Oké, én elismerem hogy kell. Kell a változatosság is. De attól még szívás.
Elmondom nekem milyen csatám volt. Nekem mondjuk jó volt, de azért mondom hogy szívás, mert ha a másik csapatba kerülök, akkor kurva nagy szívás lett volna.
A nyomorult szerencsétlen Aurora-val voltam. Azért úsztam meg, mert senki nem figyelt rám. Egy hajó se. Láttak, lőhettek is volna, az Aurora olyan lassú, semmit nem manőverez ki, de nem foglalkoztak velem. A másik csapat hajói, ahányan voltak, annyi irányba. A csatahajók, be egyenes a pálya közepébe. Semedig se húzták. A hordozóink arattak. A mi csatahajónk szintén.
Én meg, mivel senki nem figyelt rám, elmentem oldalra, és jé. Ráakadtam az ellenfél egyik hordozójára. Utána a második hordozójukra is. Na nekik annyi lett. De ha ez másik pályán lett volna, nem sikerülhetett volna. Tehát igazából a dolog nekem bejött, de bele gondoltam, mi van ha én vagyok például hordozóval?
A többi pályán sokszor volt olyan, hogy jön utánam egy romboló, vagy cirkáló, hordozóval megkerülök valami szigetet, vagy jéghegyet, addig nem tud lőni, én viszont eloltom a tüzet, startolhatnak a repülőim...életmentő.
De azt elismerem: jó lehetne, ha olyan csapatjáték lenne, mint egy valós tengeri csatában minden egység azt teszi amire való, ott és akkor amikor kell. De ilyen nincs randomban. Nem számíthatok arra, hogy fedeznek, hogy elvonja rólam az ellenfél tüzét, hogy besegít torpedókkal. Így arra kell számítanom a csapat helyett, hogy felhasználom a pálya adottságait, szigeteit, és lehet reménykedni, hogy akad még pár játékos, aki tudja mit kell a hajójával csinálni.
Ez ugyan olyan dolog, mint a WoT-ban is vannak elvileg jó pályák, amik aztán szinte mindig használhatatlanok a csapat miatt. Már nem emlékszem annak a WoT-os városi pályának a nevére, de 10 esetből 9-szer, mindig úgy sikerült veszíteni, hogy egyszerűen nem gondoltak bele a játékosok olyan dolgokba, hogy van mondjuk egy utca, kereszteződés, akkor véljük két irányból vagy bekerítenek. Pedig amúgy a pálya jó, de mégis utáltam emiatt menni rajta. A wot-ban a végére már csak azokat a pályákat szerettem ahol max. 2 irányba lehet menni, mert talán azt a két utat megtalálják.
Ma az első köröm azon a pályán volt, én Fuso, szakasztárs Pensacola, velünk egy Yamato, szemben egy Gearing, egy Baltimore, meg még egyéb nyolcas dögök is. 3 kill, 98888 sebzéssel zártam (új rekord), nyertünk, 228ezer kredit, 3400 xp (szorzós volt). Szóval tetszik...:) Mondjuk mi értelmesen haladtunk, a Yamato mellett osontunk jobb oldalon, a Pensacola a csatahajók mögül osztotta a lövéseket, az össztüzet pedig a csatahajók kapták, mert ha ők elesnek, a többi már nem tétel... A Yamato egyébként elég óvatos volt, konkrétan a Fuso-m mögül lődözött, de ő lett a második a csapatban a végén, szintén 3 killel.
Ilyen pálya is kell a játékba szerintem, mert a sok kis szigetes pálya csak szenvedés pl a csatahajóval, annyi hely sincs helyenként, hogy elférjek keresztbe. Itt legalább az kell, amit tud egy csatahajó: nagy hatótáv és erő. Esetleg 1-2 szigetet be lehetne rakni, de tényleg csak 1-2 darabot, nem többet! És annyira nem könnyű ez a pálya, mert messziről elég komoly pára van rajta, nem tiszta a horizontig azért. Csak kár, hogy ennyire kicsi a játéktér, ez ezen a nyílt pályán nagyon kijön, még jobban mint a többin. Ekkora hajókkal, pláne ha bejön mindkét oldalon 3-4 csatahajó, jóval nagyobb térkép is elkelne. Van olyan pálya, nem tudom most a nevét hirtelen, ahol ahogy betölt, már mutatja a szemben levőket, tehát 20 km az ellenséges kezdőpont! Sovány egy kicsit...
