Az nem is baj nekem jobban bejött sokkal szebb kidolgozott hentelések voltak nem olyan 120x20 kis mütyür érdekesen rajzolt fordulós stratégia szintû hajók.
igen,nem bánnám ha egy az egyben le lenne másolva az irányítás,ott még a repülõgép hordozók is viszonylag jól és egyszerûen meg voltak oldva,na meg a tengeralattjárók is.
akárcsak world of tanks-ban kinek van erõsebb tankja,kinek van kimaxolva,kinek csak friss stock,ki lõ prém ammoval...ne feledjük el ki készíti a gamet:)
Igen. Csak a WoT-ban vannak szilárd tereptárgyak, amik fedezékként szolgálnak. Amiket megkerülve hátba lehet támadni a figyelmetlen, lefoglalt játékost. A tengeren ilyen dolgok nincsenek...
A Battlestationos célzással teljesen kiiktatnák a játékos tudását, ügyességét. Egy-egy hajó modelljére szinte mindenki rá tud kattintani. Innentõl kezdve az egy kategóriával kisebb hajónak semmi esélye sincs.
Minimum egy távolságmérés/-becslés és egy ahhoz kidolgozott lövegállítás kéne bele. Innentõl kezdve az, hogy TPS vagy RTS nézetben látjuk már mellékes.
Legjobb esetben kis ideig takarásban lesz a hajó, ami addig nyújt fedezéket, amíg a partvonal kontúrja takar. Ami nem sok, kivéve, ha ezek a szigetek, sziklák stb nem 3-400 méter átmérõjû legalább 50 méter magas dolgok. Ezek aztán szépek lennének. :D
Vagy ilyen 15000 km2-es vizilabirintus Falkland-szigetekre gondolál ahol a lagúnák, zátonyok (mellesleg mindkettõt messze elkerülték a nagyobb egységek) közt lavíroznak a hajók? Végülis megolható, de ez meg aztán végképp csodálatos lenne. "Tipikus" tengeri csata...
részben igaz, de ez minden játékra igaz (!!!), mindenhol ahol "versengés" van, ott lesznek akik egybõl feltalálják magukat és lesznek (nagyobb részt) a töltelékek sztem a wot egy rendkívül árkád akció játék, ez egy "cod", csak éppen itt tankokkal kell menni (félre értés ne essék, szórakoztató), de ne gondoljuk többnek, mint ami, az, hogy a célzás annyiból áll, hogy rávisszük a célkeresztet az ellenségre éppen az ágyúval való közvetlen tüzelés lényege veszik el, vagyis a távolság mérés, ehhez hozzájön az átütés és sebzés +/-25%, gyakorlatilag aki jó "lövész skillel" rendelkezik, itt nem fog semmit profitálni pusztán a saját teljesítménye által (szöges ellentétben ugye a valósággal), szvsz ez messze a legnagyobb fogyatékossága a játéknak és ilyen szempontból nézve teljesen jogosnak tartom azt a sarkítást, hogy az számít, hogy minél jobb tankban üljél (arról ne feledkezzünk meg, hogy közvetve a wg célja is az, hogy minél több nagy tankod legyen...)
Q: Can you share a few words about the game modes that will be included in World of Warships?
A: We don’t want to reveal too much at this stage – it’s just too early – but I’ll say that there will be some kind of "capture the base” scenario, much like World of Tanks.
**********
Q: Historically, ships could conduct battle for half a day or more, and even take direct hits without being disabled or sinking. How are you going to represent the extreme might of these huge steel monsters without having really long fights?
A: We definitely value realism and historical accuracy, but we’re also trying to make a really fun game. There are actually many examples of “one-shot” battles. The pride of His Majesty’s fleet, the battle cruiser ‘Hood’, was sent to the bottom after a single successful hit. Don’t worry though; we’re dedicated to bringing the players a real feeling of being at the helm of a gigantic steel colossus.
