Hogy mekkora irgalmatlan fos szar ez a Big Race nevű pálya. Annyira kicsi, tele szigettel, és a térkép felét elfoglaló félszigettel. Már a kezdőponton tudják lőni egymást a csatahajók, és olyan kicsi a hely ,mindenütt van egy sziget, manőverezni, azt lehetetlen. Szarrá torpedózott egy kis nyomi Kuma, és közben még vagy 5 -en lőttek, és semerre nem lehet fordulni a sok sziget miatt, de mindegy is, mert a pálya minden pontjáról belőnek. Ezt hogy gondolták komolyan?
Akkor most egyelőre nem lehet, majd lesz újra lehetőség még.
Néztem az oldalt , de zárva van probáltam már sok helyen ( blog, forúm, orosz, amerikai) de eddig nem találltam. Mikor nyitott volt a beta miatt dolgoztam egész nap sajna igy lemaradtam. Gondoltam itt hátha van aki megunta, vagy esetleg megtud hivni.
6 meccs 0 win. Megy ez kérem szépen. Probáltam destroyerrel, battleshipel, crusier-rel, meg hordozoval semmi, nincs siker élményem. Nagyon szomoru vagyok. :)
Essex-el még nagyobb szívás, már abban az értelemben, hogy nagyon kevés creditet ad és a nullszaldóhoz is iszonyat sokat kellene sebezni. Meg felesleges is a Lexington-nál nagyobb, már csak azértm ert az Essex tier 9-es lesz, és a Midway lesz tier X-es, ha beteszik. Addig mg lehet lesz pár wipe is, ki tudja.
Sziasztok! Valakinek van meghívó kódja? Megköszönném.
Meg is látszik 3 perce csak a töltő képernyőt nézem, nem talál elég játékost. Kicsit azért ez szomorú . Van egy olyan érzésem, gyorsan fog hanyatlani az érdeklődés.
Azért az érdekes hogy durván 2000-el vissza esett a játékosok száma. Nem véletlen. Jó még így is több mint valaha a warplanes-é, és még tart az újdonság varázsa, de vissza esett.
mondjuk én nem raknám fel de hátha tetszik valakinek.
Esetleg aki jól tud angolul nem vetné fel a forumon a végtelen lőszer dolgot. Azért limitálni kellene a lőszer mennyiségét.
A javítási rendszer is jobb volt szerintem és a bb másodlagos ágyúival is te tüzeltél :) A távolságok voltak egyedül furák,1.5 , 2 mérföldről lövöldöztek egymásra a BBk :)
Mennyit, de mennyit játszottam velük annak idején.
amúgy jelen állapotában a battlestation játékok még mindig verik ezt véleményem szerint :) (és abban a tengeralattjáróók is jól meg voltak csinálva :) ) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2015.03.16. 10:40:06
Ha nyomva tartod a jobb gombot, akkor nem fordulnak az ágyúk.
Engem legjobban az bosszant, hogyha sok a sziget a környéken és a repcsiknek kiadom a támadási parancsot, előszeretettel dobják le a torpedóikat egy szigetre, ahol nem sok hasznát veszem. Hiába figyel erre az ember, elég a célpontnak pár fokkal elfordulni, hogy így rakják le a torpedókat :/ Nálam elég változó hogy az összes repcsit megjeleníti-e, legutóbb például úgy volt. Érdekes megfigyelés még a csapattársak torpedóhasználata, amikor hárman csatahajóval körülveszünk és lövünk egy ellenfelet, erre egy romboló elszáguld az egész balhé mellett és 20 torpedót kilő, aminek a háromnegyede a társakban csapódik be... Egyébként bejövős a játék, bár a sebzésmodell még elég kezdetleges.
A torpedók számát szerintem is limitálni kéne. Még hogy a lőszerkészlet végtelen, az oké, mert hát tényleg egy rövid csatában nem lövi el egy hajó az összes lőszerét. No de a torpedó? Egy csónaknál alig nagyobb kis rombolón, végtelen torpedó van? Örökké tudja őket lőni? Hát ennek sok értelme van. Emiatt van a nagy torpedó spam. Akkor is lövik ha célpont sincs, ha állandóan torpedókat lövök minden irányba, előbb-utóbb talál. De ha korlátozva lenne, akkor meg kéne gondolni mire lőjjek torpedót De nem fogják korlátozni soha a büdös életbe . ez olyan lesz mint a wot-ba gold lőszer, és remélem lesz valami gold torpedó is.
