Ezek e kék dínók megõrjítenek ! csak jönnek jönnek tapottat sem haladok tõlük elõre... 9. szinten van egy nagyon hosszú folyosó ami visszateleportál az elejére folyton se kapcsoló se semmi...
Örülj a dínóknak.. Egyik utolsó kajaforrás(lénybõl) a játékban, gyûjtögesd szorgalommal.
Dinókra a jégvarázslat nem hat! Bõven adnak kaját :) Ha sokan vannak, akkor Diablo 1 módszerrel érdemes ölni õket. Beállni egy folyosóra és egyesével szeletelni a "kék húst" :)
Olyan ami gyógyít, vagy kaját csinál, varázslat nincs?
Az ember azt hinné, hogy minden secretet megtalált, erre basszus olyanok maradnak ki, hogy csak na ... pl a slime room ... ezt is csak most olvasom, hogy van. Nagyon megcsinálták a játékot :)
Mondjuk azt is most vettem észre, hogy a karakter portrékat lehet mozgatni, így hátulról elõre tudom tenni a rugómat. Bár inkább íjászkodik, van 20 db tüzes nyila (amit a magem csinál újra).
Most értem le az 5. szintre, de szvsz visszamegyek :)
Basszus 10 óra játékidõm van benne, és még csak a 4. szintet fejeztem be. Más játékok 5-6x ennyi pénzért még ennyi játékidõt sem adnak ... és közel sem ilyen jót :)
Sikerült végigtolni :) Persze sokat segítettetek :) Feltámasztottam Toorumot és most újraindítottam vele a gémet.Viszont egy csigát nem bírok megsebezni a kõbunkóval az elsõ pályán :) Ez elég trükkös lesz, már látom.Viszont az XP nem oszlik majd 4 felé ebben bízom, és sajnos kevés tárgyat tudok majd cipelni magammal, tehát mediumon is atom hard lesz ez így :)))
Ügyi vagy.. elég hardcore on toljátok páran :) Mondjuk amennyit segít egy végigjátszás egy játékon annyira is rombolja a fórumközönséget hisz nem egymásra utalva játszanak vállvetve hanem egy forgatókönyvet olvasva ha elakad. Fura hogy kiadták és minden megvolt már neten hozzá...
Spell lista: http://i.imgur.com/v4gDJ.jpg
Hadilábon állok a kajával. Állandóan szûkölködöm. Tényleg ennyire kevés a kaja?
6. szinten középen fenn van az óriás csigás szoba. Oda érdemes visszatérni és dugig pakolni kajával a hátizsákokat(mivel újratermelõdnek , ha kicsit mozogsz a mellette lévõ folyosón miután leölted õket).
Egyébként pedig a kék dínókból majdnem mindig esik kaja (úgy vettem észre ha fegyverrel ütöm szét és nem spellekkel nagyobb számban, de ez lehet véletlen). Tehát ahol van kék dínó ott minden dínót meg kell keresni.
Hogy lehet a mágikus fegyvereket és nyilakat újraenchantolni?
Legyünk õszinték, ez az egyetlen része a játéknak amiben elmarad az eye of the beholder 2tõl. Nincsenek igazán magas szintû támadó varázslatok. Lightning bolt és fireball. Emlékszem még a jó kis papi Slay Livingre , vagy a mágus Desintegrate varázslataira itt nem vitték túlzásba a spellek erõsségét.
És ne felejtsük el a wizardry Nuclear Blast varázslatát sem :) nem csak a varázslat kevés szerintem a 3 kaszt az nagyon kevés Harcos Pap Varázsló Tolvaj ez egy alap RPG kasztrendszer minimum. és ezek vegyeskasztjai ('rúzs', amazon, paplovag ...) a 4 faj is elég kevés és valljuk be a nem emberek képei hááát...
Legend of Grimrock - A négy tagú, finn Almost Human Ltd. játéka
Ehhez képest, ez nekem az idei év top játékai között van.
ej régi szép idõk, wizardry 7, volt pár rész ahol igen csak jól lehetett farmolni, csak akkor még nem tudtam, hogy ezt így hívják (new city, umpani stronghold). Jött 4*8 Umpani, Ferry vazsi jött elõször, nuclear blast, maradt vagy 3 ropogósra sült ellenfél, amit a tbbiek megettek reggelire. :-)
Ja de miért 7 miért nem 8? Azt akarod mondani kimaradt?:) Na nem jutok elõre csak csak 9 szint 14 essel jelölt pontja: A kulccsal bejutok 3 tûzõr lenyom titkos kapcsoló benyom(bár nem látom mit csinál) középsõ teleportba bejutok megvan egy kulcs de a két szélsõ visszadob csak a kulcs kell vagy van itt más is? Van egy tekercs amire az van írva III II I II de mit jelent ez ? Meg az a hosszú folyosóról is mondjatok már valamit.
