Ez igaz. Az 1-2 -ben amikor jött a lift vagy kiszálltam belõle mindig bekészültem a fegyóval hogy hátha beugrik valami, de az 1-ben egyszer sem a 2-ben pedig egy alkalommal volt, hogy valami bejött a liftbe.
A 3-ban meg egyszer fordult elõ hogy lehívott lift már tartalmazott egy "utast".
Vajon ha a shotimba annyi damaget rakok, hogy tele van a csík... és utána még rakok rá damage növelõt, akkor tényleg növeli? Csak mert a csík már tele van.
"Rip core" a körfürész. Spájzolni meg tényleg nem érdemes normálon.
pedig asszem az a körfûrész is van, csak én nem szerettem, mert nem lehetett vele normálisan célozni. pörgettem magam elõtt, de ha a penge és közém kerül a szörny akkor cseszhetem és szétszadiznak. amúgy akkor tartogasd a dolgokat ha késõbb mondjuk hardon vagy impossible-ön akarod újra végig tolni ezekkel az összeállításokkal, különben meg szerintem nincs értelme, mert normálon potyog mint a tenger. Egyszer-kétszer voltam úgy hogy nagyon elfogyott a lõszerem, de én pl az etióp szörnyeket volt hogy csak ütögettem mint az idióta, tök felesleges rájuk töltényt pazarolni (alternatív megoldás, és nagyon jó ellenük, a lángszóró, nekem majdnem minden fegyverem alternatív eszköze a lángszóró volt, "gyors" és jó a sebzése. Etiópok ellen meg tökéletes
hát én magamhoz húzom õket és elbaszom, akkor is kiesik belõlük a cucc, vagy nekik cseszem a karjukat, stb, a lényeg, hogy még egy sérülést kapjanak, nem kell feltétlenül táncolni rajtuk
Én a jétékhoz kaptam két fegyvert. Mostanra kicsit átalakítottam õket, de úgy érzem nagyon erõsek (ami nem baj). Amúgy normalon nyomom. Kérdésem az, hogy van a széfemben 40+ darab közepes medkitem, ezt gyújtögessem még vagy kezdhetem lebontani õket, mert ez már rengeteg? Probálom félrerakni a lõszereket, eddig kb 25-30 teli táram van a széfben. Érdemes még hozzá kraftolnom vagy elég, ha így lasabban gyûjtögetem? Fegyverre nem költöttem eddig, csak a talált cuccokból alakítottam át õket. Sajátot még nem raktam össze. Viszont a ruhára nagyon sok nyersanyagot tapsoltam el, full HP, majdnem max pajzs, nyomom föl a telekinetikus energiát is. A Mass Effect miatt megkaptam az N7 páncélt és ez néz ki a legjobban!
Ja és a legfontosabb, a DS1-2 az egyik kedvencem a körfûrészes fegyó volt (mikor a fegyver elõtt pörög a pengelap). Azt nem látom sehol, illetve nem udom melyik alkatrészekbõl kraftolhatnám össze?
Hát farmolásal több nyersanyag esik az tény csak az unalmas.
Máshol is talál. Én elõször nem figyeltem a radarra és letettem valami helyen ami (nekem) jónak tûnt. Hozott vissza, de valami szánalmas mennyiséget. Amúgy nekem most a 10. chapterban már kettõ van belõle.
Valahogy be lehet állítani driveresen vagy más programmal, hogy maxfps 60 legyen? Vagy configban.
Most "szálltam le" a bolygón... mennyi van még?
Igazabol en is, mert a lift volt talan az egyetlen olyan hely a jatekban, ahol mindig tokeletes biztonsagban ereztem magam, mivel egy eleg kicsi zart terrol van szo, amit jol lehet vedeni, ha esetleg megtamadjak a necrok. Nem kellett attol tartani, hogy valamelyik szellozoaknabol ugrik neked valami hirtelen. De most mar nem letezik biztonsagos hely a Dead Space vilagaban :D
Amugy nagyon tul lett spilazva ez az akciojatek-para. Nem olyan veszes a dolog szerintem. Nem sok ujitas van a jatekban az teny. Viszont nem lett belole agyatlan lovolde sem, pedig ettol rettegett mindenki, mert kb. minden masodik, a jatekkal kapcsolatos hir errol szolt az elmult 1 evben. Az uj crafting rendszer nekem sem tetszik, tul van bonyolitva.