Eddigi tapasztalataim: Tényleg lehetne valamilyen szinten itt is limitálni a lőszerek számát, de kb egy 20 perc alatt amíg a csata tart nem nagyon fogyna el egy hajónak sem a lőszere. legtöbb lövés amit egy pályán vittem csatahajóval az 166 a hajón meg többnyire 1000 körüli lőszer szám van vagy több.
- A torpedókat nem mindig sikerül kikerülni, de meglehet oldalni ha időbe észrevesszük akkor már lehet úgy kanyarodni és már csak a sebességgel kell játszani ha be is kap pár torpedót az ember olyan szögbe kapná el amivel nem okozna nagy kárt.. - Kicsit lehetne több modul a hajókon célzó rendszer segítő és egyebek. Mert az egy dolog, hogy lehet egy kis + extrákat venni a hajóhoz de azok egyrészt drágák, amiket meglehet venni fejlesztést, másrészt sokáig tart kihúzni az adott skilleket.
- A hordozókon még sokat kell fejleszteni a repülők irányításán főleg. Maguktól nagyon hülyék. ha olyan szűk a hely 2 sziget között hogy oldalról műár nem lehet a hajót elkapni torpedóval ő azért megpróbálják és a víz helyett a szárazföldre hajítják a torpedót. - manuálisan sem egyszerű ledobni bár lehet ez csak nekem fura kicsit. De ahhoz is eltudnék képzelni még 1-2 opciót. - A repülőket mondanám, hogy a kezdéskor jó lenne, ha én dönthetném el, hogy mit szerelek rájuk bombát vagy torpedót. vagy esetleg még azt is, hogy hány darabot milyen méretűt (500-100kg-os stb)
Destroyerrel még nem toltam azzal nem nagyon tudok nyilatkozni. Amit pályán láttam tőlük jónak tűnnek. véknyak de gyorsak mozgékonyak és csatlakozom előttem szólókhoz fossák a torpedót.
Cruiserek szerintem nagyon jól elvannak találva. mozgékonyak és közepesen vastagak. persze egy csatahajóval szemben csak a sebességükre hagyatkozhatnak mert egy jól betalált lövés vagy elsőre elsüllyeszti vagy másodjára.
Összeségében: - A pályák eddig 3 félével találkoztam amik többé kevésbé jól elvannak találva. méret ügyileg szerintem elég nagyok nem kell ettől nagyobb. így is ha az egyik sarkába indulsz el az ellenfél meg pont a másikba megy akkor a pályán eltöltött időt csak hajókázással töltöd.( csatahajónál főleg mivel lomha). Amit pályáknál láttam még, hogy több opció van azért naplementés ahol a víz csillog és fénylik ilyenkor nehezebb a célzás, van déli órás, félig borult a pálya egyik részén a másikon napsütötte. Amit hiányolok ezekből a több variáció. Esti időszak, ezekhez extra opció extra lövedéktípus fénylövedék stb. amit nagyon szeretnék az a viharos idő járás. vad és hullámzó tenger na egy ilyet nagyon kipróbálnék harc közbe, mert z állandó nyugodt tenger nem adja vissza az igazit. - Amit hiányoltam egy olyan néző ponti lehetőség ahol csak távcsővel lehet fürkészni és az ágyúkat nem fordítaná oda mert ctrl-al csak jelezni tudok ha fordítom a képet akkor forog az ágyú és közelíteni nem lehet. - Több fajta detonáció kellene. Ha csak lyukat ütünk rá akkor csak süllyedjen el forduljon a vízbe süllyedjen mint a titanic. Ha csak simán elfogy a hpja de nem találtunk el olyan lőszeres raktára vagy bármit, amitől robbanhatna akkor is süllyedjen el szakadjon ketté. Ha pedig tényleg robbanás által hal meg, akkor szakadjon ketté azon a ponton (jelenleg az egész hajótest teteje robban kigyullad és úgy süllyed) - Amikor neki megyünk egy szigetnek akkor sérüljön a hajó, ha pedig tengerpartnak megyünk fusson ki rá és vagy akadjon fel vagy tolatva kilehessen menni de csak keservesen. (Jelenleg csak annyi történik hogy nekimegyünk le 0-áza a sebességet és vígan mész tovább ha olyan szögbe vagy.)
egyenlőre ennyi jutott eszembe majd folyt köv.
