nem látod folyamatosnak a 24fps-t, ezt neked ki mondta? (sejtem, hogy a filmes világból veszed a példát, de ott 1.) passziv nézõ vagy 2.) elmosódik a kép nagy oldalirányu mozgásnál - ez játéknál nem jo, mert NEM LÁTOD amit látni akarsz!)
a 30fps-el két gond van: másodpercenként 30 képnyi infot kap az agyad, az alapján kell döntened. a döntésed eredménye 1/30-ad másodperc alatt hajtódik legkorábban végre (elmélet, gyakorlatban ennél rosszabb a helyzet), ergo késõbb, mintha a 60fps-es játékban 1/60-ad másodperc alatt hajtódna végre (és ugye ott az agyadba jutó info is 2x annyi!)
Valaki árulja már el nekem miért ekkora gáz a 30fps? Mert ugye az emberi szem 24 másodpercenkénti képkocka felett elvileg folyamatosnak érzékeli a videot. Namármost a 30fps ha jól tévedek 30 képkocka mp-enként, ami pontosan 6-al több, mint amit már folyamatosnak látunk nem? Mi itt akkor gond?
"A photomode-ot felejtsuk, legalabb itt a PC-s reszlegen, foleg ha elsosorban szimesebb dolgot varunk. A trukkozott replay es photomode dolgokat hagyjuk meg a konzolos recskazasra;)))"
Hagyjuk már ezt a primitív hozzáállást légyszíves!
CARSban is van fotomod. Meg tudom állítani a játékot rázúmolni az autóra és megvizsgálni minden részletét. Lehet hogy téged az autó maga nem érdekel, de engem igen. Szeretem megvizsgálni, körbejárni, látni a részleteket, a vonalait, a kidolgozást a különleges megoldásokat és ezt lefotózni, elmenteni, kísérletezni azzal, hogy minél élethûbbb és látványosabb képet, beállításokat, helyezeteket örökítsek meg. Auto Vista maga a tömör gyönyör mert a legjobb versenytechnikákat olyan részleteiben láthatom ahogy soha máshol nem, hacsak nem tudok egy LMP1es Pózsót a való életben nagyítóval megvizsgálni a burkolat alatt... nyilván erre egy halandónak nincs lehetõsége.
Shiftben van, de sajnos a modellek nem a leg részletesebbek így sokat nem, ért. Ebbe a Ferrariba pedig részletesebbnek tünnek, de nincs benne fotomód vagy bármi más...
Trükközött ripléj pedig nincs. Azt látod ami a valóság. Verseny közben meg nem veszed észre hogy az ellenfél vasa 30%al részletesebb e avagy nem. Azt meg hogy nincs mósön blúr csak ripléjben... CARSban is ki lehet kapcsolni verseny közben, ripléjbe meg be ( ami ripléj jelen formájában használhatatlan... ugrál az autó, ugrál a kamera, akad a hang + kidolgozatlan még a pálya és rettentõ rondák a fák )
Hasonlítgatást nem én nekzdtem el, ezt te is tudod:) és azzal nem kell a CARSot védeni hogy nem annyi pénz áll rendelkezésre. Azért van ott munkaerõ és van ott pénz is. Autók terén nem versenyezhet a Forzával, mert pár híján 100 új autó jelent meg a játékhoz fél év alatt és kb ennyi autó lesz a CARSban összesen ha minden jól megy.
Pályák terén viszont már majdnem egálban vannak ( minõségben nyilván nem, hiszen CARSban még egy sincs kész ) + napszak és majd az idõjárás.
A CARS-nal azert erdemes fejben tartani, hogy nem biztos hogy az SMS-nek a CARS a fo projectre, hanem csak egy engine-fejleszto alap;) Igy lehet, hogy ezt kitoljak "egyszerubben" PC-re es mostani konzolokra, lesz egy teljesen sajat, massziv, korrekt alapjuk, amit mar a kovetkezo generaciora tudnak optimalizalni.
A lenyeg, hogy a CARS-bol meg van minimum 6, de inkabb 9–12 honap fejlesztes, vagyis ezalapjan lehet hasonlitgatni, velemenyezni.