Rendesen szopat az impossiblre így chapt 15 fele. Se lõszer se medkit.
A liftajtos dologrol jut eszembe, hogy ha jol emlekszem most lottek el eloszor azt a sorozat torteneteben, hogy amikor hivod a liftet es kinyilik az ajtaja, bentrol ugrik neked egy necro. Legalabbis en nem emlekszem ilyen jelenetre az 1-bol vagy a 2-bol. Arra emlekszem hogy mindig vartam hogy ilyesmi tortenjen, de sosem tortent. Most meg a 3-at mar ugy kezdtem el hogy ha eddig nem lottek ezt el, akkor mar ezutan sem fogjak. Erre megis...:D Be is szartam ahogy az meg van irva, kocsog fejlesztok :D
Hát nekem hatalmas csalódás a játék, nagyon érezni rajta ,hogy a pénz miatt készült. Már az elsõ hírektõl rossz volt a szájízem ,de jó meglátjuk mi lesz belõle hátha nem lesz elbaltázva.....de aztán mégis örülök ,hogy virágbolti verziót próbáltam ki mert 1 óra után azt tudom mondani , nekem ez nem kell. A hangulat oda, legalábbis ez teljesen új és még el is tudtam volna fogadni. DE mi az ,hogy az alapszörnyekbe kell egy tár golyó még akkor is ha a csápokat lövöm szét? mi az ,hogy az elsõ órában kétszer lõnek el olyat ,hogy csináld meg megint csak most visszafele. és még sok apróság (nekem a craft rendszer se jött be egyáltalán) ami megerõszakolja a szériát....sajnálom nagyon is, de szívesebb veszem elõ az elõzõ részeket :(
hát kicsit idegesítõ és unalmas lesz a sok hent a vége felé :| lett volna több fejtörõ.mondjuk jobb mint az 1ben a marker végighúzása a hajón közben else fogynak a dögök xd
Én most tartok a Tau Volantis elején eddig tetszik.Nagyon jó volt a hangulata mikor figyelned kellett hogy meg ne fagyj. Sajnos az egyetlen hiba amit fel tudok róni neki a kiszámíthatóság hogy hopp akad a lift, ajtó itt hent lesz és sok. A kis kutászrobotok meg tök jó ötlet szerintem.Ebben benne van az a fegyver, sajnos a nevét elfelejtetem de a 2-en felfejlesztve egybõl szétcsapta a táposabb necrokat is a másodlagos tüzelési módja az volt hogy a földre nyomva csinált egy lökéshullámot. Mikor elõször láttam ilyen etióp neckrót majdnem felkiáltottam hogy jéé Gollam!
Harmadik generációs i7-esekben van ez a VGA. Az AMD HD4830 magasságában lehet valahol teljesítményben. Az a jó ebben a vga-ban, hogy képes bármilyen más VGA-val együtt dolgozni. Tehát ha teszek mellé pl. egy GTX 570-et, akkor a két VGA-t egyszerre is képes kezelni a rendszer, akárcsak egy SLI/CrossFire rendszer esetében.
Az hogy a rakban lehet? En az Intel HD4000-es integralt videokartyammal jatszok 4 giga rammal (jo a proci mondjuk Ivy Bridge 3770s) 720p-ben majdnemhogy full beallitasokkal (vsync kilove), es 35+ fps-em van szaggatas nelkul...
Nekem is beszaggat, én mediumon játszok egy gyengébb géppel, és egyáltalán nem futnak a mai játékok kb, mediumon vsync nélkül van kb 30 fpsem :D egyébként istenkirály a játék :D
Nekem is náha beszaggat és utána visszaáll, de én azt hittem a gépigény végett. Érdekes a szigonyos bug-nál szaggat a játék mint a retek mikor szét akarom húzatni a pókicát.
Eleve nem ugyanaz a két ruha, a te képed fele akkora, kicsiben minden szebb, másak a fényviszonyok. Amúgy meg leszarom, mert nekem így jobban tetszik és mivel én játszottam vele ...
Nekem a grafikával semmi bajom nem volt pl. sweetfxet rányomta, éles textúrák kevesebb rece, nincs felesleges blúr meg lens flare meg a franc tudja mi, sima letisztult az egész én az ilyet szeretem.
