köszi igen Annyit tennék hozzá hogy nem dobni kell hanem berakni. (scenario-ban szereplõ alsó ablak) Ugyanis levetkõztek és dobáltak mindent de úgy semmi nem megy be:))) Szerintem sokat leszünk mi együtt itt mert elég fórum segítõs ez a játék :D
De érdemes mindenhol fél órát próbálkozni, mert úgy nagyobb az öröm :D
2. szinten a középsõ rácsos ajtó mellett 2 zár van de csak az egyik kulcsot találtam meg ami jobbra volt ahol hátrálni kell a teleporton való átjutáshoz. A bal oldali járatban van 2 kapcsoló ami egy-egy falat emel és tol vissza valahol abban az ágban lehet a másik kulcs de a földön nincs, és kapcsoló sincs, fáklya rekeszre sem történik semmi...
hogy lehet spellt elraktározni ,hogy gyorsan castolja amikor kell?
Sehol, mivel nincs ilyen lehetõség a játékban. Legfeljebb egyet tudsz bekészíteni (mármint kiválasztod mit akarsz varázsolni, de még nem lövöd el). Más: Nos, a következõt derítettük ki. Hozzáférünk a fájlokhoz, viszont egyelõre csak hexeditorral tudnánk a szövegeket fordítani. A betûtípusokat ki tudjuk cserélni ékezetes fajtákra.
nekem most 2harcos, 1rogue, 1mage van...de a mage-el ez az állando kattintgatás elég unalmas egy hosszu csatánál :S remélem majd lesz vmi jo mod hozzá :)
Hú ez egyre durvább halljátok. Mindig mikor azt gondolom na ettõl nehezebb feladvány nem lesz hát de.. Nem kell megijedni ha véletlenül nem tudsz kinyitni egy ajtót ettõl még nem akadtál el ha megtalálod a lejáratot a következõ szintre. Egy varázsló szerintem még elvihetõ távoli ellenfelek ellen tökéletes meg a láncingesek ellen is jó a villám. Nem találtam még nyilat csak vesszõket pedig jó be szkilleztem rá Sikerült kiszedni a 3 szinten azt a bronzajtó+rács+csapóajtó mögül a titkos fáklyás helyrõl azt a kincset? 4. pályán csomó helyen elakadtam van 3 at kattogó padlókapcsoló meg túl gyorsan lecsukódó rács egy fénylövedéknél... ááá Nekem az a nagyon nehéz ebben a játékban hogy ha megnyomsz egy kapcsolót hallasz valami morajt de nem látod hol, ráadásul néha idõkapcsoló ami csak 5-6 másodpercig aktivál valamit. Legalább egy visszaszámlálót lerakhattak volna hogy lássuk akció van.
Wow, nem rossz! :) Ha sikerül normálisan megoldani a fordítást (és nem hex editorral), szólj nyugodtan, segítek! ;)
Srácok, lenne pár kérdésem... Szóval én anno sosem játszottam ilyennel. Milyenek a puzzlek? A harc, az mennyire macerás?
Éhen haltam... :( A 4 szinten annyit szaroztam az egyik feladvánnyal, hogy elfogyott az élelmem... A 3 -at kattanó padlókapcsolónál nem tudok tovább jutni. Valaki tudja a megoldást? 2 harcos, 1 tolvaj, s 1 mágus felállás szerintem jó. Kipróbáltam a 2 harcos 2 varázslót. A 2 varázsló aprít. De majd kipróbálom a 4 varázslót. :D
Ráállsz a 3-at kattanó padlóra, és például a dobócsillagot beledobod a megjelenõ teleportkapuba, ami ráesik a srégen szembeálló padlóra és szabad az út :)
jocika: ha háttal állsz a teleportnak látsz a falon egy kapcsolót megnyomod és anélkül hogy megfordulnál! hátrálva átmász a 2 másodpercre megszünõ teleporton... a kaja nagy gond nekem is. komoly fejtörõk elõtt ment el old meg (fél óra) majd a mentéstõl folytasd a helyes megoldással 2 perc...
