Jó ha van egység limit, persze ne legyen alacsony szám, de ne legyen a mass roham azért modern harcról van szó...
Remélem nem az ellenség bázisára szeretnél építkezni...
A képek alapján ismét van fal, meg védelmi cumók...
Stratégiai pontok jók, nagyon élvezetes meccseket lehet olyanokon játszani, mert nem lehet kibekkelni a játékot, nyomulni kell, és állni a sarat
Hmm normális ai játékos nem létezhet...de remélem 2013-ban nem az ai lesz az ellenfél... (multi, ha meg dropped bot akkor tök mind1, jó csapat azzal is tud nyerni akár milyen hülye a bot)
Kétlem, hogy frostbite tudna olyan szar atmoszférát csinálni...
Hmm a kis 8as térképek azok jók, mert bár ott van az ember a másik szájában, de nagyobb a nyomás, nagy térképen csak a mászkálás megy...
ha van egységlimit - bukta ha nem lehet BÁRHOVA építkezni - bukta ha nincs profin kiépíthetõ statikus védelem és bázis - bukta ha mindeféle hülye stratégiai pontokat kell tartani (mint wh40k) - bukta ha nincsenek normális AI játékosok - bukta ha kiddienyáltakony - bukta ha kicsik a térképek - bukta ha nem lehet legalább 8-an tolni - bukta
miota nem a westwood késziti a sorozatot a szinvonal egyre csak szuszik lefele(a csucspont talán a c&c4 és red alert3 volt, nem tudom eldönteni melyik volt a borzalmasabb, talán kicsit a c&c4felé billen a mérleg), ugyhogy én nem sok reményt füzök hozzá...
Én beztos nem jelentkeznék tesztelõnek. Élõben, fullosan akarom tolni, mikor KÉSZ. Ez a játék megérdemli. Ha meg nem, mer elbasszák, akkor lesz aztán morgás.
én pénzt keresek, van aki jönne munka tesztelõnek ?
"Aki sokat játszott az eredeti generalssal." Játszott ??? A mai napig azt nyomjuk. Az AI patch óta pedig iszonyatosan élvezeteseket szívunk néha :D
Ha megírják (lefordítják) a program ARM processzoros változatát is, akkor lesz mindkettõre, ha nem, akkor marad a program az asztali gépen. Ezért viszont a kedves fejlesztõnek is tennie kell.
Eddig nagyszerûen alakul a játék, meghívtak az alpha tesztjébe :) Még nagyon sok hiányzik belõle de egy kis része már játszható. Magam mellé még keresnem kell 1 tesztelõt. Aki sokat játszott az eredeti generalssal. Van itt olyan aki jelentkezne? Privit írjatok.
igen, a különbözõ processzoroknak, különbözõ kódok kellenek. Viszont ha már a rendszer egységesítve van, a fejlesztés nem lesz nehéz :)
Linuxnál is, a programokból is elég soknak van arm támogatása.
Már mióta vártam erre. Nem gondoltam, hogy valaha lesz folytatása. Rengeteget játszottam az 1-el, fõleg a Zero Hourral.
Ez egy jó hír volt így karácsony elõtt. Várom a gamet nagyon, lehet elõ is veszem a Generalst kicsit még ma.
régebben 2-3 évente jött új windows, csak az xp-vel ellustult a kedves májkroszoft. (tudod, Win95, 98, me, vele párhuzamosan NT4, 2000, xp)
Kifli: Igen, a win8 elérhetõ lesz hordozható ketyerékre is, de mintha azzal a különbséggel, hogy az asztali gépre fejlesztett cuccok nem fognak rajta mûködni. Szóval ha valamit nem írnak meg úgy, hogy a kézi ketyerédet is támogassa, akkor teheted az arm támogatást a kirakatba. Vagy ha éppen Android oldalon állsz ;)
megsúgom miért érdemes win8-ra várni (és miértis van értelme a kiadásának):
menni fog majd arm procikon, így táblagépek, telefonok stb. Ezzel pedig összevonható lesz ez a 3 dolog pl, így ami a pc-den van, ugyanolyan formában elérhetõ lesz a telefonodon, vagy táblagépeden. Nem kell majd különbözõ programokkal és hasonlókkal szenvedni a szinkronizálás miatt.
Elsõ része a mondandódnak igaz. A másik meg nem mókás mert elég sokan még mindig csak xp-vel szüttyögnek. Win 7 és 8 között amugy sem lesz olyan hüde nagy különbség. Lassan a oprendszer is olyan lesz mint a kodok ömlesztik majd õket évente!
Ezek roppant mókásan hatnak. A gépigényt akkor szokták publikusan közölni, amikor a kód már valamennyire le van tisztítva, a játékmenet legalább bétateszt állapotban van, és így tovább.