**********
Q: In your last interview you mentioned that aircraft carriers would be able to manage their air group, something like an RTS. Can you give us a few more details about this feature? Will the system be controlled by the player and dependent on their skill?
A: Players will have the ability to equip their planes, and select their deployment order at the beginning of the battle. This will determine what resources are available at any given moment, and will make the difference between successfully repelling an attack, or losing all the bombers while they’re still sitting on the deck.
**********
Q: What about the depth of ship modifications? Will it be possible to change the caliber of individual guns? Will it be possible for carriers to customise their air group; for example, taking only fighters instead of torpedoes and dive bombers?
A: Players won’t be able to modify individual guns on their turrets, but will manage the entire weapon system platform for that turret. For example, when changing the caliber of the gun it’ll mean that there will need to be a change in the recuperation system, recoil system, breech mechanism, cradle mechanism, shells and filler feeding system and so on; there will be a lot of complex leveling. Aircraft carriers will be able to choose the type and quantity of aircraft they’d like to bring, but they do have a limited capacity.
**********
Q: You have repeatedly mentioned that the arrangement of your ships will be an important part of gameplay, specifically you mentioned an effective anti-aircraft order. Can you elaborate?
A: It’s impossible to come up with the perfect formation, but if you’re going to be repelling an air attack then it makes more sense to protect your aircraft carrier with air defense cruisers than it does to put them out front with the destroyers. The aircraft carrier will supply the aircraft to defend those ships.
**********
Q: Which ships and eras will be represented in the game?
A: The game will include ships from the beginning to the midpoint of the 20th century. We’re going to have four types of ships: battleships and battle cruisers, aircraft carriers (with some hybrids), cruisers (light and heavy), and destroyers. We plan on having two nations, the United States and Japan, ready for the release of the game.
**********
Q: Can you explain how players will manage their groups of ships? What will the leveling system look like for these groups?
A: Actually, we’ve decided to go in a different direction. Players will not be controlling small groups of ships; every ship will be controlled by a player. Instead, each team will have 10 slots, where each slot can be filled by multiple combinations of ships. We’re still testing this structure, and we’ll be able to share more details about it after we’ve done some rebalancing.
**********
Q: What about the scale of battles? How many players will be able to participate in the battle?
A: The battles in this game will be much bigger than World of Tanks. We’re looking at a number somewhere between 30-36 players per match. There are technical limitations that keep us from going much higher than that.
**********
Q: Can you tell us anything about the crew for ships and how they’ll level up?
A: The crew will consist of various officers at different stations. It’s going to be reminiscent of World of Tanks.
**********
Q: What is the game engine for World of Warships?
A: The same as World of Tanks – it’s an engine by BigWorld.
**********
Q: Can you tell us about the damage model for ships? How is it going to be displayed on the models and in the gameplay?
A: The damage model is quite complex. We map out the interiors of the ships in detail. For example, all of the ships’ surfaces will have various armor ratings. If a shell penetrates the armor we’ll calculate the trajectory and depth, and thereby track which internal modules will be damaged by its path. Ships will careen off course, they’ll trim differently to the fore and rear depending on what is hit, they will even keel over in some cases or completely break apart or explode when ammo or boilers are hit.
**********
Q: How big will the maps be in comparison to World of Tanks?
A: The maps will be much bigger than those in World of Tanks or World of Warplanes; roughly 50km x 50km.
**********
Q: We already know you’re planning on developing maps for the Pacific Ocean battle grounds, but will there be any unusual maps from other regions?
A: Absolutely, we’re planning to include many different climatic zones.
**********
Q: Will there be a ship customisation features?
A: There will definitely be some degree of customisation. It will most likely be camouflage and other identifying paints and markers, as well as the ability to place a name on the ship.
**********
Q: What stage is the game currently at?
A: The game is still in the development stage, but we’re working hard on it!