Na megvan a 4. szinten a 4 tekercs csak nem tudom hogy lesz ebbõl a továbbjutáshoz szükséges kulcs. de legalább ha elakadtok itt tudok segíteni. Szerintem az nagyon bölcs dolog (így utólag :) ) hogyha minden szint elején mentenél egyet és elrakod magadnak. Mert ha nagyon rosszul csinálsz valamit elég onnan újrajátszani...
Sziasztok.Én ott akadtam el ahol körbejár a teleport a szobában, középen meg le lehet esni és rácsok határolják az utadat.Próbáltam hogy bedobok egy fáklyát a nyomólapra hogy nyissa a szemben lévõ rácsot de sajnos a teleport kidobja azt is velem együtt :)))
Te vagy az elsõ aki ott elakadt :)pedig az egy nehéz rész. A teleportok minden esetben viszik magukkal a tárgyakat ha a földön vannak de ha repülnek akkor is, ilyenkor a lendületük megmarad ez késõbb fontos infó lesz. 3. Szint Körbefutó teleportszoba megoldása:
Amennyiben a nyomókapcsolóra teszel valamit a jobb felsõ sarokban kinyílik az ajtó 2 másodpercre ez könnyen látható. Probléma : A körbeforgó Teleport minket és a tárgyakat is visszateleportál.
Megoldás: Észre kell venni hogy van egy másik nyomókapcsoló is a lyuk másik oldalán el kell menni vele szembe és rádobni valamit. Ekkor a lyuk ami egy csapóajtó felnyílik és rá lehet állni. Csak még zárva az ajtó! Mentsünk egyet és lehet próbálkozni a kõ ráhelyezésével az elsõ nyomókapcsolóra és kispurizni az ajtón. mivel csak 2 másodpercünk van fontos hogy ne legyen csiga jelünk (ne legyünk túlterhelve). Ha nem forogsz hanem lerakod a követ hátrálsz jobbra és elõre mész idõt spórolsz meg .
Most akadtam el elõször :)Úgylátszik mindenkit más feladvány fog meg, ez gondolom az eltérõ gondolkodás mód és figyelem miatt van.Nagyon köszönöm a segítséget, még meg fogok itt fordulni párszor úgy látom :))) Jópofa kis játék ez, nem kell 10-20giga terjedelmet nyomni egy jó kis nosztalgiázáshoz :)))
valamiért nálam el sem indul,brühühü
Ha már itt tartunk összefoglalom a 4. szintet SPOILER-ekben biztos lesz akit érdekel :) 4. szint -Túl nehéz a kezdõ harc a Gombákkal nem birok velük.
A kijutáshoz szükséges kulcs a gombában van így mindenképpen meg kell õket ölni... Varázslatok méregcsóva hatástalan, jó a TÛZ a jég és a villám. Ha ügyes vagy egy ajtó mögött mostanra kellett találnod pár tûzbombát vágd hozzájuk messzirõl nagyon nem szeretik (ötven feletti sebzés). Ne hagyd hogy a sarokba szorítsanak mert azonnal véged. Próbáld megsorozni õket messzirõl amivel tudod, gyors vágás és futás a terem szembeni részébe.. így van idõd újra varázslatot kasztolni.
Egy nagy terembe jutsz aminek a 4 sarkában 4 teleport van 4 feladattal.
Van keresztben egy nyomókapcsoló arra kellene tenni valamit de lyukak vannak és keresztbe nem lehet dobni. Megoldás: A harmadik kattanáskor dobj el egy dobótõrt vagy dobócsillagot (a kõ nem jó mert a teleportból kilépve elveszti a lendületét) Ha sikerül beledobni a pillanatra megjelenõ teleportba az elviszi a nyomókapcsolóhoz.
