Ha havidíjas marad a játék, lesz, aki elõfizet majd rá?
Nem tudom mi vágot jobban mellbe, a 2014 vagy a havidíj. Ha játékbeli munkával akarom elõteremteni a havidíjat, az gondolom ilyen napi 10+ idõt igényel majd.
Személy szerint engem a havidíj nem zavar ha a játék szórakoztató. Megvenni mindenképp megveszem a többi meg majd utána kiderül meddig állja meg a helyét. :]
hát igen én is tuti megveszem, de sztem a havidijat én nekem is gamen belül kell majd termelni :S
nagyon bejön nekem is a játék de a havidíjas dolog aggaszt,de a bétát játszanám majd szívesen ha lesz openbeta:)
Persze van aki valóban nem teheti meg, de azért abba gondoljunk bele, hogy havi 4k forint az 1 kocsmázás, 5 doboz cigi, egyharmad tank benzin stb.
Sok középiskolás - egyetemistától hallottam már, hogy NEM FIZETEK ILYEN HÜLYESÉGÉRT (vagy nem fizetek játékért), cserébe napi fél doboz cigit elszív és minden hétvégén mattrészeg és ennek a nyolcszorosát költi el havonta, mikor tényleg 1 kocsmázásért, vagy napi -2 szál cigiért cserébe játszhatna egész hónapban ha kedve van. Szerintem akármelyikre megy el a pénz, az ugyanúgy "szórakozás" vagy "élvezeti cikk" kategória.
Csak a mai fiatalok szerint ha játszol, akkor kocka vagy, ha úgy beb4szol mint az állat, akkor menõ vagy és tõccsed' fel fészbúkra...
Most jött email, hogy meghívtak béta tesztre, kitöltöttem a kérõívüket, és azt írták, decemberbe várjam az inveklõs e-mailjüket.
Az a kérdõíves dolog nem csak annyi, hogy ha kitöltöd akkor nagyobb eséllyel hívnak be a bétára? Írja is, hogy ez nem meghívás, egyáltalán nem biztos, hogy bekerülünk, ha kitöltjük. Mindenesetre én kitöltöttem, ez, a TESO, meg az EQ:Next szerintem az a három MMO, aminek lehet esélye letaszítani a trónról a WoWot, vagy ha azt nem is, de meg fogják állni a helyüket mellette, szerintem. (Remélem értelmes volt ez a mondat... :D)
en kaptam megintm, de az ncsoft supportal kuzdok, mert elfelejtettema biztonsági kérdésemre a választ és blokkolták az accountomat.. 3 napja levelezgetünk, vicc, az egész..
Megakartam nézni hotmail címeimet, mert azokra is regisztráltam erre megint valami gond lehet nálunk, mert csak nem sikerült belépnem és a fiókjaimat is letiltották... Aztán lehet oda kaptam meghívót
Vélemények a mostani betaról? Új classokról? Vagy most senki sem játszik?
Aki esetleg kapott pluszba én szívesen elfogadnék egyet. Már alig várom hogy kipróbáljam... :)
visszaállítottam a topic dizájnt, jelezze kérem, akinél van valami hiba ezzel, köszi
ja srácok egyébként nekem meghosszabbították a bétámat, de nincsen idõm most foglalkozni ilyen béta osztós marhasággal ha valamelyikõtök vállalja, hogy az itteniek között szétosztja, akkor szivesen odaadom
Jó lett a dizájn. Mik a régebbi béta tapasztalataid a játékkal eddig?
Igazából ahogy olvastam az elõzõ béta óta annyi mindent változtattak meg belekerültek új dolgok, és még így is lesz egy csomó minden ami nem kerül bele még a winter beta startnál, hogy kb "új" játékot kapunk :)
ha minden igaz, ma este ~6tól indul újra a béta, és megintcsak ha minden igaz, omli ki tudja próbálni, és ha szépen megkérjük, ír élménybeszámolót is :)
Írok írok :)
Az elõzõ béta óta azért látszik faragtak a srácok ezt azt. Lett új launcher változott kicsit a kezelõfelület a karaktergenerálás sem egészen így volt szerintem, dinamikus töltõképernyõ ami elég jól néz ki.
