Ugyanaz a játékstílus, csak hangulatban és grafikailag (nem technikailag, hanem látványilag) rommá alázza torchlightot :P
Tudom velem van a gond, de énnekem ez a rajzfilmes WOW-os grafika irtózatosan nem tetszik. Elnagyolt, túlszínezett és e miatt a beleélési faktor nálam kevesebb mint nulla. Pedig szívesen játszanék ilyen játékkal, csak ne WoW grafikával jelenjen meg. A multi meg úgy ahogy van nem érdekel.
"nem e drágábban" Micsoda nyelvi fordulat...:-)
Diablo III/Torchlight 2 összehasonlításáról hiába vitatkoztok, amíg egyik sem jelent meg.
De alapvetõen az elsõ részrõl az a véleményem, hogy kis túlzással nemtöbb egy monoton, autogenerált, multi nélküli, olcsó budget játéknál. Kb a demó idejére abszolút élveztem, de aztán a tartalom nagyon gyorsan elfogyott és unalomba fulladt. 10 dollárt megérte, de nemvolt annál több.
Most a második résszel bekerül a multi, de mint elõttem is említették, hogyha a gépeden van a karakter tárolva, akkor tényleg csak annyira lesz jó, hogy 2 szer végigjátszod pár haverral, aztán polc.
Ha tippelnem kell elõre, akkor (játékóra/)ár arányban is jobban fog Diablo III kijönni, ami egy AAA kategóriás játék, nem egy budget. És akkor még nemtudjuk, hogy Torchlight 2 nem e drágábban jelenik meg, mint elõdje. Persze Blizzard is szétkúrhatja a Diablo III-at az üzleti modelljével (mondjuk 2 év alatt egy havi fizetést kellene beletolni).
"És ha minden fõ- és mellékküldetést kivégeztünk, akkor elkezdhetjük elölrõl a játékot ugyanazzal a karakterrel és a gép a megemelkedett szintünkhöz igazítja majd a szörnyeket is."
Az elsõben is volt ilyen. Elég undorító ötlet, hogy akármit csinálsz (99-es szintû voltam), a szörnyek egy pillanata alattt eltipornak.
Játszottál mindkét játékkal? Diablo II-vel és a Torchlight-tal is? Amíg nekem a torchlight egy idõ után agyatlan kattintgatássá változott, unalmas és mondoton lett, a sztorija a kanyarban nem volt, addig a Diablo II-t legalább fél tucatszor végig vittem mindhárom nehézségi fokozaton, akár magamban akár haverokkal plusz hónapokra lekötött a Battle.net-es multiplayer móka.
jaja gépigény alacsony,szépek az efektek,hangulatos és jók a zenék is :)
nem véletlen jopár ex diaablos csinálja ;)
Lokker: No comment..
Tényleg jó kis játék a Torchlight és aki már nem bírja ki az eltöltheti vele az idõt a Diablo III-ig.
Lesz utána egy hármas, gagyi skill rendszer, +1 felesleges nehézségi fokozat, a kettõbõl megismert karakterek kicsit átdolgozva, magasabb rendszerkövetelmény, stb.
A diablo a néven kívül miben fog többet nyújtani?Mert akkor eldõlt mit veszünk...
Ez aza játék amit megfogok venni ahogy az elsö résszel is tettem,csak nem birom már kivárni..
"Multis módok is lesznek természetesen és jó hír, hogy nem kell új karaktert indítani az online játékhoz. Beszállhatunk egy szerverre azzal a karakterrel, akit már jól feltápoltunk offline módban..." Ez úgy rossz ahogy van...
Gondoljunk csak a Diablo II-s open/closed battle.net-es multiplayer mókára. Gy. k.: Amíg closed bneten a játék egy központi szerveren tárolta a karaktert ezzel elejét véve a character editorral való csalásnak, addig open bnetre fel lehetett menni agyonhaxolt, "offline módban feltápolt" karakterrel.