nem akarok izélni, de basszus, olvasd már át újra, tudom mi történt... várt, hívta, nem jelentkezett, de utána nem lett volna egy logikus lépés keresni? ha már nincs veszély, nincs mitõl tartani, egy próbát megér, nem?
oh értem,Isaacben biztos voltam Carverben már nem annyira.mi lesz ez a story dlc?nekem nem mond semmit a dolog.de örülök hogy jön ilyen történet folytatásos dolog:)
Nem hal meg se Isaac se Carver. Ugyanis jön a story DLC, aminek a története látható volt Originen egy kis ideig. Carver és Isaac játszható lesz benne és a játék története után fog játszódni közvetlenül
Isaac mondta neki, hogy ezt valószínûleg nem éli túl, mellesleg várt is rá, hívta, nem válaszolt. Gondolhatta, hogy valószínûleg tényleg nem élte túl azt, hogy a Nekromorf Hold belecsapódott a bolygóba. De lehet, hogy Isaac az ûrben maradt, vagy kitudja. Ez a következõ részben majd kiderül...
hát valahogy én is úgy érzem hogy carver már nem volt olyan szerencsés és tuti meghalt.hajót simán találhat amúgy meg carver maszkja vagy bármi más esélyesebb mint hogy meghal,akkor nem csinálták volna meg úgy hogy ugye hívja elliet a rádión.majd meglátjuk,de biztos érdekes lesz:)
hát igazából csak szerintem,várt egy darabig hátha,és miután észleli hogy megszûnt a marker jele,akkor megy haza,csak megvárnád te is hogy sikerült e a dolog.meg isaac amúgyis mondta neki hogy nem fog hazamenni ne is várjon rá.am tényleg hülyeség kicsit xd viszont,kurvára kiváncsi leszek hogy mi fog történni isaacel ezután.:)[/spoiler
Nem fura kicsit, hogy a csaj az ûrhajóban vár míg mi elintézzük a nagy szörnyet, és amikor észreveszi hogy sikerült megoldanunk a dolgokat, akkor nem hogy megkeresne minket,hogy ugyan már, talán mégis életben vagyunk, inkább hazamegy? nõk! :D
sziasztok, amikor a játék vége felé a machine-t kell kalibrálni akkor az kihatással van a végkifejlettre? én most hirtelen a bal oldali ábra alapján csináltam mert az valamiért ilyen kékesen vibrált nekem
Zavar, mert hülyének néznek. Szerencsére ennél én okosabb vagyok.
hmm.normalon tolod?:)am érdemes kicsit gyüjtögetni,farmolgatni a ládákat.save pontok után mindig nézz körül vedd fel a ládákbol a cuccokat szekrényekbõl majd kilépsz és vissza,párszor.és nem lesz gond:)
nektek, amikor az ûrhajón voltatok, amikor az áramot kell bekapcsolni, volt medic boxotok? nekem full nincs, és két szörny után meghalok :D ez vicc?
am coop-ban itt is átlehet adni mindenfélét a barátunknak?csak mert valószínüleg úgy is lehet a dolgokat farmolni hogy mentést kiszeded.átadod a barátodnak az egész safe-t xd kilépsz mentést visszamásolod,belépsz hozzá.majd újra megvan minden és neki is:)
De ez csak egy lehetõség. Nincs ezzel baj. Ha vaki akarja él vele, legtöbbünk úgy is végignyomja anélkül hogy hozzáérne.
Én Xboxon vagyok, de a kérdés irreleváns, a többi porthoz képest nincs változás. A DS2-hõz hasonlít jobban. A para tovább csökkent, sok a nyílt tér, erõs fegyverek. A gusztustalan, darabolás viszont a régi. Szó szerint gázolunk a testrészekben. Ha tetszett a DS2 akkor szerintem ez is fog. Irányítása nem változott. Bejött a guggolás funkció, a mentési rendszer máshogy van mint az elõdeinél és a fegyver fejlesztés is külömbözik. Továbbá van benne co-op.
Azoktól kérdeném akik Xbox360-on játszanak hogy mennyire tetszik a játék? Olyan para-horror mint az eddigiek, vagy most a nyílt tér miatt más?
