"Pro: jó atmoszféra érdekes fegyverek izgalmas háttéranyagok
Kontra: környezet kidolgozottsága sablonos sztorielemek rövid játékidõ"
Bazzze. Nem hiszem el.
Sziasztok én már végigjátszottam a játékokat párszor fõleg a 2. részt.De valami nem világos.Most a markerbõl jön ki az a fertõzõ repülõ lény vagy hogyan van köze ezeknek a merkerhez?
Te konkrétan melyik bekezdésben olvastad? Azért majd kíváncsi leszek erre. Mert a Demo az demo, de abból ez nem így jött le...az meg hogy mehetsz egyik helyrõl a másikra, az a 2.részben is így volt.
Valahol én is olvastam/hallottam az open world, sub-mission részeket a játékba. Hog yplusz cuccotkat, ifókat és sztori elemeket találhatsz. mint az ME side questjei pl. Azt is írták tán, hogy 50-70 óra is lehet az idõ így. Nekem az 1 cirka 12 óra volt elsõre, most 6-8 Hardon, mentés nélkül és plasma cutterrel. :D A 2 kicsit szívósabb, legutóbb Zealot-on 8 óra volt. Az utolsó két fejezet szivatós.
Lehet mégis jobb, hogy az Aliens-t válaszottam, ennyiért egy 8-10 órás játék... Az elsõt 5 euróért vettem steam, a kettõt ingyen a GMG (trade, voucher).
50-70 óra, na ez majd kiderül, ez baró lenne kellemest a hasznosal összekötni mert open-world horror-t még nem láttam, kivéve a Silent Hill-ben a város miatt. Az komoly mert ott is sok apró challange van meg secret a városban....
Ha itt is ez lesz leszopom magam, csak nehogy elbasszák.
Inkább csak arról lehet szó, hogy az elözõ részek kötött játékmenetéhez képest lesz nyitott a világ. Ha már össze-vissza lehet mászkálni lehetne respawn is, rpg-ben utálom de itt jó volna ha nem csak üres területeken lehetne vissza menni.
Az, hogy egy túlélõ-akcióhorror játékban alapjában véve nincs helye mikrotranzakciós rendszernek, arról nem is beszélve, hogy ilyen extra sebzés és hasonló dolgokért kérnek pénzt.
srácok megvolt a demo nekem is:) aztmondom én is hogy kevesebb a horror.több az akció.van ahol túl könnyû de pl a drillnél annyian jönnek néha hogy húúú :d kellemes volt bár majdnem kiesett a contorrel a kezembõl annál a résznél xd nem vagyok hozzászokva és amúgyis rég lövöldöztem.nekem nagyon tetszik a játék,várom a teljes verziót.a történet érdekesnek tûnik.kiváncsi vagyok Ellie-vel mi történt.kicsit baromság az hogy a coopos társunk a végén ott van velünk a boss fightos cinematic alatt,elõtte pedig csak 1x ugatott le egy platformról hozzánk,tulajdonképpen ki a szar ez:) erre is kiváncsi leszek
Én kicsit másképpen látom azért.
"Kevesebb a horror." Ezzel várj, ez csak egy demo. :)
"Több az akció és túl könnyû" A demoban egyeltalán nincs sok akció, több része azzal megy hogy csak barangolsz elõre a hóba. Nehézségi fokozatot meg megintcsak a FULL-ban találod a Dead Space minden csak nem könnyû.
Hát elsõ végigjátszáskor nem igazán akar ilyen könnyítéseket az ember, de 2x-ra fun-ból már lehet hogy kell valakinek, és ha opcionálisan választható akkor olyan mintha nem lenne, vagyis baj csak azzal van amit a játékosokra erõltetnek. :)
Figyelem Spoileres videó: Bepillantás a Dead Space 3 elsõ fejezetébe, csak akkor tekintsétek meg, ha nem féltek a spoilerektõl.
Amúgy most jövök csak rá: Ha mikrótranzakciót akarnak, akkor nyilván tiltani fogják a trainereket... tehát akkor FOLYAMATOS INTERNET KAPCSOLAT FOG KELLENI A JÁTÉKHOZ? Csak mert máshogy nem tudom elképzelni.
Ha müködnek, ha nem vírusosak, ha vagy akkora gées hogy le tudod szdni, ha a trainer fejlesztõje belerak ilyeneket.
nem csak a demo alapján mondom mindezt,de igen most hogy én játszottam vele így éreztem:) igazából semmi gondoom a játékkal.de am a hardcore-on nem tolom.normal nehézségen játszok mindent,max másodszor nehezebben,de ez is ritka,annyira nem élvezem ha vért kell izzadni xd
Még egy Spoileres videó: Isaac a Földön is nekrókkal küzd?
