Azaz. Most láttam egy videóban, de nem ugrik be, hogy hol. Annyi különbséggel, hogy az majdhogynem hajlékonnyá tette a tankot, nem ilyen fix oldalsó felfüggesztéses. És most hogy nézegettem a tankokat, ott is találtam ilyen új fejlesztést.
"Mintha nem lenne mindegyikbõl kismilliárd darab már. Fõleg a mai modern koriabelibõl. Inkább szakadjanak el már kicsit az abramsektõl mert már hányok tõlük." Hánysz tõlük? Sorold már föl hány rts-ben vannak nagyrészt jelenkori fegyverek?! Az összes mostanában(utóbbi években) kiadott rts vagy II. vh.-s vagy régebbi vagy futurisztikus... Ez alól maximum a WIC és a RUSE kivétel de az utóbbi már kicsit másabb kategória. Ráadásul én most kimondottan a c&c játékokra gondoltam. Annak meg azóta csak futurisztikus jött ki. Én futurisztikus alatt kb. ezt értem... ha szerinted az abrams unalmas akkor: ez vagy ez vagy ez Nem unalmas??? Ráadásul olyan mintha world of warcraftot csinálták volna meg rts-ben... 3 példányban... Tankágyú elefántháton,meg ûrbõl jött ellenség,meg nincs rendes lövedék csak lézer meg ion meg faszom... "kismillió" hát ha abból amirõl én beszélek "kismillió" jött ki akkor ezekbõl a mesés gyerekjátékokból meg kb. kismilliárd... szép színes harcmezõ meg tököm... nem barbie-zni akarok. És akkor még a többi mostanában kijött rts-rõl nem is beszéltem... Starcraft,Warhammer,Warcraft,AOE,Rise of Nations,COH,Supreme Commander,Empire... mind,mind vagy régi vagy future... Biztos bennem van a hiba...
Szerk.: "De azt nem értem hogy játszol a generalsal mert a "furure warfare" a kitalált futuritikus egységeivel nagyon is ráillik :D " Igen... volt benne futurisztikus de az max felpörgetésnek tábornoki pont mellé,de mellette van rendes tüzérségi illetve légi csapás,tankoknál is most pont kiragadtad a Paladin tankot meg a lézer tábornokot aki speciel erre volt kihegyezve... de pl. itt még rendes lövedékekkel ölik egymást az egységek nem "ionizált lézerrel" a többi fegyót meg már mrzed kolléga is kifejtette... Ebben még AK47-essel lehet felszerelni a dühöngõ tömeget,nem "fotonkarabély"-al. Itt még normál fegyverrel a kezében jön ki a katona a barakkból nem tesla ágyúval a kezében ami a szivárvány minden színében pompázik :) Sõt! Itt még örül a GLA épitõje ha kap bakancsot a bocskor helyett! :D Peace out!
Amúgy igen, ez tökéletes példa arra, hogy milyen RTS-t NEM szeretnék hogy legyen a generals 2. Túl sok fa, túl sok ház, túl sok táj, túl sok füst, alig észrevehetõ egységek, túl sok poligon, tehát sok egységnél játszhatatlan (vagy durva egységlimites) ...
"Hánysz tõlük? Sorold már föl hány rts-ben vannak nagyrészt jelenkori fegyverek?!" Túl sokban, nem fogok most nekiállni kikeresni és felsorolni mindet amit 2002 óta kiadtak ilyen témában. De az az érzésem neked nem a futurisztikussággal van bajod hanem a rokokohányinger stílussal amit a példaképen szereplõ játékok képviselnek.
Nem sokat játszhattál a World of Conflictel, úgy látom.
Egy kiválló RTS, marha jó single hadjárattal, és legendásan alacsony a gépigénye, igen szép grafika mellett. Minden RTS rajongónak érdemes végigtolnia legalább egyszer.
Na a Generals-t azt én is szerettem és kiváncsi leszek a második részre is. Csak nehogy úgy járjanak, mint a Red Alert-nél, a második rész az nagyon jó volt, de ezzel szemben a harmadik csapnivalóan sikerült. Teletûzdelték mindenféle frankó látványelemmel, meg pár hollywoodi sztárral, de a játékélmény és a történrt elmaradt a 8 évvel az elõttitõl. Meg telinyomták mindenféle valóságalapot nélkülözõ high tech cuccal, remélem a Generals 2 nem fog így járni. Kár lenne érte, miután már csalódtunk a Red Alert 3-ban.
Nekem úgy tûnt, hogy viszik tovább az elsõ részt, szóval nem lesz itt gond szerintem. A mostani, legújabb CNC-k egy nagy rakás kakik.
Na remélem marad a korábbi 3 régi frakció (USA,GLA,PRC). Nem tudom ki játszott még annakidején az Europe moddal, de az nagyon király volt. Lényegében egy gigamod ami tartalmazta az EU-t. Külön tábornokok, mini kampány, egyedi egységek, épületek és képességek, mintha egy negyedik frakció lett volna. Jó volna, ha negyediknek bekerülne az EU is, bár négy frakció az már kicsit valószínûtlen lenne. Akár egy külön kiegként is megcsinálhatnák.