Nem emlékszem az elõzõ bétában benne volt e a két be nem jelentett kaszt (Enginer, Medic) én úgy emlékszem még nem volt bent. Mindenesetre most már kipróbálható én Enginert indítottam de nem volt még annyi idõm játszani, hogy végletekig ki tudjam elemezni xD Nehéz páncélzat, ranged támadások..hmmm... :] kezdésnek legyen ennyi :) elég jól lehet vele darálni kicsit talán túl erõs is a többi kaszthoz képest, vagy csak rosszul emlékszem :)
Bekerült egy kis felvezetõ rész ami eddig nem volt, karaktergenerálás után nem egybõl Nexus-on kezdünk hanem lesz elõtte egy kis kalandunk az ûrhajón amivel érkeztünk amolyan tutarial rész igazából.
A látványon is faragtak, a hangokon is érezhetõ némi változás, újak a szintlépés effektek amik meg kell mondjam baromi jók lettek :D A néhol komolytalan hangulat nekem special tetszik nagyon a játékban :)
és akkor a feketeleves...
Fáradt voltam és volt egyéb elfoglaltságom is így túlzottan nem másztam bele a dolgokba, de a játék teljesítményével vannak problémáim. Nem is kis problémáim.... Az elõzõ bétában is voltak de most konkrétan 1 óra játék után ki kell lépnem és restartolni a játékot mert játszhatatlanul akad (5-10 fps tökmindegy mit csinálsz). Szóval ez így adott egy kis keserû szájízt a dolognak és kicsit tartok is tõle, hogy ez az elõzõ bétában is így volt és most is belefutottam NAGYON remélem, hogy nem marad így :D mert akkor kicsit pipa leszek :>. Alapból sem teljesít fényesen a játék és igazából és nem vettem észre, hogy komolyabban változnának az fps értékek akármit állítgatok de ezzel még futok pár kört.
Ma ha hazaérek átnézem kicsit tüzetesebben a dolgokat meg bétafórumot az fps problémákra hátha találok valami infót.
asszem "múltkor" warrior volt, akkor ez az íjász-mage whatever, a "rouge", és... ennyi, nem?
My name is Dean, ive been running an online gaming community for 10 years now and most recently we have been playing GuildWars 2, our core focus is Player vs Player but we do dabble in the Player vs Environment aspect of games. We are highly competitive and enjoy games that allow players to achieve their absolute potential as opposed to games that attempt to over-casualize and fence people off from realising that potential.
Classes-
Esper: Spammer is terrible. I am a squishy light armour class with a long range spammer that roots me in place, that is not to say I cannot move if it is required but to limit my big abilities to a spammer the roots me on the spot for 15 levels is really not going to endear this class to anyone, especially those who don't know they get a close range spammer at 15. Overall if you know how to micro your skills then you can be very effective at this class.
Warrior: Possibly the worst class in the game right now with how the physics of movement skills work. With the leap jumping to the position that the person was when you activated it, not where they are when the skill completes (Even if you have enough range on it) and the 0.5s animation after you land its quite obviously the weakest class at the moment and needs tweaks in order to take out ranged, especially when ranged have enough tricks up their sleeve to get out of bad situations.
Gunslinger: Face-roll, nothing seemed to be a problem. Levelling was an absolute doddle and I could pull insane numbers of mobs to level up and complete quests, the only somewhat involving part was lining them up in my damage which really wasn't that difficult at all.
Medic: Obviously not balanced yet, not really any point discussing as I am hoping there is a balance patch put in soon.
Stalker: Didn't play (stealth isn't my thing)
Engineer: Another face-roll class that just simply seems completely over the top, obviously not balanced and if it has been then it needs to be rebalanced.
Overall the classes seemed to do what they are meant to do at early levels but I really dislike how they all feel like carbon copies of one another. The skill roll-out on each, the overall resource management is the same (building up then releasing) and nothing feels "special". If someone doesn't like one class then its highly likely they will like none as they are all essentially the same thing just with different stamps and effects.
Fix? The classes really need to be given some unique choices on their start, give them the ability to pick whether they want a long, mid or close range spammer, what skills they wish to learn first (and give them a choice of 1 or 2 from all the skills for the first 15 levels!) but ensure that at least one skill is a damage skill because we know there are people out there who will pick all healing skills and then wander around trying to heal things to death... its going to happen...
