Nehany honapja irkaltak a keszitok a dijazas teljes atszervezeserol, amiben az elso 50 helyezettet fizetnek, termeszetesen kissebb osszegekkel (de meg ugy is 1$ kornyeke az alap).
De ehhez egyeb dolgokat is at kell alakitsanak es/vagy a nagyatlag jatekosok szamara nepszerubbe tenni a programot, hogy meg tobben legyenek.
Tavaly, a lehetosegeikhez kepest, eleg sokat haladtak: Multi Car Racing Event Difficulty Filters HUD Refresh More Stock Liveries and Car Colours Live Marshalled Racing Car Bundles Auto Logon Improved Messaging When Exiting an Event Download Manager
Az 2013-as evre biztosan tervezett munkak ezek: Driving School Multi Class Racing New in - game UI Improved Player Profile Dirt Tracks Dirt Buggies Social Structure Leaderboards Ghost Improvements
Es meg van nehany, amelyet meg nem dontottek el es/vagy nem talaltak ki hogyan is kellene, vagyis csak tervben van: Custom Cameras Telemetry Hard Coded Physics/ Assists Drag Racing Virtual Mirror Credit Distribution Vehicle Indicator Arrows New Payment Methods Driver Models/ Pit Crews Grid Girls Track Side Marshals Toggleable HUD Changeable Weather Day to Night Transitions
A listakon latszik, hogy amit mindenkeppen meg akarnak csinalni, az a nagykozonsegnek, a nagyatlag jatekosoknak szol, pl. driving school, szebb (hasznalhatobb?!) menuk, dirt versenyek, social dolgok.
De a lenyeg, hogy hosszabbtavon tervben vannak „fontosabb” dolgok is: telemetria, fizika/segitsegek (hardcoded, vagyis az autohoz igazitott gyari segitsegek, igy gondolom az Advancedben megszunne a segitsegkent bekapcsolhato), tukrok, kredit rendszer, kifizetesek, HUD.
A drag racing a divat miatt kell, a grid girls baromsag, a valtozo idojaras meg almodik a nyomor:)
na, ez igen, gratulálok hozzá. Én pont lemaradtam annak idején egy amúgy népszerû, de jól jutalmazott McLaren MP4-12C idõmérésrõl, ahol a legjobb 50-et díjazták Advanced módban, és a többi nehézségen is jól fizettek. Ha valaki nyer itt vagy ott, a másik ranglistáról kiesik értelemszerûen, úgyhogy lehetett volna nyerni ott lóvét... aki akar. Én szerettem volna, de akkor join timed out volt... :)
Koszi, de annyira azert nem izgat, inkabb csak erdekessegnek irtam, hogy elofordulnak sorozatok, amelyek nem annyira nepszeruek, igy komolyabb izzadas nelkul is (talan 20-20 kort volt osszesen) be lehet kerulni az elso 10-be.
De latom, neked egyre jobban bejon a dolog, mert tobb helyen is bent vagy az elso 10-ben, sot annak is az elejen, talan meg 1. helyen is lattalak!
Igy mar pozitivabb a dolog, hogy van valaki, akirol tudom, hogy valoban szimes, es ott van az elejen.
Persze a tobbieket nem ismerem, akik rendszeresen elol vannak, valszeg csak nagyon rossz sztereotipia, hogy egy reszuk a kormany/gamepad rangatos, hatulrol tologatos, NFS-stilusu jatekos:D
A sok az eleg relativ;) Azokhoz kepest, akik rendszeresen 100-200$-t kaszalnak havonta, semmit nem nyertem.
