A legelszomorítóbb hogy nemrég írtam le a véleményemet 2 mondatba, hogy milyen a DS, nem szubjektívre gondolok, hanem hogy mennyire tünik akciósnak, van craft, csak a fõbb paramétereket, és leírtam hogy olyan mintha az 1-2 rész közt lenne tempóban de sok újjítással.
De nem játszott senki még a full-al szóval csak következtetni lehet.
Nem helyénvaló a kérdés. Ne keverjük a szezonokat. **** A sandbox játékmenet és a kipörgetés után nyújt-e valami extrát, nem függ össze. - Valamint a csak single+coop-ra helyezték-e a hangsúlyt? Miért mire kellene helyezni? ****
Válasz:
1. Nem, attól hogy nem sandbox a játék, ez nem egy sleng, hanem egy meghatározás a játékoknál, a Túlélõ horror-ok nem Sandboxok, a játék történetvezetés miatt. - igen nyújt még többet, fõleg a craft miatt, nehézségi fokozatok, new game +
2. Single a legfontosabb! Fõleg egy sroty alapú játéknál. Aztán jöhet a multi avagy coop. Ezeken kívül mást nem találtak még fel.
Talán vagy a crossplay, de az max 1-2 játékban ami lehet nem is került napvilágra.
Ez elviéleg túlélõ horror lenne és nem GTA/sandbox/ME. Szóval kétlem. Lesznek alküldetések, melyek opcionálisak, de sokat tesznek a játékhoz és hosszabb is lesz maga a játék. Állítólag 50-70 órás is lehet.
Lehet hogy már volt róla szó, de azért megkérdezem. Az SP és a Coop mellett létezik-e egy sandbox mód ami ezeknek a kipörgetése után is nyújtani fog játékélményt, vagy csak erre a két módra helyezték a hangsúlyt. Kipörgeted és ennyi?
van kinect-em de pc-re kérdeztem vagy az nem probléma? mármint érted,tudom hogy ráköthetõ pc-re de azt hittem csak developer szintû.
ÚGy értettem hogy pl mikrofonba mondom hogy open door és lõn ajtó nyílik :)
Ami nekem fura hogy a sisaknál a kék led elöl annyira nagyon fénylik a játékban már-már irreálisan hogy ha körbeforgatod a karaktert, szembõl szabályosan megvakulsz...
Ami nekem tetszik hogy a szörnyek is jók benne. :D
Jah bocs ez mindig is így van hogy pc-n +felbontás+élsimitás több van, azt hittem konzolon csúnya. (félreérthetõ volt) Mert a tûrhetõ kifejezés ha valaki nem tudja mihez képest tûrhetõ akkor félreinformálódik.
Valamint ettõl még igaz hogy nincsen szebb, és nem tûrhetõ mivel nincs kategóriájában szebb. :)
Már tudhatnád hogy a pc-s viszonylatban nézem a konzolos grafikát és ez nem nagy eresztés nem kimagasló, tehát elmegy/tûrhetõ. Az már egy jó dolog hogy nem ocsmányozom le!
Jó lesz ez! Grafika egész tûrhetõnek mondható.Remélem lesz majd benne valami parás helyszín ,mert a demóban semmi ilyen nem volt,de még hangilag sem. Azzal a monsztával amivel véget ért a demó nem kis harc lesz majd az is biztos
Amennyire emlékszem, olyan színvonalú, mint a játék.
Sziasztok, Bár nem mai dolog, de itt van újra a dead space láz , valaki végig vitte a dead space 2 severed dlc-t , jó ? érdemes beszerezni , vagy felejtõs
Van egy Weapon Craft is ami a Single és Coop mellett van. Ez is jópofa, amolyan aréna mód.
A demo alapján amit vázlatban érzek a játék iránt, stílusra akcióban az elsõ és 2. rész köz van, de az elõzõ 2 részekhez képest sok újítás van beleszõve.
Így tudnám jellemezni a 3 részt ha a demo-t veszem alapul. Ha pedig a single nem lesz rövid, szerintem kurva sokat eladnak majd belõle, mert a palettán marhára nagy lyuk van és ez a játék betömi ezt a rést.
Én azért nem szoktam vleményt rendes pontozós formában leírni, és véleményezni mert a pontozos téma egy végletekig szubjektív dolog, bárki bármit állít, az hogy valaki egy játékra írja hogy hát adok egy 8/10-et ebben a saját érzete benne van másnak lehet rosszabb vagy jobb a játék.
Én amiket a demo-ról-játékokról írok nem pontozom, nem skatujázom be mert más meglátja a pontot, és eltárolja elméjében hogy uh xy ennyit írt rá.
És nem tesz próbát.