Range-
Please keep an open mind when reading the next bit of feedback. Range is terrible in this game and I don't mean range classes but the range of everthing. It just doesn't ring true when a melee swing is able to hit at least double if not more in front of its swinging arc, I just look at the screen with a feel of incredulity, did I actually just hit that? Its miles away! How did I do that? I must be super duper awesome or the game is broke, oh wait my telegraph says I can hit that far.... must be a bug!
There is a problem with the "feel" of combat in this game and its just not meaty enough, there is no feeling of dealing or receiving damage and part of the problem is that the range of certain skills, especially melee skills is just ridiculous. Creating a game like this has to have enough "fantasy" involved but not too much that it makes peoples psyche's rebel about the premise of it and that is how I feel about some of the ranges on these skills.
Fix? I would suggest reducing the melee skills to be a far closer arc in order to increase the realism of swings actually connecting and in order to balance the playing field then the same reductions should be made to all ranged skills also. This changes nothing for anyone other than bringing people closer together when it comes to combat! It will also make telegraphs a lot easier to notice, especially where they originate from.
Map (Mini&Normal)-
The mini-map isn't exactly a great thing right now, the only time it will be used is when there is a quest objective in range but by that time it is noticeable on the screen anyway
Fix? Please allow us to have a transparent mini-version of the entire map open at all times on the screen rather than a flimsy little compass map at the top right version of our screen as standard.
The large map is also really cumbersome and really not something that is going to be easily understood by large swathes of players first starting the game. While I love a game with a bit of meat on the bones and it forces you to work for it (Eve) the map is a simple function that should be understandable across any game you go to.
Fix? Highlight important area's far more and increase the important information on it at least have the (1) (2) (3) highlighted on it.
Breakout
Breakout gaming is something I am really enjoying when it comes to the disorient/knock-down/disarm. My biggest gripe is the stun, the stun breakout is a complete no no and to keep it this way in the game is to remove any hope of this game being taken seriously by top end PvPers. The stun breakout is a spam of your activate key in order to get up but that button has an internal cool down placed on it meaning you will always be stunned for a certain percentage of time, no matter your skill, reaction or ability to spam a button. Removing this ICD from the spam button will make this mechanic a macroers heaven which is also not a great idea.
Fix? Remove the internal cool down from the spam key and introduce an alternating sequence of keys that are required to be pressed in order to breakout such as your spammer > sprint > activate key in succession (So for me it would be 1>Z>D) failure to do this resets the sequence. This could be applied to any key be it mouse 1/2/jump/sprint/activate rather than a single spammable skill with an internal cooldown which essentially gates players into a minimum amount of time in a stun rather than allowing their skill to determine the time they are stunned. Let your players shine!
Questing
I started to get frustrated at certain levels of questing, it felt like rather than questing I was simply running around going to and from a quest. The quests themselves are great and varied but the travel time to and from is just so ridiculous. I understand that hubs will have run speed boosters and there will be mounts in the game (I didnt use any this week due to the crashes and being on a mount bugging you out) but I still feel that certain quests were just put in to simply increase my level time rather than have me enjoy the game.
Fix? Centralise the questing but increase the required amount of objectives if that is what it takes in order to make players feel engaged rather than errand boys/girls. I would much rather be fighting or achieving objectives than running from one place to another. Certain quests will obviously require a move to a larger area in order to achieve some of the awesome jaw dropping points where you see just how expansive the game is but the travelling isnt required for almost all the quests.
Movement
Will someone please remove the ice from under my feet? Jumping on a slope means I slide! I need more grip on my shoes! Especially when in combat when quick movements are required and reacting to players telegraphs require split second movement in order to avoid and having to run on the same spot for 0.5s really doesn't help with this. The other aspect of movement physics or movement that is really wrong with this game is how certain skills that are movement skills (like leaps) will plant you at the position your opponent was when you initate the leap, this does not allow a melee class to catch up with their ranged counterparts and is counter-intuitive to those who are used to well designed leaps in other games. In addition to this having leaps that are chosen by the game as opposed to human input really should never be allowed in any game, let players make choices!