A pályákat a csapatmunka tudná ellensúlyozni, ha rendesen együtt dolgozna a CSAPAT és nem mindenki azt csinálna amit akar, akkor sokkal hatékonyabban lehetne dolgozni, akár a nyílt mapon is. Védeni a csatahajót, távol tartani tőle a rombolót, a cirkálót, a repülőket, amíg újratölt, ennyi a győzelem titka. De ha egyedül hagyják a 30 sec töltéssel és nulla fordulékonysággal, akkor annyi. Persze az eddigi online játékokból kiindulva itt is maximum a szakasz jelenthet majd esélyt a győzelemre, mert az nem "csapat", amiket az MM összerak...
Elmondtam, miért nem. Ilyenekkel meg hagyjál ,hogy előre mennek a rombolók, füstfüggöny, majd utánnuk a cirkálók, és a csatahajók a pálya szélén. Ilyen nincs. Soha. Random emberek vannak, nincs taktika. Tízen, tíz felé mennek.
Egy sziget, igenis életet menthet. Újra leírom: ha egy sziget mellet mész el, akkor arról az oldalról se repülőgépek, se rombolók nem tudnak torpedóval támadni. Mivel ott egy sziget.
Ha csatahajóval a nyílt vizen vagy, és egyedül, két irányból két osztag támadó repülő elől nem lehet kitérni. És hagyjuk ,hogy de csapatban kell menni, meg majd a cirkálók légvédelme leszedi...-nincs ilyen. Nincs csapatmunka. Úgyse lesz. Nem lehet egy csapattársra se számítani.
Egy másik eset, cirkálóval egyedül szembe találkozol két-három másik cirkálóval. Nyílt vizen mit csinálsz? Esélytelen helyzet. Ellenben ha van a közelben valami sziget, jéghegy akármi le lehet őket rázni. Megkerülöd, és nem tudnak lőni. Sokszor menekültem így meg.
Meg nem mondom fejből mi a pálya neve, ott szoktam mindig azt csinálni, hogy előre megyek cirkálóval valamelyik pontot foglalni, de ha túl erő van, vagy csatahajók jönnek, vagy már lekéstem a foglalást, nagyon szépen be lehet fordulni két sziget között, igaz a szűk a hely, de a forduló után nem tudnak lőni.
És nem arról van szó, hogy a nyílt térképen a csatahajók kilőnek. Mondjuk két Cleavland úgy szed szét egy másik cirkálót, hogy az semmit se tud tenni. Nincs manőverezés, mert a Cleavland is gyors, jól manőverezhető, és nagyon nagy a tűzgyorsasága.
Vagy épp japán cirkálókkal szintén nagyon jó taktika, ha túl erő jön szembe, befordulni egy sziget mögé, de előtte torpedók ki. A sziget miatt ők nem tudnak lőni, viszont kis szerencsével a torpedókba belefutnak.
Ez mind nap mint nap látható, valós példa.
Mellesleg, azt is mondtam, hogy az se jó, ami most van, a túl zsufolt térképek. Egyrészt nagyobbnak kellene lenni, másrészt ne legyen túlzsúfolt, kell rá pár sziget, de nem sok. Például a jeges pálya, baromira túl zsufolt, ha a felét kivennék a sok jéghegynek sokkal jobb lenne.
Arról nem is szólva, hogy nyílt térképen milyen taktika szerint mész? Azt hagyjuk amit elmondtál. Ilyen nincs, úgyse lesz egy random csatában. Ha lenne klán mód, vagy valami, ott oké. Ott lenne helye. De ott ahol mindenki össze-vissza megy, semmi értelme. Ellenben a többi térképen lehet valamilyen taktika szerint menni, ahogy írtam is rá példákat. Több térképen is meg van, mondjuk hol és merre szeretnek felbukkanni a rombolók. Lehet erre számítani.
Vagy, hordozóval. Nagyon nem mindegy melyik térképen vagyok, asszerint szoktam irányt választani, hogy merre menjek vele, nehogy az ellenséges rombolók gyorsan megtaláljanak. Na? Ezt a nyílt térképen hogy? Persze elméletben majd a csapattársak úgy mozognak, meg megvédenek meg felderítenek, ja De gyakorlatban úgyse.