Persze de nem azt kell írni hogy túl könnyû hanem a demo könnyû. A végleges játék egyik sem könnyû, nincs olyan hogy könnyû játék, csak olyan hogy könnyû fokozat. :D
jó ebben lehet igazad van,de viszont van egy balansz,amit szeretek egy játékban ha van,nem az hogy mondjuk van egy rész ahol egy 5éves is boldogul van ahol vért izzadsz mert szopatnak xd bár ez a játék nem volt ilyen ,de volt 1 genyó rész az 1ben még azthiszem amikor tologatni húzni kellett a markert,kicsit frusztráló volt .amúgy meg full könnyû az egész.na de csak azt akarom mondani hogy remélem teljesen normálisan nehéz lesz mindenhol:)
Ezt mondom te a full-ban egyszerûen feltolod a nehézséget és megoldva, nem klell alap vagy easy fokon menned...ezt nem vágom hogy ez miért probléma? :D
nem én már elhatárolodtam a demotol csak lehet nem értettél.pl az elsõrészt is felhoztam példának.de tényleg semmi bajom na csak igazából remélem nem lesz elbaszva a nehzéség ennyi :D
A PC-s Dead Space 3 port semmilyen elõnnyel nem indul a konzolos változatokhoz képest, még a textúrák felbontása is ugyanaz marad, tudtuk meg a fejlesztõktõl. Pápá, DX 11-es álmok!
A mai nap nem a Dead Space 3 rajongóké, hisz ez már a harmadik megosztó jellegû hír a játékkal kapcsolatban. Elõször a Mass Effectbõl importált N7-es páncél csapta ki a biztosítékot pár fanatikusnál, majd kiszivárgott, hogy a fegyverek nemcsak a játékban talált tárgyak segítségével lesznek fejleszthetõk, de valós pénz befizetésével is erõsíthetjük õket.
Nos, ha ez még nem lett volna elég egy kellemetlen fintorhoz, íme egy újabb rúgás a gyomrunkba: a Dead Space 3 PC-s változata az ég világon semmivel sem lesz jobb a konzolos portoknál. Persze, a felbontás emelhetõ lesz, és nyilván kapunk néhány grafikus opciót, de DirectX 11-es effektek nem lesznek, és a textúrák sem élesebbek PC-n, mint a sokéves játékgépeken. Összefoglalva: a bivalyerõs játék-PC-ink az égvilágon semmilyen elõnnyel nem járnak a Visceral akció-horrorjában.
Ez persze nem kifejezetten rossz hír, hisz maga a játékmenet a kipróbált demó alapján nagyon rendben van, és tulajdonképpen a látványvilág is biztató, köszönhetõen a Visceral Games tehetséges grafikusainak. Ugyanakkor tény, hogy örültünk volna neki, ha legalább a textúrák felbontását feltornásszák, hisz egy PC sokkal erõsebb, mint bármelyik most kapható konzol.
Ez kinek új hír? :D Eddig sem volt több változás (csak nem vallották be) csak felnyomtad a felbontást, de most biztos mindenkit sokkol és nem fog vele játszani.
Amúgy nem értem akkor ezekután milyen dx11 van a gépigényben.
meg halkan megjegyzem hogy mert nincs grafikai tunning az nem egyenlõ a dx11 jelenlétével.
Körbenézegettem közben a neten, és találtam egy érdekes infót, ami szerint 19 fejezetbõl áll majd a játék, és kb 2x olyan hosszú lesz mint a dead space 1 vagy 2. Ez azért nem egy rossz ómen, ráadásul nincs benne a co-op végigjátszás. :D
Hátja. Az sem baj ha valaki a grafra gyúr, persze vesz egy csúcsgépet akarja használni, de arra még várniuk kell. Én pont az ilyenekre lõttem be a konfigomat, ezek még mennek a Crysis 3 talán low-on.
Hát eddig se volt szép a DS, de elment + remekül van optimalizálva. Ha hozza az 1-2 grafikáját akkor nem lesz baj.
Az N7 armor miért baj? Zavar? Muszéj használni, aki nem ME fan? Nem értem. A mikrotranzakció se kötelezõ + ha nem használjuk csak nehezebb lesz tõle a játék - mindenk iattól fél "jaj, milyen könnyû lesz!"