Fix? Firm up the inertia and allow us to feel less flimsy. I understand that the physics of nexus are very much different to how we should expect but with it being detrimental to my combat effectiveness due to sliding and inertia turns I really would like to be in complete control of my character and not have to try and pry into my crystal ball in order to see 1s before hand when I should turn, especially when people can move their telegraph. Unlink the leap from jumping to closest enemies when in combat, allow them to be targeted and if no target then you leap in the direction you face. Give leaps a mid-flight calculation that enables them to go further if your target is on the move if the leap still has more of its max-range to use up. This should also be fixed by the aforementioned reduction of the range of melee skills.
Animations
My biggest gripe when it comes to the game! Or one of ;) - Telegraphs are all great and wonderful, they are a great addition to the game but they are simply area indicators, they don't actually tell me what is going on (please remember im talking about PvP here not PVE!) What happens when I have multiple telegraphs down on the floor and I have a choice to dodge right or left, both will throw me into separate telegraphs but I want to know exactly what im getting myself in for, we need far more noticeable animations assigned to skills, especially high damage skills that can have a big impact in a combat situation.
Crowd control is not meant to be dodged in the game, I have already had a discussion with a few dev's regarding this and this is in order to use the breakout gaming but that doesn't mean that CC shouldn't put some nifty effects on you either, far noticeable than they are now also - maybe this is something that can be put in when we get more add-ons but I would actually like it to show on my character.
Fix? Implement far more noticeable effects when it comes to high damage skills and skill of importance such as traps and so on. Which brings me onto my next point...
Telegraphs
The options behind telegraphs at the moment are so bland and really have no flavour to them. They simply indicate a space that will be affected by "something" or is being affected by it currently...
Fix? Implement options where people can allocate the colour of desired telegraphs. Want skills that snare you as a purple telegraph on the floor? Sure. Want skills that disarms you to be blue? What about the is channelled and is high damage? Want it to be pink? There you go!. Give people choice, allow players and groups of players to co-ordinate this in order to be more effective and be able to make calls to avoid certain skills and maximize their effectiveness.
Lottery
I hate it! Its terrible! Did I say I hate it?
Fix? Reduce the options, reduce the amount gained but let us pick what we get! The whole RNG aspect of it makes me a sad person.
Múltkor ezek voltak : Warri, Esper, Spellslinger, Stalker. Ezek vannak a hivatalos weboldalon is. A másik kettõ mi nincs ki írva a Medic és az Enginer.
Igazán küldhetnének egy kulcsot. Így a hétvégi stream óta már nem annyira érdekel az esper.. Az meg fõleg nem tetszik, hogy nyusziként nem lehet majd engi/medicet csinálni.
Every account that logs in on Saturday, November 23rd between 12AM and 11:59PM PST will be granted 1 Friend Key invite around mid-December.
We'll be doing this for the next three weekends; so if you can't make it this weekend you'll have two more chances to do so. In addition, for each Saturday you login over the next three weeks you'll receive an additional chance to earn one bonus Friend Key through a random drawing. That's up to three extra chances to win an additional one if you login three Saturdays in a row!
To summarize:
1 Friend Key (maximum) earned for logging in during any of the next three Saturdays (November 23rd, 30th, and December 7th). One key total per person.
1 chance for an additional Friend Key earned for logging in each of those Saturdays. Maximum three chances per person, only one additional key may be earned through this.
(That's 2 friend keys TOTAL you could win by showing up all three weekends.)
Annyi különféle véleményt hallok olvasok hogy félelmetes, de kezdek félni hogy erõsen befogják bukni ezt az elõfizetéses modelt, ha nem updatelik vagy bõvítik a tartalmat fél évente. Remélem kapok Bétát mert kegyetlen kritikát fogok írni ha megveszem látatlanba a játékot és elszúrják.
Mikor lesz az amikor random osztogatják a meghívókat nem ilyen hívd meg a barátaidat dolog? Ha lesz valakinek fölös ide is jöhet egy:D
Én a látottak alapján egyelõre a tartalomhiánytól nem félek a hangulat nekem személy szerint nagyon átjött és iszonyat szórakoztató. Lesz itt nem kevés dolog amivel el lehet szöszölni. A házikóval való szöszölés konkrétan engem beszippantott az elõzõ bétában is úgy hogy alig mentem ki szintezni csak annyira, hogy ezt azt meg tudjak venni dekorációnak :D A zónákban is lehet annyit bóklászni, hogy észre sem vettem, hogy nem a küldetéssel foglalkozok hanem csak bolyongok össze vissza :D
Egyedül a technikai gondok aggasztanak és mivel ez már a második béta amiben ugyan az a problémám így kezdek kicsit tartani tõle, hogy ez a probléma fennáll továbbra is.
