WoWs closed beta might start at the beginning of 2015, in 2014, there might be more alphatester spots opened
várhatunk még :(
Sajnos értesültem róla egy alfa teszter által. Azt mondta, hogy amúgy jól áll a játék csak a játékmenettel kapcsolatban valami jelentõs változás van folyamatban amire nagyon sok erõforrás megy el, szerinte legkorábban õszre lehet béta fázisban.
Hát ez nem túl jó hír. Jó lenne már haladni vele, az a baj, túl sokáig húzzák az idõt, az visszacsap, az emberek türelme egy idõ után elfogy.
Hát nemhogy nem túl jó, hanem kifejezetten borzasztó. Szerintem ennél az is jobb lett volna, ha nem mondanak semmit. Akkor mindig lehetett volna reménykedni, hogy a következõ héten bejelentik ekkor és ekkor indul a béta. Igazából nem is értem miért kellett most átvariálni a dolgokat. Igazán megvárhatták volna a játékosok reakcióit csak azután csinálni bármilyen komoly módosítást, úgyis csak béta lenne. Még sokáig maradnak a régi hajós játékok vagy a makettflotta bõvítgetése. :(
Ezt meg nem igazán értem, játékmenetbeli változás? Mégis ez mi lehet? Mi lehet olyan nagy dolog, hogy ennyit késsenek vele, és ekkora munka legyen vele?
Én reménykedtem a nyárban, hogy akkorra már lesz valami. Erre talán õsz. Soká van.
Amúgy nem értem. Annyira nem is lenne szar az a játék, de mégis az. Ezt nehéz megmagyarázni. Mert azon túl hogy nem szeretem a repülõket. De, szóval csúnya lenne? Nem. Rosszul futna? Nem. Nincs benne elég gép típus? Van benne. Sokak szerint azért szar mert arcade, és semmi alapszintû dolog sincs benne ami egy repülõs játékba kell, de hát istenem. A régebbi NFS játékok is jók voltak, pedig semmi közük nem volt a valós autóversenyekhez, az is mindig arcade irányvonalat követte, mégis voltak jó NFS-ek, nem ezen múlik hogy valami szar-e, vagy nem.
És mégse jó, nem lehet élvezni a játékot. Alig van játékos. Hiába van elvileg több map, mégis képes egymásután ötször ugyanazt betenni. Mondjuk lennének fantáziadúsabb map-ok de mégis...áh. Valahogy nem stimmel. A csaták frusztrálóak. Basszus, mindegyik abból áll, hogy egy hülye neked jön szembõl. Ez aztán a játék... Csatarepülõvel nem érdemes menni, nincs értelme bombázni benne. Meg nem is lehet, mert csapatjáték nincs így a vadászok szétkapnak. De vadászként se jobb menni? Minek, hogy valaki szembõl neked jöjjön? És ezt õk is érzik szerintem mert szinte semmi újítás nem jön bele.
Az az igazság, már az elején megbukott a játék. Az elején pedig jóval szarabb, irányíthatatlan fos halmaz volt, de nem emiatt szúrták el. Valahogy a fejlesztõk hozzáállása miatt.Most meg már megette a fene az egészet.
De komolyan lehetett volna jó is, WoT repülõkkel, elvileg nem rossz ötlet, én megadtam neki az esélyt, de annyira nem mûködik.
Most is, mekkora poén, ápr.1, UFO ûrhajóval lehet menni poénból...áh, de ez is el van baszva.
Éppen ezért tartok attól hogy a hajókkal is gondok lesznek. Nagyon remélem tanultak a WoWps hibáiból, és most nem basszák el már az elején.