Ne neztem az utolso fel napon hol tartok listaban (lehet hogy igazabol ejjel ki is toltak a retekbe:P), de az elozetes eredmenyek alapjan talan 4-6$ lehet (3–8. helyezesek). Ami toredeke ahhoz kepest mint amennyit eddig a programra koltottem, de ahhoz kepest, hogy ebbol az ossszegbol akar 3–24 autot is meg lehet venni, teljesen jo osszeg:D
Nem elsodleges celom hogy penzt nyerjek, egyszeruen csak elvezetbol autozom. Ha igy osszejon OK, ha nem, akkor nem foglalkozom vele. Nem fogok izmozni, izgulni, eroltetni es gagyizni hogy 1-1$-t osszeharacsoljak. Amig elvezem a vezetest addig megyek, ha mar nem, akkor hagyom. Ha ez az 20. hely, vagy a 50., esetleg az 5., akkor az ugy is marad:) Eleve nem koltottem volna ra azt a 70-80$-t, ha nyeresi lehetoseg nelkul nem erdekelne a program.
Helló! Gratula! Sajnoskábé 3 hete nem tudom tolni, remélem ez az elkövetkezendõ 1-2 hétben módosul. Kifizetésrõl annyit, hogy nekem az elsõ nyeremény után kábé 1 hónappal küldték a lét, emailt nem kaptam mindegyikrõl. Aztán a sokadik nyeremény után már kábé az esemény után 1 hét - 10 napon belül megküldték. De lehet, hogy azóta sikerült valamit gyorsítani a kifizetési procedúrán.
A Saleen S5 az nekem nincs meg, de nagyon szemeztem vele, így hogy már nincs event, elnapolva :D
Ugy nez ki, nekem is sikerult bezsebelnem nehany dollart. Bar eddig meg nem jott semmi info, megerosites, hir, gozom sincs hogyan mukodik a dolog.
Az egyik auto a Saleen S5S, ami ugy nez ki nem valami nepszeru. Eleg kemeny vezetni, es valszeg vezetesi stilusban sem gyilkolhato a vegletekig. Persze igy is megkaptam a szokasos 1-2 masodpercet, de az alap;) Ami segitett bekerulni az elso 10-be, valszeg az autokezeles miatt, osszesen 30 mert ido volt:) Es mivel altalaban benne vagyok a mezony elso harmadaban, igy nem volt nehez ott ragadni az elso 10-ben:)
A masik auto a McLaren M6GT, az sem volt nepszeru, bar tobben voltak mint a Saleen-nel, pedig jo cucc.
Es ezt ugy, hogy semmmi izmozas nem volt, elvezet autozas, normalis autokezelessel. Persze ez csak igy mukodik, hogy nagyon kevesen indulnak a versenyen;) Eleve 5 fix ember mindig van, akik mindenhol mindent megnyernek vagy ott vannak mindig az elso 10-ben. Ezek sokszor kezelhetetlenek, neha tobb masodperces (ertelmetlen) kulonbsegek vannak. Plusz meg nehany tucat ember, akik mindig versenyben vannak az elso 10–20. helyert.
sikerült többször is befejeznem a 100 kört, ez az elsp futam utolsó pár köre. Azóta jobban megy már, szóval király a pálya - autó kombináció youtube Csak nekem tûnt fel, vagy rosszul látom, hogy a szélárnyék nem annyira domináns a kentuck versenyen, mint akár daytonában? Valamiféle magyarázatotok van erre? Kentuckyban 7 tizedes hátrányból is kapaszkodnom kellett , alig értem utol az ellenfelet... Daytonában meg nagyon komolyan beszippantott a másik autó
Ugy nez ki LuigiUR a gyoztes. 1656km, 662 kor, 132 verseny. Ez alapjan 22 ora folyamatos, de valszeg a kerekitgetesek miatt ez tuti 24 ora non-stop! Grat!
Az tuti! En egy „normalis” kormanyert sem tudnam nyomni 24 oran keresztul folyamatosan.