Csak azt lehet szerény meglátásom szerint hogy egy kis leírást az élményekrõl, de soha semilyen metacritic meg faxomtudja hány oldallal nem értettem egyet, utálom a %-okat meg pontozásokat. Soha nem tükröznek semmit, mert a játékosoknak mindig egy kis %-át fedik csak le. Ezért jó Gamestar mert apont fölé röviden le van azért írva hogy pro és kontra.
Lehet van olyan negatívum ami engem nem zavar és az miatt a pontozáskor mínuszolgatnak.10/10-es játék meg nem létezik.
Láthattál összefüggõt, csak max nem figyeltél. :) (amennyire egy demo-ról lehet összefüggésben beszélni)
Értem hogy ha így írod hogy Grebber-el egyezik a stilusod és ezért, nem tudtam. Egy demóról semmiféle NORMÁL értelemben vett értékelést nem fogok írni, max következtetést, ez meg leírva alantabb, meg mások írtak véleményt, azt hittem hogy azok nem elegek. :D
Rendes véleményt Grebber is a full végigjátszása után tudna írni. Gondolom.
Grebber koma véleménye engem kifejezetten érdekel. nagyjából egyezik is a játékstílusunk is. Itt arra gondolok, milyen játékokat szeret leginkább :) Azt tudom, hogy van már videó is a demóról, de ha megnézném most, sejtem, sejteném elõre, hogy az akció irányába terelõdik :D Csak játékélménnyel keverve lehet más az egész összhatás, vagy a benyomás az illetõnek.
Nekem a DS 2 kifejezetten tetszett (Xboxon kétszer, PC-n 3x játszottam ki, nagyon tetszett a többféle, választható nehézségi játékmódja, baromira), pedig ugye egy öszvér játékról volt már szó ott is. De a lényeg, hogy mûködött. Remekül adagolták az akciós, és paráztatós részeket, valamint ezeknek egyvelegét is egyszerre egy in-game belül. Így látatlanban a Ds 3-ról van némi elképzelésem, és ez nem más, mint hogy full akciójáték lett belõle. Na és ezért érdekel az õ véleménye , na meg mondjuk a tiéd is. :) Régrõl ismerlek titeket, s a véleményetek számít számomra.
De amúgy is eddig tudtommal nem is a játékról beszéltünk, hanem magáról a coop játékmódokról és a survival akció mûfajokról :D Annyira nem láttam hozzászolás formájában összefüggõ véleményt a DS 3 demójáról.
Nem értettél meg, nem az én véleményemre írtam, hanem többesszába, vagyis errõl beszéltünk...többesszámban, nem csak én próbáltam itt közülünk nem? Vagy igen?:(
Az elsõ rész az tényleg survival-horror volt a második már nem de még igy is messze a legjobb volt ebben a ketegoriában. Ez a craft nagyon jól hangzik.
Azért az elsõ rész sem volt sokkal kevesebb harc mint ebben szerintem, ez a mostaniban mindenképpen a craft lesz nagyon idõtálló, hogy magadnak rakhatsz össze fegyvereket, apró tulajdonságokat is adhatsz nekik. 2x tár, 2x sebzés, 2 sebesség...stb. Nagyon állat, én egy gépfegyverbe építettem egy plazmavágót, nagyon cool.
Kicsit úgy kell elképzelni a fegyó craft-ot, mint a Ghost Recon FS-ben, darabokból áll a fegyver, asszem 8 alkatrész kell hogy összeálljon a fegyver. Ezekhez elhullajtott cuccokat kell felszedni, 3 alapanyag van a demo-ban, és ezeket használhatod fel craftolásra.
Demo-t lenyomtam, ha abban az ütemben adagolják az elemeket-mászkálás-harc-feladatok-craft (ez a legfaszább a játékban!). Nyugtatok mindenkit, hogy ha nem is lesz kevéésbé akciós mint a DS2 de nem is lesz több, és Látványosabb-Craftosabb-jobb lesz mint a 2. rész.
Pedig én magam érzése szerint merem állítani hogy pár lövöldözõs részt leszámítva a 2.rész is kurvajó volt összeségében, mert le is nyomtam majdnem minden fokozaton...megvettem a collectors-t is a kis mûanyag plazmavágóval.
Ja mondjuk ha valaki coop-ozni akar tény hogy a kampány rész rész jobb coop-ban, viszont akkor ha elõször cop-ba mész megölöd a single-t, vagyis ha coopozni akar valaki elõbb single-ben érdemes, viszont az a baj hogy utána meg már tudod mi van szóval sajnos mindenképpen egyik üti a másikat.
a coop játékokkal az a gond,hogy én személy szerint utálok másra várni,vagy pedig ha valaki rohan elõre.ugye nincs mindenkinek ugyanakkor annyi ideje játszani,és akkor addig ne játszak vagy mi?ha a másik 2 napig nincs?:) nem ez nem jó.vagy pedig tényleg rohan elõre.nem mondom lehet jó társat szerezni,de az egészet együtt valakivel.nagyon sok idõbe tellik,mert mindig összekell hozni azt hogy mindenkinek jó legyen:) én inkább egyedül tolom
pc-n is lesz ez a hangutasítós cucc amúgy? open door,switch weapon stb
DS-be eleve nem kellett volna coop-ot tenni, bár ha marad az sp ugyan olyan jó mint eddig engem nem érdekel.