A nyílt térképen a csatahajók sincsenek ám egyáltalán jó helyzetben, egyrészt mivel sehova nem mehetnek a repülők ellen, ahogy ezt már leírtam. A másik, igen, idegesítő és zavaró amikor épp azért nem tudsz egy 18-20 km-re lévő hajóra lőni mert ott egy sziget. De akkor ő se tud rád lőni! És mi van ha mész csatahajóddal, és nyílt víz miatt mindenki tud lőni mindenkire, és egy perc alatt vagy öt hajótól kapsz sortüzet? Robbansz, süllyedsz.
Vagy egy másik példa. Jött egy Yamato, én ötös, vagy hatos szintű csatahajóban voltam. Ki manőverezni , azzal a lassú döggel a lövéseit, kicsit nehéz. Vissza lőni nem tudtam, mivel nagyobb a lő távja. Azt próbáltam, elfordulok, és a közeli sziget mögé húzok be. Nem sikerült, szét lőtt, de legalább volt esélyem, ha a szigetet elérem. Nyilt vizen, ilyen esetben esély sincs.
Persze egynek elfér ez a térkép is, tőlem maradhat, de az igazán az lenne a jó, ha a mostaniakat dolgoznák hogy nagyobbak és kevésbé zsúfoltak legyenek. Akkor minden hajóosztály megtalálhatja a számítását, és lehet különböző taktikát használni.
Pedig jobb mint a New Dawn vagy az a sarkkörös a sok apró szigettel/jégheggyel. Ez eleve ködös, kisebb a látótávolság, a rombolók tudnak menni előre, ráadásul ők tudják nyomatni a füstfüggönyt. Cirkálokkal ilyenkor lehet menni utánuk. Csatahajóval meg a pálya szélein kell előre menni amíg lehet majd tartani a távolságot. De szigetnél mit akarsz manőverezni a torpedók elől? Épphogy a szigetek miatt nem lehet rendesen kikerülni őket, mert akkor meg zátonyra futsz. Arról nem is beszélve, hogy a szigetek miatt sok hangya eszű beáll a sziget végébe, hogy onnan torpedózzon az épp arra járóra. Aztán képes perceket nézegetni úgy hogy nem mozdul meg.
Az meg hogy könnyebben outrangelnek a BB-k, hát még szép. Jelenleg csak ez az előnyük, meg a sok HP. Mellesleg manőverezéssel egész jól ki lehet kerülni amíg lőtávolba nem érsz. Márpedig cirkálóval odafogsz mert mert a Myogi és a Kongo kivételével mindegyik BB 6-7 csomóval lassabb mint egy átlag CL/CA.
Én eddig akár hányszor voltam rajta mindig akkora káosz volt, hogy 10 km-en belülről lőttük egymást. Egyedül a csatahajók lövöldöztek 10 km-nél nagyobb távolságból egy ideig. Ez megint az ostobák miatt játszhatatlan ha épp az. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2015.04.08. 19:18:59
Akkor legyenek a pályán csak rombolók...megint azt játssza el a WG mint a Wot-nál, hogy megcsinál egy pályát, ami legfeljebb csak egy fajta egységnek kedvez, az összes több szív rajta, és még majd büszkék is rá, ez milyen jó ötlet volt
Kb. annyira mint WoT-ban, Steppes map-n. Szét szalad a csapat(?), mint egy fészekalja csirke. Már most tele van a játék lemmingekkel és aimbot userekkel. Kitérni? Ugyan. Folyamatos manőverezés mellett kiszednek két sorozattal csatahajóból 20 km-ről. Persze én nem tudom megcsinálni ezt a trükköt. Manuálisan ő sem tudná megcsinálni, csak leszedte az aimbot-t és most már azt gondolja, hogy milyen jól tud célozni. pedig nem.
Pedig destroyerrel igenis lehet játszani rajta, pl az előbb én is ott voltam (Minekaze-val) bementem középre, 7km-re a nagy hajóktól, ott még pont nem vesznek észre, és mehetnek a torpedók és csak tartani kell a távolságot. A vége 2 kill (Kongo és Omaha) + még 1-2 sebzés ide-oda. Cirkálóval nyilván nehezebb a dolog, mert észrevesznek könnyen és még lőni se nagyon tudsz olyan messziről, de rombolókkal, főleg japánokkal akiknek nem 4-5-6km a torpedó hatótávjuk simán lehet játszani rajta.
Még nem játszottam a játékkal mivel nem kerültem még be. DE ! Ez nem a valóság tudom de mikor egymással harcoltak a nyílt vízen ott sem voltak nagyon szigetek ahova bujkálni lehetett. Plusz lehet skillesedni az üres pályán. Kikerülni a lövéseket vagy akár csapatban mozogni és jobban rá érezni a teamworkre. :)
Akármit állítanak a láthatóságon akkor se jó. Ha egyedül maradsz nyílt vizen túlerővel szemben esélyed nincs. Ha van némi sziget, legalább le lehet őket rázni.