mert olyan öreg vagyok, hogy én még a 7-el kezdtem :-)
A Hosszú folyosónál, egy a korábban olvasott scroll szerint kell a megadott lépésekben haladni.2x bal oldalon, 1 jobb oldalt,1 bal oldalt, 3x jobb oldalt, 2x bal oldalt, utána ismételd meg ezt még egyszer és végig tudsz rajta menni.A 3,2,1,2 pedig pont abban a teremben kell ahol a 3 teleport van,a teleportokat kell használni ebben a sorrendben, a titkos kapcsoló meg kinyitja a kaput amin beléptél.
Csak sugallni akartam hogy a 8. hoz 12 év után kijött egy magyarítás ;) tavaly emiatt újrajátszottam én is :)
a youtubon, már szinte minden pályához megvan a megoldás. Hosszú folyosó: http://www.youtube.com/watch?v=8KC5z4xSRXU Tekercs III II I III a Outer Sanctum megoldása: http://www.youtube.com/watch?v=butTdBpvHy4&feature=relmfu Én is nyomtam valamikor '98 ban az Eye of the Beholder 3-at. Nekem nehéz volt, De imádtam a Dungeon Hack-et, vagy a Lands of Lore 1-t! Nekem is kevésnek tûnt a varázslatok száma, s fõleg, hogy kaját nem lehet varázsolni! ??? Én nem bánnom, hogy csak ennyi karakterosztály van. Pont az a bajom a mai játékokkal, hogy kb 15 karakterosztály vagy 50 tulajdonság... sok. Elveszi a játékélményt, hogy agyonbonyolítják ezzel. Sõt leginkább azt szeretem, ha elindulok egy karakterrel és menet közben úgy osztom szét a skill pontokat, hogy én döntöm el mennyire tudjon varázsolni vagy harcolni vagy tolvajkodni. Szerintem ideje volt, hogy újra elkezdjenek ilyen játékokat készíteni. Sajnos nagyon mellõzve volt ez a mûfaj. A Might and Magic: Mandate of Haven-t is lehet egy kis túlzással ebbe a mûfajba sorolni. Na az már nagyon komoly game, de azért 4x végigvittem :) Én is öreg róka vagyok már... :D
átmentünk oldschool ba :) helyes helyes emlékszem Amigán a Eye of beholder teljes betöltéséhez 16 Floppy lemez cserét kért...+ 8at lépcsõzéskor. Ezt ma elmeséled valakinek szent õröltnek fog tartani Kérdés akinél a jogai vannak miért nem kezd vele ma valamit... Ja és bocs Renegade én wizardry 5 nél kezdtem :))) még az erdõ is tégla textura volt csak ki volt írva forest :)
Kösz joshsword a videót .. hogy õszinte legyek még a videóról sem értettem meg a a folyosó logikáját csak lemásoltam mit csinál :D
Azért nem mert az EOB (1-2) Ad&d szabályok alapján készült, és ma már nem csinálnak klasszikus Ad&d játékokat.
A probléma, hogy az EoB jogok az EA-nál vannak. Õk pedig csak szart görgetnek, játékot nem készítenek..:/ A másik probléma, hogy a DnD jogok pedig a Bethesda/Zenimax markában vannak. EA pedig nem szeret társaságba járni:)
Ahhoz képest, hogy semmi "extra" nincs benne csak kazamaták, igencsak megterheli a videokártyát. 81 fokra ment fel a HD5770-esem.
Találtam egy lángoló kardot. Ha lemerül, mivel lehet újra tölteni?
Akkor miért nem csinálnak egy "új Ishar" sorozatot amit még anno a Silmarils hegesztett amigára majd asszem pc-re is. Az EoB mellett még ez tudott labdába rúgni szerintem. Ennek a jogait talán könnyebb lenne megszerezni.
én próbáltam a íjak visszatöltõ varázslatával azzal nem ment
világos hogy egy 4 fõs brigád nem fog megvenni egy D&D rendszert. de most miért olyan nehéz egy ilyet kitalálni ? tesz bele egy unikum karaktert mint pl ez a polip szakállú akármik dementorokra emlékeztetnek :) meg belerakja az alap RPG kellékeket. ebben még kereskedelem sincs... viszont a pályaszerkesztõk csillagos ötös... és ez elég... nem hiányoztak a több miliós csili vili videók ha jó a játék...