A sebzéssel nekem is az a gondom, hogy nem tudom mennyit és mire adja... Ugyanez a bekapott találatnál. Egyszer alig sebez/sebződök, máskor meg csak lesek.. Kezdeti "garázshelyet" lehet vhogy bővíteni? Ha mindent szeretnék kipróbálni elég kevéske. Japán T4es hajó Myogi, nagyon bejön :) Alkalmasint sokat kibír és nem semmi ajándékot oszt ki.
Nos én többnyire hordózóval játszottam. Tapasztalataim: egyáltalán nem OP, baromi sok mindenre kell figyelni és még akkor se garantált a siker. Vannak elég jó játékosok akik kikerülik a torpedókat. Főleg magasabb tierbe. Sajnos a repülők elég buták. Főleg ha van a közelbe egy sziget teljesen megzavarodnak vagy ha a pálya szélén van a játékos, akkor egész egyszerűen csak repdesnek felette míg le nem lövik őket. Viszont be kellene a lőszer mennyiségét állítani mert repülőből x darabszám van a rombolók meg szarják ki a torpedókat. A pályák kicsik ez gondolom a big world motor hozadéka. A láthatóság ugyanaz mint a WoT-ba eltűnt a nyílt tengeren előlem a hordozó. Jó lenne ha lehetne hordozóknál pl.: a meccs előtt átállítani a repülő konfigot. Pl.: Ha két hordozó van ellenségnél akkor inkább a több vadász felállással hoznám be a hajót. Tök lutri. Vagy pl. a több vadászos felállásba indulok és én vagyok egyedül hordozó akkor cseszhetem a sok vadászt. Még valami a nyílt hétvégén még kirajzolta az egész szakaszt a repcsiknél most már csak egyet látni.
32 % ról (péntek-szombat) tornáztam fel tegnap 42 % -ra, 51 % ról álmodni sem merek :) 10/10 nem írok de 10/9 et bukok, csinálhatok én bármit...
Láttam egy vidot a játékról. Az alapján megtetszett, de tudom, hogy most zárt béta van. Tudja valaki, hogy kb. mikorra várható nyílt béta vagy a végleges? Hónapok, idén, 2 év múlva?
Hát meglett a T7 hordozo. Mentem vele 3 meccset egyet se nyertem :( Elkezdtem a rombolo sort is. Valamit kellene csinálni hogy ne végtelen loszer legyen. Lodozik mindenki osszevissza. Na mind1 kiprobáltuk ez van. Majd lesz pecs és meglátjuk.
A lényeg, időben reagálni. Van úgy hogy én is csak akkor veszem észre amikor már csobbantak a torpedók, de akkor már késő. Olyan 6 -7 km távolságba érnek a gépek, akkor szoktam kezdeni gyorsan fordulni.
Remélem, hogy csak átmeneti lesz ez a torpedó spam hülyeség. Ennyi erővel a repülőgépeken is lehetne végtelen számú bomba meg torpedó is. Sürgősen rendezni kellene ez a kérdést. A torpedó vető gépek meg nem annyira veszélyesek, vagy csak én nem értek hozzájuk. Összesen 6 gépből állnak és (Tier V szinten) és egy torpedó maximum 5900 sebez (nem, nem 18 ezret mint a rombolóké). A ledobási zónából következően (ugye itt nem lehet fókuszálni, mint a rombolókét), ha ügyesek, akkor 3 találat elérhető. Ennél több találatot még álló hajónál sem sikerül elérnem, mert nagy a szóródásuk. Igaz, két szakasz van, de elég nehéz optimális pozicióba állni. A másik bosszantó dolog (inkább WoT betegség), hogy egy jó csatát mentem ma hordozóval, azóta arra az oldalra tesz, ahol a csapattársak 5-6 perc alatt, nulla sebzéssel elhullanak. Ugye ismerős valahonnan a dolog? Amúgy türelmes vagyok, most mentem a kilencedik vesztes csatát zsinórban.
Hidd el ki lehet kerülni. Én is ki tudom, gyakorlás kérdése. Fontos hogy időben kezd el fordulni, ne akkor amikor már ledobták a torpedókat. Ha látod réd repülnek már akkor kezdj el fordulni. Vedd vissza a sebességet, így élesebben fordul, majd ismét növeld max.-ra. Ezt próbáld, működni fog.
Na és még jól a fejemre olvastátok, mikor javasoltam itt a tengeralattjárók ötletét. Ha már bent vannak a végtelen számú torpedóval lövöldöző,gyors és még fedélzeti ágyúval is rendelkező rombolók a tengeralattjárókat is be lehetne tenni, balanszolt hátrányokkal persze.