CV Hiyo to tier 6 (conversion line) CVL Ryujo to tier 6 (the other line) CL Emden 1920 to tier 5 CL Konigsberg 1915 to tier 4 DD Umikaze to tier 3 DD Isokaze to tier 4 DD Minekaze to tier 5 DD Hatsuharu to tier 6 AV Kamikawa Maru to tier 4 in Premium section BC B62 to tier 9 CA Furutaka to tier 5 CA Chikuma 1911 to tier 3 DD Asashio to tier 7 below Yugumo DD Farragut to tier 5 DD Clemson to tier 4 Japanese light cruiser line to connect to heavy cruiser line a la Kuma --> Furutaka Move BB-CV Ise to connect BB line to CV line a la BB Ise --> BB-CV Ise --> CV Kaga, all tiers as currently standing. CA Ibuki to tier 9 CA-AV Tone to tier 9 DD Mutsuki to tier 6, before Asashio
Érdekes, a Furutakát olyan T7 környékére gondoltam volna.
Az a baj ez egy semmi. Nem játékmenet videó, tehát a játékra semmilyen következetest nem lehet levonni belõle.
Már hogyne lehetne.
1:06-tól kezdve látható pl a fejlesztett MM (természetesen WG által levédetve), mely mutatja hogy egy T8-as battleship hogyan alázza le a T2-es destroyert.
Hasonlóképpen látható a certified randomfaktor is, mert a destroyer sortüze még a közelében sincs a lóbaszó (TM) méretû battleshipnek, amely alószinüleg kitölti a destroyert irányító játékos képernyõjét.
Végül említsük meg az olyan apróságokat, mint a hadihajók kormánylapátjába kapaszkodó integetõ rákocskákat, a surroundben vijjogó albatroszokat valamint a park homokjába fúródó vizicsigákat, melyek kidolgozásába annyi erõforrást fektetnek, hogy a játékmenettel kapcsolatos fejlesztésekre már csak a takaritó személyzetbõl tudtak kirendelni valakit.
De ez olyan hülyeség, tengeri csaták tengeralattjárók nélkül? Ez hülyeség hogy csak na.
Nem biztos az. Megint csak a sokszor elõrángatott NavyFieldre gondolnék - ahol eredetileg nem volt tengó és a nehezen kigrindelt BB-k meg CV-k uralták a meccseket. Aztán jöttek a sunyi tengók, és számomra nem túlságosan jó irányba vitték el a játékmenetet. Pl ha jól rémlik a csatahajók nem is tudtak védekezni a lemerült tengeralattjárók ellen, arra csak a destroyerek voltak képesek, destroyerek viszont nem jöttek high tier csatába.
Ergó volt egy szép elmélet arról hogy ez milyen jól fog mûködni csapatmunkában, csak éppen az NF fejlesztõi is elfelejtették: X darab véletlenül összerakott játékos nem fog csapatmunkázni.
Remélhetõleg - bár sztem hiú ábránd - a WG már megtanulta ezt, és nem építenek fel egy szép kõ-papír-olló játékmechanikát hogy az eggyüttmûködõ játékosok majd milyen jól fognak játszani.
jó hát még kérdés hogy hány rajt küldhetünk fel,azok mennyi gépbõl állnak,mennyi a carrier össz gép kapacitása stb
bár már látom hogy az lesz hogy a carrierek kiküldenek egy felderítõt meg a vadászokat,aztán ha azok lelõtték egymást akkor próbálkoznak a bombázókkal ,torpedó vetõkkel
De egy ilyen rendszerben a tengeralattjáró dúúrván OP cucc. Mindenki azzal akarna nyomulni. Miféle hadihajós játék lenne utána ebbõl? Aki pedig véletlenül felmerészkedik hajóval, mert neki csakazértis az a kedvence(és az nem destroyer), azt pillanatok alatt szétkapják a tengeralattjárók. Ebbe játékba TILOS tengeralattjárót rakni.
Bennem is megfogalmazódott, hogy véletlenszerûen összerakott emberkék milyen jól tudnak majd együttmûködni. Ha tudni fogják egyáltalán, hogy milyen képességekkel bír a hajójuk.