Ja, viszont tegnap összeraktam a kedvenc fegyómat a Rippert. Elit pisztoly alapba tettem bele. A felsõ része veszett erõs pisztoly sztázissal, alatta ripper forgó pengével. 8 db upgrade circuits-al. Nagyon ütõs! Jön a roham, beállok vele a sarokba éééés...."double kill... triple kill... multi kill... ultra kill... m-m-m-monster kill... rampage... UNSTOPPABLE... WICKED SICK...... GODLIKE!!"
amúgy volt szó arról hogy van(nak) ilyen végtelen nyersanyag forrású hely(ek). Hát én kapásból 3-at tudok, de a fene se fog ezzel szarakodni
Mondjuk az tény hogy van egy olyan oldala hogy aki nem akar ilyenekkel baszakodni egy Survival Horror-ban legyen már default beállítás vagy pár alap felszedhetõ fegyver ne kelljen feltétlen bügykölgetni mert egy idõ után a történetvezetés kárárra mehet.
Vagyis ezért nem lehet pl egy RPG Survival Horror, mert ha nagyon elmennek egy bizonyos irányba akkor megölhetik az alap játkmenetet.
Hát ez elég tré értékelés videó volt és marhára nem értek vele egyet. A craftolás elsõre valóban gáz, de ha a játék közepére nem tudda átlátni és használni, az szerintem nem a játék hibája. Szerintem ötletes. A mikró tranzakció miért idegesíti. Nincs az arcunkba tolva és nem kötelez rá a játék. Nem kell élni a lehetõséggel aztán kész. Más megjegyzésére nem is reagálok, mert végig csak a szubjektív ítéletét mondta "jaj, jaj, ez már nem az ami volt, balh, bla,h blah,...".
Amúgy a DS3 nálam a DS2-t nem veri, de az DS1-et igen. Legalább is eddig.
Amit viszont most tudtam meg azaz, hogy egyedül a Scavenger Bot képes Ration Seals-t gyûjtögetni. Azzal a Benchpad-nál lehet resource pack DLC-ket venni, azaz nem kerül pénzbe csak abba, amit a robotka összefarmolt neked. Haha, királyság.
Na megnéztem youtube-on nem nagy eresztés. Nem is annyira vicces. Pénzt nem ér meg semmiképp.
Azért nem volt már szinte semmilyen õrület sem a 3-ban mert abból Isaac a 2-végén kigyógyult. Ha nem így tett volna akkor a 3-ik részre már teljesen begolyózott volna, az alapján amit a 2-ben mondtak.
Erre utal a 2-végén a Ellie -What? -ja. Remek utalás rá hogy az 1- és a 2 õrülete véget ért.
Ez az 1-2 villanás csak Isaac "adományának" volt köszönhetõ + ott ahol azért tényleg extrém mértékû volt a Necromorf szignál mint pl a nagydögben.
de én egy lebegõ roncsdarabra raktam rá, amin még ha vannak is járatok, alig ha tudott az ûr elkerülésével visszamászni. De persze ezek elméleti dolgok, nyílván egy játékról beszélünk, szóval biztos nem fizikailag fog végig menni az egész játékon, ha lejár az ideje, akkor vissza"teleportál" az asztalhoz
Tegnap meg is volt a nagy esemény! :D Utánna széttapostam a hulláját és a darabjait ledobáltam a szikláról. Nehogy már vissza nekrózzon az életbe, hisz ebben a játékban ez nem ritkaság. :) Mostmár csak a csajt kell kiengesztelni valahogy. Bár nem tudom mit háborog, teljesen jogos volt. Viszont Carver jó arc, kezdem megkedvelni. Kiváncsi leszek majd a co-opra nagyon.
Én figyeltem egy darabig a kis robotot. Ha kinyitod az ajtót simán átmegy a másik szobába, nem csak ott köröz ahol lerakod. DE. Egy idõ után átment a falon és nyoma veszett :D . Persze megjelent a munkapadnál mikor lejárt az ideje,amit a menüben lehet megnézni az utolsó fülön.
