A PC-s Dead Space 3 port semmilyen elõnnyel nem indul a konzolos változatokhoz képest, még a textúrák felbontása is ugyanaz marad, tudtuk meg a fejlesztõktõl. Pápá, DX 11-es álmok!
A mai nap nem a Dead Space 3 rajongóké, hisz ez már a harmadik megosztó jellegû hír a játékkal kapcsolatban. Elõször a Mass Effectbõl importált N7-es páncél csapta ki a biztosítékot pár fanatikusnál, majd kiszivárgott, hogy a fegyverek nemcsak a játékban talált tárgyak segítségével lesznek fejleszthetõk, de valós pénz befizetésével is erõsíthetjük õket.
Nos, ha ez még nem lett volna elég egy kellemetlen fintorhoz, íme egy újabb rúgás a gyomrunkba: a Dead Space 3 PC-s változata az ég világon semmivel sem lesz jobb a konzolos portoknál. Persze, a felbontás emelhetõ lesz, és nyilván kapunk néhány grafikus opciót, de DirectX 11-es effektek nem lesznek, és a textúrák sem élesebbek PC-n, mint a sokéves játékgépeken. Összefoglalva: a bivalyerõs játék-PC-ink az égvilágon semmilyen elõnnyel nem járnak a Visceral akció-horrorjában.
Ez persze nem kifejezetten rossz hír, hisz maga a játékmenet a kipróbált demó alapján nagyon rendben van, és tulajdonképpen a látványvilág is biztató, köszönhetõen a Visceral Games tehetséges grafikusainak. Ugyanakkor tény, hogy örültünk volna neki, ha legalább a textúrák felbontását feltornásszák, hisz egy PC sokkal erõsebb, mint bármelyik most kapható konzol.