Gondolom, a láthatósággal akartak valamit kezdeni, de így biztosan nem lesz jó az üres tenger. Vagy kicsit lejjebb venni a láthatóság határát, vagy jóval nagyobb térképek kellenek.
Nos: voltam az új pályán. Nem tudom ki látta már, és kinek mi a véleménye. Szerintem: hülyeség. Nyitott pálya? Semmi sziget? Elvileg jól hangzik. De aztán, nagyon nem jól.
Ugyanis a kisebb hajók, kisebb lőtávval, itt kapásból halottak. Elindul a csata, már rájuk látnak, és vége.A többi pályán, hányszor lehet azért megmenekülni, mert sikerül befordulni egy sziget mögé, elkerülve, hogy szét lőjjenek. És nem csak arról van szó hogy egy nagy csatahajó kerget. ha túl erő jön ellened, el lehet menekülni a szigetek takarásába, de itt nincs hova menni.
De gondolhatnánk, a csatahajóknak akkor biztos jó. De nekik se, mert a csatahajóval se árt ha időnként van egy sziget, fedezéknek, arról nem is szólva, hogy ha sziget mellet haladok, akkor egy oldalról biztosan nem tud támadni se repülő, se romboló torpedókkal. A nyílt vizten 4 irányból tudnak szét torpedózni.
Nem ez így nem igazán kóser ötlet. Persze az se jó, ha túl zsúfolt a térkép. Kell valamennyi sziget , de nem sok.
Én úgy láttam nem. A Fusomat tolta meg egy Cleveland, de egyikünk se vesztett hp-t.
Kipróbáltuk, itt is működik a jól bevált wotos vonatozás, azaz a kis cirkáló meg tudja tolni a nagy csatahajót, ezáltal több mint 1 csomó sebességnövekedés érhető el! :)
Jellemzően akkor ragadnak bent az emberek, mikor (mint én is) későn veszik észre a szigetet, elkezdenek vadul kanyarodni, az orra el is kerüli a szigetet, de még "csúszik" oldalra a hajó valamennyire és az oldalával találja el a szigetet. Legalábbis én csak így ragadtam be eddig.
Amióta kikapcsolta a segédet azóta nem ragadtam be.
A múltkor én is ragadtam oda egy sziget oldalához Omahával, szerencsére ott volt haver és jött segíteni Kongoval... Kongo + full gáz úgy kipattintott a sziget mellől, hogy öröm volt nézni.
Érdekesek különben a szigetek, van amelyik mellet el lehet navigálni, de van amelyik mellet oda ragad a hajó, és se előre, se hátra. Meg lehet azzal magyarázni végülis, hogy mert ott sekélyebb a víz, de inkább csak valami bug lesz az.
Amúgy elég szegényes patch. De állítólag lesz dolgoznak valami nagy bejelentésen. Le merem fogadni a nagy bejelentés, nem ám mondjuk páncélzat lesz. Nem is ám új hajók(mondjuk sok érelme sincs az új hajóknak amíg a páncélzat szar) hanem...fütyülő sirályok, delfinek, vagy más egyéb fontos dolog.