Én néztem Cleverlandék streamjéből 1-2 csatát mikor rombolókkal nyomultak és hát abból állt a csata, hogy 1 percenként ment a torpedó spam amik sokszor az ellenséges hajók összes életét levették 1 találattal és még van mellette légvédelmük meg fedélzeti ágyúk,gyorsak.
Ilyen kondíciók mellett nem látom, hogy hogy lenne annyira elvetendő dolog a tengeralattjáró, mikor már előre látom, hogy majd abból fog állni mikor éles lesz a játék, hogy iszonyatosan menni fog a power creep a rombolók irányába amik a torpedóival mindent szét fognak szedni.
T4, T5-ben folyton szívok a japán csatahajókkal....egyszerűen túl lassúak ahhoz hogy elkerüljem a torpedókat. A T4-5-ös hordozók pedig rám küldenek 2 torp.vető századot és végem is van...valószínűleg még én vagyok a béna, nem a random csapat, amikor a cruisereknek kísérniük kéne a nagyokat, ha már nekik van légvédelmük. Mindenki szétszóródik a mapon, aztán a repcsik egyesével levadásszák a csapatot.
Mondjuk az sem túl szimpatikus, mikor a chat-ben írogat valaki, hogy milyen jó játékos. Közben meg rombolóval van benn, végtelen számú torpedóval.
Úgy húztam ki a Kongo-t hogy egyszer is elsüllyesztett volna repülő. Ha repülők közeledek, látod melyik irányból jönnek, és csinálj egy éles kanyart ellentétes irányba. Ha jól időzítesz , a torpedók mind elmennek melletted. Ha későn veszed észre a gépeket, akkor is éles fordulat, mert ha el is talál a torpedó, ha élesen fordulsz, ,,srégen" talál el, és nem sebez maxot.
Nocsak, nocsak. Mire föl ez a nagy szeretet irányunkban? Amúgy meg üssétek, ahol éritek a panaszkodókat ! Igaz, hogy nincs tengerünk, de ha muszáj, ásunk magunknak.
Hát orosz közönségnek nyilván többet ér a saját mint az angol pl. Angol hajókért elsősorba főleg a haditengerészet "buzik"(nem pejoratív értelembe írom) vannak elsősorba oda. Orosz hajók gondolom a saját közönség miatt biztos népszerű lesz a ru szerveren a német meg pusztán azért népszerű lesz mert német. Ez lehet a gondolat mögötte, nyilván nem véletlen az usa-japán kezdés sem, mert lehetett volna angol-német is csak valszeg az usa több embert mozgatott volna meg mint az angol.
Egész biztos, orosz és utána német, hosszú ideje mondják hogy így lesz. De azt tényleg nem világos, mi van az angolokkal? Nem logikusabb lenne mint az oroszok?
na hát pont ezért mondom... WG-nél akármi megtörténhet, ez a cég sohasem a betartott ígéreteiről volt híres.
Ha jól látom annyi a lényege, hogy ebben az esetben nem tudja azt megcsinálni, hogy simán ráfordul az egyik oldalról jövő torpedókra, hogy csak 1-2 kapja el, mert akkor kitárja az oldalát a másik oldalról érkezőknek. Jó taktika :)
Jó , de van jobb. Ha találok képet róla. Jobb és bal oldalról egyszerre támadni, bármerre fordul mindenképp egy sor torpedóba fű bele, csak ezt nem egyszerű megcsinálni
Amit korábban írtam, hogyan is gondolom egy hajó támadását, két torpedóvető repülőgép szakasszal. Megfelelő pozícióba kell őket állítani, közben figyelni, merre fordul a célpont, ha nem kell módosítani a pozíción, akkor minimális eltéréssel mehet a két támadás.
Ez a Clevland egy igen jó hajó. Utolsó csatám vele: 2 kill, 55k sebzés, és ez egy tier 6-os hajó. Ja, és persze ismét röhej, Ap-vel ismét kurva sokat sebzett, bezzeg csatahajóval...annyira érthetetlen. Mindegy, a Clevland-et megtartom, igen durva jó hajó. 40-50 ezer sebzés könnyedén jön vele.
A másik: az alfa tesztelőknek osztott prém hajó. Ez mennyire duván OP: 2 csata, 6 kill. Oda se figyeltem, nem is értek hozzá, nem is szeretem ezeket a gyors torpedó köpködő hajókat, és ennyit tud? Ez valami brutális. Remélem meglehet tartani, mert ez a hajó egy baszott troll, nagyon OP, és csak kis tier-ben megy olyan egy mészáros.