Tier 1 pedig tiszai ladik lesz és evezõlapáttal csapkodjuk egymást .. :D
EGyértelmûen árkád, nyilván nem egy tankszimulátor. Egyszer kipróbáltam egy olyasmit (tán a Tiger vs T-34 volt az), unalmas volt, nem is nagyon tudtam mit mûveljek benne, kedvem meg átnyálazni egy manualt hogy belekezdjek 0.
A közelébe se szagolna a játékosok 99%-a (beleértve engem is) ha minden lövés elõtt orrba szájba kéne méregetni, aztán egy billentyûzetsorozattal tölteni (závár kinyit, hüvely kidob, lõszer kiválaszt, lõszer betol, závárzat bezár, csilingel :) )
Nem tudom mit kéne nehezíteni a WOton hogy nagyobb kihívás legyem (mint pl a navyfield ágyúzása), de az is tény, azzal sok embert vesztenének, nagyon sokat. Sztem még engem is, mert engem a WOT árkád mivoltja tart rajta :)
3 dolgot lehetne, nagyobb pálya, nagyobb látótáv és nagyobb lõtáv ott már elõjönne jobban a lövedék esése. Kb. mint RO-ban úgy kellene megoldani és kukázni a jelenlegi észlelési rendszert. Bár ez sohasem fog bekövetkezni de ha meglépnék a jelenleginél is többen játszanának.
esetleg a célzásra behozhatnának egy olyan rendszert még mint a wot arty-célzásrendszere. de akkor meg egy felülnézeti hajós játék lenne az egész:D
na azért a hardcore és a wot között van még néhány lépcsõfok :) részemrõl az etalon:
mondjuk a wotnál bonyolultabb játékokra jellemzõ, hogy nem lesz egybõl siker élményed, de ha lesz azt te csináltad, nem valamiféle random szorzó miatt (is) van, amikor kilõsz egy keresztirányba robogó jagdpz IVest, olyan 900 méterrõl, na ahhoz semmiféle boelter medál nem hasonlítható
" de ha meglépnék a jelenleginél is többen játszanának."
Kizártnak tartom... a nehezebb tankos játék sokkal kevesebb embert vonzana, minért jobban közelítene a szimulátorokhoz és távolodna az árkádtól, annál kisebb lenne a réteg akit érdekelne.
Õszintén... ebben a gameplayban én semmivel se látok több komplexitást mint a WOtban. Kevésbé akcióús, lassabb játékmenet de ennyi. A skuló ugyanúgy (talán enyhébben) random megy, fölétartani nem kell....
Akkor nézd meg újra. A lényeg az optikától jobbra lent a távolság és annak a változása. Gondolom az az amit manuálisan állít. 4:57-tõl jól látható. Kétszer is rosszul becsüli meg a távolságot és mellé lõ.
De ezt most nem értem... ha nem találja el a távolságot akkor nem tudja a tankot se eltalálni mondjuk azzal hogy magasabbra céloz? Mert ez igy furcsa, hogy el se mozdítja a célkeresztet (tehát a skulót ugyanolyan szögben lövi), csak állítgatja 100méteresével hogy vajon hol lehet, aztán ha megvan a távolság csak akkor talál... mondjuk ha ott van a számba a tank és 500 méterre állítom, akkor a skuló csak úgy átrepül a tankon? Ez igy olyan mesterkéltnek tûnik nekem (igaz, tankot sose vezettem :) )
Ne felejtsd, hogy nem csak fekete vagy fehér van kettõ közötti átmenet is van. RO is egy árkád játék de legalább nem egy baromi szarul kitalált rendszer szabályozza, hogy meglátnak-e hanem közvetlenül befolyásolni tudom azt nem tûnik el egy Maus a puszta közepén meg ilyenek.
