lvl 20-tól van az elsõ insta ha jól rémlik. Kis szinteken még ha partyban is mész effektíve nincs szükség heal-re. Amennyire szükség van az meg kb megoldható "potiból" ha para van.
Az, hogy mindegyik kaszt egyforma? Hmm
Ezzel azért vitatkoznék, hogy az egyiket ismered akkor ismered az összeset.
Spellslinger pl dps téren amolyan singletarget nuke dps pl sokkal kisebb területen és nagyobb távolságban sebez mint mondjuk az esper.
Melee kariknál a warri kontra stalker szintén max annyiban hasonlít, hogy mindkettõ melee kaszt aztán ennyi. Az Enginer ranged sebzéssel nehéz páncélzattal szintén teljesen más mint a fent említett két ranged kaszt.
Minden kasztnak van assault ága amivel fejlõdni lehet ennek okán pl a medic-el is simán lehet haladni egyedül is hiába healer kaszt. Magasabb szinten meg ha a helyzet úgy kívánja és a partyba healer kell combaton kívül kb 1.5 perc átállítani a képességeket és már is healer vagy.
Kasztonként lesz több mint 30 képesség + path képességek fejleszthetõek a képességek tier szintekkel + apm rendszerrel megint csak tovább lehet finomítani a dolgokat. Ezek alapján szerintem mindent lehet mondani csak azt nem, hogy nem változatosak a kasztok. Tény hogy nem 40 képesség van kint a baron hanem jobban megvan kötve kicsit az ember keze de nekem ez a rendszer kifejezetten tetszik.
Kis szinten alig vannak képességek ergo persze, hogy nem látsz jóformán különbséget :)
Szóval én special nem tapasztaltam az általad írt egyformaságot.