Nem igaz már, komolyan. Shift 1: Megyek elõre benne, elõttem cammog egy mazsola, és ugye a kanyarban lelassít. Hát mivel kicsit a seggében voltam hátulról jól telibe kaptam. Nah és mi történt? Hatalmas koccanás, lelassulás, kipörgés? Bah ugyan már... Egyenesen átmentem alatta. Nem vicc. Átmentem az ellenfél kocsija alatt. Külsõ nézetben voltam és láttam ahogy elõször az ütközés hatására a verda hátulja fölemelkedett, landolt a motorháztetõmön, én meg nyomtam neki tövig, és szépen valahogy felmászott a verdámra és mint KITT a Knight Rider-bõl szépen legurult rólam , mintha egy trailer lennék.
Szóval errõl ennyit, a fizika egy vicc.
Ha egy az egyben Shift copy és azok fejlesztõi készítik ezt is akkor ez a mondat hiteles: "Ja és a jármûvek tömege sincs rendben összevissza lehet benne repkedni pedig csak koccantál, szóval vannak érdekes dolgok."
Szóval jöhetne már egy vérbeli autós gém amiben nem lehet kilométereket repülni, átmenni másik kocsi alatt vagy esetleg van benne ütközés érzet. Nem úgy mint a Shitekben hogy nekidurrantok oldalról az ellenfélnek és mintha gumiból lenne a kocsim lepattan rólam és hosszú métereket repül de közben semmi törés hang vagy arra utaló jel. Fekete fehér kép és szívdobogás azt megvan oldva, max bereped a ködlámpa.