Egyszerûen nem használja a hardvereker procinál egy magot hajt alig alig a vga alig kúszik fel 40-45%-os kihasználtságig. Emellé társul a 30 körüli FPS érték ami inkább csökken mintsem javulna :/ A hiba nem csak nálam van többen panaszkodnak a fórumon. Nem márkafüggõ ugyanúgy van jelenség Intel, AMD, NV hardverek esetén is.
Az fps problémák ellenére is iszonyat szórakoztató számomra viszont egy idõ után ez eléggé kedvét veszi az embernek.
Might and magic heroes online alpha keyt adok wildstar betaért!
BF4 accountot adok Wildstar beta kulcsert...
no, tesztelgettem kicsit, a karikat, igaz nem sokaig, lvl5-6ig, de egy biztos, ha egy karaktert ismersz, ismered az osszest Mindegyik karakter legyen az healer, engi vagy spellsinger ugyanazon elv alapjan mukodik, max annyi kulonbseg, hogy 1-2nel allva castol, azaz kevesbe mobilis, meg annyi, hogy a sebzes mondjuk nem egy teglalao hanem trapez alaku. hat, van meg mit csiszolni rajta, kicsit lehetnenek egyedibbek azt sem ertem, hogy a healer miert csak lvl9tol kap healt elsonek, mondjuk igaz nem tudom mennyi a max szint, de addig szinte mind1 mivel jatszol ugyanaz az elmeny szinte..
lvl 20-tól van az elsõ insta ha jól rémlik. Kis szinteken még ha partyban is mész effektíve nincs szükség heal-re. Amennyire szükség van az meg kb megoldható "potiból" ha para van.
Az, hogy mindegyik kaszt egyforma? Hmm Ezzel azért vitatkoznék, hogy az egyiket ismered akkor ismered az összeset. Spellslinger pl dps téren amolyan singletarget nuke dps pl sokkal kisebb területen és nagyobb távolságban sebez mint mondjuk az esper.
Melee kariknál a warri kontra stalker szintén max annyiban hasonlít, hogy mindkettõ melee kaszt aztán ennyi. Az Enginer ranged sebzéssel nehéz páncélzattal szintén teljesen más mint a fent említett két ranged kaszt. Minden kasztnak van assault ága amivel fejlõdni lehet ennek okán pl a medic-el is simán lehet haladni egyedül is hiába healer kaszt. Magasabb szinten meg ha a helyzet úgy kívánja és a partyba healer kell combaton kívül kb 1.5 perc átállítani a képességeket és már is healer vagy.
Kasztonként lesz több mint 30 képesség + path képességek fejleszthetõek a képességek tier szintekkel + apm rendszerrel megint csak tovább lehet finomítani a dolgokat. Ezek alapján szerintem mindent lehet mondani csak azt nem, hogy nem változatosak a kasztok. Tény hogy nem 40 képesség van kint a baron hanem jobban megvan kötve kicsit az ember keze de nekem ez a rendszer kifejezetten tetszik.
Kis szinten alig vannak képességek ergo persze, hogy nem látsz jóformán különbséget :)
Szóval én special nem tapasztaltam az általad írt egyformaságot.
én már 5 hozzászólással lentebb is elgondolkoztam ezen, de a wildstar béta ér kb forintba átszámolva 15-20ezret, a bf4 meg ér körülbelül forintba átszámolva lófaszt :)
Azt azert nem mondanam hogy BF4 lofaszt sem er. De hidd el lesz olyan ember, akivel lehet beszelni egy csererol. :) (Magyarok nagyobbik resze nem szivesen ad el-vesz cuccokat kulfoldiektol, tapasztalat..)
Twitteren: "@Just_Apolo Winter Beta is still closed beta. :) You should expect open beta around a month before we launch!"
Sci-fi fantasy + nem tudom behatárolni a témája a játékban szóval van itt mezei kard meg lézerágyú is simán elfér a légdeszka xD és amúgy nagy fun vele közlekedni lvl 10-en megkapja az ember aztán lehet vele csapatni :)