Most neztem, nem is korben szamoljak, hanem merfoldben. 12 ora elteltevel, a jelengeli elso helyezett 863km-t ment. 2.5km a palya (Lime Rock), vagyis 345 kor. Ahogy elobb irtam, 5 kor a verseny, es kb. 10 perc kell hozza. 345/5 az 69 verseny. 69/6 az 11.5 ora;) Vagyis non-stop nyomja;DDD
Ja, ugy igen, robotpilota verseny:DDDD Kb. 10 pertc alatt lehet menni 5 kort (varakozas, belepes, warmup, verseny, kilepes), ezt szorozd be 24 oraval, annyi lesz a tuti kor;D
De a QuickRace jo. Nagyreszt a szokasos arkad emberek (notebook, billentyu, esetleg gamepad, kigyozva autozas, folyamatosan villogo/vilagito feklampak stb.). De neha jo buli, mert betesz masodik helyre, az elso kanyarban elengedek mindenkit (mondjuk ugy is kiloknenek:D), es 5 kor alatt annyit jovok fel amennyit tudok. Altalaban 5-6 helyet be lehet fogni. Lenne az neha tobb is, csak kigyoznak, szandekosan rahuznak az emberre, bevagodnak a kanyarba stb., de van olyan is, aki profin tud feltartani gyok-kettovel:D
Beindult a szerdai SRW kormany vadaszat is;) Termeszetesen semmi ertelme, mert az elso harmat dijjazzak, igy a szokasos emberek lesznek vannak/elol:) Persze, meg ket masikat is jutalmaznak, akik 24 ora alatt a legtobb kort mennek QuickRaceben. Ez hasonloan ertelmetlen, magyarazni sem kell;)
Nem azert vagyok elso, mert annyira jo vagyok, hanem ez nem fizetos Event, igy nem erdekli a szokasos embereket;D
Ez jo volt, de a gumi az nem kopik (de eleve ezeket csak arkadban inditjak, nekik nem is lenne jo).
Az edzes vegere ertem be, volt egy valaki, aki mar tobb kort ment, es volt korideje. Beirta, hogy „go go go” (menjek mar!:). Metem vagy 2-3 masodperccel jobbat mint o (valszeg gamepad-es volt), gyorsan ki is lepett:)
A masik, akinek „fiatalos” neve volt, egybe irva azzal a jelzovel, hogy o nagyon gyors pilota, 5-6 kor alatt nem birt osszehozni egy mert kort. O is kilepett. A;talaban a palya szelen volt, es a kerekei ide-oda gurultak a palyan:D
Aztan beesett meg valaki, de 1 kor utan o is tavozott.
Igy egyedul maradtam a „versenyre”:D Legalabb tudtam cockpitbol menni, nem kellett motorhaztetorol benazni a hulye tukor hiany miatt (bar ebben az autoban ugy ahogy latszodik valami a belso tukorbol is).
Amugy ez eleg „konnyen” vezetheto auto, a palya is „egyszeru”, igy ha fizetos lenne a Challenge, nagyon durva idok lennenek.
De igy, csinalhattam egy screenshot-ot, ami igazi ritkasagnak szamit, mar ha a „soha”-t oda soroljuk:DDDD
Ha nem fizet valami, akkor nincs akkora nyomulas benne:) De elnezve a rovid Quick Race versneyeket, amugy is kicsi a reteg aki hosszabb tavon turelmesebb (a gumi nem tudom mennyire kopoik).
Most a 100 kor nekem sok, foleg hogy a vernyomasom is padlon van, de a Megane-nal beprobakozom (bar ha jol emlekszem, eppen az, ami keresztbe all meg az egyenesben is).
egyelõre a download managerrel bûvészkedem, de láttam, a kentucky pályán az elsõ kanyar után még van egy törés, ami trükkös, vagy valahol van egy trükk, ha ráugrok a gázra, akkor elszáll a stock car... megjegyeztem magamnak, észnél kell lenni :) Talán az esti meccs után be tudok ugrani pár körre. /száz körre/ A 31-es kör a mostani listavezetõnél is standard, valamire csak elég ... lenne, de nincs díjazás pénzben. Mondjuk engem se érdekel, ha a creditet kifizetik, hamar összejön a 40 000 :))))
Eleg izgalmas auto, a palya is jo, folyamtaosan gepeszkedni kell, nem hinnem hogy lelaszol:) Probald ki, mentem 3-4 kort tesztnek (alap beallitas, kicsit rovid a valto, nem tudom mivel toljak Challenge-ben, valszeg hosszabbal), 0:31 mar (eleg) jonak tunik (most az UFO-kat ne nezzuk:P).