Majd lesz néhány összeszokott guild, aki ownolni fog mindenki mást. Aztán a mindenki másnak szépen el is megy a kedve a játéktól.
Hajók elsüllyedésénél remélem benne lesz, hogy ha sekély részen kezd el süllyedni és nem borul fel akkor még lehhessen lõni az ellent. Süllyedés is remélem nem 10-20 mp lesz hanem látványos és hosszadalmas. De a róla ugráló emberek nem lesznek meganimálva. Pedig 2014 van és a Total War széria ezt már 2009-ben megoldotta.
Hajók többtornyos rendszer bevezetésekor a Wot-os többágyus tankok rendszerét is meglehetne csinálni. Elvileg mindhárom langyigamingos játék hasonló BigWorld vagy micsoda motoron fut.
"Pedig 2014 van és a Total War széria ezt már 2009-ben megoldotta. "
Attól függ , lesz hogy gyorsan, lesz hogy lassan süllyed el egy hajó, mint a életben. a Hood felrobbant és gyorsan elsüllyedt, más hajók meg jóval lassabban. A vízbe esõ embereket felesleges hiányolni .A nyitott tankokban TD-kben sincs legénység. Lehet látványosabb lenne a harckocsikban benn égõ emberek látványa, de akkor szigorúbb korhatár besorolás alá esne
Az animálásról van szó. Mindkettõ tengeri csatás. Empire/Napoleon/Shogun 2 FoTs/ Rome 2 és World of Warships. Miért te szellemhajókat akarsz látni mint a wot legénység nélküli tankjait? Ott is bevezethetnék a legénységi modelleket. Nem kell GTA 4-5 szintû modell, elég egy kevés polygon számú modell. GTA III-ban már megoldották a végtagszakadást, vér effektet.
16 évesek már gta játékokat végigjátszották. Total warokban is van már vér mód. gagyi véreffektes játékoktól nem lesz senkibõl sem Dexter/pszichopata. Warhipsbõl én pl hiányolnám ezt legénység módot. elég 10-20 matróz menekülésének meganimálása.
Miután az egyik WoT-os patch-ben eldicsekedett a WG, hogy az egyik pályára 2 új madarat is beraktak, sztem simán áldoznának erõforrást a vizbe ugráló legénységre is. Én azon röhögtem, mikor azt nyilatkozta valamelyik nagyokos arra hogy "...a War Thunderben ezt már megoldották" hogy több "hülye" ötletet is felvetnek majd, amit aztán konkurencia meg meg is valósit. Õk meg csak programozzák a madarakat a pályákra.
Ugralo emberek = 16 vagy 18 as rating = kevesebb penz. Mi nem ertheto ezen? Mar a Wowp ben is azert mert benne van a repuloben a pilota, aki meg se hal, mert amint kilovik azonnal eltunik, 12+ os lett.
Látom oda nem ment át az irónia. Remélem a többiek azért értették. Egyébként sztem az átlag usernek semmilyen pluszt nem adna a vizbe ugráló legénység. Elég ha abból indulok ki, hogy WoWp-ben lelõsz valakit és 90% hogy azonnal ki is lép a garázsba, még azt se várja meg hogy a gép lezuhanjon.