Egy ujabb jo meccs.
Olyan nincs, hogy vízvonal alatt meglövöd, és vízbetörés, ha erre gondolsz. Érdekes a felépítmény, láttam már olyat, hogy mintha a kémény szélét csípte volna el, és max sebzés De amúgy így van, a hajótestet kell érje a lövés, úgy sebez nagyobbat, mármint közelről...de van amikor...nem, és nem akkor se értem, figyeltem, pont a hajótestbe csapódtak be, és nincs sebzés. Szóval, elvileg igen, gyakorlatilag, én nem tudom
Am úgy nézem, ha felépítményt lősz, akkor jóval kisebb a sebzés, mintha a hajótestet találnád el. Ezt kellene tesztelni :D Am vízvonal alatti találat is számít?
Ja. És akkor én megyek a Kongo-val, ellenfél szintén Kongo-val, ugyan olyan szögben egymással párhuzamosan és nekem nem sebez, neki igen. Szóval vicc. De az is, kis páncélra HE? Hordozóra AP-vel lőttem, és robbant Rombolóra AP-vel lőttem is robbant, pedig ezeknek nincs páncéljuk, tehát megint nem stimmel. De tényleg, amikor már azt hiszem van valami rendszer vagy logika benne, megyek 5 olyan kört, ami épp az ellenkezőjét bizonyítja.
leirásban(hivatalos) annyi van hogy AP : azonos szintű hajóra érdemes vele lőni. ha kicsi a kaliber nagy a célpáncél lepattan,ha nagy a kaliber kicsi a célpáncél akkor átmegy mint forró kés a vajon minimális sebzéssel He: kis kaliberrel nagy páncélra vagy nagy kaliberrel kicsi páncélra. esély van rá hogy berobbant valamit,vagy felgyújt
aztán meg működik az egész úgy ahogy az rng akarja.. :)
Nem a CBT-vel van bajom...tudom, hogy még sokat fog fejlődni a játék és ez nem a végső állapota. De a sebzésmechanizmusát igazán elmondhatnák, hogy tudjuk mi alapján számol a gép.
Tegnap azt mondtam volna, hogy ha csatahajóval vagy, lőjj AP-t, ha cirkálóval távolra HE, közelre AP. Ma...tudjaafaszom. Ma pont ez így abszolút nem működött. Nem tudom van-e olyan, aki érti hogy miért.
nekem semmi missions tegnap este 47 ora volt hátra ma reggel ujra. Nem emlékszem hogy megcsináltam volna. Ráadásul a BS-nél nem mukszik a speckoja.
http://postimg.org/image/glddzxdur/
Na, itt egy másik . Ez egy egész jó kör volt. Aoba, 3 kill, a végén egy hordozóra AP-t lőttem, és rohadt sokat sebzett. Meg volt egy sikeres torpedó találat. Azért az vicces, hogy a hordozó 48 gépéből csak én 15-öt lőttem le.
Na de az AP. Mi folyik itt? Csatahajóval ma AP-vel meg semmit se sebez. Tegnap igen, ma nem.
Agyvérzés kerülget ettől a szartól de már tényleg. Amikor már azt hittem, végre nagyjából világos, hogy a bánatos francba működik ez a szar? Hogy működik a sebzés? Hogy? Hogy? Hogy? Hogy? 4 csata csatahajóval, egymásután semmi. Semmi. Nulla. Nem sebez. Lövik AP-vel, közelre, lövök távolra, lövök csatahajóra, lövök másik cirkálóra semmi , semmi, semmi, semmi semmi. Nem sebez. Tegnap mindent ugyanígy csináltam, 60k sebzés! 60 ezer! Ma nulla. Mert? Mi van? Mi az ami más? Mi logika?
Előtte, Clevland cirkálóval 3 kill. Simán sebeztem amikor kellet AP-vel is. Semmi gond nem volt, ha kellet átütött. Nagyszerű. Erre most meg ez van.
Vagy ez ennyire rohadtul random lenne? Most ez komoly? Nem tudok másra gondolni, mert semmi logikát nem látok. Se távolság, se szög, semmi, de semmi nem számít.
Még gondoltam arra: Immunity zone. Ez lehet, de ez se stimmel! Ugyanarra a célpontra se 20 se 15 se 10 se 8 km távolságból nem adott be sebzést, miközben máskor tegnap beadta, ez se lehet. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.03.14. 16:47:54
Tegnap majdnem énekeltem este a "Baj van a részeg tengerésszel" című nótát :D Érdekesen lehet így közlekedni :D