Megoldás: miközben mész a csapóajtókon (jobb oldalazva menni felfedezel egy kapcsolót megnyomod és pár lépésre tõle titkos ajtó nyílik. ITT van a játék eddigi legjobb SISAKJA ! futtodba felveszed nem megállva ! és a csapóajtók végén rávágod a szembelévõ nyomókapcsolóra a lyuk túlsó részén amitõl kinyílik a rács.. voalá. az ajtó elõtt mentsél
- Egy terembe jutok ahol van 3 börtöncella elszórva de nem nyílik az ajtó
Folyamatosan jönnek a katonák így jobb gyorsan megoldani ki kell nyitni a cellákat és belecsalogatni a katonákat. Ha mind a 3 tele nyílik az ajtó. (a cellában van rejtett kapcsoló titkos helyet nyit cucokkal)
- Bemegyek és a folyosón 3 lyuk van amin nem tudok átmenni.
Mentd le a játékállást hogy ne fogyjon a kajád hozz egy füzetet meg egy üdítõt :) Ez az eddig a legnehezebb feladat lesz. Probléma: van egy kapcsoló a falon ami nyitja az ajtót csakhogy ha odamegyek megnyomni kinyílik az ajtó de a teleportok visszavisznek. Csinálj a füzetben kis térképet a helységrõl. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Ahol a 8 as pontra lépsz be és a 3 asnál van a kinyitandó ajtó. Kezdjünk neki... NE A KAPCSOLÓ felé indulj el hanem egy UTAT keress ! mindig felírod a lehetõségeket merre lehet menni és ha zsákutca akkor kihúzod a lehetõségekrõl. Elmondom a kapcsolóig az utat: 8 5 2 3 6 5 8 9 6 5 8 7 Megnyomod a kapcsolót, nyílik az ajtó nem akarom elvenni a játék örömét ezért a teljes megoldást rád bízom de én a helyedben a 4 felé indulnék tovább :) sok sikert ! (lehet hogy a feladatnak van más megoldása is)
A 2. szinten meg kéne szereznem egy kulcsot, de nem tudok bemenni hozzá, mert nem tudom mi nyitja a vasajtót. Mellé a falra meg az van írva, hogy weapon is not allowed.. Végigolvastam a kommenteket, de nem találtam rá a megoldásra. Valaki írja le nekem, hogy ott mit kell csinálni...
Na bazmeg. Megint elakadtam. Ez a játék megmozgatja az agyat. AMI JÓ! :D
Bazz....Én úgy próbálkoztam, hogy a fegyvert a kezembõl az inventorimba raktam. Aztán az összes fegyveremet a földre dobtam. De hogy oda.... Köszi azért.
A 2. szinten találtam 1 zsákot , meg 1 csont amulettet, de nem tom hogy mire jók! Viszont az utolsó kulcsot a kék izé elõtti utcsi rácshoz valót nem találom:(
4. szinten megfelelõ helyekre berakva a 4 tekercset átjutok a pályán de a zöld kulcsot az ajtóhoz nem tudom megszerezni.
Ötlet? Gondolom tápos cuccot hagyok ott anélkül a 4. szinten.
A zsákot/ládát a jobb gombbal tudod kinyitni, általában van benne valami. Viszont ha kiszeded belõle a cuccot akkor ne dobjátok el mert lehet bele pakolni, és lényegében több hely lesz az invertoryban, persze el is kell bírnia a karinak a sok cuccot. :D
Abban a teremben, ahol a tekercseket össze szeded, van középen egy teleport, azt ki lehet kapcsolni, s azon a csapó ajtón kell lemenni. Most nem tudom, hogy melyik irányból érkezve, de a terem elött van jobb oldalt egy beugró, ott van egy kapcsoló, ami a bal oldalt befedi a vermeket, s ott bal oldalt van a kapcsoló, ami kikapcsolja idõlegesen a teleportot.
Ahol van a 3-t kattanó súlyérzékelõ, ott bal oldalt van egy terem könyvel, meg pár aprósággal, oda hol jutok be?