De ha kesz lenne, akkor sem hasonlithatnad a kedvenc Forzadhoz, mert ertelmetlen, azt kizarolagos, maximalis tamogatottsaggal keszitik, 20–50× nagyobb mennyisegu penzbol, ugyanannyival tobb fejlesztovel;)
A photomode-ot felejtsuk, legalabb itt a PC-s reszlegen, foleg ha elsosorban szimesebb dolgot varunk. A trukkozott replay es photomode dolgokat hagyjuk meg a konzolos recskazasra;)))
hát mondjuk jah, ahogy most állnak és is azt mondanám, hogy minimum még egy év + csúszás, akár több hónap, vagy fél év. Ez az idõpont már necces is lehet, mert ez már a next-gen eljöveteléhez meglehetõsen közeli idõpont.
igazából jópáran már a háttérben az új konzolokra fejlesztenek, lehet megérte volna fél évet várni, és elsõként robbantani ott, kompromisszumok nélkül. mindegy, õk tudják, mindkét megoldásnak vannak elõnyei.
Azért a CARS grafban még nem mutatott igazán semmit. Amiben jobb mint a Shift az a szebb autó modellek és az élethû bevilágítással való próbálkozás és pár effekt ami kötelezõ. Pályák tekintetében még nagyon nagyon béna, de ez a Ferrari sem valami hûde... bár itt az autó modellek szintén jók már, csak sajnos fotó mod nincs hogy jobban meg tudja vizsgálni az ember.
Ráadásul a CARS még fpsben is nagyon optimalizálatlan.
Shift sem egyik napról a másikra készült el. Ott is kellett 2 év az elsõ részhez minimum, mire a végleges formáját felvette. CARSnál most benne vagyunk a fejlesztés közepében... de itt még dúrván sok tennivaló van. Sok autó, sok pálya nincs kész optimalizálás nuku, végleges fizika nincs. Karrier, online, tartalom nincs. Napszakok, idõjárás, hõmérséklet + fizika összehozása, optimalizálása stb stb... ebbeõl csak akkor lesz fél év múlva valami, ha ezek a verziók amit kiadnak nem egyeznek meg azzal ahogy valójában állnak, mert ami most van az még semmi.
A Shift-hez eleve felesleges mar hasonlitani, arra az SMS is felkapja a vizet;) Az egy "gyors" multiplatform konvert volt, mert eppen divatosak voltak, megtehettek. Mint fizikaban, mint megjelenitesben barkacs.
A CARS-on latni, mennyi "igazi" munka kell ahhoz, hogy normalisan osszerakjanak egy engine-n, ami kinez valahogy, benne vannak az elvart latvanyok es effektek, de foleg modern kodolasu, korrekten optimalizalt LOD-okkal, shaderekkel stb.
Osszehasonlithatatlan a Shift-nek az ISI-szeru statikus shaderezese, a CARS-os full dinamikus, 1-anyag/1-shader szamitassal. De a CARS-ban mar mukodik a full dinamikus tukrozodes, a eljes onarnyekszamitas, csucsfenyek, post-process es meg millio dolog. Es meg minimum 6-9 honap fejlesztes van hatra.
Ez a Ferrari mar 3 honapja kesz volt, csak nem jelent meg. Lehet hogy piszkaltak kozben, de ez is mindenkepp egy "felkesz" engine allapotot tukroz.
Ez butaság. Sorolom miért lenne hiba az SMS-tõl a 30 FPS.
- jelentõsen ront a játékélményen. hiába a csili grafika, ha ront az autózáson. és így hibába dolgoznának ki akár egy GT5-öt alázó fizikát, erõsen lerombolná az összképet az FPS szám.
- a konzolosok sem hülyék, nem véletlen veszik ennyien a Forza-t és a GT sorozatot. Teljesen autós vezetési élményt adnak (kezelhetõség) és tényleg jók. nah most ugye ott is a szimesebb réteg választja ezeket a játékokat, pl. az NFS-ek helyett/mellett. Óriási felháborodás lenne bizony a 30 FPS-en. régi konzolgeneráció ide vagy oda. "Jóérzésû" szimes élbõl nemet mondana a CARS-ra. (már azért is mekkora feháborodás van sok helyen, hogy a kissé elcseszett GT5 nem hozza mindenhol a 60 FPS-t... Nah most akkor a pCARS mit kapna?)
- látom van PS3-ad is. a nordschleife-i pálya egyszerûen gyönyörûen fest, aszfalt, színek, még a fák is jók, szóval pöpecül meg van csinálva az a pálya. Esõben és éjjel meg sok ellenféllel lehet a GT5 lemegy FPS-ben, DE optimalizálással nagyon sokat ki lehet csikarni egy régi gépbõl is. (lásd egyre szebb és szebb konzolos gammák ugyanarra a hardverre)
- a Shift még saját bevallásuk szerint is egy autós (akció) játék (!), lásd a PDF-et az elejérõl. Oda nem kell 60 FPS, mert komolytalan.