Az RA3 a mûfaj megszégyenítése szerintem.A tiberuim sorozat legújabb tagja meg érthetetlen számomra. generals2-tõl várom a megváltást.SDK-t adjanak ki és csináljanak rá majd egy red alert modot is.és boldog leszek!
Próféta szóljon belõled,de sajnos a motorok bonyolultsága miatt nem nagyon van már mostanában SDK... és mivel a Frostbite2 fogja hajtani... ami ugyebár a BF3 motorja,és ahhoz sem adtak ki.
Itt volna a jól ismert Generals Zero Hour intrója feltúrbózva real live elemekkel. Dr. Thrax-et nézzétek meg nagyon jó lett.
az meg a másik. Ha kijönne bf3hoz a modtools akkor asszem még lenne esély hogy a lelkes modderek olyat kihozzanak ami a játékosok szájízének megfelel(reality mod,poe,aix...). De azért bizakodom,rts-eknél azért kidobálják a mapszerkesztõket meg modmakereket.hátha.
Nem volna rossz, ha 4 vagy 5 frakció lenne, szerintem ez 2013-ban elvárható is lenne, de az is jó lenne, mint a Zero Hour-ban, hogy 3 frakcíó és azon belül alfrakciók.
A Generals 2-t lelõtték. Ami lesz az csak Command & Conquer címet viselõ játék. És ezt hajtja a Frostbite 2 motor. Hasonló elven fog mûködni mint az Age of Empires Online, csak itt Frostbite engine dobog a játék alatt.
Generals 2 helyett lesz ez. A hivatalos oldalakon még említés sincs Generals 2-rõl, csak errõl a projektrõl, tehát ebbõl következtetni lehet arra, hogy "átnevezték" a cuccot.
Végül is azt kell eldönteni hogy ez jobb vagy az End of Nations.
"Habár terveik szerint a késõbbiekben bekerülhet majd a játékba - talán egy borsos árú DLC csomag keretein belül - egy hagyományos egyjátékos kampány is, de az már biztosan nem olyan lesz, mintha a megjelenéskor is elérhetõ lett volna. Mi nem ilyen folytatást álmodtunk meg a Command & Conquer: Generals-nak."
Nem õk olyan fojtatást álmodtak meg amiben a használható egységek mind pénzért meg vehetõek .... És dlck ént kapsz 4 mapot... Asszem ezt se fogom kipróbálni ..
Ne már! Nem láttad a videót? Mégis mi ez? Én nem rajzfilmet akarok nézni, hanem háborús RTS játékot szeretnék játszani! Az egységek külleme rém messze áll a valóságtól és túlságosan futurisztikusra csinálák a játékot. A Red Alert 3 is ezzel lett elbaszarintva.
Nézd meg az elsõ Generalst, az még hihetõ volt!
Keresd fel az alábbi a YouTube oldalt! Ott bõven találsz az enyémhez hasonló véleményeket. http://www.youtube.com/watch?v=kjZEInQZA0c
semmi. Nekem megfelelõnek tûnik. Egy hangyányit modernebb, mint az elsõ rész, de mondjuk már ott is volt szerintem ion ágyú. Az egységek kinézetével tényleg nem tudom mi a bajod.
Én megnéztem többször is és azt kell mondjam a grafikai stilus szinte teljesen megegyezik a generals-al. A gond a játékkal egyáltalán nem itt van, inkább a f2p-ben és hogy az ea szereti a p2w felállást.
Az viszont kiderült, hogy nem nagyon mutogattak bázisokat és építést/fejlesztést (csak éppenhogy), inkább csak bazi nagy csatákat, ami kicsit gyanús, sõt aggasztó. Engem a menedzsment része éppúgy érdekel, sõt, az a lényeg, a háborút technológiával és erõforrásokkal/infrastruktúrával nyerik. Mutassák azt, hogy milyen nagyszerû a bázisfejlesztés és techfejlesztés része, az az agyas meló.
Ha gyors multi meccsekre mennek, akkor nem engedhetnek egységlimit és épületlimit nélküi építkezést és így sokórás session-öket, amiket a régi generalsban toltunk. 20 perces rankingokba nem fér bele. Az pediglen gáz. Mink szeretünk coopban 4 órás totális háborút vívni többezer killel fejenként.
Én ultra turtle taktikás vagyok, ha nem hagyják, hogy iszonyat mód beássam magam és tech gyõzelmet arassak, ideges leszek és megremeg a kezem az uninstallon.
Gameplay(és úgy látszik elhagyták a generals 2 nevet)
Nincs szingli kampány, csak skirmish. Azt hablatyolták, hogy maaajd a jövõben akár kampány is lehet (bullshit). Namost ennek a sorozatnak egyik alapvetõ lényege a sztori dirve kampány volt, sok-sok fasz átkötõ videóval! Fontos volt a filmszerûség. Mostmeg?! Nem volt elég a píz színészekre, meg CGI-ra??!?
Menjenek a francba. Egy indie kis költségvetésû RTS-tõl ez abszolúte elfogadható, ettõl meg NEM-