Milyen nagy szavakat? A PC-s ráfordítást visszahozta és itt ez a lényeg, hogy a konzolos fejlesztés nem érte meg az itt most nem lényeges, mivel nem arról beszélünk.
A portolási költségeket hozta vissza. A játék sok évnyi fejlesztése a 0áról, még a 1+ millió 360as eladások után is kétséges hogy 0ára kijött, netán tetemes hasznot hozott volna. Ez szép dolog, de amíg nincsenek számok hogy ez 1-1 10 ezer, vagy 100 ezer addig ne használjunk ilyen nagy szavakat.
Elárulok egy poént. Pont ez a 2 dolog maga a játék, nem ezek viszik el a hátukon, mert eleve errõl szól a játék. Nem olyan játék amiben az a lényeg hogy hány féle fegyvered van meg hány fajta monster. Csak sok játékos ezt nem érti meg. :)
Aki megvette Steam-en, és szeretné biztosan tudni, hogy Steam-en menni fog-e a fordítás, az szóljon rám!
Nem tudom tudjátok-e, de a Steam-es (21€) verzió febr 23-ig CE kiadás (2 DLC, soundtrack és a 130 oldalas könyv PDF-ben). Febr 23. után már csak a sima verzió lesz kapható 24€-ért.
Szerintem chat,de érdekes a komp sehol ahova beálltak,így elképzelhetõ hogy a fejlesztõk demózták PC mostanság. Emberek is kint kempelnek az utcán amikor Juli a boltos lány,és Pista a Ranger a fánkot zabálja.
Végeztem a DLC-kel is. Jópofák voltak, de annyira nem voltak jók szerintem. A másodikban volt némi fantázia, de az elsõ repetitív és unalmas volt.
Jaja,de ahogy elnézem se út akadály semmi,így akárhová lehet menni. Sok ház van aminek elkezdték a belsõ terét itt derül ki,hogy eleve már megcsinálták faluhajet. Azért tovább mennék a hegyek felé,ki tudja mi vár ott. Van egy olyan jelenet amikor a rendõrségi helikoptert betámadják a varjak,és le zuhan na ott is hatalmas a terület,és a helikopter után van egy kis kút,vagy micsoda.
Hogy szakadjanak meg nem írták oda ezt,hogyan csinálták. A kompon a kocsiba kell szállni,és elvisz a zabáldáig itt baszta alá írni,hogyan kell
"Most néztem a Gameszar oldalát,és találtam egy érdekes vedejót amiben be lehet járni a várost miután ki köt a komp. Lehet még is hagytak benne sok mindent bár ez majd nemsokára ki derül tesztelem is :)"
Párszor visszatérünk a városba, csak éppen este(illetve egyszer a rendõrségre mikor világos van még), egész nagy részét bejárjuk, csak akkor már eléggé káosz van, útakadályok mindenütt,amik terelnek minket a jó irányba. Ezért van kidolgozva részletesen, csak este nemnagyon lehet ezt megfigyelni, meg ugye az akadályok miatt teljesen bejárni, de látni lehet
Persze ez tökéletesen igaz amit le írsz,de ki felejtettél ebõl valamit. Azt is oda írtam minek akkora pályát benne hagyni,hogy az is le húzza a gébet. Nem azt mondtam,hogy nem futott volna el,mert meg tudták volna oldani. Én szerintem sokkal jobban jártunk így,mert legalább emlékezetes marad a folyamatos sztori vezetés miatt. Nem lébecolnunk,vagy mégis?:) Most néztem a Gameszar oldalát,és találtam egy érdekes vedejót amiben be lehet járni a várost miután ki köt a komp. Lehet még is hagytak benne sok mindent bár ez majd nemsokára ki derül tesztelem is :)
Meg kell mondjam a megmondást, mert X360 -on játszottam végig másfél évvel ezelõtt és még mindíg sérti a fülem a tudatlanság és/vagy konzol rasszizmus. (fõleg egy ízig vérig warez témában) ... Ha nem annak szántad akkor ne vedd magadra az eddigieket!
Ennyi fény-árnyék és fizika kezelés mellett ne gondold, hogy extra memóriaigénye lett volna a nap vándorlásának, így is minden fényt real-time számol, pontosan ez az egész lényege. Az meg, hogy a "konzol" miatt ne mehetne ... háát ... Másfél évvel ezelõtt is ugyanez a PC -m volt mint most. Tegnap adtam neki egy próbát, hogy milyen lett a PC verzió és 1024 felbontás és no AA mellett sem túl folyamatos a frame rate, ha minden más látvány elem engedélyezett. Ezzel csak azt mondom, hogy esetemben az (akkoriban) 5 éves XBOX gyõzött a PC hardver ellenében. Így nézve nincs semmi "konzol miatt" ...
Másrészt ahogy Totti is mondta, a napszak változás valóban tönkrevágta volna a jól felépített történetvezetést, ezt mesélték is a készítõk és semmi okom kételkedni a mondandójukban: ha real-time napszak akkor nem veszed észre a mûködését egy bóklászósan is 1 órás nemzeti parki séta alatt. Ha pedig gyorsított, mint a GTAIV -ben is, akkor meg egy esetleges hajnal mint olyan, keresztbevághatott volna egy izzasztó fightot vagy menekülést. Jobb ez így.
By the way, végig fogom tolni megint az Alan Wake -et, imádom ... és már elõ van készítve a 3500 forintocska az American Nightmare -re!
