#825 #819 #808 Ezeket a hozzá szólásokat olvasd el járj el amit le írtam,és nincs gond. Nálam is volt ilyen gond,ha megvan a megfelelõ géped hozzá nem lesz probléma.
Sajnos ezek semmit sem érnek. Nagyon kevés fejlesztõ van sajnos akik figyelembe veszik a felhasználók igényeit. Hiába de ezért is hálás vagyok a Remedy-nek ,hogy PC re csak azért is ki adták hiába meg késve. Mondjuk még a Konzolokat jobban kedvelem mint a PS 3 mas játékokat,mert a szemetek egyetlenegy Exlusive címüket sem voltak hajlandóak évek után kiadni más masinákra.
Nah belelestem... fasza játék, kellõ kihívás és élvezetes!!! Figyeltétek azt a részt amikor visszaemlékszik New York-ra...? Noir feeling, szakadó hóesés... és a novella sztorija; Max Payne!!!! Ezek szerint Alan írta Max sztoriját... easter eggs :) !
Viszont van egy kis problémám ami a futtatást illeti; töltések után, néha randomra belassul a játék, szaggat a kép, a hang viszont nem! Egybõl visszatudok menni a fõmenübe, sajnos ilyenkor hiába van High-on, vagy Low-on, ugyanúgy nyúzza a gépem... svchost-al voltak problémák, megoldottam de idegesítõ hogy 2-5 percig csak szaggat, utána elmúlik de töltések után... grafika opciókat lehet állítani? Csak a minden beállításra jellemzõ Low, medium, high csúszkát tudom nyüstölni...
Anno még a CODMW3 honosításához is volt petíció. Nameg nagy siker nem lett a játékosok többségében, bár jól kelt, de ez már OFF :)
Ez az sg:) Nem gond én válaszolok :) Amúgy nem kötelezõ elhinni elég csak a forrásokat vissza lesni én végig követtem miért nem jött ki,és én voltam az elsõk között aki peticiót kért,hogy legyen PC változat is.
Igen. Mivel szerzõdésben vannak ezért az MS diktálja az iramot,mivel a fejlesztést õk pénzelik és a Remedy meg megcsinálja nekik. Ha lejárt a szerzõdés ideje akkor ki adhatják más gépekre is.
Na jah:) Már most várom a folytatást Boxon tuti tolni fogom az le írom milyen lett. Sajnos PC változatról nem merült még fel semmi remélem a Microfos nem szól bele a protolásba,de ha alá írtak egy szerzõdést mondjuk 2 évre akkor elévülésig szopacs mint ennél.
Az még semmi a legnagyobb poén maga Barry kinézete. A nyakában az az égõsor olyan mint a hagymafüzér a vámpíros filmekben. :) Nekem ez volt a legnagyobb.
Ez egy folytatás mikor a végél le cuppan az író gép mellé mikor elpusztítja az setétlányt. Egy kicsit kusza nekem,de magyar felirattal talán többet tudok majd. A játék emlék darabjait rakjuk össze,és küzdünk az elménkel. CSikit amolyan skizofrén beütéses a játék.
Nem emlékszem már pontosan, 2 éve olvastam, de ha jól emlékszem az FBI -os fickó azért van ott, mert elvesztette a korábbi társát azt hiszem, ott nyomozott BrightFalls -ban ... és mintha Alan Wake is a képbe került volna, ezért lett õ a fõ gyanúsított és ezért is akar rendõr létére golyót ereszteni a szerencsétlen íróba. Nem tudom jól emlékszem e, bocsánat ha hülyeséget mondok, majd pontosítom ha nem felejtem el otthon megolvasni. De nem sötétség a fazon.
Amúgy meg azzal kapcsolatban, hogy jó az Alan Wake: ÉN MEGMONDTAM! No.1
Death Rally 1996 MS-DOS 2009 Windows Max Payne 2001 Windows, Xbox and PlayStation 2 Max Payne 2: The Fall of Max Payne 2003 Windows, Xbox and PlayStation 2 Alan Wake 2010 Xbox 360 2012 Windows Death Rally (Remake) 2011 iOS Alan Wake's American Nightmare 2012 Xbox Live Arcade
Hát elsimerésem, perpill közel 30 percet játszottam eddig, de nagyon ütõs darab. Mondjuk a Remedy ritkán ad ki játékokat fõleg PC-re (A Max Payne volt ezen a platformon legutoljára, és az se most volt).
