Mindenki azzal fõz amije van. Tõled csak ennyi várható el úgy tûnik "zolivok". Valamelyik topicban volt olyan hozzászólásod már idén ami minimális agytevékenységre utal, vagy amióta kiengedtek a szép gumifalú szobából már nincs meg a kellõ ösztönzés?
Letöltöttem régen párat, némelyik jó de a legtöbbe mindig benne van ugyanaz a hiba. A baj az , hogy nem lineárisak a mapok. Így nem kell mindenhova elmenni, csak befoglalod az ellenfél várát és kész. Érdemes egyenesen odamenni és amíg õ gyûjtöget addig elfoglalod. Épp azért a legfontosabb tulajdonság a mobilitás volt, hogy hányat tud lépni a hõsöd a térképen. Kampányban kiemelkedõen jelen van ez, mert ott már eleve rendelkezik a hõsöd képességekkel, és ha ügyes vagy akkor egy kis számú sereggel is legyõzöd és megszerzed a várát, amit õ felfejlesztett, fõleg akkor jó ez ha nehezebb fokozaton játszol. Nyilván vannak kivételek, de nagyrészt igaz ez szerintem.
Épp ez a lényege hogy most szép lassan erösited ahösödet vagy nyil egyenessen mész az elenfélre.
Az uj várak bevetése egyszerü,fejlesztés annál neezebb,mert most fejleszted ami költséges de kitudja meddig véded be.Lehet az ellent fogja szolgálni.de ha nem fjelesztesz kb 1 max 2 felfegyverkezett hössel rohangálsz ami nem tul jó ha elenfélnek vagy 5van.
Ha végig campelsz és gyütögetsz azis unalmas,azt látnád h amint foglalsz valamit vissza foglalnak mást,mert ök bejárták pályáterösebbek több várral rendlkeznek(bár ez maptol füg)
A küdetésekkel egyetértek kicsit egysiku.A hozzá szerkesztetettek sokkal jobbak ajánlom tölts le párat magyar nyelvü is van rengeteg.
De vannak nagyszerü pályás én szertem ahol sokat ke gondolkozni és ugymond semmi sincs biztonságban.
Sztem az már valami h 10éve leköt a játék ha nem több :)
Nekem is tetszett anno nagyon a 3. De azért van benne pár alapvetõ hiba, ami jó lenne, ha a 6-ból kimaradna. Még nem próbáltam a demo-t.
Mondok pár példát. Vannak azok a váron kívüli épületek, azokból elég körülményes volt összeszedegetni a lényeket, a 4-ben nagyjából megoldották ezt. Aztán a másik az volt, hogy a kampányok közt nem lehetett átvinni karaktert. Aztán a térképek nagy része majdnem mindig kihasználatlan maradt, mert az volt a jó taktika ha az ellenfél várait támadod, ahelyett, hogy elmész kalandozni/felfedezni. Sokszor ezért a map fele/harmada felderítetlen is maradt. Aztán a kampányokon belül, mivel átviszed a pontokat, mindig érdemes volt belemenni minden ilyen képességnövelõ szentélybe a térképen stb... Ez elég unalmas volt miután már legyõzted az ellenfelet. Ha automatikusan megkaptad volna a map végén amit kihagytál, az jó lett volna.
Teljesen egyet értek,emlékszek anno h vártama 4et aztán akkora csalodás volt,nem sokáig birta gépemen.a H3 meg mai napig fent van és jó nosztalgiázni-kikapcoslodni.
Am nem tudom tudjátok e de rengeteg mod van már hozzá.elég sokan fejlesztik(föleg oroszok) +7 vár,rengeteg uj egység tárgy és terep cucok.
Elég igényes formában,bár van 1-2 baki.de Sokat dob a játékon.
Szerintem amit az új King's Bounty sorozat letett az asztalra a taktikai csatát, miegymást tekintve azt nehéz lesz überelni, fõleg hexa rács nélkül...
Ebben legalább lesz multi, aminek az egyensúly a lelke, amint már elhangzott.
+néhány extra egységet+várat
Én megelégednék egy grafikailag felújított és a modern rendszerekhez igazított H3-al is (: Persze néhány apróság javításával.
"Minden hét fordulóján kapjuk meg az ásványi anyagokat..." Ez a mondat nem igaz. Az ásványi anyagokat naponta kapjuk, az egységeket kapjuk a hét fordulóján.
Szerintem egyszerû a képlet: Össze kell gyúrni a Heroes 3 feelingjét, a Heroes 4 sztori kidolgozottságát és a Heroes 5 játékrendszerét. Tuti siker :-)
3 jó játék volt, most is az. De az idõvel egyre inkább felmagasztalják. Az se tökéletes.
Egy külföldi szájton olvastam valahol, hogy a Heroes3-ban az egyes várak, sõt az egyes várak egységei, de még azok képességei (számokban mérve) és a varázstárgyak bónuszai is különleges (a játéktól teljesen külön álló) profi "matematikai-statisztikai terepasztalon" lett kidolgozva és megalapozva, és csak ezért lett az olyan jól játszató szerintem, mert az egyensúly egy ilyen stratégiai csapat játéknak az alapja... a grafika meg a történet az csak a mese... Az nem növeli a játszhatóságot. De az egyensúly és az igazságosság az igen. Mint a sakkban. Ha ez hiányzik, az egész nem ér semmit. Vajon a heroes 6 is így készül majd? ... sajnos nem hinném... A régi idõk játék alkotói jóval nagyobb tudásbázissal rendelkezdtek a maiaknál szerintem.
a 3 volt a legjobb,és még mindig hamarabb veszem elõ mint bármeik részt
és ezzel el is bukta
Közepes fokozaton már combos a játék, de nem baj. Akinek nehéz, ott az easy (ezen pörgettem ki, de megnéztem más nehézséget is), amit remélem nem fognak elrontani. Anno a King arthurnál siránkoztam ,hogy túlságosan nehéz. Lehet benne HC arcoknak is kihívást jelentõ fokozat, de kell a csíráknak is (nekem).
A demo nekem is tetszik. de nagyon sokat kellene még javítani rajra, elsõsorban az AI-t hangolni. Vagy túl sokat csal, vagy nagyon könnyen legyõzzük. Sajnos a Heroes multi továbbra is csak idõ milliomosoknak való.