Na én is a végére értem és hazudnék ha azt mondanám ,hogy bánom :) Igazából nem vagyok nagy DS rajongó csak végigvittem õket tetszettek és kész. Ez a rész is jó volt kivéve a játék utolsó harmadát, negyedét, addigra túlságosan monotonná és egysíkúvá vált az egész. Ráadásul az sem tett jót, hogy voltak tök egyforma helyek ahol egyedül a textúra meg pár berendezési tárgy volt a különbség. Összességében nekem amik tetszettek az a történet, az átvezetõk, pár látványos rész (pl. mikor le kell ereszkedni a ...) A végén az a légy, meg hát na mindegy. 8 pontot szerintem simán ér de nem hiszem, hogy még egyszer nekiállnék, bár sosem lehet tudni.
Amúgy tegyük már hozzá, hogy sokan a grafikát görgetik egyfolytában ne felejtsük el hogy több szörny van és nagyobbak és több a nyitott tér. Ez is közrejátszik, hogy nem olyan mint egy kisebb bezárt sötét helyen lévõ játék.
Maximálisan egyetértek veled! Szerintem: +grafika (nem bánom hogy nem kell hozzá egy 500.000Ft értékû pc,és úgy gondolom hogy igen élvezhetõ így is) +crafting rendszer (jó dolog hogy ízlés szerinti fegyókkal mehetsz) +nyersanyagok (kicsit megtöri ezt az "agyatlan hentelést) +helyszínek +mimifeladatok +a játék hossza +zene-hangok
-mentés (kellett volna hagyni az eddig bevált rendszert) -rohadésok ellenfél (az embernek szinte szusszanni sem volt ideje két mészárlás között,néha már piszok idegesítõen sokan voltak)
Elnézést de abban igaza van ha valaki kér segítséget, mondjuk egy mentést, akkor nem lehurrogni kell meg poénkodni, hanem vagy segíteni vagy nem írni rá ha valaki nem tud segíteni.
Szerintem ez nem olyan bonyolult dolog. és valóban dühítõ ha kérsz segítséget és sok ember csak poénkodik egyet rá vagy értelmetlenül reagál.
amúgy végig játszva a játékot egyet kell értenem pár kritikával. Sajnos tényleg jobbára az eleje adja azt a jó kis Dead Space hangulatot. A bolygóra lekerülve már a körülmények miatt sem olyan zord és ijesztõ. Ami mégis engem zavart (untatott) a néha vége nem láthatatlan szörny tömegek. És sajnos néhol már eléggé kiszámítható is volt egy kettõ rész, ott megkerestem a tuti zugot, aztán katt-katt-katt. És pont ezek miatt a végére elég monoton is lett. A craft rendszer szerintem nem volt egy rossz ötlet, csak marha kevés nyersanyagot lehet találni, ami jobbára azt okozta, hogy a játék közepén összeraktunk egy fegyvert, utána meg kb azzal rohangásztunk végig. A végére meg már bosszantott, hogy a 2 legfontosabb cuccnak (élet, töltény) már nem maradt hely, mert a fejlesztések és alkatrészek kiszorították a helyet, és nem volt a közelben egy nyamvadt asztal. Azon gondolkoztam a játék közben még, hogy a ruháknak esztétikai szemponton kívûl van valami értelme? mert a rig védelmét tudtuk erõsíteni, de minden ruhánál ugyanaz maradt, habár oda voltak írva, hogy így elite, meg úgy tuti, de nagy változást nem érzékeltem.
szörnyekben kicsit azt sajnáltam, hogy nem volt túl sok újítás. A babaszörnyet felváltotta egy öleb szörny annyi negatív extrával, hogy minden pontján tulajdonképpen ugyanúgy lehet sebezni. Míg arégi részekben a baba szörnyet leginkább a csápjainál lehetett, a testének többi részénél elég golyóálló volt. A teleport szörny is jóval egyszerûbb lett. Szóval szörnyek ugyanazok csak könnyebbek.