New ships:Soviet light cruiser Murmansk (USS Milwaukee) used by Soviets from 1944 till 1949 and then returned to USA. Ship changes: Some Japanese destroyers get faster turning turrets and shorter reload times Fixed a bug that caused 1hko of destroyers most if the time if AP shell hit below the waterline Fixed glitches in the scope mode New maps: Return of "New Dawn" map An experimental "Ocean" map without any obstacles Map fixes: Superiority mode now adds 3 points per second instead of 4 Speed of capture depends on 2 ships only. Though capture points are distributed to all ships in area Interface: Credits after the battle are now shown without taking repairs and ammo in consideration Post-battle screen now correctly handles torpedo damage Post-battle screen now has a game logo Added limit to how many 'special' symbols you can enter when creating a chat channel Removed block of crew retraining for piasters button in case if player doesn't have enough credits Removed block of buy button when buying Soviet ships using piasters Now you can buy a ship without the crew Link "report a bug" now leads to player support center Now you can see the cost of removing your mods from the ship you're planning to sell Fixed incorrect displaying of prices when changing modifications Now you can see how many days of premium are left Added a link for premium shop Changed rates for map distribution Bug fixes: Fixed a bug that prevented client from saving its state after closing Decreased crash occurrences Fixed crash possibility when exp transferring Fixed crash possibility when clicking 'combat efficiency' (sorry if I'm wrong here, don't have English client) Fixed crash possibility when researching of ships takes long time (?) Fixed incorrect display of gun fire effects at maps "Big Race" and "North" Somewhat improved bot navigation Fixed incorrect behaviour of torpedo tubes when switching fire modes (out of range fix) Fixed flying camera at the end of battle Fixed bug when torpedo assist was still visible after ship destruction Fixed incorrect display of slots after getting a premium ship Fixed button of the previous ship in the Hatsuharu research tree Fixed daily duty button
Hát ja. Most mentem egy best of St. Louis kört: szétcsaptam egy Omahát, majd egy sorozattal egy Phoenixet (7700 hp-ról), aztán a rend kedvéért közelharcban rommá lőttem egy Kongo-t (lényegében folyamatosan tűz alatt volt, a találatjelző egybeszámolta a lövéseket, 80 lövésnél szakadt meg a sorozat, aztán még 9 lövés volt, hogy elsüllyedjen) majd még megaprítottam egy St. Louist, hajszálon múlt a negyedik kill. Mindezt TIER 3 cirkálóval! Ez a hajó olyan, mint a KV1 volt a wotban, amikor még nem volt így elbarmolva, mint manapság: örök hely a kikötőben, abszolút OP! :)
És ilyet nem tud efölött semmi, az Omaha-Phoenix nulla, a Cleveland nem rossz, bár egyetlen Fuso sorozat full hp-ról leszedett ma (mondjuk én nem emlékszem, hogy 20ezernél többet sebeztem volna egyszerre csatahajóval, azt is Kongoval, 35ezer egy sorozattal sose volt, ellenben 1000 alattiak simán...), állítólag a Pensacola ismét rossz... Pont ezért volt csalódás a cirkáló vonal, hiszen az első 3 hajó egy állat, azok után a következő pár hajó meg rossz vicc.
Érdekes azért, hogy miért van a nagyobb szintű cirkálónak kevesebb hp-ja. Az mondjuk lehetne magyarázat, hogy mert páncélozottabb. De hát mivel jelenleg ilyesmi nincs benne, és amíg meg nem csinálják, hát ez így nem túl jó. A New Orleans kaphatna például + pár ezer hp-t, és ha egyszer rendes páncélzat lesz, vissza vehetnék.
Hát igen, mert sok értelme van berakni prémium hajót, ha senki, vagy csak kevesen tudnak venni...
Hát ez az. A wipe után adtak valamennyi gold-ot, de az nem volt elég. A WoT-ban annak idején naponta adtak valamennyit, a CBT alatt. Legalább patch-enként ,lejátszott csaták alapján lehetne hogy mekkora összeget adjanak, hogy ki lehessen a prém. hajókat is próbálni.
Ez a nullázás dolog mikor szokott lenni? Open betanál vagy ha már rendesen kijött a játék?
Csak ha van rá gold-od( vagy piaster vagy mi itt a neve) , de gold-ot nem osztanak egyelőre, és máshogy szerezni se lehet. Legalábbis semmi ilyesmi lehetőségről nem tudok
Meghívót folyamatosan osztogatnak vagy most az szünetel?
Háááát nem sok semmi. Open ocean, na ez érdekes lesz. Itt a BB-kel jól lehet majd aprítani. Vagy nem. Úgy egyébként merre leledzik a teljes patch lista?
While we are working on an announcement, here are the main points of today's update:
New ship! Well, it is "just" a Premium but still... Say hello to the cruiser Murmansk! Looks familiar? It should - it is basically a late war Omaha class that was borrowed to the Soviet Navy! Especially recommend to have a look at the wonderful baby Catalina called Beriev 4. Balance changes - especially for certain IJN destroyers. Gun turrets will be back in business - still not as fast as the US Navy DDs though. Reworked map - the New Dawn. That is not all however: New map: Open ocean. Nowhere to run, nowhere to hide - let's try it out! Slower cap both in "Capture the flag" and in Domination. Turkish localisation was added to the game client.
Apart from this, a whole host of bugs was fixed - you will see the detailed list later today.