Nagyon mókásan hangzik, hogy az ajánlott gépigánynél az OS alatt Windows 7 64bit van. Holott akkor már ugye bõven kint lesz a Windows 8 is... :P
Mindestanforderungen: #Betriebssystem: Windows Vista (Service Pack 1) 32-bit #Prozessor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2 .4 GHz oder Athlon X2 2 .7 GHz) #Arbeitsspeicher: 2 GB #Festplatte: 20 GB #Grafikkarte AMD: DirectX 10.1 kompatibel mit 512 MB ​​RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 oder 6000 Serie mit ATI Radeon 3870 oder eine höhere Leistung) #Grafikkarte NVIDIA: DirectX 10.0 kompatibel mit 512 MB ​​RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 oder 500-Serie mit NVIDIA GeForce 8800 GT oder eine höhere Leistung) #Soundkarte: DirectX-kompatible #Tastatur und Maus #DVD-ROM-Laufwerk
Empfohlene Systemanforderungen: #Betriebssystem: Windows 7 64-bit #Prozessor: Quad-Core-CPU #Arbeitsspeicher: 4 GB #Festplatte: 20 GB #Grafikkarte: DirectX 11 kompatibel mit 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 570 oder ATI Radeon 6950) #Soundkarte: DirectX-kompatible #Tastatur und Maus #DVD-ROM-Laufwerk
Ahogy most utánanéztem egész pontosan úgy nézett ki, hogy a Westwood még az EA-val való közösködés elõtt létrehozta a Kaliforniai leányvállalatát, ez volt a Westwood Pacific. Miután az EA felvásárolta a Westwoodot, a Westwood Pacific-bõl EA Pacific lett.
Ez a csapat felelt a Red Alert 2-ért, a Yuri's Revenge-ért és a Generals-ért. A Generals kijötte után a Westwood-ot, az EA Pacific-ot és a meglévõ Los Angeles-i stúdiót összeolvasztották az EA Los Angeles-é.
Ekkor váltak ki a legtöbben az egykori WW-os csapatból.
Melyik színvonalát? Mert ha olyan fos motort és netkódot hoznak össze mint az 1-nél akkor dolgozzanak rajta. Úgy 8 év kellett(processzorban) hogy végre gondolkozós megállás nélkül tudjam nyomni a zero hourt 4 ai ellen. Gyak az ajánlott gépigény dupla órajelén dupla maggal is ment, majd sokszor fél percekig minden másodpercre megállt akár 5 másodpercig, belassult majd megint folyamatosan ment néhány percig majd megint belassult. A netkód is egy vicc volt, tiszta zsákbamacska volt hogy sikerül-e végigjátszani egy játékot, mindentõl függetlenül tök random jött a mismatch-olás. Egy igazi bugos foshalmaz volt, pedig a játék nagyon jó volt, leszámítva hogy 1-2 egység nagyon OP-lett benne.
Mennyire gáz már ez a 2012 marhaság.Haha nagyon vicces VOLT.
Ebben tudod "lejátszani" majd a 2012-es világvégét :P
Nagyon jónak tûnik, mostanság kezdett pangani az rts piac (olyan rts ami érdekelne) felkerült a listámra:) Mondjuk Frostbite 2-bõl nem néztem ki az RTS grafikát, de kb 1,5 év alatt kivi vagyok mit hoznak ki belõle, mert ilyen háttérrel valami nagyszerût lehet csinálni...
Mai napig a Zero:Hourt nyomjuk, mert nincs más ami akár félig utolérné ezt a színvonalat. Ha nem lenne a hálókódja bugos, ha nem esnének szét a csaták sync errorral, akkor közel pörfekt lenne. A mai gépeken már végre NÉHA akadozás nélkül fut, de amikor a harctéren épp 2-300 egység esik egymásnak (egy képernyõn), na azzzelllen nemvéééd. Sõt, pont ettõl félek, hogy a szebb grafikával csökkenteniük kell az egységszámot (neadjisten egységlimit), és uncsi lesz.
cod8 feeling + régi generals + bioware???!! EZ JÓLESZ!!
Pont ez a baj. A C&C Generals volt ha jól rémlik az elsõ nem Westwood C&C játék. Jó volt a maga nemében, de köze nem volt a C&C világához. Ha simán Generals néven jön ki, akkor is megállta volna a helyét.
Most megint jön egy játék, ahol a C&C név csak marketingcélokat szolgál, és ezzel akarják visszaállítani a brand hírnevét? Elnézést, de ez nekem bizony nem tetszik...
Command & Conquer: Generals 2 - Ideje visszaszerezni a koronát
A sárba tiport Command & Conquer név újra régi fényében fog csillogni. Ezt ígéri a BioWare Victory csapata. Az utóbbi évek töketlenkedése után végre a megfelelõ irányba látszanak elmozdulni a dolgok az Electronic Arts stratégiai játékokért felelõs divíziójánál. A korábbi szerencsétlenkedés legnagyobb áldozata a Command & Conquer franchise volt. A Tiberium Wars még teljesen korrekt volt, ám a Red Alert 3, végül pedig a Tiberian Twilight mindent elkövetett azért, hogy meghurcolja az egyik legerõsebb RTS-brandet.
Ideje volt hát változtatni, különben sosem szerzik vissza azt a koronát, ami sokáig a Command & Conquer játékok fejét ékesítette. Az EA elsõ lépésben szélnek eresztette az utolsó rész fejlesztõit, majd leigazolta azt a John van Caneghemet, akit az egykori New World Computing alapítójaként a Might & Magic és a Heroes of Might & Magic sorozatok atyjaként tisztel a világ. A köré felépített csapat a Victory Games nevet kapta, és mostantól a BioWare égisze alá tartozik, mint BioWare Victory.
Madárlátta Frostbite 2
A stúdió elsõ játéka a Command & Conquer: Generals 2 PC-re érkezik 2013-ban, mégpedig a DICE által fejlesztett Frostbite 2 motort használva. Feszes tempójú stratégia, akciódús játékmenet, lenyûgözõ látvány, brutális modern hadviselés és magas minõség: ha ezeket az ígéreteket sikerül beváltani, akkor elsõk között rohanok megvenni.