Érdemes elolvasni. Alan Wake és ami mögötte van... fejlesztõk beszélnek a fejlesztés viszontagságairól és mikénjérõl hogy miért tartott ennyi ideig stb...
“The biggest mistake we made,” Häkkinen admits, “was following a sandbox design. It simply did not fit with our story-driven focus.”
Úgy jártam,hogy ki léptem a játékból úgy,h fullon volt a pisztolyom tára,másnap mikor elkezdtem újra játszani akkor meg 12golyóval indított ami meg nem elég a tovább jutáshoz
Bocsánat javítom a fentebbi pontosan. C: Felhasználók/Neved/AppData/Local/SKIDROW/nálam ez a szám 108710/Stroge. Nem AssData - javítva AppData.
C: Felhasználók/Neved/AssData/Local/SKIDROW/nálam ez a szám 108710/Stroge. A vezérlõ pultban Mappák beállításain belûl nézet fülön jelöld be a rejtett mappák megjelenítését. Ezt követõen keresd úgy,és ott ahol fentebb le írtam. Törölhetsz mindent,de a Stroge mappában lévõ három Fájl/XML dokumentum/AWS fájl közül a mentést savegame.aws ban lesz rögzítve ezt mentsd ki. HA Steam akkor az is hasonló képen találod meg.
Az ám. Most már a nyereségen kell aggódni:) Bár ahogy elnézem nem nagyon kell ettõl félni. Addig is MS bekaphatja Dobozra Exlusive,a hasonló árban lévõ oprendszerére már nem az Na mindegy,ha az is ilyen minõségben jön megéri kivárni azt az egy évet,de remélem nem kell annyit várni mint a mostani esetben. Biztos már a pincében hegesztik pc re a most megjelenõ kiegészítõ részt az ms tudta nélkül,saját költségvetésbõl úgyszintén. De azt tudják büszkén a for Winfos feliratot embélémázni
48 óra elég volt a PC-s Alan Wake fejlesztési költségeinek megtérüléséhez
Még csak pár napja jött ki Steam-en a PC-s Alan Wake, de már visszahozta a fejlesztési és marketing költségeket is.
Nagyon jó hír a PC-s Alan Wake rajongótábornak, mindössze két nap alatt nullszaldós lett az Alan Wake. A derék finnek önerõbõl adták ki a PC-s változatot, éppen ezért örömteli az a hír, hogy már most visszahozta a projekt a befektetett pénzt.
A mindössze 21 Euróba fájó játékban számos újítás (3D-s támogatás, több monitor egyidejû támogatása, a két DLC...) kapott helyet. A szerkesztõségben mindenesetre örülünk a Remedy sikereinek, még sok ilyen remek játékot szeretnénk tõlük látni (hasonló árfekvésben). Az azért sokat elárul, hogy majd két évvel a konzolverzió megjelenése után kihozzák a játékot, és egybõl a Steam eladási listák élén találja magát. Márciusban lesz egyébként dobozos változat is, aki idegenkedik a digitális letöltéstõl. Most már csak az a kérdés, hogy mi lesz az American Nightmare sorsa, vajon a Microsoft a PC-s Alan Wake sikerét látva kiadja PC-n is?
Hát én addig tuti nem kezdek hozzá míg ki nem jön fordítás. Érteni akarok mindent amit lehet, fõleg egy ilyen történetközpontú játéknál. Az hegyes völgyes erdõs rész tök királyra sikerült, eszement hangulatos, fõleg a végig jelenlevõ köd, ami rátesz a parafaktorra egy lapáttal. azt az erdõs részt mintha egy az egyben a Twin Peaks-bõl szedtél volna ki... abban volt ilyen erdõ. Egyébként annyiban hasonlít a Cryostasisra hogy míg itt a fénnyel lehet harcolni a sötétség ellen, abban meg a hõvel a hideg, és a fagyasztott zombik ellen.
amugy tényleg 6+2 epizód van most érte a fõ story végére,eszméletlen jó volt régen ilyenek voltak a pszicho thrillerek mikor még nem volt olyan sok felesleges cgi mint manapság a filmekben...