Az meg, hogy kinek melyik hajó típus felel, meg, majd mindenki eldönti szépen. Látok csatahajóval is komoly köröket menni, de látok cirkálóval is. A rombolókat meg nem szabad leírni. Már magam is mentem olyan csatát, ahol négy hajót süllyesztettem el. A repülőgép hordozó egy kissé más tészta. Nekem nem megy vele a csata, de mivel a végelszámolást mindig megnézem, sokszor voltam olyan csatában, mikor 5-600 pontot kaptam, miközben egyik, másik hordozó meg a játékban 1200 fölött kapott. Valamit mégiscsak tud az a hajó osztály.
Nos, megnéztem a Yamato c. filmet. Aki esetleg még nem tette volna meg, közeljövőben feltétlenül pótolja. Szép és megható tisztelgés egy csatahajó és a legénysége előtt. Tudomásul kell venni, hogy a japán kultúra eltér mind az európai, mind az amerikaitól és ilyen szemmel kell nézni a filmet. Nekem határozottan tetszett.
Egy biztos. Csatahajóval, légi fedezet nélkül sehová sem megyek ezentúl.
Cirkálóval lehet jobbakat menni, és gyorsan nagy sebzést osztanak ki. Csak az a gáz, a magas szinteken a cirkálók páncélja fájdalmasan hiányzik, mivel a kisebb szintű cirkálók szarrá lövik. A hatos Cleavland komolyabb sebzésre képes mint a 8 as New Orleans, mármint egymással szemben párharcban. Így a 8 9 es cirkálók nem túl jók: már kevésbé mozgékonyak, páncél nincs. De megéri szívni a Des Moines ért
Hát pedig én a csatahajóval élvezem igazán a játékot. Nagy sebzés, nagy hp, sokat elvisel, életerő visszatöltés, egy jobb sorozat kinyír egy rombolót vagy akár egy sérült cirkálót is. Nem az van mint a kicsikkel, hogy az első pofon szinte lenulláz... Várom is már az amcsi csatahajó vonalat, mert addig nem nagyon van választásom, a hordozó az vicc (hajós játékban nem fogok repülőkkel szórakozni...), a romboló nulla (annyira közel kell menni a torpedózáshoz, hogy onnan már simán kinyírnak...), a cirkáló meg elég szenvedős.
Látod te milyen szerencsés vagy. Átütő találatokkal számolva 2419 az átlagsebzése egy lövedéknek. Most mentem egy statisztikailag ugyanilyen csatát: 99k sebzés, csak AP, ugyanígy csak csatahajókba sebeztem, de nálam csak 1523 volt az átlagsebzése. :D
Ez nagyon szar, semmi értelme csatahajókkal menni, egy normálisabb CL/CA jelenleg nagyobb tűzerőt tud. Távolról 15+ km-ről lőni BB-vel nagyon lutri, lassú BB-t hais eltalálja az ember akkor is csak a lövedékek kb fele talál be. Gyors, manőverező hajóra meg felesleges ilyen távolról lőni. Közelről meg nem érdemes harcolni, mert a CL/CA hajók szétkapnak, mert nem sebez normálisan az AP vagy a szórás miatt nem talál minden lövés..
Remek könyv, többször elolvastam már én is. Yamato film is jó, a Csatahajó c filmmel össze sem hasonlítható... Bár nálam még mindig a Tengeralattjáró (Das Boot ) az etalon. Utoljára szerkesztette: PzPuma, 2015.04.06. 22:20:19
Megvan a Cleveland. Rögtön az első csatában kapott egy csomó találatot, ki is gyulladt, mégis túlélte és még ki tudtam szedni vele egy másik Clevelandet. Érzésre sokkal erősebb mint az Omaha volt.
Trucker, te meg már csak akkor írtál rám az ütközésveszély miatt, mikor már rég elkerültelek...:)
Kicsi a világ, az egyik csatában ellenfél volt a youtube-os Phelan is, Fuso vs Nagato csatát toltunk egymás ellen, persze ő volt a Nagato, így az eredmény is sejthető...
Azért az nem rossz, mikor a romboló rátol mindent az idegenekre szemből, ami csak van, torpedókat, lövegeket. Meg amikor a Missouri oldalsortüzet oszt, az is ott van. Előtte a horgonyos drift kicsit erős...:)
A Midway-i csatában egy rakás falls jelenet van, bár a háttértörténet egyszerűen fenomenális. A Yamato meg összességében nem annyira jó szerintem, mert túl sokszor eltérnek a fő tárgytól.