- ez a ferraris cucc is az, szezonális, eladnak belõle párat, megéri, de a pCARS a fõ projekt, gondolom hosszútávra terveznek, szeretnének egy GT és forza szintet, vagy még jobbat. Ebbe nem fér bele a 30 FPS. Kezdésnek végképp nem, rossz ómen lenne.
- a SHIFT régen volt. más stílus, valszeg nem is tartották fontosnak, hogy ott 60 legyen.
ezek persze saját gondolatok, de hát én így látom.
Itt semmi sem OFF:) Az 30fps valoban gaz, foleg autos jateknal. De ez nem olyan nagy project, hogy megerje nekik a felkesz engine-t meg honapokig masszirozni, optimalizalni hogy 60 legyen (valszeg meg tudnak csinalni). Hiaba lenne 60fps, konzolon ugy is leirja zsigerbol mindket csapat (GT/Forza);)
De en PC-n tolom, nem erint a problema:) Ha lenne felesleges 200E Ft-om Xbox-ra, akkor talan erdekelne, de valszeg akkor sem nagyon, mert boven ellennek a Forzaval es az osszes kiegeszitesevel;)))
A videókon beginner nehézségi fokon játszik valaki ami azt jelenti hogy minden segítség be van kapcsolva ráadásul úgy játszik mint aki életében nem tette autós játékkal.
Ha szar lenne leírnám, mert nem vártam tõle semmit. Kellemesen csalódtam, és egyenlõre csak kontrollerrel próbáltam... kormánnyal sokkal jobb lesz.
annyit azért hozzátennék, hogy azért elég gáz az a 30 FPS. de hát valami arcade szarak lehet is annyi. Ez nem tudom milyen komoly, viszont ilyen FPS-sel nem is nagyon érdekel. ha a pCARS annyi lesz konzolon (30) akkor sírva fogok fakadni, és igen, nem fogok csak ezért PC alkarészt venni. Más kérdés, hogy 30 FPS-sel szerintem egyértelmûen nem lehet konkurenciája a másik két nagynak, legyen akármilyen jó is a fizika. bocsi az OFF-ért. :p
ne máá, haver nem tudom elhinni, h te ezt egy Forza 4 után KÉPES VOLTÁL leírni tudom, h nyár van és sorba halasztgatják a gammákat (októberig semmi jó nem lesz) de azééé, ENNYIRE, azééé, NE ADJUK MÁÁÁÁ LE AZ IGÉNYESSÉGI SZINTET, azééééé :)
nem ígérték, h SZIM lesz, tudom de tessék: sírj és zokogj
ez még sz.rabb a codemasters féle full-grafika-nulla-fizika F1 imitációknál is mondd, h fáradt vótááá és meg van bocsátva :))
Erre szamitottam, ebben biztam;) Egyertelmu volt, hogy Shift-szeru lesz (mivel SMS:P), de mivel parhuzamosan fejlesztettek a CARS-szal, tuti hogy atemeltek onnan ezt-azt a fizika, kormanyzas, gumi, ffb reszrol is, ami azert hasznalhatobb, ertelmesebb.
Es mivel konzolon tolod, ahogy irtad egyszerubb, regebbi kormannyal, valszeg egy komolyabb, normalisabb, multiturn kormannyal (G25 es hasonlo) sokkal reszletesebb erezesek, hasznalhatobb, ertelmesebb kezeles lehetseges (reszletesebb, komolyabb, erzekenyebb FFB es kormanyzas, 3 pedal hasznalat, h-pattern valtas stb.).
Az FPS lenyegtelen, az csak konzolon info, PC-n barmennyi lehet (termeszetesen geptol fuggoen) :)
Ez egyertelmuen szezonalis es promo jatek, a lenyeget kihoztak belole;) Nyarra jo lesz, ha lesz valami eladas belole, azt fel lehet hasznalni a CARS-nal es/vagy a kovetkezo programjuknal;) Ebbe nem eri meg tobb energiat fektetni:)
A palyak nagyreszet (elvileg) mar atmentettek CARS-ba (vagy fogjak), az autok neccesek, de ha jol tudnak uzletelni a Ferrarival, talan 5-10 darabot at tudnak tenni, mar az is valami;)
Teljesen jó. Fizika jobb mint a Shift, jobban iránytható, nem viselkedik az autó idétlenül. A belsõ sokkal jobb. CARS-ra hajaz. Nincs mosódás és egyéb effektek. Jól használható. A fizika persze Shift, a csúszás megvan, de egy jól belõtt kormánnyal teljesen élvezetes játék lehet.
