Szerintem nem rossz,de ebbõl a konceptbõl tényleg egy jóval nagyobb volumenü játékot letehettek volna az asztalra.. Akárhogy nézzük ez egy 10-en pár pályás logikai játék XD tüz,viz,láva,kõ,'homok',növényzet,"emberek" ...semmi más nincs benne XD Ahoz képest meg nagy a cécó körülötte :D
Black and white féle játékmenet sokat dobott volna rajta,nem az állatnevelésre gondolok.De istápolni az embereket stb stb stb stb..
Minden hozzá- és hozzá nem értõnek (beleértve a cikkírót) is felhívnám a figyelmét arra a tényre, hogy a fenti játék megálmodójának a neve valójában: Eric Chahi. Fel nem foghatom ezt az igénytelenséget. Ha már kritizál valaki, akkor legalább tájékozódjon már vazz.
és habár tényleg monoton, meló mellet pont kitett egy kis szabadidõt, és tetszett az egyedi megközelítése. szeretem ezeket a játékokat.
nekem is tetszik a játék, úgy látszik egyedül maradtál "Zolivok"
Jó a kritika szerintem. A játék valóban hagy némi kívánnivalót, de van benne valami báj, és hangulat, ami benne tartja az embert.
A problémám az, hogy ebbõl egy igazi klasszikus kellett volna, hogy szülessen, ez sajnos nem történt meg. Nehezményezem, hogy az Another World alkotójától (ami az egyik kedvenc játékom, akármi is történik a játékiparban a jövõben)többet vártam.
Ha Another World, akkor mindenkinek ajánlom a Limbo-t, na, az hozza a szintet. Olyannyira, hogy magam is meglepõdtem. Az egész játéktörténelemben a Heart of Darkness emelkedett csak olyan magasságokba, illetve talán a Flashback. Ha valakinek itt mond valamit az Another World, akkor szerezze meg a Limbo-t, nem fog csalódni, azt garantálom.
"A francia kiadó isten szimulátora megdöntötte a cég eddigi eladási rekordjait a csak letölthetõ formában érkezõ játékok kategóriájában."
szóval csendben leül. mélyen hallgat. ellenõrzõt otthon apunak megmutatja.
Itt a 3. porszem, mert nekem is meg van eredetiben és nagyon is tetszik! ;)
látom te nagy szavakat használsz hogy okosnak tûnj :D kapitalizmus, csak 1 homokszem, marketing... kár hogy elég átlátszó. tudod vehetjük úgy hogy minden egyes ember aki megvesz 1 játékot csak egy homokszem. de valahogy a kétmilliós eladási mutatõk az ilyen homokszemekbõl szoktak összeállni.
Hát a kritikái marha jók, mindenki odavan érte. Csak az Ubi DRM-et meg a hülye kamera irányítást említik mint negatívumot. De lehet én máshol olvasok kritikákat mint te. :)
És mi a helyzet 2 homokszemmel? Mert nekem is tetszett és 4000-et iszonyatosan megért. Fõleg ha adnak hozzá még esetleg ingyen tartalmat (álmodig a nyomor :D ).
Szóval eddig 3/2 a tetszési arány ha neked nem tetszett. Ezt levetítve kb 800 millió játékosra egész szép kis bevétel. Igaz egy statisztikának annyi valóságtartalma van mint egy kampánybeszédnek. Szép, jól hangzik, de a tapasztalat aztán mást mutat.