Nem. Nem azért horror meg jó egy játék mert survival szót ráütik, hanem a játékélmény.... Ha sötét, nyomasztó a hangulat, mert nem tudhaod milyen elmebeteg tocsogó véres monszta ugrik a nyakadba a sötétben vagy kint a hófúvásban, amiben megintcsak kicsi a látótávolság a nagy vihar miatt.
Ezt játsza tudni meg.
A ME sorozat mikor játszom az unalom nyomaszt, nem a rettegés.
Hát a multit lehet, de a coop ugyanannyira hosszú mint a single. És nekem a single és coop között a single többet nyújt játékélményben. A multi más, az valóban nem nyújt semmit, max haverokkal játszva buli.
Nekem nem ez kell.
persze a SH6 köröket ver erre is de azt már végigvittem, ezt meg még nem, és a palettán egy a következõ darab ami single-ben még korrekt élményt ad.
De még az, nem olyan mint régen de az. Számomra az. Ez a The Thing-es környezet meg feeling, még mindig összeségében megõrizte a horror hangulatot, nem olyan mint az õsrégiek, de a mostaniakhoz képest nem olyan akciós.
Sokat kell gyalogolni a hóba mire itt-ott elõugrik egy monszta, mikor nem számolnál rá.
Coop az nálunk mindig az is ökörködésrõl szólt amit sosem lehet megunni ellenben az mai játékidõket figyelembe véve az 5-10 órás single rész meglehet unni.
Ja a 99%-a, nem a survival horror, lehet maradi vagyok, de nekem még mindig az egyedüllét az izgi egy horror-ban, ha többen vagytok a horror -ijesztõs rész 0. Hiszen nem fogsz megijedni annyira vagy szorongani mint mikor a társad beszél hozzád és ott sürög forog körülötted.
Valóban annyi az akció mint a 2.részben, az elsõ rész volt inkább Horror.
De ahoz képest mérföldekkel jobb mint a RE6. Mindkettõvel játszottam már.
Ebben egyrészt szebb a környezet, sokkal sötétebb, meg is lehet illyedni pár helyen ha kellõ audió mellett nyomod.
Kibaszott jó ez a fegyver craft. Lassan olyan lesz mint a Borderlands, vagy Darksiders 2. Tetszetõsek és van pár kreatív ellenség, pl a katonák, amik egy részét képezik az ellenfeleknek, senki ne arra gondoljon mint a RE6-ban vagy ORC-ben hogy kommandózni kell, vannak kis lények (mint a HL2-ben a kis 4 lábú) amiket ha nem õlsz meg néhaány másodperc után beugrik egy halott emberbe, és uralma alá vezsi, tud lõni, DE NEM TUD CÉLOZNI...amolyan VAKON lõnek összevissza, vagyis nem egy Gears of War ez.
Nagyon ötletesnek tartom, mert ugye halottakról lévén szó a beleköltözött kis lény miatt nem tanulnának meg célozni, ha meg kilövöd a lábait megint kijön a kis lény, majd ha nem sikerül kilõni megint belemegy a maradék csonkba, vagy rádugrik. Ha belemegy, akkor a felsõ csonk a földön kúszik és onnan lövöldözget. Nekem ezzel még nincsen nagy bajom nem vitték túlzásba.
Környezet az szerintem nagyon látványos független hogy a régi rész milyen volt, lehet nem uppoltak a grafikus engine-en, lehet mind csak a koreográfia és tervezés alkotás miatt tûnik látványosnak.
Eleve megéri a játék, ilyen havas hófúvásos környezetben nagyon kevés horrorjátékot látni, és abból a párból meg pláne minõséginek számít.
Jópofa minden ahogy a hóba mászkálsz és a lábaddal dobálod a havat (ezt csak olyan helyen ahol vastag a hó.)
Remélem lesz vagy 10 órás a single, és sok ilyen külsõ helyszín mint a demo-ban!
Bár ahogy elnézem, jobban néz ki, mint bármelyik now-gen RE.
Bár nem játszottam elõzõ résszel, de ahogy látom, ugyan úgy elkúrták, ahogy a resi sorozatot: Coop, kevesebb horror, sokkal több akció... SZÕRNYEK, AKIK GÉPFEGYVERREL LÕNEK.