Úrsiten az a film. Egy jelenet van benne, ami jó. Amikor a régi Iowa-t beindítja egy rakás öreg nyugdíjas, és közben AC/DC Thunderstuck...mekkora marhaság, de azért király jelenet.
Senki nem tud semmi infót mikor lesz valamikor pár órára open a béta? Meg érdekelne hogy kb mikor is lesz open béta ez az egész. Már 3x néztem meg a Battleship című filmet mert már nem bírok várni... ^^
Bandicam. Utána még kisebbre kell tömöríteni egy másik progival, bár a Bandicam alapból kisebb videót készít mint a Fraps.
Most mit látsz meg 2-3 km-ről? Torpedót, hajót? Mind a kettőnek van láthatósági távolsága. hajóknak le van írva a paraméterek között. A torpedóknak is biztosan van, csak arról nem tudok, annak hol van leírva.
mér van az hogy akárhányszor halok meg torpedók által mindig az van hogy tőlem 2-3km-re látom csak meg addig meg olyan mint a wotban mozog a tank de láthatatlan közben az orrom elött van.
Ma sikerült olyan MM-et kapni, aminek köszönhetően a Fuso ellen bejött egy Yamato (és egyéb tier9-10 hajók...)!!! Nem is ez a legjobb, hanem az, hogy a végére 1v1-be kerültem vele, tehát pár km-ről kellett lődözni egymásra. Mákom volt, hogy a csapatom távolról osztotta, és egy torpedósorozatot is bekapott. Mindenesetre sikerült kilőnöm a végén.:)
4 kill-es mogami66 ezer sebzéssel. És azt hiszem mind a kettő vereség lett.
Azért nem kicsit bosszantó, hogy miközben megfutom életem körét az Omahával, torpedókat kerülök el, 3 hajót kilövök, köztük egy csatahajót, közben úgy laggol a játék, hogy minimum 10 másodpercig csak állókép van, illetve a végén a győzelem panelt be se hozza... Megvan a Fuso, azzal is egy 3 killes kör, kinyírtam egy Nagatot is, erre a végén összefossa magát, kivág, mire visszamennék, már vége, pedig nagyon sokat sebeztem érzésem szerint. Így e 2 felvételen pont a lényeg nem látszik...:(
Viszont a Fuso nem rossz. Vettem rá upgrade-t mindenből, a 6 torony nagyon kellemes a Kongo után.:)
Ez lehet hogy nem rossz ötlet. A torpedó miatt úgyis igyekeznek közel jönni, olyankor meg szórja őket a másodlagos ágyúzat. Kösz a tippet.
Én a Kongora a gyorsabb töltést tettem, bár nem tűnik soknak, de azonos nagy dög ellen hátha számít. Wargaming játékban nem adok pénzt a "pontosságot" módosító dolgokra...
Én azt hiszem azt tettem fel, a Nagato-ra ami a másodlagos tüzérség lőtávját növeli. Azt fontosabbnak értem az alattomos rombolók ellen, mint hogy egy picit gyorsabban töltsön a fő tüzérség,
Fuso -ra gun fire control system (pontosabb lövések) -et vagy main battery modification 2 -őt (gyorsabb betöltés) javasoltok? Utoljára szerkesztette: silverchain, 2015.04.05. 15:30:15
A youtube-on Phelan és cleverland szokott videózni élőben is, ilyenkor általában kiosztanak kódokat is a játékhoz a szerencséseknek. Más forrást nem nagyon tudok így hirtelen.
lemaradtam a jelentkezésről és most kódot keresek. Van valami tippetek honnan lehet szerezni?
Szerintem Dantes valahogy nagyon félreértetted kisssss mondani valóját. Nem korlátozni akar a beszédbe. csak annyit írt, hogy már jó ideje csak azt írkálodn hogy nem jó a sebzés , mért nincs infó erről meg arról, mért rosszabb a nagyobb szintű a kisebbnél. Ebből néha már nekem is kicsit elegem van, bár én próbáltam többször is rávilágítani, még "Zárt béta" van ilyen kor ez elfogadható, hogy semmit nem írnak ki és minden furán működik. De te többször is a jelenlegi wothoz hasonlíttatod, hogy ott se lő át egy 4 es tank egy 8-asat stb.