5. pálya lényegesen egyszerûbb mint a 4. volt. Jöhet a 6. :P
A 3. szinten a teleportos, majd dupla kulcsos ajtó, majd a gombnyomós rácsos utáni résznél (ahol a földön van egy papír, hogy kva sok a pók), el fognak fogyni ezek a buzi pókok? A hátam mögül is jönnek, ahonnan már egyszer kipucoltam ... össze vissza adja be õket. ezek bármikor bárhonnan jöhetnek? Utálom õket ......
A szobában elfogynak de a szinten szerintem újratermelõdnek.
Gyorsan meg kell csinálni azt a szintet :)
Késõbb lesznek ilyen rák/pókszerû lények lvl5ön azok se túl frankók:) Majd meglátod.
Nem lenne velük bajom, ha nem mérgeznének ... Ha van egy 4x4-es hely, akkor simán (eddig) bárkit elvertem, még ha a legionáriusok egyszerre 4-en is jöttek :) De ha a pókok sokan jönnek, akkor szopacs van ....
Na most nekem segítsetek: Leírjátok hogy a 4. szint továbbjutásához a 4 tekercset kell a megfelelõ helyre tenni a terem közepén a falba... De melyiket hova? 4 felirat: Crimes forgotten Caverns still echoing Elernally imprisoned Put to sleep
és a négy tekercs: - but never forgiven - but still dreaming - to depths beyond measure - by his call
próbáltam úgy hogy ahonnan kihoztam a legközelebbibe de úgy nem jó. hangot nem ad ki ha a jót rakom be... meg mi van ha beraktam õket? meg kell nyomni valamit utána még? vagy magától kinyílik a rács majd ?
Minden olyan helyen ahol sokfelõl jönnek be kell állni egy szûk helyre lehetõleg húzókapcsolós rács elé ,leütsz a 4 karival rács leereszt míg újra van ütésed ha pihensz lehetõleg zsákutcában tedd kifele nézve hogy ha meglepnek az erõs emberek kapják elõl a támadást. az újratöltés ha két felõl megtámadnak. Az EVASION -képességet ne hanyagoljátok el! Ugyanolyan fontos mint a védelemérték ... minuszba sose legyen mert szívni fogtok. Ha túl sokat mérgezõdsz sokat fogsz pihenni és rohamosan fog fogyni a kaja. ha megvan a mozsár lehet méreg ellenes italokat csinálni üres üveg + gyógynövény bele a mozsárba.
1.1.4 Patch Progress
Hi there!
I just started working on the first patch. Since this might be interesting to some of you, I'm posting progress reports on how the patch is doing.
Done: - vsync is enabled by default - borderless windows are no longer topmost - pressing ESC closes character sheet - fixed unlimited frost arrow exploit - improved display resolution auto-detection at first launch - fixed a couple of typos - removed check that disables high texture resolution setting when running low on video memory (some graphics drivers seem to report available video memory incorrectly) - bug fix: very long map marker notes without spaces in them causes the automap to crash - bug fix: editing a map marker that is on the same exact spot as a marker on the other map page edits them both at the same time - bug fix: map labels are sometimes drawn partially underneath map symbols - bug fix: topmost menu item don't work reliably in 2560x1440 resolution - bug fix: wall text translations are not dismissed when right-clicking - bug fix: inanimate objects can be backstabbed - bug fix: projectiles go through doors in some very rare cases
Work in progress: - volume sliders - picking up item with 4:3 aspect ratio is tedious - relax during the weekend trying not to think about LoG
Ezeket Én is tudom, így csinálom ... de max az elsõ két szinten (leginkább az elsõn) volt rengeteg kaja (a csigákból), mostanában semmit sem találok. A pókoknál nem feltétlen jó taktika a behátrálás egy lyukba, mert a mérgezés szopatós, antivenom cucc meg kevés van (konkrétan elhasználtam mindet).
Úgy szoktam a pókokat, hogy ha egy jön akkor 4x4 kockában körbetáncolom, el sem tud találni, vagy hosszú folyosón hátrálok, majd elõreugrok, ütök, visszalépek. Na meg a tüzes nyílvesszõ is jó féle, hasznos volt megtanulni a mágusommal (a tekercset nem találtam meg hozzá, de véletlen kitaláltam a próbálgatások közben).