Amúgy emlékeztek arra hogy az Eye of beholderbe is volt ilyen rész hogy alap tárgyakat kellett betenni ilyen talányos megfogalmazásokkal a játék végénél ? szerintem õk is játszottak vele :))))
hát komolyan a 7. szint miatt annyit káromkodok, hogy szégyellem magam már a szomszédok elõtt...! :) egyszerre ügyességi, logikai és taktikai szerepjáték 10/9.8 ! komolyan megfontolom, hogy felrakom majd az EoB-okat. Annyira jó lenne ha androidra is szülnének egy ilyet - bár lehet, hogy földhöz vágnám egy ilyen level után.
nekem a legnagyobb élmény amigán a fate - gates of dawn volt, lesöpört minden rpg-t.elkezdtek egy remake-t de abba maradt
Egyébként felesleges mondogatni, hogy ez meg az miért nem ilyen meg olyan ... meg miért nincs több class, stb-stb ..... a mai világban egy 4 fõs csapattól egy ilyen minõségû játék potom 10 euróért ajándék.
Az meg, hogy a megjelenést követõ pár napban a befektetésük összegének sokszorosát megkeresték, csak elõjel a (remélhetõleg) sokkal jobb folytatásra. A játék már bizonyította, hogy van rá kereslet, jöhet a következõ szint :)
A kék bigyónál, aztán kezdeni kell új játékot beírod a karakter névnél Toorum és enter.
Hogyan lehet megölni ezt a kockát ? Mert kb 2 órája küzdök vele :) megállni megáll a bottól de nem sebzõdik akkor sem. ráadásul gondoltam kiirtom a lényeket hát nem mert újra termelõdnek...
Elkezdtem a Wizardry8-at, de ha jól emlékszem akkor adta ki a pc Guru a Might and Magic 6-ot teljes játékként és az jó pár hónapra lekötött. De kíváncsi vagyok erre a solo módra :) Azért egy mentett állásból végignyomtam a játékot. Sejtettem, hogy ilyen sci-fi szerû befejezése lesz, remélem lesz olyan folytatása, ahol már erdõkben is kalandozhatunk :)
Nekem minden idõk legnagyobb rpg je a wizardry 8 ezért elfogult vagyok. de tedd fel a magyarítást mindenképpen úgy élvezetesebb.
mikor az umpariknak (orrszarvú lények )az öltözõszekrényében (ahol ugye a pasiknak a szexképek szoktak lenni) megláttam egy orszarvú képét hátulról én egy napig röhögtem rajta :) vagy a nagy csata a vizi szörnnyel mérnököt is indíts még ha nem is tápos mert az összeszerelhetõ cuccok feldobják a játékmenetet. Kb 2 napig generáltam benne a karaktereket mire azt mondtam na ez jó lesz. ja és a játék legerõsebb fegyverét csakis pixie ninják használhaják ezzel a poénnal adták ki a játékot, hú de utáltam mindig a tündéreket mikor álomport szórtak (feary dust) bocs ez nem ide való de kifakadt belõlem :D
Írd be a google képkeresõjébe wizardry 9 meg fogsz lepõdni :) Létezik...
Wizardry: Labyrinth of Lost Souls néven kiadták(PS3) PlayStation Network exclusive game !
vagyis sajnos csak ps3-ra létezik és mivel japánok készítették fõleg japánoknak ezért elég mangás de akinek van PS3 egy próbát megér. én jómagam PSP-n az elmúlt pár évben jópár dungeonos játékkal játszottam és kb 40 körökre osztott RPG vel ami legnagyobb sajnálatomra PC-n a dínók sorsára jutott holott úgy érzem lenne rá igény.. vagyis létezik a mûfaj csak elment másfelé. Igaz ilyen igényeset mint a Legend of Grimrock máshol nem láttam ! Gratula a fiúknak kivégezve a fõszörny jöhet a muhaháááás gonosz tudósos nevetés... maradok még a fórumon hátha kell valakinek segíteni meg jó OLD school RPG-krõl beszélgetni :D
Talán a videó többet mond:
Beletekertem.
Világoskékhajú kisfiú az egyik karakter. 1mp et néztem a videóból...
Utalást kapsz a pergamenben hogy egy rúna vésett jel van a falon a 14 es ponton.. megnyomod kinyílik egy lejárat a 7es szintre. Viszont ehhez már rendelkezned kell a NEX kardjával amit elõtte a 18 as ponton megtalálhatsz (hátizsákodba kell hogy legyen enélkül nem sikerül)
Egyébként, ki meddig fejlõdött fel a végére? Nekem 13 szintûek a karaktereim. De egy másik fórumon olvastam olyat, hogy volt akinek 16? Lehetséges? Folyamatosan a 6 szinten harcolt? Elég sok idõ annyi xp-t összeszedni.
