gondolom legutobb azert kellett ujra kezdeni hogy szet scriptelt cutscene, quicktime event legyen a jatek...majd csak lesz belole valami, aztan gyorsan elfelejthetjuk.
Aztán sokra mentek a nevesítéssel. Az utóbbi hat évben nagyon komoly minõségromláson ment keresztül az összes nevével fémjelezett játékszéria, még a Sprinter Cell is, nemhogy a Rainbox six játékok. És a fickó könyvei is már az olvashatatlanság határát súrolták az utóbbi tíz évben, gyatrán megírt, republikánus sziruppal átitatott massza volt a legtöbb. Élete végére le kellett volna állnia az írással, dehát csakúgy mint a nevével fémjelzett játékokból, a könyveibõl is ipar lett minõség helyett a végére.
Most hogy meghalt, az Ubisoftnak új irányt kellene vennie, és folytatások helyett egyedi dolgokat letenni az asztalra, mert azoknak van értékük. Tudom hogy ez a mai világban, amikor a CoD 8-al meg az NFS13-al játszanak az emberek, a mozikban pedig úgy tizenöt éve nézik a tökugyanolyan, egy kaptafára épülõ bugyuta képregény-hõsfilmeket finoman szólva nem nyilvánvaló, de elõbb útóbb mindenki rá fog jönni, hogy a friss, az egyedi az aminek értéke van, és nem az ötnapos, mikróval felmelegített cuccnak.
Én is, hogy Tom Clancy halála is közre játszik ez több, mint valószínû...mellesleg õ nevesítette meg a Splinter Cell-t, a H.A.W.X.-ot és a Ghost Recon-t is és közeledõ The Division-t is. Lehetséges, hogy még a The Division is késni fog ebbõl kifolyólag.
Folyik a munka továbbra is, de lehetséges, hogy csak a következõ generációs konzolokra fog megérkezni + PC ugye. Nem tudom melyik fejlesztõrészleg készíti, de lehetséges, hogy 2013-ban nemigen jelenik meg.
ui: Szerintem jövõ év végéig talán biztosra befuthat, mert nem régóta fejlesztik tudtommal.
Jó game lesz ez csak forrjon ki és midnen kreativitást tegyenek bele nameg egy szép grafikát...nameg esetleg a játékmenet se hiányozzon (Rainbow Six 3, Rainbow Six: Vegas)
Mondjuk a Lockdown se volt rossz, de az mintha kicsit eltért volna...
rákaptam a vegas 2-re. sose próbáltam ki korábban. egész jó, de vannak azért benne elég zavaró dolgok is. pl nem látszik a lézerfény célzója. nem igazán értem hogyan kezeli a lõszert. gyanítom egyszerûsítve lett,de sztem élthûbb és értelmesebb lett volna táranként kezelni, ha vmit felénél cserélek, akkor azt felével is rakom vissza ha a telik már kifogytak. elhalálozás után a chechpointtól nem az akkori fegyverekkel, hanem a halál elõtt nálunk lévõ szettel folytatja. kissé vissza a jövõbe fíling...
és ez :
Tom Clancy's Rainbow Six: Shadow Vanguard ?
Nem lehet ezt még tudni; még változtathatják nem 1x és nem 2x.
Régi adat. frissíteni kéne :S
2013. február az már jóval valós dátum lenne, mivel eleve 2013 körül fog megjelenni :((
Ugyan azt eljátsszák mint a Future Soldierral :S abból is - emlékeim szerint - egy über állat bemutatóval jelentkeztek, utána meg kussoltak jó sokáig. majd pedig vagy 4 csúszást is megélt. biztos ezt is beszámították ubiék.
WoW. Hát ez durva volt. Bár ha nem gameplay footage, akkor talán nem kéne annak megcsinálni. Gondolok erre a quick time szarokra.
Ez egyelõre csak renderelt jelenet. Remélem nem ilyen lesz teljesen, mert ez már inkább ghost recon mint r6. Csak a swat5-ben reménykedhetünk egyszer...
Na igen errõl beszéltem...
Bakker jó lesz ez!
Quantic Dream a Fahrneheit 2-rõl ugyanezt mondta :)
Igen, a Swat 3 és 4 is nagyon ott volt . És annak a készítõi még korrektek is: "A kiadó rákérdezett nálunk, hogy el szeretnénk-e készíteni a SWAT 5-öt, de nem igazán tudjuk, hogy mit lehetne még hozzátenni a negyedik részhez. Arról van szó, hogy mindent amit a témával kapcsolatban el lehetett mondani, mi beleszõttük a negyedik epizódba, ötletünk sincs arra, mivel lehetne jobbá, többé tenni egy lehetséges folytatást.." Mástól hol hallasz már ilyet.
Igaz hogy nem lehet össze hasonlítani a hitmannel de ettõl még igaz A vegasnak nem sok köze volt az életszerûséghez a régi rainbow six-ekben olyan (viszonylag) rövid küldetések voltak amik elképzelhetõek a valóságba is. terroristák színházban követségen repülõn stb bemegy egy rakás katona. Na most a vegas az inkább már valami akció film jellegû szar. Így hirtelen a régi R6 az egyetlen játék amiben lehetett biztosítani a fegyvert, az FMJ JHP lövedék között volt különbség és a túszokat lelõtték ha elbasztál valamit. Vagy lehetne hozni példának a konkurenst a SWAT sorozatot akkor kaptál max pontszámot ha mindenkit szépen felszólítottál megbilincseltél, fegyvereket össze szedted. Tudom apróságok és nem olyan akciódusak mint mondjuk a FEAR vagy Crysis de biztos van egy réted akinek fontos. Én úgy látom ahogy repülõ/helikopter szimulátor se nagyon jön ki manapság viszont helyette van HAWX ugyan ez igaz az FPS-ek terén is pld az ARMA csak egy "szûk körnek" jelent kikapcsolódást.
vegas 1-2 nem lopakodós akciójátékok voltak mint az eddigi hitman-ek, értelmes hasonlat nagyon
Raven Shield alig valamivel volt több a The Sum of All Fears-nél, ami majdnem egy évvel korábban jelent meg. Megnéztem a filmet moziban valamikor 2002 szeptemberében, aztán megláttam a játékot valahol, és megvettem. Gondoltam Red Storm, rossz nem lehet. Aztán vártam a RS-re, ami kb. zéró újdonságot hozott a TSOAF-hez képest. Az aktuális unreal engine-el próbálták hájpolni oszt ennyi.
hát az mi nagy volt, hogy annak idején fél órákat tervezted az útvonalat meg minden, hogy miként kellene az ellenfeleket kiiktatni, ilyet tuti nem raknak már bele, mert túl bonyolult lenne a konzolosoknak... :S