Egyébként a valóságban a szálkereszt mozdult el attól függõen, hogy milyen távra állítottad. Távolságbecslés sem egy nehéz dolog a távcsõben lévõ kis háromszögek közül mennyit "takar" ki a tank attól függõen lehet a távolságot megbecsülni RO-ban kis gyakorlattal már könnyen be lehet lõni 2-3 lövésre sõt ha okos vagy akkor mikor elhelyezkedtél és tudtad merrõl jön az ellen akkor elõre be lehetett lõni a távot és elsõre találtál, egyébként a valóságban is ezt csinálták. Bár szerintem ettõl sem lesz valami szimulátor, hogy ilyen alap dolgokat tud de nem is akarnék szimulátort én se.
WOT nál meg a szar engine is bekorlátoz sok mindent ezért vannak ilyen pici pályák és csak 15vs15 amíg nem cserélnek enginet vagy nem írják át komolyan, hogy 2012 ben támogasson több magot (na ez is no comment kategória) addig ezen a téren nem fog fejlõdni.
"The game will include ships from the beginning to the midpoint of the 20th century. We’re going to have four types of ships: battleships and battle cruisers, aircraft carriers (with some hybrids), cruisers (light and heavy), and destroyers. We plan on having two nations, the United States and Japan, ready for the release of the game."
De, fölétart, csak nem úgy ahogy gondolod. Hanem úgy van ahogy a valódi tankokon volt, a célkereszt körül látható skálán beállítja a távolságot, és annak megfelelõen emelkedik meg a csõ. De a célkeresztet ettõl még ugyanúgy a célponton kell tartani. Aztán ha túl nagy távolságot állított be a skálán, akkor a célnak fölé megy a gránát, ha kicsit, akkor meg elõtte csapódik a földbe.
Ez minden szimulátornál így van. Sajnos a WoTban sosem lesz, elrisztaná a núbokat. :D
ez csak a játék fogyatékossága, hogy nem látható ahogy mozdul az irányzék és az ágyú, amúgy a távolság beállítás attól még a lövedék ballisztikájában megjelenik, tehát ha 500 méterre van és te 100 méterrel beállítva tartod rá akkor rövidre jön a lövedék, de ahogy látod, nem éppen mai játék és ez csak a német (mondjuk az angol 17 fontosnak is hasonló megoldása van), amerikaiak fix irányzékot használtak, itt eleve fel volt rajzolva a skála beosztás:
Ééértem, akkor csak nem volt látványos a távolságbecslés hatása (azon kívül pesze hogy hol esett le a skuló :) )
Amúgy amit komplexitásban ad ez a célozgatás (ebben a játékban) azt elveszti a manõverezgetés területén. Persze tutira nem reális, de a wotban pl én nagyon szeretem hogy nem a célkereszt rávitelén és a bal klikken múlik a siker, hanem azon hogy az ember hogy mozog, hogy helyezkedik, hogy használja a fedezéket, esetleg tankoknál hogy forgatja a be a frontot stb.
Ez úgy láttam itt kompletten hiányzik, tehát ami "komplexitás" van a célzásnál az kompenzálódik a manõverezésnél.
