. Aztán az ágyús képességeket (gyorsaság, hatótáv, ilyenek). Most a situation awareness-t nézegetem, az olyan mint a hatodik érzék a wotban, ha jól olvasom.
Meg hát az egyes hajótípusokra vannak specifikus képességek (torpedós cuccok, repülős cuccok), aki olyan hajókkal játszik, annak gondolom azt is érdemes lehet húzni. Előbb-utóbb mind meglesz úgyis, csak pontok kérdése.
Kezdett ma leáldozni a csillagom a végére. Kipróbáltam a 2 vadász, 1 bombázó beállítást. Ellenfélnél nem volt hordozó. Azonnal visszaváltok, ez így nem móka. Köv körben egyedül voltam 2 hordozó ellen, és mind2 torpedókkal volt felszerelve.
Jelentettem...és tuti, nincs ott semmi, mégis felakadt a semmin.
Fene tudja. Nekem még nem volt fantomzátonyom. Korábban írtam, hogy kilőtt rombolók felől kaptam torpedókat, ma már ezt se láttam, több rombolót is kilőttem, de nem jött torpedó. Jelenteni kell a hibát gondolom.
De nem csak ez a játék ilyen, a GTA5-ben pl van olyan videó, ahol issza az ember a bort, csak éppen nem látszik a pohár a kezében. És az vadiúj, agyonreklámozott, fizetős, nem béta játék...
Egyébként meg a zárt béta simán magyarázat bármire, pláne ha WG...:)
Csak kapitány van, ha a felhasználóddal eléred az ötös szintet. De lehet hogy már a négyesnél előjön, nem tudom így fejből. A kapitány olyan mint a wotos legénység, képességei vannak, át lehet rakni másik hajóba, ilyenek.
Ma csak a Cleveland-ot toltam, nagyon ráéreztem, szinte minden körömben 1000 xp fölött kaptam, függetlenül attól, hogy győzelem vagy vereség, de bőven 80% körüli volt a győzelem, és az MM is kivételesen többnyire saját, elvétve +1 tiereket adott. Nagyon jó kis hajó ez, olyan sorozatokat kibír, hogy félelmetes: 69 hp/388 hp/39 hp, ilyen kis életekkel, rommá lőve jöttem ki pár csatából, az egyiknél pontosan akkor robbantottak föl foglalás közben, amikor épp lejárt az idő, így a végső képen a szétrepülő hajóm volt...:)
A 'nyílt óceán' pályát is kaptam egyszer, de ott a wotos gyökerek lehettek többségben, mert foglalás miatt buktuk, még mindig sok a retardált, aki nem harcolni jár be, hanem ülni a körben. Pedig fej-fej mellett haladt a két csapat, bármi lehetett volna, idő is volt bőven. Azon a pályán csak úgy engedném a játékot, hogy 1 bázis van, akkor talán már muszáj lenne harcolni a győzelemhez...
Hogy negatív élmény is legyen, egy Kongo 14 km-ről, hátulról lőtt belém 34ezer sebzést egy sorozattal, miközben távolodtam tőle és pont a hajó fara volt csak felé, tehát a legkisebb keresztmetszetet látta. Természetesen mondani se kell, hogy cirkálót én így eltalálni nem nagyon tudok csatahajóval, nemhogy agyonsebezni ilyen pozícióban, ráadásul Kongoval nekem 20ezer sebzés volt a rekordom. 30ezernek a környékén nem voltam...
Na mindegy, a csúcson kell abbahagyni, ki is léptem gyorsan, mielőtt átfordul negatívba a széria...:)
Ez a játék komolyan egyre nagyobb szar. Hogy tudnak bele egyre több hibát tenni? És az nem magyarázat hogy béta...javulnia kéne, nem még több bug-ot beletenni...beszarok. Több száz méterre se mögettem, se előttem se bal se jobb oldalra nincs semmi, és a nyílt vizen zátonyra futott, és felakadt a hajó. Ott ahol eddig mindig ellehetett menni. Na ezt hogy sikerült?