pozitívumok (nekem leginkább a részletek tetszenek a játékokban) a hóviharban behavasodunk, fedett helyen felolvad a hó rajtunk. Ellenben valóban nem vagyunk eléggé véresek mint amilyennek kellene lennünk. Régi klasszikus fegyverek visszatérnek, és továbbra is az alap fegyverünk a legjobb barátunk, habár itt már más fegyverek néha fel tudják váltani a helyét
összesítve nekem tetszik/tetszett a játék, csak a bosszantó dolgok eléggé rontják a hangulatot. Hiányoztak a Marker által okozott õrületek, pedig nem egy mellett elmegyünk, ha azt vesszük. egy kis hangulatos "Isaac, make us whole again" még jól jött volna. Legnagyobb negatívuma a játéknak sajnos akkor is az marad, hogy kevés a horror, és sok a lövöldözés
am szerintem se lehet elveszíteni a kis robotokat,am nekem is idõbetellt mire rájöttem mivan.de most hogy már tudom nagyon sok cuccot tud nekem hozni:)) hasznos.
elveszíteni? nah azt hogy? én volt hogy az ûrben, egy leszakadt hajtómû aljára pakoltam le fejjel lefelé :D és még mindig megvan
btw, ti a scavanger botot hol szoktátok letenni? én eddig csak a konkrét helyeken, ahol bejelez a radar. ha valahol leteszem a pusztában, akkor is talál valamennyi anyagot?
Center. A kisrobotot érdemes pakolgatni le folyamat mert nagyon jó nyers anyag forrás, én most impossiblen tolom és nem tudom mi lenne velem nélküle mert itt már nekem kell gyártani a med packokat sokszor meg a lõszert.
És szerinted, szerintetek melyik a jobb?
Amúgy nem rossz a játék. Most találtam meg a kis robotot.
gyakorlatilag a classicnál mindig minden fegyvernél ott lesz láthatóan a lézercélzó. a center meg csak egy sima célkereszt a monitor közepén, még ha legtöbbször úgyis néz ki, mint a classicnál. pl gépfegyvernél vettem észre eltérést.
A center-nél mindig középen, ugyanolyan "távolságban" van a célzó pötty, classic pedig olyan, mint az elsõ részben volt, attól függõen változik a távolság, hogy mire célzol.
Valaki elmondja mi a különbség a center és classic célzás között?
Ahogy én az egészet kibogoztam, az úgy néz ki, hogy Tau Volantis régen Föld-szerû bolygó volt, óceánokkal, erdõkkel. A rajta élõ intelligens faj kétéltû jellegû lehetett a kinézetükbõl ítélve. Aztán ahogy az emberek a Földön, õk is megtalálták a Markert. Elkezdték lemásolni, aztán elindult a convergence, tehát elkezdte magába gyûjteni az élõlényeket a marker és "kisugározta" a bolygó körüli ûrbe, ahol egy "holdat" kezdett el építeni, valójában ez az az élõlény volt, amit a végén kinyírunk. Persze ez a folyamat nem egy nap alatt ment végbe. A túlélõk, hogy megakadályozzák a convergence-t megépítették ezt a gépet, ami lefagyasztotta az egész bolygót és megállította a hold növekedését is. A kódex irányítja a gépet, azzal lehet kikapcsolni vagy bekapcsolni. Szóval a végére kiderül, hogy Tau Volantis nem a Marker anyabolygó, csak olyan mint a Föld. Az emberek meg azért nem találkoztak idegen élettel a galaxisban, mert minden eléggé fejlett ûrutazó intelligens életnek a markerek vetettek véget. Meg is említik, hogy az ilyen kiteljesült convergence-bõl alakult holdakból teli van a galaxis, és valamilyen telepatikus módon egyfajta hálózatot is alkotnak. Szóval a markerek gyakorlatilag megakadályozzák, hogy egy faj túlzottan elszaporodjon a galaxisban. Szó szerint egyetlen entitásban való egyesülés a végzete mindenkinek. Make us Whole.
ez nem ezen múlik.senki nem volt képes egy mentést sem adni itt.csak értetlenkedtek,hülyének néztek.ez csak simán azt mutatja hogy ez a könyebb segíteni meg minek:) szomorú dolog egy kicsit
jajj már aznap megoldottam,de most örültem volna hogyha a reloaded-el jólesz nekem is,amúgy meg ha az itteni segítségen múlik igen,még mindig ugyanott tartanék