Elég zsenge kifogás hogy mmo meg egyéb blabla . A 2008as Pirates of the Burning Sea-ben meg tudták csinálni a legénységet a fedélzetre akkor 6 évvel késõbb ennek lazán kéne mennie. Ráadásul ott 24vs24 ment és látható volt a sérülés a hajókon is. A kor besorolás az mondjuk más kérdés meg az is hogy ezt itt ki bambulászná Szerintem nem sokan. Mert míg egy vitorlásnál jól néz ki ahogy rohangásznak a fedélzeten meg árbocokon/kötélzeten addig itt...hát tényleg csak az ugrálás maradna süllyedés esetén. :D
- egyes cruisereknek,bb-nek lesz indítható felderítõ repülõje. - ezeket a gépeket AI irányítja de megadhatunk neki waypontokat amit követ - 2013as verzióban volt direct fire mód és artillery mód(mint a wot arty nézete). Az arty mód ki lett véve,csak direct fire mód van. ez a tankoshoz hasonlóan kell elépzelni. - több camera mód van,pl torpedókövetõ vagy felderítõ repülõ nézet. - az ágyúknak tradícionális zoom/célkereszt célzása van,a torpedóknál más a helyzet. Torpedó sortûznél megadhatjuk mennyire húzódjanak szét a torpedók kilövés után(azaz közeli célpontnál érdemes szûk "formációt" megadni nekik hogy minél több találjon,míg távolra ha jobban szétszóródnak nagyobb esély van találatra,fõleg ha több hajó is van a célterületen) - a hajóknak két fõ paramétere lesz: életerõ és úszóképesség. ha bármelyik elfogy süllyedünk. a hajó egyes részei értelem szerûen több pontot vesznek le az egyik paraméterbõl mint a másikból(azaz lõszerrekesznél több hit pont fogy,torpedótalálatnál több úszóképesség pont) - a hajókat részletesen kidolgozottnak tartja a teszter,történelemhûen modellezve - a hajókasztok ismertek,romboló cruiser battleship carrier - a carrier waypontokkal irányítható repülõszázadokkal rendelkezik,ez egy külön térképen van megoldva. - 4 repülõtípus: felderítõ ,elfogóvadász,zuhanóbombázó,torpedóvetõ - tengeralattjáró és kamikaze gépek nincsenek - az igazi hajóütközetek lassú haladásához képest némileg fel vannak gyorsítva az események hogy a játékidõ ne több kilóméteres hajókázással és az ellenség keresésével teljen el. Ami csatákban részt vett a teszter volt hogy a start után 1 percel már tûzharcba keveredtek a gyors rombolók
Jah, hogy közelrõl lövöldözik egymást a hajók, mint pl a Pirates!-ben? Az artillery mód pedig az lett volna, hogy kilométerekrõl kezdik el egymást lövöldözni... és ezt vették ki. Azért ez csalódás.
Közel sem... illetve talán a "wot-arty" egy végtelenül lebutított NF célzás.
A régi NF-ben a hajó terelgetése mellett neked kellett a lövegek emelkedését is belõni a távolság függvényében, az irányt meg a relatív mozgás figyelembe vételével. Azért valljuk be ez egy "kissé" bonyolultabb, mint az "artymódi".
Igen, részben ez (is) az én problémám, hogy ez így nem lesz jelen a játékban: "hey fired projectiles weighing from 1,900 to 2,700 pounds (850 to 1,200 kg) at a maximum speed of 2,690 feet per second (820 m/s) with a range of up to 24 miles (39 km). At maximum range the projectile spent almost 1½ minutes in flight."
Nem tudnak ezek egy nyamvadt gameplayt kiadni már? legalább az E3-on. egy félperces is elég lenne. csak hogy milyen is . az se baj ha a kameraállások, kezelés lopott
hát a leírásokból teljesen olyan lesz mint a battlestation pacific.
És a piszkok nem választottak be. Gondoltam hogy nem fognak, de vicc. Az volt a feltétel: Wot és Wowps alfa tesztelő, + más játékotoknál tesztelő. Olyanokat beválasztottak, aki se a WoT-ban se a Wowps-ban nem volt benne a kezdetektől,nem tesztelt más játékokat sem...engem nem, bár tankos és repülős részben kezdetektől ott voltam, és pár más játékban is. Na mindegy, nem morgok már emiatt többet, de felhúztak. Nem az hogy nem választanak be, hanem hogy szerintem nem is vették ezeket figyelembe, csak úgy véletlenszerűen ment szerintem az egész.