Hangok brutálisak, a graf az mint a Shift. Fix 30 fps.
És minden tükrözõdik a fényezésen, az ellen autója is:) ( valahol ez téma volt )
Promó Ferrari játéknak nyárra teljesen jó. Ha a Porsche kultjáték lett, akkor ez simán hozza azt a szintet, sõt... fizikában sokkal szimesebb és reálisabb, csak ugye ma már a rinya fontosabb mint az élmény és minden szar ami megjelenik.
Egy próbát megér, pár napra lekötheti az embert, vagy online kicsit tovább.
SMS szépen az összes autót átemelheti a CARSba:D:D:D
Nem igaz már, komolyan. Shift 1: Megyek elõre benne, elõttem cammog egy mazsola, és ugye a kanyarban lelassít. Hát mivel kicsit a seggében voltam hátulról jól telibe kaptam. Nah és mi történt? Hatalmas koccanás, lelassulás, kipörgés? Bah ugyan már... Egyenesen átmentem alatta. Nem vicc. Átmentem az ellenfél kocsija alatt. Külsõ nézetben voltam és láttam ahogy elõször az ütközés hatására a verda hátulja fölemelkedett, landolt a motorháztetõmön, én meg nyomtam neki tövig, és szépen valahogy felmászott a verdámra és mint KITT a Knight Rider-bõl szépen legurult rólam , mintha egy trailer lennék.
Szóval errõl ennyit, a fizika egy vicc.
Ha egy az egyben Shift copy és azok fejlesztõi készítik ezt is akkor ez a mondat hiteles: "Ja és a jármûvek tömege sincs rendben összevissza lehet benne repkedni pedig csak koccantál, szóval vannak érdekes dolgok."
Szóval jöhetne már egy vérbeli autós gém amiben nem lehet kilométereket repülni, átmenni másik kocsi alatt vagy esetleg van benne ütközés érzet. Nem úgy mint a Shitekben hogy nekidurrantok oldalról az ellenfélnek és mintha gumiból lenne a kocsim lepattan rólam és hosszú métereket repül de közben semmi törés hang vagy arra utaló jel. Fekete fehér kép és szívdobogás azt megvan oldva, max bereped a ködlámpa.
Persze a gyors modern autókkal már biztosan szar az egész. Azért az SMS megtanulhatna már seggbõl nézõs kamerát csinálni... GT5ben karóval van rögzítve = szar. Ebben mozog össze vissza = szar. Forza 2-3-4 = tökéletes. Csak le kéne másolni, copy paste, ellopni, ellesni, de nem... ontják a szart.
Shift sem volt tartalomban több 1 max 2 hétnél ami autós játéknál zéró szavatosság. Ez egy reklám játék és ( pont. ). Tekersz egyet az autókkal a pályákon és viszlát. Mész vissza ( tudod azzal ) játszani, mert kijött az ehavi 10 autós DLC, ami már önmagában többet ér, több idõre köt le mint egy ilyen játék.
A 49es Lotus a CARSban is borzalmas, bár a fõ gond nem az hogy nincs tapadása de mellette menne mint a rakéta, hanem az hogy a sebességérzet zéró így azt érzem a kanyarokban hogy 40el megyek, ami nevetséges persze ( HUD ki van kapcsolva ).
Ebbol semmit nem lehet megallapitani. Ami nem a promovideobol van, az valami gagyibb felhasznalotol erkezett, mert hatulrol tologat, szamarvezetovel, segitsegekkel (van ahol full help):)
Igy ranezesre nem veszes, de ezt erezni kell;) Szerintem nem lesz rossz, a celnak megfelel. Nem szim (mint jatekmenet), de ez nem is lehet az, az eladasok miatt. Ha valtozatosan osszehoztak az autokat, palyakat, jatekmenetet, ha normalis a nehezsegi szint (nem szopatos es nem arkadra van belove), akko rel lehet vele szorakozni az autok miatt;)
Amugy a 2-4 kereken csuszas, sodrodassal nem lenne baj, foleg ezeknel a regi autoknal, csuszkaltak igazabol is eleg sokat;) Aero minimal vagy nulla, ballonos vagy virsi formaju, egyszeru gumik, felfuggesztes hintalo;)
Én még 1-2 hónapja láttam a Cdgalaxisnál elõrendelhetõ formában, de le is került valamiért. Most néztem, pl Amazonon is csak Xbox360 és PS3-as verzió van, PC-srõl semmi, pedig Pre-orderben kéne lennie szerintem.
