Butaságot beszélsz, de legalább nagyon magabiztos vagy. Most nem kezdek példálózni az adatokkal, amiket gyûjt és eladhat, hanem ráirányítanám a figyelmed a manapság minden oldalon meglévõ Facebook linkre. Itt, SGn is van lájk, azaz közvetve sokmillió oldal reklámozza. Ezek biztosítják a látogatókat, utána már csak pénzt kell csinálni belõlük. Ennek ezer módja van, és baromira ráérnek kitalálni.
A Google az más. Ha jól emlékszem, nem a hype után ment a tõzsddére. Amikor már egymásra licitálnak a cégek az "elméleti" összegekre. Mert ez utóbbi veszélyes és volt is anno 2000-ben.
"Minden annyit ér, amennyit hajlandóak érte fizetni."
Általában, illetve pillanatnyilag hamisan. Ebbõl vannak a lufik. A lufi a tõzsdén, meg egyenesen csodálatos. Mondjuk kiderül, hogy lószart sem ér a fészbúk, és emiatt az a cég is megsínyli, akinek semmi köze ehhez a baromsághoz. Mondjuk turmixgépekhez gyártanak fröccsöntött tetõt.
Az egész fészbúk egy honlap, nem több. Garantált, hogy pár év múlva az egész egy múló hóbort lesz.