Ez a „teherauto” (Ford F-150 SVT) nagyon LOL!:) Nyugdijasnak tunik a dolog, de teljesen jo:P 50 forintot boven megert:D
elkapkodtam... Hosszú távú versenyek indulnak , 100 körös oval a simraceway asphalt modifieddal... Nem szabad kihagyni majd' 1 óra száguldás, összerakom a játékot valahogyan
Jó reggelt! Ez a letöltés manager program szenzációs ötlet, de nálam botrányosan véletlenszerûen mûködik... Kinyomom az ESET midnen védelmét és fel se ismeri a tegnap este letöltött tartalmakat... Most értem haza melóból és újra töltenem kell az egészet... hááát márpedig nem is szívesen kapcsolom ki az ESET-et meg nem is váltok másikra, akkor játékot kell váltanom, mert az ilyen neterror terrort nem bírom idegekkel. Kicsit kiszállok, megyek a temérdek jól ismert, arcátlan csaló és a sokkal erõsebb autók ellen nfs worldben inkább :( De legalább Nissannal :)
Csak tippeltem a diffit:) Mint irtam, igazabol nem sokat mentem vele, de most kiprobaltam, es tenyleg nem all keresztbe, jonak tunik. De teny, hogy sok autonal nagyon eros a fek es kicsit gazos a fekero-elosztas.
Evo X-ben nincs középsõ diffi! A féktávot egyenes kormányállásal abszolválva sem az Evo X, sem a BMW 1M nem áll kersztbe nekem, kikapcsolt segítségekkel!
Na nagy nehezen csak visszajöttem a TOP3-ba az Advanced Healey 100/6 Lime Rockban :D Benne van vagy 50 kör abban a nyomorult 0.1-ben :D
én is csak addig versenyeztem, amíg össze nem jött 2 autóra a kredit - de elég lehangoló volt, ami ott ment (szándékos kilökés, tesztnapokon az erõsebb autókkal már indulásnál keresztbe álltak, a többség meg fék helyett belerongyolt stb). Azóta hotlapos eventekre veszek autókat - jó is vezetni, ha meg összejön egy-egy újabb autóra, az csak jó. Igazából már 2 hónapja tervezem, hogy befizetek arra a 25 autó 10 dolláros csomagra, csak még nem volt annyi pénz a számlámon :)
Kizarolag kredit gyujtogetesnek nem sok ertelme van;) Max akkor ha hosszu (min 30-60 perc) es jo (nem arkad zuzas) futamok lennenek. De igy, egy atlagos/rovidebb palyan versenyezve, ~10 percet aldoznak 25-40 kreditert. Az orankent 150-240 kredit, vagyis 30-50 forint nyereseg;)
Persze ha valaki elvezi a versenyeket, annak tiszta nyereseg.
Peldaul ez, McLaren M1B. Ezzel mar regen szemeztem, de mindig elment a penz az akcios, uj vagy felaru cuccokra;) Kreditem meg sose jott ossze ennyi. Most az ehavi 20$-os befektetesbol kihoztam ezt es meg 3 masik McLaren-t is (2 M6GT es az utcai MP4-12C - a GT3-as mar meg volt:P).
Pedig az Evo X a hivatalos teszt autojuk;) Foleg a kozepeso diffi korul lehetnek gondok es persze a fekezessel (sokan panaszkodnak). Nem sokat mentem veluk, van sok-sok auto ami alapbol is jobban tetszik;P
az EVO X az nem valami jó (szerintem) a 8 viszont zsivány lett ! :)
Segitsegekkel erdektelen a dolog, csak anelkul erdeme barmit velemenyezni;) A regi autok altalaban jok. A Lancer-nel diffi problemak is lehetnek az osszkerekhajtas miatt a kanyarbemenetnel.
