Nem önszántamból, de megnéztem a filmet ... bozalmasan szánalmas, hogy ezt tudták kihozni belõle így 2011 derekán. Külön dícséret annak, aki kitalálta, hogy a fõhõs valami akármilyen cégnek a marketingese legyen, akinek az a feladata, hogy 2 nap alatt kitaláljon egy kampányt ....... érdekes, hogy ezt a film elején mennyire komolyra veszik, aztán igazából sokat nem dolgozik vele az emberünk, csak megy az agyatlanság és a logikátlan baromság ... úgy mint egy eredeti Hupikék Törpikék rajzfilmben ... de legalább azt szeretem, mert azt direkt ennyire bárgyú. De ez a film ... szánalom a köbön.
tényleg jó film lehet, hogy 250e Ft-os belépõket vettek rá
hú, igény van egy random gyerekfilmre. mintha a gyerekeknek lennének különösebb mozis igényei. fõleg, hogy egy hónapja nem tudtak semmi õjat megnézni a moziban.