Most mikor körbevettek a papírfecninél, vhogy kikerültem õket és visszamentem egészen az idõzített kapcsolós rácsig. Ott egyesével engedem ki ... és persze mindegyik után mentek :)
Crimes forgotten - Bûnei feledésbe vesztek Caverns still echoing - A kazamaták azóta is zengik Elernally imprisoned - Örökre börtönbe vetve Put to sleep - Aludni tért csak
but never forgiven - de bocsánatot nem nyertek but still dreaming - de azóta is álmodik to depths beyond measure - a legmélyebb mélységekbe by his call - rettentõ üvöltését
nekem megvan tekercsben is de leírom: föld rúna (bal alsó) pajzs rúna (középsõ)
Már lejutottam a 4. szintre, itt szerencsére nyugi van a pókoktól, újra a jó öreg csontik jönnek :)
Egyébként a fire és spellcraftot nyomtam eddig (leginkább fire). Eléggé meg kell gondolni, hogy mire rakom, mert nincs sok pont. Mindenkinél max 2 esetleg 3 képességet tolok.
Eszméletlen jó ez a játék. Lehet elõveszem az eob1-2t újra :P
serpa: a képrõl nézve kihagytál valamit level 5 ön már van erõsebb fejsze ! kinyílik két titkos rész lemenet elõtt a nagy terembe ahol beteszed a scrollokat is. a bal oldaliba van a jobb fejsze.
:DDD Én is így vagyok, csak mászkálok fel-alá a 10. szinten.
akinek van türelme csinálhatna hozzá végigjátszást :) én a 7. szinten járok. Nagyon jó a játék, de valóban úgy kell játszani: 1, minden szint elején menteni 2, megoldani a feladatokat (5-30 perc általában) - betölteni a mentett állást és újra megcsinálni (2 perc)
Srácok bárki akinek kajaproblémája van a játékban(márpedig késõbb lesz).
6. szinten legfelül legközépen van a Giant Snails room.
Ezek a csigaszerû izék újratermelõdnek csak mozogni kell picit a mellette lévõ folyosón.
Tehát végtelen kajavisszatöltés. Én 9. szintrõl visszajöttem ide kaját farmolni picit.
Kiforgattam a 4. szintet mehetnék tovább, de a pincében ahova leesünk van egy rács és mögötte látszik egy heavy armor a földön.Ezt valahogy nem sikerül kinyitnom sehogy.Sikerült már valakinek ??? A másik titok helyiség ahol a teleport után egy rács választ el minket és egy kék könyv hever a fakkban. Már az összes kis zöld izét is legyûrtem a 4 tekercs helyreállítása után és ahonnan kiszabadulnak van egy kar amit lehúztam már de nem tudom mi történik erre, de valszeg egyik puzzle darabja lesz a fent említett 2 relyteknek valszeg.
Ez olyan, mint a Wizardry 7, vagy ez nem ilyen nyílt világos?
6. szintrõl lehet csak hozzáférni az armorhoz, a könyvhöz le lehet esni. Ahol volt a négy tekercs, ott kell középen kikapcsolni a teleportot és onnan tudsz oda esni ha jól emlékszem, meg ott van a vas ajtó kulcs is ha minden igaz.
Thnx, ott már voltam akkor, viszont nem tudtam hogy a szintek ennyire egymásra utaltak.Akkor megyek az 5ösre.Népszerû topik ez kérem, mindig az elsõ lapon van :)
Mert jó játék. Ha megjön a fizetésem, meg is veszem. Végre egy játék, ahol állandóan elakadok. Most is megszorultam egy ajtó elõtt... sejtem, hogy mit akar a "clue", de nem jöttem még rá, hogy kell megcsinálni.
Egy gyors kérdés: Vannak olyan ajtók, amin ilyen szimbólumok vannak. Nem tudtam bemenni oda. Gondolom késõbb vissza kell menni, nem? Mellesleg kurva jó, hogy a térképre te tudsz beírni dolgokat.