Ne felejtsd, hogy nem csak fekete vagy fehér van kettõ közötti átmenet is van. RO is egy árkád játék de legalább nem egy baromi szarul kitalált rendszer szabályozza, hogy meglátnak-e hanem közvetlenül befolyásolni tudom azt nem tûnik el egy Maus a puszta közepén meg ilyenek.
Egyébként a valóságban a szálkereszt mozdult el attól függõen, hogy milyen távra állítottad. Távolságbecslés sem egy nehéz dolog a távcsõben lévõ kis háromszögek közül mennyit "takar" ki a tank attól függõen lehet a távolságot megbecsülni RO-ban kis gyakorlattal már könnyen be lehet lõni 2-3 lövésre sõt ha okos vagy akkor mikor elhelyezkedtél és tudtad merrõl jön az ellen akkor elõre be lehetett lõni a távot és elsõre találtál, egyébként a valóságban is ezt csinálták. Bár szerintem ettõl sem lesz valami szimulátor, hogy ilyen alap dolgokat tud de nem is akarnék szimulátort én se.
WOT nál meg a szar engine is bekorlátoz sok mindent ezért vannak ilyen pici pályák és csak 15vs15 amíg nem cserélnek enginet vagy nem írják át komolyan, hogy 2012 ben támogasson több magot (na ez is no comment kategória) addig ezen a téren nem fog fejlõdni.