Örülök, hogy másnak is vannak problémái a fékezéssel, azt hittem csak én vagyok ilyen béna :D És én még csak kapcsolatot sem véltem felfedezni az autó gyorsasága és a fék között - pl lancer lassabb, de a fék keresztbeállós, míg az ariel atom, lexus lfa gyorsabb, de jól fékezhetõ. Viszont ezek a régebbi autók (Morgan, Bugatti, Alfa Romeo) teljesen jól irányíthatók kikapcsolt segítségekkel is.
A Saleen S5S Raptor jo auto lenne, de normalisan szinte lehetetlen vezetni, meg funbol is. Annyira eros a fek, es annyira hatra van allitva, plusz a diffi/motorfek is nagyon harap, hogy azonnal korbefordul minden fektavon. A fekpedal utjanak az 1/5-nel (lehuzott erzekenysegnel) keresztbe all.
Ezeknek az izmosabb, gyors autoknak valszeg ez a rakfenejuk, hogy a default setup-okat tuti arkadosabb vezetesre lottek be.
Tuti hogy ezekkkel mindenhol csusznak, masznal, driftelnek, farolnak, mert amugy lehetetlen korbemenni veluk.
Egyszer megneznek mar egy raltime videot (nem replay, hanem azt, amikor elesben megy), amikor top idot mennek, max +-5 tizeddel (nezetek, segitsegek, stilus stb.).
egy uninstall-install -ban gondolkodtam én is, de elõbb azért kérdezek! :) az a biztos
Ott valami egyeb problema lesz. A letoltes meg van gyorsan, a teljes jatekot (osszes auto es palya) 1-2 ora alatt leszedi (net-tol fuggoen). Futas kozben, a menuben is ellenorzi, szinkronizalja a tartalmat, lehet hogy valami hasonlo gondja van. Full uninstall, aztan install, es ellenorizni a tuzfalat, virusirtot stb.
nekem egyetlen Eventet sem tölt be a képernyõre ha belépek! mi lehet a baj? kb 1 -hónapja töltöttem le a játékot, és még mindig nem tölött volna le mindent?
Tegnap én is tudtam tesztelni,nekem bejön a kocsi,bár a vízhõfok elég gyorsan melegedett az olaj hõmérséklet tartotta a 95 celsius a fokot a víz pedig... 90-95 között ingadozott van amikor ez felé ment. Na meg: alapgázon felment magától az olajhõmérséklet 110 celsiusra,ha mentem a kocsival akkor tartotta a 95 Celsius fokot,érdekes kocsi ez de tetszik. :D
Ez tényleg nagyon cool kis kocsi, a maga 86 mph-es sebességével :D
En neha autozgatom, mindig talalok olyat amihez kedvem van es meg Event is van belole (kredit+), igy 1-2 het alatt ossze jon 1-1 autora.
Multhonapban kimaradt a gyujtogetes, penzem sem volt, nem mintha most nagyon lenne, de egyszerelunkleszarom, beletoltam megint 20$-t es megvettem nehany jarganyt amit mar korabban akartam. Most mar, leszamitva azt a ~15 marha draga cuccot (plusz 2-3 egyebet), minden auto megvan. December ota csak ossze jott:)
Az uj autokkal sem lenne nagy gond, csak mindig a szokasos van, pl. az uj BMW-vel is: nagyon durva eros a fek, nem lehet allitani semmit, mar a negyedenel blokkol, es gazelvetelre keresztbe all.
En csak azt az 1 autot neztem, de nagy volt a kulonbseg ABS/TC-vel (Jaguar E-Type). Lehet hogy nehez a labam, de azzal kanyarokban csak negyed-felgazzal tudtam kigyorsitani, TC-vel szinte padlogazas volt. Az ujabb autoknal valszeg nincs akkora kulonbseg.