Abban is igaza van kisss nek ha nem tetszik mai most nyugodtan leírhatod de a hivatalos cbt fórumra is írhatnád mert ha változást akarsz akkor ott számít a véleményed. Mert itt hiába írod le 100 -szor csak minket idegesítel vele, de változni nem fog semmi. majd idővel megcsinálják, de jelenleg a többi hajón dolgoznak ami nagyobb munka mint a sebzés. sőt tovább megyek még az is előfordulhat hogy csak az open betába állítják majd be a sebzést.
És végre mentem egy olyan kört az Omahával, amit nyertünk, ugyanakkor életben is maradtam... Ilyen nem nagyon volt még. A torpedókat ezúttal sem sikerült használnom, de elkerültem 2 sorozatot belőlük, rögtön egymás után, az egyik szinte a hajó oldaláról pattant le, olyan közel ment el. És közben ketten ágyúztak is szemből...:)
Srácok Kongo-val 1 sorozattal kilőttem egy cruisert,be vallom gőzöm sincs milyen volt,t5 és 6 cruiserek voltak a csatában. Ap lőszerrel lőttem,nagyon vegyes sebzéssel,volt amelyik találat csak 50 körül sebzett volt amelyik ha jól láttam 8000 felett.
ezt az arrogáns beképzelt dumát amit itt levágsz előszeretettel vágod más arcába ezt több topicokban is már megfigyeltem, nem pajtikám én sehol nem szabtam meg ki mit írogathat ide, vagy esetleg van megdönthetetlen bizonyítékod? esetleg beidéznéd ide azt a szövegrészt ahol én megtiltom hogy te meg amaz meg ő mit írogathat ide? nem faszikám most az van hogy egy másik fórumozó helyedre tett téged és ezt te zokon veted.
még ha esetleg azon rugóznál hogy szóvá tettem a te állandó kötelezően ideirkált "mééé nincss nóórmális sebzééés" köreidet akkor megérteném.... de ami azt illeti még ezen a témán is értelmetlen a rágódásod mert itt már mindenki tisztában van vele rajtad kívül hogy mit jelent az alfa teszt a CBT és az open béta, csak te nem akarsz még mindig az egyről a kettőre jutni .
Nem, haver, nem. Te lebaszol, és eldöntöd milyen téma való ide, és mi nem. Mert te eldöntheted...mert ki a bánatos franc vagy te? Mi alapján szabod meg, hogy miről lehet és miről nem lehet ide írni? Te itt valami főnök vagy? Én azt hittem, hogy egy kicseszett játék kicseszett topic-ja, és ami ehhez a kicseszett játékhoz tartozik arról lehet beszélni. De te megmondod, hogy nem. Amúgy írhatsz listát is, mely témákat engedélyezed. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.04.04. 17:06:36
mennyi idő telt el két béta kulcs osztogatós periódus között? dobhatnának pár kulcsot így húsvét alkalmával..... arról nincs hír, hogy mikor lesz legközelebb? nem nagyon tudok angolul.
Van. Ha például a hajó orrát találod el 14"-es lövedékkel akkor 261-et sebez. Ez az overpenetrated rendszer miatt van. Ha lenne mögötte valami modul akkor rendes sebzést is bevihetne. Csak az ilyenkor történő sebzés nagyon random, kb olyan WT:GF szintű hulladék. Csak itt HP sérülés van nem modul.
örülök neki hogy sikerült a lényeget nem felfogni, na akkor lesüllyedve a te szintedre.... itt óbégatsz már 2 hónapja és teszed fel a kérdést hogy miért vannak fura dolgok a játékban, én most elmagyaráztam lehető legegyszerűbben hogy ez még csak cbt és jó pár dolog hiányzik a játékból(távol áll tőlem hogy védjem a WG-t de ezt ők is bevallották), erre te itt adod a nagy megsértődöttet és ríttig nem a lényegre válaszolsz, sőt személyes sértésnek veszed! mintha a te személyed itt ebben a topicban megkérdőjelezhetetlen szent és felülbírálhatatlan lenne.
nincs ezen semmi érthetetlen, van kérlek szépen egy primitiv random sebzést generáló rendszer(ideiglenesen) ami néha neked kedvez néha az ellenfélnek és ENNYI, értsétek már meg nincs még normálisan megcsinálva a páncélzat a hajókon és overpenetration sincs a játékban mert ha lenne akkor soha a bü*** életbe nem kaptam volna szét tegnap 3 rombolót is a kongo ap löszerével, már ezt olvasom 12 oldalon keresztül.. jó reggelt ez CBT ezt inkább a hiv fórumon kellene leírnotok, majd ha lesz open béta akkor már több értelme lesz erről beszélni.