De tény, különbözõek vagyunk, viszont a WOT sem annyira "hülyegyerekeknek" készült program szerintem - mert ha igy lenne, nem lenne különbség játékos és játékos közt ugye :)
ezt nem értem mibõl szûröd le, itt is ugyanúgy manõverezni kell (alapvetõen capture the base játékmód van), nagyon is sok múlik rajta, csak itt a sebességek azért reálisabbak, pályák sokkal nagyobbak, a páncélátütés sokkal egzaktabb dolog, az összecsapások távolságát szinte csak a terep korlátozza, az esetek kb 2/3ában egy találattól rögtön kaputt, azt se felejtsük el, hogy itt neked kell végezned a megfigyelést/felderítést is (ilyen téren azért a kommunikáció elfogadható szokott lenni csapaton belül) amire te gondolsz szerintem, az a wot féle játékstílus, hogy pörögnek az események és másodpercek alatt kell kiélezett szituációkban döntést hozni az itt valóban nincsen meg (ez a wotban is mesterségesen van megteremtve)
utolsó mondatodat nem értem, szerintem semmiféle összefüggés nincsen a két dolog között, sõt éppen ellenkezõleg, ahogy lentebb is említettem, szerintem minden játékban mindig is lesznek jobbak (jobb képességûek) és kevésbé jók, fejlõdõ képesek...stb, bármilyen "egyszerû" is egy játék a kérdés az, hogy a wot egy könnyen kezelhetõ/elsajátítható játék? igen attól, hogy tudod irányítani, jól is fogsz játszani? egyáltalán nem
félre értés ne essék, nem akarlak megtéríteni vagy ilyesmi, én magam is letoltam a wotban majd 10k csatát (sõt, volt amikor még élvezetes is volt :D), de azért kezeljük a helyén a dolgokat :)
így van, Darkest Hour a neve, mint látható, a fejlesztését már befejezték, páran még biztos játszanak vele, de nem sokan szerintem, én is elsõ sorban emiatt hagytam fel vele
Komolyan az ilyen emberektõl én is mint te. Ne hogymár ne kérdezze meg a fórum meg ezért van kitalálva és nem azért hogy flémeljünk ha nem tudsz hozzászólni tárgyilagosan vagy valami infót dobni akkor:
mi van már kérdezni se lehet, jó fórum látszik képzeld azé kérdeztem mert ott nem volt általában más helyen szokott infó lenni szerintem a hülyeségedtõl másszál falra
A játék kb jövõ év végén fog megjelenni valamikor karácsony környékén ,de az is lehet, hogy 2014 eleje. Hivatalos fórum már létezik itt szét tudsz nézni infó ügyben, bár itt sem írnak még konkrétumokat. A béta teszt az valamikor jövõ év tavaszán kezdõdik. Szóval még odébb van:)
"We're proud to present you a package of brand new screenshots showing battle ships in War Thunder including particular units that will be available in the Japanese release tree. And of course these ships will be controlled by players."
Lehet ez még elõbb meg fog jelenni.
Ha jól megnézed a weboldaluk ez minden csak nem hajós (még). De egyre jobban nézegetve az oldalt szerintem az is marad és nem lesz több mivel repülõkre van kihegyezve a dolog.
Akkor meg fogsz lepõdni. A logójában sem hiába van jelen a három fegyvernem. Illetve a játék menüjében már benne vannak a gombok, amivel lehet választani a repülõk, hajók és a földi egységek között. Igaz, egy hónapja még nem volt aktív, de veszett gyorsan fejlesztenek. A modelljük meg nagyrészt készen vannak.
A pályák fele nem alkalmas hajócsatára. Értem én a leírásból, hogy 3 egység kombinációja, de kérdés, hogy ezt csatában hogyan oldják meg. Egy térképen harcol mindhárom fegyvernem (ahol csak kettõ tud ott kettõ)? Vagy külön-külön pakolja, hogy ki mivel akar játszani? Ha mindhárom egyszerre megy akkor kész káoszt érzek. Akkora dolgot randomban összehangolni közel lehetetlennek tartom. Viszont ha én csak hajókkal akarok játszani akkor abból esetlegesen ne legyen hátrányom belõle. Mindenesetre szépnek szép, játékélményre meg majd kiderül.
Egyértelmûen repülõs játék, amiben lesznek tankok meg hajók - de szinte biztosan csak mint célpontok esetleg megvédendõ objektumok.
Így kezdõdik: "War Thunder offers a highly detailed and personalized aviation experience".... több száz repülõgép meg cockpit model stb stb.
Semmiképpen sem a warships konkurrenciája, akkor már inkább a World of Planesé. Eleve nem is lehet kibalanceolni egy tankot egy hajó ellen, vagy egy csatahajót egy repülõ ellen.
Az meg hogy veszett gyorsan haladnak meg a modellek kész vannak - felmész bármilyen modellezássel foglalkozó websitera, tonnaszám letöltheted bármely repülõgép modelljeit. A munka dandárja nem ez.
