Rövid volt az egy? Nekem a játék teljesítése majdnem az összes mellékküldetés megoldásával + 2 DLC-vel került 98 órába. Ha ez manapság kevés, akkor nem tudom mi az elég :-)
Mhm, akkor érdekes, hogy az elsõ rész miért volt olyan amilyen. Én az 1-et is konzolon játszottam és nagyon tetszett. A másodikat is ott, és nem tetszett.... Akkor biztos, hogy a konzolosokban van a baj és nem a Biowareben?
"A csapat készül pár olyan dologgal, melyek mind a két rész rajongóit meglepik majd" Már elõre félek. Nem meglepetést hanem MINÕSÉGET akarok mint az elsõ részben.
"A BioWare egyik erõssége, hogy folyamatosan figyeli a rajongói reakciókat"
A DA 2-nél nem nagyon éreztem ezt a figyelmet.
Nekem az elsõ rész se tetszett, tökéletesen sablonos történet, tökéletesen sablonos fõ karakterek, ötlettelen harc, csak egymás után kellett nyomni a begyakorolt cuccokat ( kivéve az egeres rész az ok volt) jah és ráadásul rövid is volt , pedig nem csak a fõ történetet nyomtam, a DA2-nél elsõ 2 perc után delet, bioware elcseszett valamit a mass effect 1 óta
Szerintem még önmagában is hulladék volt. Ugyanazok a kanyarok, csõrendszerek, ugyanazok a grafikai elemek minden pályán, ugynazok a enemy, változatosság szinte nulla minden téren (pályák, enemyk, tárgyak stb.), átvezetõk-karakterek grafikai kidolgozottsága is rossz. Egyhez képest meg fõleg.
"az elsõ kritikák 90 pont feletti értékeléseket adtak a játékra."
Elsõ fizetett kritikák... javítva. Nagy kiadók hirdetésekkel, promókkal "segítik" a kritikusokat; ha nagyon akarnám, elõkereshetnék egy cikket arról, hogy a Metacritic átlaga hogyan befolyásolja a megjelenés utána eladásokat, és a kiadók hogyan próbálják mézesmadzag-furkósbot módszerrel biztosítani a jó kritikákat.
Hogy mennyi rajongót vesztettek? Eléggé önmagáért beszél az alábbi link (elsõ DLC-re 3.1/10 pontszám játékosoktól, a 60/100-as hivatalos kritikusi átlag sem valami fényes):
Az SW:TOR cikkekre kommentelõk között nem egy azért bízik még a játékban, mert azt nem a Dragon Age csapata fejlesztette.
Úgy mondod ezt, hogy kijátszottad az 1-et? mert azt nem hiszem. Önmagában jó játék a 2, de az 1-hez képest visszalépés. Ha valaki úgy játszik vele, hogy nem látta, nem ismeri az 1-et, jó szórakozás. Lehet vitatkozni azon, hogy a második rész butítása a konzolok miatt van e, de nem érdemes. Ez tény, amit vagy elfogad a tisztelt konzolos tábor, vagy nem...
Szerintem ezek b*lf*szok EA-stól meg biowarestõl együtt.
Az elsõ rész tetszett. A második olyan negatív kritikákat kapott, hogy inkább ki sem próbáltam. :s Remélem a 3. jól fog sikerülni.
Ne eget rengetõ valamiken ötleteljenek, hanem oldják már meg, hogy ne a semmibõl jelenjenek meg az ellenfelek; ne egy láthatatlan csõben kelljen haladni; és zökkenõmentesen (bugok nélkül) menjen minden.
már komolyan azt hiszem, hogy a második rész csak nekem tetszett rohadtul. de olyan szinten, hogy nálam eddig az év játéka. még soha nem láttam senkit, aki egyetértene velem. hé! valaki.
"A csapat készül pár olyan dologgal, melyek mind a két rész rajongóit meglepik majd" Hát õszinte legyek nem meglepikre vártam... Csak el ne basszák megint -.-
Szomorúan hallom, a DA2-nek semmi pozitímuva nem volt az 1el szemben (talán csak anni hogy jobban futott). Valamint ha a jót keresztezzük a rosszal abból nem mégjobb lesz, hanem csak egy közepes valami.