CARS már most sokkal jobb fizika tekintetében. Túl kommerszre vették a fizikát ebben, ez a baja szerintem. SMS nyugodtan fejleszthetné felõlem a TDU3-at anno... Ezzel kapcsolatban meg ne felejtsük el, hogy minden kocsi hátsókerekes benne, a régi gépeken meg sosem volt über-gumi. Réges-régi archív felvételeken is állandóan sodródtak a valódi autók, ha tényleg tempót mentek.
Szóval a fene se tudja, elõbb majd próbáljuk ki... Én addig nem írom le.
"Másfél óra játék után kijelenthetem hogy Shift2es lett, ugyanazok a mapok csak vannak a legends pack-ból, ugyanaz pár hangeffekt is kameraállás is amennyire eddig láttam. Van régi monza, silverstone,hockenheim,spa,mugello, ezeknek az uj változata, road america, valami cote d'azure ami monaco utcáin zajlik és eléggé olyan mintha a shift2bõl egyenesen átrakták volna csak talán a graf nem annyira szép. Az autók nem rosszak bár láttam szebbet, az irányítás és a fizika viszont siralmas, amolyan shiftes, tehát nehéz egyenesben maradni minden autó folyamatosan túlkormányzott ahogy az NFSekben is volt, és az ellenfelek sincsenek a helyzet magaslatán. Ja és a jármûvek tömege sincs rendben összevissza lehet benne repkedni pedig csak koccantál, szóval vannak érdekes dolgok. Én azt mondom aki szerette a shift1-2-õt az szedje ingyen van aki viszont nem az kerülje el messzire, ahogy énis teszem mostantól."
Amitõl féltünk, beigazolódott: ez egy Shift: Ferrari mod.
A legújabb hírek szerint 6-án megjelenik... konzolokra.
Itt a GameTeve elõzetes:
Forza 4hez nem érdemes hasonlítani õket. Más kategória, más szint. Ha a Shift fizikája rendben lenne akkor sem játszanám hónapokig, évekig, mert nincs benne annyi tartalom. Pár hétre lekötne, kb annyit bír a karrier és kész. Forzát addig játszom amíg nem jön a következõ rész, ha ez 3 év akkor 3 ha 4 akkor 4, de szerencsére a T10 hatékonyan dolgozik és 2 év van egy rész közt.
Azért fizika lesz alatta azt nem lehet mondani hogy nem. Ezek a mostani generációs fél árkéd/szim játékok köröket vernek fizikai szimuláció terén a mult generáció hasonló játékaira. Grafikán kívül itt hatalmas ugrás volt. Lásd Dirt széria és Shift széria.
Az sajnálatos hogy az SMS rosszúl lövi be a paraméterek és driftking játékot csinál belõle, amikor nagyon nem annak kellene lennie... de reménykedem hogy annyira nem lesz rossz. Shift 2 is kicsit jobb lett mint az elsõ. Ha ez is kicsit jobb lesz, akkor a majdani 5. próbálkozásuk egész rendben lesz:D:D:D
amúgy én vagyok a barom, hogy rámentem a gémszarra... megnéztem egy normális oldalon a hírt és csak az Eden Gamest zárja be az Atari, ami annyit jelent hogy nem lesz TDU 3, a TDU 2 meg ugyan olyan félkész szar marad örökre.
TDU Ferrarinak semmi köze az Eden Gameshoz, hiszen azt az SMS csinálja......
"PC-s és konzolos játékokat tehát többé nem érdemes várni az Ataritól, vélhetõen a Test Drive: Ferrari Racing Legends is kukában végzi, hacsak nem menti meg egy másik kiadó."
értem de az sehogy sem tud foglalni 5 gigát a szövegek,érdekes. :D
Ilyeneket manapsag nem illik beszivni;) Evekkel ezelott volt divat feltenni egy becsomagolt, ISO-nak atnevezett, 5-10GByte-os "ures" TXT file-t;))) Sokan letoltottek:D
Igyanigy szivatas, a fizetos file-megoszto oldalakrol toltogetni, ahol pontokat/penzt kap a file gazdaja, ha minnel tobbszor letoltik tole a cuccost:)
A lenyeg: csak a megjelenes utan, megbizhato helyrol, ellenorzott cuccot, ismert cspattol;)