"az Egyesült Államokban piacvezetõ az internetes reklámpiacon" Súlytalan, ja, persze. Mondjuk idén lesz második. Mint Magyarországon az index csoport (CEMP). A Yahoo egyetlen hibája az, hogy nem innovatív. Így eshetett meg az vele, hogy a FB úgy néz ki lenyomja reklám piacon (web2 mivolta miatt), a Google meg lenyomja keresõ piacon (komoly innovációi miatt). De ettõl még nem kell temetni a céget - egyszerûen csak a szakmai dolgok totál sokadlagosak a Yahoonál, mivel a vezetõi jellemzõen ugyanúgy tekintenek rá, mintha egy vágóhíd volna (kizárólag financiális szempontból).
Egy súlytalan cég jelentéktelen vezetõje. Kit érdekel kategória. Kb talán egy évvel ezelõtt jártam olyan lapon, ami yahoo-s volt: az e-mail szolgáltatásuk egy fos.
Bezzeg ha az apple csinalta volna..!
"- írta a munkatársaknak küldött rövid e-mailjében Carol Bartz." A munkatársainak gmail-en küldte el a körlevelet bosszúból :DDD
Szó se róla elég vacak a Yahoo. Az indexelést a Bing végzi, valószínûéeg a találatók rendezését is. Szóval nincs is Yahoo, hanem csak Bing. Ami még mindig vacak. Háromszázszor indexel egy oldalt a Google, miközben Bing barátunk még a saját létezésén gondolkozik. Ami pedig a Yahoo arculatát illeti... hány éves is az a ***dt kezdõ oldal? :D Jó döntés volt. Nem Yahoo news meg bulvár kell, hanem egy rendes keresõ rendszer. Legalábbis ha fel akarják venni a versenyt a googllel.
Jaja, átveszi a helyét egy huszas évebein járo bombázo. :D
Hol van az az idõ amikor még a legnagyobb és legjobb keresõszolgáltatás volt az övéké...
Én közzé sem tettem volna, ha így történik, mert ez a nõt magát, illetve a róla alkotott véleményt is nyilvánvalóvá teszi. Az, hogy szétkürtöli, csak azt jelzi, hogy igaza volt hogy ezt a módot választotta.