Én úgy vettem észre, hogy van az Inventory Saving, és van a Progress Saving. Elõzõ esetben csak az inventorydat menti el, azt, hogy hol fejezted be (mármint a helyszínt és a küldetéseket) azt nem, az utóbbi esetben mindent elment. De hát mellékküldetések elején és végén is ment, továbbá minden fõküldetés kezdete elõtt és után is, valamint egyéb csomópontokon a térképen.
Nekem egyébként egyszer esett meg, hogy egy korábbi chaptert kellett betöltenem, mert elfogyott a lõszerem, és pont az a pókos rész jött. 13db lõszerrel a tárban... Survival módban.
no problem, igen, õt nem is kellett volna belekeverni :) De milyen jók voltak már az 1-ben is a Nicole-os részek (gyerekek, amúgy nekem a kettõ totál kimaradt, mármint játszottam vele, de semmire nem emlékszem, egy kettõ jelenetre, meg helyszínre, meg hogy "fizikailag" néha végig kísér minket a csaj, de amúgy semmire, újra végig kéne játszanom)
mert ha bemész egy mellékküldetésre (és van pár ami elég hosszú is) és mondjuk kifele jövet kilépsz vagy mit tudom én mit csinálsz, akkor kezdheted elõrõl az utolsó STORY szerinti mentéssel, és akkor megint kezdhetsz bele a mellékküldetésbe, és ez tényleg bosszantó tud lenni, ezért lenne értelme külön a "coninoue from last save" és a "continoue story" választások között
de a földalatti bunkerek az elsõ (inkább a második) rész kliséin alapszik. Új meglepetést nem hozott. Igazából olyanok lettek volna jók mondom, hogy ilyen kamerába õrjöngõ átváltozó Elly fej, ezzel a narancssárgás demencia képernyõvel. Azok adták volna a hangulatot, nem is értem miért tûntek azok el, csak egyszer volt ilyen jelenet, de az is csak pár villódzás
A continue from last save-et kell használni, mert a continue story az akár több chapterrel korrábbi mentést is visszatölthet, a sztori alakulásától függõen. Nekem a mentéssel két végigjátszás során semmi bajom nem volt, mindig onnan folytattam, ahol befejeztem, nem tudom egyeseknek ez miért nem sikerül...
Ezt úgy írod, mintha én nem játszottam volna mind a három részével. Szerintem a 3-as részben is voltak bõven horroros részek, fõleg az elején, de a máodik felében is, amikor az elhagyatott föld alatti bunkerekben mentünk, vagy a legvége, az pokolian nézett ki szerintem. Nyilván a felszínen játszódó részek nem voltak horrorisztikusak, azoknak más volt a hangulatuk...
az amúgyis érdekesebb hogy jut vissza az asztalokhoz :P én az ûrben raktam le egy lebegõ "karton"lapra. sõt, még leszállni se tudtam rá, mert nem engedte, de a cél az meg volt, és a szerencsétlent nem rá rakta, hanem kicsit elé, szóval ott lebegett elõtte, és nem tudott merre menni :D de az én robotaim egy hõsök! Elõször is kínok kínjával rávergõdött a lebegõ roncsra, összeszedte a nyersanyagot, majd azon filózott hogy a szarba jussun vissza a közeli hajóra, mikor meglátott engem aki útban volt havas bolygónkra, így kétségbeesett kapálózással, de minden bizonyára utánam vetette magát, és félelmet nem ismerve átrepült az aknamezõn és (bár nem égett el) épségben földet ért, és pont azt az asztalt találta meg ahol én álltam! :)
Continue from last save-t kell nyomni nem continue storyt.
A másik meg hol tolja a pofádba a mikrotranzakciós izét én két végigjátszás után tudtam meg, hogy egyátalán van ilyen a játékban arról meg még mindig fogalmam sincs, hogy hol lehet ezt elõhozni.
Végignéztem a videót és láttam, hogy egy lassítást nem dobott rájuk meg nem lõtte ki a végtagjaikat úgy tényleg elég agyfasz lehet rohangálni elõlük.
De tudok viszont azelõtt nem 20 percenként mentett ez biztos. Ráadásul emlékezetem szerint el is mentem egyszer addig amíg kiírta h mentett de sajnos ugyanúgy onnan kezdte. Mind1 még egyszer megpróbálom, elmegyek addig míg nem ki nem írja hogy mentett aztán meglátjuk...