Itt nincsenek igazi átvezetõk, biztos arra értette, hanem csak rajzolt képek mozognak. A "nincs befejezve", nem a történetre értették, hanem gondolom a bug-okra, meg olyan zavaró dolgokra, amit akár egy patch is orvosolhat.
Én ezek ellenére is várom, hogy játszhassak vele, aztán menet közben majd kiderül.
SH2-vel, és Insanityvel kapcsolatosan is egyetértek. Utóbbi tök kellemes meglepetés volt nekem, pedig elég sokan lehúzták. Ezt viszont _mindenki_ lehúzza, inkább hagyom. :-|
Azt mondanám hogy tesztelõje válogatja ,de itt ez nem áll fent mivel mindenki lehúzza.
Hibáival kapcsolatban:
-gyenge grafika, PS2-es szint: Egy horror játéknál ezt leszarom.Mai napig elõveszem a Silent Hill 2-öt pedig az mikori is? És nem nézem a grafikát! -szörnyû átvezetõk: Abban biztos vagyok láttunk már rosszabbat is.pl Afterfall Insanity ahol még a videókban sincs fizika nemhogy a játékban. -gyenge irányítás és harc : Majd meglátjuk. -rossz mentési rendszer, ha meghalsz 10-20perc játék odavan : Kicsit biztos idegesitõ lehet de szokható nem az elsõ ilyen game! -bénák a szinkronok : Úgysem értem magyarítás nélkül szóval nekem tökmindegy :D -nem érezhetõ igazi kapocs Amy-hez, ami arra ösztönözne minket, hogy mindenáron megmentsük : Másban sem érzek ilyet hogy bármihez is kötõdnek végigviszem azt pipa jöhet a következõ. -olyan, mintha nem lenne befejezve : Nyilván sikeresnek gondolták és kieggel vagy folytatással akarták befejezni.
Videók alapján nekem bejön.PC-re fél éven belül érkezik még mindig szeretettem várom! Válasz 'grebber' üzenetére (#24) Fordítások: http://evin.neobase.hu Az élet csupán álom, útban a halál felé.
Fákk, a videók alapján tetszetõsnek tûnt, hogy lehet, hogy ennyire szar lett?
Leginkább ezekre hivatkoznak: -gyenge grafika, PS2-es szint -szörnyû átvezetõk -gyenge irányítás és harc -rossz mentési rendszer, ha meghalsz 10-20perc játék odavan -bénák a szinkronok -nem érezhetõ igazi kapocs Amy-hez, ami arra ösztönözne minket, hogy mindenáron megmentsük -olyan, mintha nem lenne befejezve
Comes with the game for pc? If so when? It'll come on PC in a few months!
Amy use steamworks? We haven't finalized our negotiations yet and will announce it as fast as possible.
Megfelelõ méretben bannernak?
AMY: Megjelenési dátum
A Lexis Numerique bejelentette, hogy Paul Cuisset és a VectorCell csapat által mérnökölt, zombimacás túlélõ horrorjáték január 11-én érkezik. 800MSP lesz az ára Xbox Live Arcade-on és 9.99€/£7.99-ért vesztegetik a PSN piacon.
info: Hardwired
Ez a kiscsaj a Silent Hill 4-bõl Eileen-re hasonlít, csak ez kicsit fiatalabb, de tök ugyanaz a külsõ.
Jónak tûnik amúgy a játék, gépigénye se lehet durva sztem.
Nekem meg ettõl a trailertõl elment a kedvem tõle!Eddig tetszet de ez pff. Élõbe adok neki majd lehetõséget hátha megfog!
"A nem túl népszerû Vector Cell saját különbejáratú Facebook oldalán tette közé nagyreményû üdvöskéje, az Amy árát és hosszát. Nos, a túlélõs horror-akciójáték titulussal bíró alkotásért mintegy 10 eurót kell összekuporgatnunk - ez igen baráti összeg -, ami pedig az élmény idõtartamát jelenti, nost azt a fejlesztõk hozzávetõlegesen 10 órára teszik, ami rendkívül csábítóan hangzik, tekintettel, hogy nem egy puritán akciójátékról van szó, hanem egy idegpróbáló horrorjátékról. "
info: Gamechannel
meglássuk mi lesz belõle, akár jó is lehet, de sokszor mondtam már ezt aztán...
PC-re, XBLA-ra és PSN-re fog megjelenni az Amy címû túlélõhorror játék, ami mögött a Flashback és a Fade to Black designere, Paul Cuisset áll.
2034-ben egy becsapódó meteorittal érkezõ vírus zombivá változtatja az embereket. A játék fõszerplõje Lana, akit szintén megfertõzött a vírus, és a 8 éves, autista Amy, akinek a közelsége csökkenti a fertõzés hatását.
Lanát fogjuk irányítani, akire ha nem figyelünk, akkor átalakul zombivá, és vége a játéknak. Ha viszont figyelünk, akkor épp annyira változunk csak át, hogy a zombik közé vegyülve tovább tudjunk jutni egy szakaszon. Utána vagy Amy segítségével, vagy a hulláktól gyûjtött egészségügyi csomaggal kell rendbehozni magunkat.
Amy fél a zombiktól, ezért ha a közelben csoszognak, akkor eltakarja a szemét, és nem megy tovább. Ha túl sokáig hagyjuk magára, akkor elfut. A kezét fogva érezzük -- remeg a kontroller -- a szívverését, hogy mennyire fél.
Bár a játékban van közelharc, de a hangsúly a lopakodáson lesz. Lanának és Amynek együtt kell mûködnie, hogy megoldják az elõttük álló kihívásokat. A kislánynak utasításokat is adhatunk, hogy menjen elõre -- õt egyék meg a zombik! --, nyisson ki ajtókat, vagy nézzen körül.