A valtasokat es pedalhasznalatit nem lehet korlatozni, draga egy komolyab kormany.
Nezeteket nem probaltam, en csak cockpitbol megyek, de elkepzelheto hogy azzal is lehet nyerni: nincs piloat dinamika, nem billeg-mozog, tobbet latni, talan jobban erezni-latni az auto mereteit stb.
Elvileg Advancedben csak az ABS/TC-t engedi bekapcsolni.
Nekem is úgy sikerült jobb idõt mennem, hogy minden segítséget kikapcsoltam. és ahogy most néztem az eventeket, advancedben mindig jobb idõket mennek, mint intermediateben. Szóval szerintem idõben nem jelentenek elõnyt a segítségek. Sajnos nekem is csak pillangós kormányom van, de abban egyetértek, hogy akkor külön kéne szedni azokat, akik rendes váltoval tolják. Említetted a nézeteket - én is cockpit nézetbõl tolom, de egyszerûen nem tudom elhinni, hogy más nézetbõl jobb idõt lehetne menni. Ha meg nem lehet (legalábbis nekem képtelenség), akkor meg nem mindegy. Aki ettõl lesz boldog, az hadd legyen az. A másik: bármilyen szintû hotlap-ot indítok, az összes segítséget be tudom kapcsolni - ha nem engedi használni, akkor miért engedi bekapcsolni?
Az új MG-t kipróbáltam és nagyon tetszett. Nem megy, de legalább vigyorgós vele minden kör :-D
En is full szimben nyomom, minden autot ugy ahogy kell, igy legalabb elvezem. Ha mar eselytelen felkerulni, akkor legalabb elvezzem:)
Alltalanosan nem tudom milyenek a segitsegek, csak 1 autonal probaltam ki kivancsisagbol (Jaguar E-Type - tipikus szvatos auto), de annal nalam legalabb 1 masodpercet jelentett (padlogaz-padlofek lett belole). De a valtasokkal is majd 1 masodpercet nyertem, sokkal stabilabb volt 2 pedallal es pillangoval. De meg ugy is messze voltam az elejetol, igy ertelmetlen hasznalnom, es ugy mar nem is ellvezem az autot, elvesz a jellegzetessege.
En is a regi, speci, klasszikus, kulonleges cuccokat szeretem, az SRW-ben ezek tetszenek, es a vezetesi elmeny ezeknel meg teljesen jo. Az ujak sem rosszak, de azok mar olyan tucat jellegu, szaguldozos dolgok.
Én minden segítséget kikapcsolják, mert tapasztalatom szerint jobb idõket lehet nélkülük futni. Ráadásul nekem csak a régi autók fekszenek :-D
Igen azt lattam, figyeltem es izgultam, hogy bent maradj a 10-ben, legyen valami „normalis” nev is a topposok kozott;)
A szintekkel hasonlo lenne a gond, aki nagyon megy, az ugyis megtalalja a kiskapukat. De legalabb az Advancedben a segitsegeket kellene kiloni, mert nagyon durva a kulonbseg. Mondjuk a nezetekkel es valtasokkal is sokat lehet nyerni, de azzal ugy sem lehet mit kezdeni.
Inkabb a dijazast kellene atgondolni, es ne a resztvevok 0.01%-anak legyen biztos eselye nagy penzekert, hanem az indulok szamatol fuggoen az elso 20-30%-nak, sokkal kissebb osszegekert.
Mondjuk a hozzaallasukrol mar az is sokat elarul, hogy a cockpitben a mai napig nincs virtualis tukor lehetoseg, pedig az ISI engine-ben alap.
Nekem nem is a nyeressel van a problemam (hogy kapjak valamit), hanem a jelenlegi rendszerben meg motivacio sincs, mert meg el sem indultam, de mar tudom hogy ertelmetlen es eselytelen.