De lehet napszak váltás,de ott is olyan mértékben lett ki használva a hardver,hogy alacsony felbontáson voltak képesek a játékot megoldani. Minek hagynák benne,ha erõ forrást spórolnak meg ezáltal,és a grafikára,és fizikára ami Xbox 360 nál is jelen van arra fektetik a hangsúlyt. Akkor javítom Xbox 360-ra jelent meg,így többes szám töröl Konzol remélem megfelel:)
Egyébként az elõbb a végére értem és az ismétlõdõ játékmenet ellenére piszok jó játék. Játszottam volna még tovább mert a történet meg a teljesen élethû helyszínek elviszik az egészet a hátukon. Mekkora jó lett volna ha ezeken a helyszíneken zajlott volna egy MaxPayne szerû akció és nem ez a lámpázás :)
Mert konzolon nem lehet napszak és idõjárás? akkor a GTAba és még 20 másik játékban miért van? AWban story függû hogy éppen milyen környezetben mész, ebbe a dinamikus változó egyszerûen nem lehetésges, mert ehhez a játékmenethez nem való.
Amúgy csak 360ra jelent meg, szóval a konzolok többesszám nem tudom mi akart lenni.
Az American Nightmare most elõzmény, vagy továbbviszi a jelenlgi történetet?
Remélem tudják majd módolni,mint amit a demóztatásban csináltak. Napszak idõjárás váltás,ha nem szedték ki bár elképzelhetõ,hogy igen legfõképpen erõ forrás megtakarítása véget Konzolok miatt.
Ez lett volna,de törölték,és ahogy elnézem még jobb is így. Akkoriban szépen mutatott volna. Azért kíváncsi vagyok,ha lehetne bekapcsolni szellem módot körbe lesném mekkora terepet vágtak ki,és ahova nem tudok eljutni a textúrák milyen minõségben vannak megoldva.
Ez tévedés. A virágbolti csak egy helyettesítés és nem a warez fordítása. Valamint azt nem azért találták ki hogy ne legyen a warez szó megjelenítve a hsz-ban.
A warez tiltása nem szavakra fókuszál hanem maga a warez témát tiltja elvileg. :)
Ha szigoruan eljárna a nem létezõ hg nem a crack illetve szebben hangzó krekk szó lenne a tilos hanem eleve a téma hogy itt beszélitek meg hogy miképpen idítható el a warez játék. :)
Nem gond, én elvagyok írhattok ami jólesik csak nekem poén volt. :)
Ok csak gondolom érted az volt a mosolyogtató hogy warez útmutatást vázolt fel és pont egy angol szó volt a legnagyobb probléma ami ezesetben lényegtelen már és lefordította hogy értelmetlenül hangozzon, illetve ha nem értelmetlen akkor úgy is tudja mindenki mirõl van szó vagyis megintcsak felesleges. :)
Semmi baj nem történt csak vicces szitu szerintem. :)
azon kicsit mosolyogtam, mikor elõször hallottam a zárt ajtó hangját. full ugyanaz, mint a max payneben. a tv-s epizódok narrátora is teljesen olyan stílusú, mint a max payneben a képregényes részeknél.
Az Sam Lake, õ volt Max Payne arc az elsõ részben ( nem véletlen kéri meg a házigazda, hogy csinálja "azt az arcot" - ekkor vágja azt a a Max Payne-es pofát) Mellesleg Sam Lake írta az Alan Wake sztoriját
Vannak benne easter eggek. Legalábbis szerintem. Painkiller a new yorki lakásban, ragnaro(c)k az öreg metálosoknál... :)
Szerintem ha már nem az off topikba irtál warezt, akkor a crack szót senkit nem fog izgatni, és inkább használj angol szót mert legalább akinek írod megérti mirõl van szó. :) Én mondjuk még soha nem halottam így a crack-et de logikus mert lefordítottad magyarra, csak szerintem ez nem csak nekem volt elsõre idegen. :P
Ki választod a játék fõ könyvtárát,és oda rakja majd. Ha nem oda tette akkor a mappa tartalmával felül írhatod a játékban lévõ tartalmakat,és repedés utána mehet..
Felõlem még Hasasin Screed is lehet a neve,de igaz úgy helyes:) Persze nem kell két évben gondolkodni. Majd elválik mennyire veszik az emberek,és lehet meg enyhül a játék készítõk szíve,és jöhet a többi rész is PC-re. Ha jön csak is ebben a minõségben vagyok hajlandó elfogadni:) Várom már a most érkezõ AlanWake részt kicsit olyan vadnyugatosnak tûnik helyszíneböl ítélve,bár olvastam hogy az eredeti alap sztori helyszínétõl 20km-re van. Ki választod a játék fõ könyvtárát,és oda rakja majd. Ha nem oda tette akkor a mappa tartalmával felül írhatod a játékban lévõ tartalmakat,és repedés utána mehet.
Igen, rájöttem hogy gebasz van így utólag a frissítést illetõen... igen torrentes, black box version... a frissítésnek meg szimplán a C helyett a H meghajtót jelöltem ki, de mivel nem eredeti RLS így nyilván nem létezett Remedy könyvtár, azaz rakott egy frissítést és kész... most viszont ténylegesen frissítettem, nem próbáltam ki de szerintem nem lesz gönd! Kösz!
:) perszehogy Alan írta Max Payne sztoriját (tökjó látni, hogy így másfél év után mennyi meglepõdést kelt a PCs AW, nagyon helyes!)
Amúgy mieza para, hogy kétévente? Lehet nem is lesz több PCs. Nincs ez eldöntve. XBOX -ra sem tuti, hogy lesz folytatás, bár remélem lesz. Az Alan Wake - American Nightmare pedig valójában Night Springs epizódok összegyúrt rémálma, vagymi ...
ok ez volt az elsõ rész, de a jövöbeni találgatásokat azt hittem mester barátom komolyra vette, mert úgy írt vissza, gondoltam szólok hogy nem 2 évente lesz pc-re új Alan Wake. X360-ra sem 2 évente van. És lehet soha nem jön több de lehet egyszerre lesz minden platformra. :)