A textúrák, egyes modellek és hátterek gyengék, érezhetõ a gyenge textúra ésa régi engine. De a karakter animáció - ami épp látszik a videó állóképnél is - az hibátlan. Mint egyes fény effektek. De nekem az elsõbõl pl. a bloom vagy bármilyen reflection effekt hiányzott. Az egész olyan matt. A 2 azért "szebb", mert sok a kidolgozott rész a Sprawl-on, mint a BioShock-ban is. Nem szép, nem high-tech engine, de az art designra oda figyeltek.
Az elsõ két rész is ilyen volt... Söt elõre szólok, hogy valszeg semilyen támogatás vagy dlc sem fog jönni a pc-s verzióhoz az eddigi tapasztalatok alapján.
Hát nem tudom mire gondolsz én amivel játszottam demo-val az elejétõl a végéig precíz, az egész környezet minden. Nemtudom mire gondolsz egészen pontoson, lehet az a gondod hogy most nem kis szûk helyek vannak és nem csak sötétség...azért ne keverd a .részben a szûk helyek kidolgozottságát egy ilyen nyíl világú résszel.
mindegy én nem érzékelem hogy a 2. szebb lett volna.
De fõképp azt nem értem hogy elõször azt mondod hogy a DS sorozat eddig sem volt szép. Utána hogy szép volt, most meg hogy a 2. rész a szebb. :D
Hát egyrszt, a design szempontjából az, technikailag nem. :)
Szerintem Harbinger arra célzott hogy az elõzõ belsõ területes volt inkább és azt ugye sokkal könnyebb szebben berendezni mint egy a játék elején lévõ nagy hegységet egy bázissal....de még így sem érzem hogy csúnyább lenne, sõtt szerintem hozták minimum ugyanazt.
Ellenfelek is piszokjók. Semmi gagyulást nem érzek rajtuk. Fenetudja...
Mindegy adja isten hogy ILYEN legalább ilyen csúnya horrorjátékokkal örvendeztessenek meg minket havonta.
Következõ majd az lesz, hogy a játékokban nem lesz lehetõség a "ingyen" fejlesztésre, hanem meg kell hozzá vásárolni valós összegért a cuccokat. Menjenek annyukba'.
Egyetértek, ami nem kötelezõ az nekem addig rendben is van. Régi DS2-õt is 2 fegyverrel vittem végig. nem tunningolt plazmavágó és körfûrész. Szóval nekem nem tudna akadályt építeni egy ilyen fizetõs fegyvertuning.
én az 1-t és a 2-t plasmavágóval xd ezt is azzal fogom,sose tetszett a többi fegyver,1-2x használtam a hasonló fegyvert,aminek kicsit szélesebb volt a hatotávolsága nem tudom mi a neve.legjobb az egész játékban az alap fegyver:))
Lényegében ezért is dönthettek a részletes kusztomizáció mellett a 3. résznél, mivel nagyszerû volt a sok-sok fegyver megléte, csak sokan valószínûleg végigfejlesztgettek egyet-kettõt és öjöm', bódottá', a többi kihasználatlanul maradt. Én végigkaszáltam minden ellent a DS2 2. végigjátszásaim alatt a fú-fú' gépfegyverrel és plazmavágóval, a többinek szükségét sem éreztem. Biztosan jók voltak azok is.
Itt meg majd megépíted a "fú-fú'" gépfegyvert ,plazmavágó feltéttel, oszt csak egy fegyvert használsz :D
AMúgy én nem voltam igazán megelégedve a demóval, fura volt a lövölde része. Az elõzõ részekben pontos volt, ahol meglõtted az tuti ott sebezte, itt mintha a hitbox 3x akkora lenne. Kb ilyen: lövöd a lábát ,lerobban a felsõteste vagy a karja. A fúrós teremben meg a kamera a hátamban filmezett, miközben valamik ütöttek ezerrel, lõni alig lehetett,mert a hülye sebzésanimáció lúpolódott egyfolytában :D Közben meg foglalkozzak a fúró kerülgetésével,leállításával. Remélem ezeket majd javítják. A kommandós nekrók sem hiányoztak, de az még hagyján, a rendes ,még emberi kommandósoknak 4-5 fejlövés sem volt elég, bár ez lehet a feygverem hibája volt. És ha már fegyverek...nincs erejük,hangjuk, de ez is lehet azért,mert rossz alkatrészeket használtam.