Részemrõl jelentkeztem a bétába. Egy biztos, tuti a végcél a flotta, repcsi, tank combo összehozása, de egyelõre ez vsz csak repülõs lesz. Ha megcsinálják úgy a tankot és a flottát hozzá, ahogy most a repcsi kinéz, már jó.
Tévedsz! War Thunderben a repülõs rész az ami egyelõre fejlesztve van open beta után jön a többi fejlesztése is teljesen egyenértékû lesz mindhárom fegyvernem lesz rendes ballisztika. Lesznek olyan pályák amin lehet egymás ellen játszani viszont lesz olyan ahol a többi fegyvernemet az AI irányítja ami már most is van. Tehát ha te úgy gondolod akkor nem kell tankosként a repülõsök ellen játszani nyilván nem az a cél, hogy egy Tigrissel lelõdd a a Stukát hanem majd a többi tank ellen kell harcolni. Viszont érdekes valóság ízû lesz az már biztos. A WT már most mérföldekkel jobb a konkurenciánál mi lesz ha elkezdik a tankokat is fejleszteni....
Ez most egy repülõs játék - ergó köze nincs a World of Warshiphez jelenleg és a közeljövõben aminek a topikjában beszélünk és ahol a War Thundert a WoW konkurrenciájának hozták fel.
Az meg hogy mit álmodnak 1-2-3 évvel késõbbre - nehogy már azt kézpénznek vedd. A Wargaming is megírta annó hogy majd egyberakják a repülõs/tankos/hajós játékukat, azt hol vannak még attól.
Olyan biztos nem lesz hogy én benne ülök az IOWA-ban, te meg jössz a tigriseddel....
"ergó köze nincs a World of Warshiphez" momentán több van kész belõle mint a warshipsböl ahol még mindig concept artokat pötyögtetnek de nem akarok itt flamet kelteni mert látom nagyon véded a WG-t majd az idõ megmondja mi lesz...
Abban teljesen igazad van hogy a WG konkrétan semmit sem csinál a WoW-on jelenleg, ez egyértelmûen a legutolsó a sorban. Nem védek én semmit a WG-n, nem rokonom, nem ismerõsöm.
De annak hogy mennyire van kész ahhoz semmi köze, hogy egy hajós játékot hasonlítunk össze egy repülõssel.
de ez nem repülõs... hanem összfegyvernemi játék csak a repülõs része áll a leginkább kész állapotban. Rendesen egy játékon belül tudsz majd mind3 fegyvernemmel játszani a funkció már a játékban van (képernyõ alján baromi nagy gombok) egyelõre még csak a repülõk vannak benne de open beta után jön a többi, hajók, tankok. Már most benne van a játékban a ballisztika így nem kell a másik két fegyvernemnek új dolgot fejleszteni sõt a páncéláttörés is készül tehát minden jel arra mutat, hogy ezt nem egy repülõs játéknak szánják hanem a WG nagy ellenfelének elég csak a játék lógóját megnézni.
Úgy tûnik egy World of Warships gameplay videjó, legalábbis ezt írta a youtubeon a feltöltõ :)
Nem tûnik izgisnek, hiányolom belõle a navyfieldes tüzérségi "komplexitást", ez a ráviszem a célpontra az egeret azt lövök nagyon kevés. Plusz ugye itt nincsen "terep", ergó a játékmenet sokkal laposabb mint a tankos játéknál (fedezékek, spottolás stb).
Sejtettem hogy nem a játékból van, csak azt nem tudtam hogy mibõl. Az a , hogy a Warship már most szar -olvastam neten- egy olyan videó alapján ami nem is a Warship-ból van. Nem baj.
Alakul... jó lenne ha adnának ki olyat amin látszik a UI... mondjuk kiderülhetne hogy itt is kell a gune levationnal játszadizni, nem csak simán point n click lesz...