Biztosan:) Bár félek megint egy év lesz a türelmi idõ,és ezt be is tartja a Remendy gazdasági okokból. Elõbb megnézik mennyire siker a kiegészítése a Sztorinak,kess megszámol azt mehet a port. Na meg a PC verzió sikerességét vizsgálják ki ami megint csak egy kis idõbe telik. Dicséretes,hogy saját pénzébõl finanszíroztatta,és ki adta PC re. Két játékot egymás után nem érné meg ki adni,mert sokaknak úgy is csak egyre telik,de reménykedem a Mass Effect 3 mellet ezt is megveszik. Én ki húztam a listámról,és inkább ezt veszem meg amíg az nem lesz olcsóbb,és nem készül el a fordítás hozzá. Szemét dolgot csináltak,hogy ki adnak két részt nekünk aki az angol még nem annyira megy,és a befejezõ sztorit meg basszák le fordítani rasszista nép számlálós módon,mert ahol nincs 16 milka ember oda nem éri meg lefordítani a programot. A másik amit nem értek,hogy akkor miért nem adják olcsóbban,és miért drágább itt minden,ha már egyszer a Honosított felirat nincs benne. Egyszer volt egy olyan,hogy kötelezõvé teszik azon játékok fordítását ahol ki adják a játékukat bele értve itt is. Lehet ez csak felvetés volt,de teljesen jogos lett volna. Illõ egy nyelvet tudni,de nem kötelezõ. Ha már egyszer ki adnak egy sztori alapú játékot akkor illõ lenne a fordítást is ki adni. A másik,hogy különbözõ programmal lehet a fordítást megoldani,és van olyan eset amit nem lehet fordítás alá venni,mert nem hozzáértõen mondva olyan védelem van benne,hogy ezt nem teszi lehetõvé. legalább akkor csinálnának egy bevált rendszert amit tudna minden Nemzet a saját anyanyelvére fordítani.
Eszméletlen jó ez a játék, alig tudom abbahagyni. Gyönyörûszép, az irányítás megszokható, a hangulat mindent visz! :-)
most délután mikor játszottam, valamiért nem mûködött a fraps képmentése, szóval screenshot nincs, de újabb bazinagy max payne-utalásba botlottam. alan dolgozószobájában a polcon ott van max dupla berettája, aranyozott kivitelbe. :)
Remélem hogy a PC-s American NIghtmare miatt is elkezdték már nyaggatni a Microsoftot
Nem lesz magyar felirat, elfogytak a betûk a szótárból. Egyébként számomra meglepõ volt, hogy teljesen egyszerû a játék nyelvezete. Max Payne-é szerintem sokkal nehezebb volt.
Engem nem zavarna ha tõlem kérdeznék nem errõl van szó. Csak amióta kijött a game percenként kérdezgetik kb ami irritál már. Meglett mondva valamikor a hónap végén lesz kész.Akkor minek kérdezgetni nem értem!
Szerintem a legegyszerûbb ha berakjátok hány %jár,és nincs kérdés:) Én is nagyon várom,de ahogy készül úgy készül. A lényeg minõségi legyen ami természetesen az is lesz. Hajrá skacok,és kitartás
Pedig tõle 1-szer kérdeztem meg, tõled, pedig 1-szer sem!
Na legalább fogy az a lényeg,és ahogy elnézem a fórumokat nagyon kevesen panaszkodnak a játékra ami nagyon jó. Azért a csõ játékot ne hozzuk fel,mert nem éppen egy folyosón kell végig hentelni. Van szép nagy bejárható területek irományokkal,skulókkal,rádió,és videókkal benne mûsorral. Szerintem technikailag sokkal pofásabb mint akármelyik hasonló felépítésû játék. Hihetetlen mekkora terület jelenik meg,és az FPS számláló ezek láttán alig ingadozik más játékok esetében. Az tetszik még nagyon,hogy amikor fel robban valami,vagy szét török szépen ott marad,és nem esik át a talajon,így a fizika érzését keltve. Van benne skript rendesen,de ahhoz képest sokkal kevesebb mint a legtöbb játékban. A hegyek elég nyomasztó,és festõi képet alkotnak ami még egyedibbé ezt a gyöngyszemet. Gondolom fog menni a Magyarítás steam verzióval is,bár elképzelhetõ a bannolás lehetõsége. Én megvárom a dobozos gyûjtõi változatot szeretem,ha fizikai kontaktust tudok felvenni megvett játékommal(nem röhög)
hangulatban 50 csilliószor jobban odabaszott minden eddigi nagy nevû PC-s gémnek amivel eddig találkoztam,az az érzésem,mintha egy filmet néznék,de közben bennem van az ideg meg a félelem,hogy én "alakíthatom" a történéseket,nem tud mifog jönni,ez a sejtelmesség,ez a sötés parás megjelenés engem jobban beszippant mint a a dead space például,ahol elõre tudom,hogy kifog ugrani elém egy szörny
Huh kedvenc részem mikor lezuhan a heli és mész a gátra! Az zsír. És az tetszett a játékban hogy ha 30 kilómétert mész és MEGFORDULSZ látod hogy hol voltál, vagyis nem tûnik el a ködben a magadmögött hagyott ház. De ugyanígy elõre is ha a hegyrõl mész le egy farm-ra akkor a hegy tetejérõl már látható a ház meg minden, vagyis nem csak 10 méternyit dob a pofánk elé a gép. Persze nem egyedi mert biztos van még játék így de szerintem eléggé ritka.
A történet és a MÛVÉSZI látvány miatt, amit más játékban nem látni. Az Alan Wake nem technikailag az egyik legszebb játék hanem az egyedi összhatás miatt legalábbis részemrõl.