Végülis bármeddig fejlõdhetsz mert vannak újratermelõdõ lények meg helyek. De a fõ hogy a nagyobb fireball meg a tûzgömböd meglegyen úgy már nagyot zúz egy fireball... azt is csak véletlenül vettem észre hogy a kék gömb meg folyamatosan világít fáklyákat el lehet felejteni aki a 9 . szinten van feltétlenül essen le a lyukba a 10 re mert ott van a játék legerõsebb páncélja és ráadásul egy egyszerû feladványt kell csak érte megoldani. Tudjátok mit láttam neten ? egy videót amiben 4 pusztakezes minotaurusszal játszottak... ez azért vicces bár hatékony mert varázsló nélkül nem tudod végigjátszani a játékot :D
1.1.4-es patch javításai:
- vsync is enabled by default - borderless windows are no longer topmost - pressing ESC closes character sheet - fixed unlimited frost arrow exploit - improved display resolution auto-detection at first launch - fixed a couple of typos and broken english - removed check that disables high texture resolution setting when running low on video memory (some graphics drivers seem to report available video memory incorrectly) - quick save/load - volume sliders - to avoid confusion autosave & quicksave slots can’t be renamed anymore - adjusted gui layout and camera fov so that user interface elements do not overlap with important screen areas on non-widescreen displays - invert horizontal mouse option - camera bobbing option (only available by editing the config file manually) - configurable tooltip delay (only available by editing the config file manually) - frame rate limiter (set to 120fps but can be changed by editing the config file) - custom character portraits - bug fix: very long map marker notes without spaces in them causes the automap to crash - bug fix: editing a map marker that is on the same exact spot as a marker on the other map page edits them both at the same time - bug fix: map labels are sometimes drawn partially underneath map symbols - bug fix: topmost menu item doesn’t work reliably in high resolutions such as 2560×1440 - bug fix: wall text translations are not dismissed when right-clicking - bug fix: inanimate objects can be backstabbed - bug fix: projectiles go through doors in some very rare cases - bug fix: saving the game crashes if all save game slots are full and the autosave slot is deleted or unused - bug fix: Fighter’s Challenge doesn’t open if there’s an item in front of the door (only applies to new games, existing save games still have this bug) - bug fix: saving the game just after the end fight creates a corrupted save that can lead to crashes and the end sequence not getting triggered correctly - bug fix: auto pickup doesn’t pick up the correct amount of ammo in some rare circumstances - bug fix: standing on stairs and turning with the mouse, followed by a turn using q/e keys is buggy - bug fix: when a monster is damaged, experience point text sometimes (very rarely) flash in a square where a monster has been killed - bug fix: trying to load a save game that has just been deleted manually from the file system (e.g. in Windows explorer) crashes the game
A puszta kezesesség amúgy nagyon komoly. De mágus nélkül hogyan jutott oda be??? :)
és felrakod a polcra ?:))) amúgy az a legjobb felállás ami a képen van valóban csak akkor azt nem értem miért engedik hogy mágus nélkül elindulj ha nem lehet nélküle végigjátszani... hacsak nincs valahol egy dark orb...
Na, most kivételesen mondom, hogy nyaljon sót az Almost Human. Megnyílt a Modding szekció a hivatalos fórumon, erre meg kiírtak egy hosszú listát, hogy mit lehet és mit nem moddolás címén. Nem terjeszthetjük a lua fájljaikat semmilyen formában (ami a játék szövegeit tartalmazza), na kösz b..g.
Pontosan !!! Semmi köze a varázslóhoz.Varázsló nélkül is kivitelezhetõ a történet.Toorum a rejtett karakter pl. Vándor/Ranger és egyedül tudsz vele menni.Mire rájöttem hogy ugyanúgy elsõ sorba kell állítani hogy a kézifegyverek sebezzenek, már a 2. pályán voltam :)))
Azért egy karakterrel nehezebb lehet végig vinni jóval. Nem lehet pajzsod sem ha egyszerre vagy varázsló meg harcos... alig bírsz cuccot vinni az megfelel egy extra hard-nak bõven. lostprophet valóban nem a grafikától szeretjük az ilyen játékokat. Szerintem az hogy megtiltsanak egy játékban a honosítást elég butaság. Ha már nincs pénze rá oké de akkor engedje, ezzel csak a warezt fogja elõsegíteni szerintem.