Barry mekkora arc. Azok a dumák amiket elenged. :)
Hát igen. Itt látszik meg,hogy nem feküdtek le a játék gyártok a hardver gyártókkal. Sajnos manapság nem az,hogy nagy gép igényûek a játékok hanem mesterségesen növelik meg ezt. Ezzel növelve annak az esélyét,hogy folyamatosan szaladjunk a boltba új ér erõsebb cuccokért. Bizonyos téren elég sok pénzt fizetnek azért a játék gyártóknak,hogy mesterséges gépigényt rakjanak a játékba,így ha valaki nem is vesz soha játékot,csak pc komponenseket abból egy bizonyos százaléka úgy is az adott játékba megy. A másik a gyors portolás. Ott meg az a gond,hogy kritikán alul használja ki a hardverekben rejlõ erõt. Sokszor 50 /60% a proci terhelés,két kártyás gépek nyalókáznak,és a sáv szélesség bizonyos részét is alig használja ki. Sajnos nem csak a Konzolos átiratok áldozatai vagyunk,hanem a hardver gyártóké is. Pont emiatt nem annyira sikeres a PC,mivel nagyon meg osztják ezekkel a húzásokkal. Bizonyos téren meg éri gyártani egy gyors portal,és mesterségesen elõ állított gép igényel ha már egyszer ki fizette pl az Nvidia/Ati a reklámját,és a benne rejlõ lehetõségek ki használását. Én becsülöm az ilyen fejlesztõket akik foglalkoznak a saját anyaguk minõségérõl,és nem vakítják el a német sok ütõs reklámmal azt miután fel rakjuk a gépre akkor szembesülünk,hogy ez közel sem az amit bemutattak róla,vagy inkább írtak. Ale Gamesar. Szeretem olvasni a játék magazinokat,de látottak nélkül úgy buzdítják a jó népet,hogy nem igaz. Emlékszem mikor meg írták évekkel elõtte mikor megjelent volna ez,hogy hú mekkora nagy játék tere lesz,olyan lesz mint a GTA oda mehetek ahova akarok este meg jó ha világos helyre megyünk,mert jön a setétség:) Azt mi lett változás,és pofára esés,de hogy ne sírjon a szám így is bõven fogyasztható a termék. Így egy folyamatos interaktív Film(történeteinek) részesei lehetünk,és nem ide oda kocsikázunk. Nehéz lett volna meg valósítani,és a másik,hogy dicséretes alig vannak,és még is mekkora terepet amit nem vágtak ki csináltak,és mekkora részletességgel,sztorival,fizikával,fény,és árnyék effektekkel. Nagyon remélem akiknek bejött ha nem is ma,vagy holnap,de megveszik,hogy végre lássák kell az ilyen játék is a népnek nem az agyatlan null sztoris Zombis/Atombombás ami ezredjére is látványos,vagy a hetvenhétszer lenyúzott bõrt rakják elénk. Reggel 4ig toltam ki DLC vel együtt ki a játékot 6 episode,és +2 DLC történet. A DLC is nagyon odavágott ahhoz képest,hogy manapság ruháért,fegyverért kérnek fele árakat. Szép hússzú legalább +2órát nyom a lantba- Egy ami nem jött be egy kicsit el rugaszkodik Alan elméjében,de sokkal mozgalmasabb hentelõsebb lett,és nehezebb ami jó. Most jön azt hiszem ebben a hónapban a folytatása Boxra ami nem a második részt vázolja fel,hanem onnan veszi fel a szálat ahol befejezték. A második rész ha minden igaz év végére tudhatjuk meg milyen lesz,és mikor jön. Remélem azok is hasonló minõségben jönnek pc-re,ha jön egyáltalán,de ez legfõképpen rajtunk múlik.
Szerintem már minden elsült ami emberi elmébõl származik, de még mindig kurva sok ötlet, amit bele lehet építeni játékba (3D-rõl most nem beszélve, mert az csak egy luxus...) (pl. sztori, látvány...), csak meg kell valósítaniuk és nem orbitális nagy gépigénnyel, hanem normális géppel és gyönyörû látvánnyal (csak ezt nem figják sose beismerni vagyis csak kevesek, hehe)
NYemadom:) Ez nálam is jó,fõleg fény gránát,vagy fáklyánál. Sokkal kevesebbet mozdul,így az FPS,és folyamatosabb. Jó gép az is minek cserélnél Nem értem miért Normál-on adja a proci prioritását mikor rá lehet jobban erõltetni ami jól is jön.
Nem minden esetben kér megerõsítést. Ez után feljön egy kis ablak itt Prioritás módosítás vagy Mégsem. Ezt logó közben kaptam érdemes a be állítás menüig ki várni a lentebbi kombinációt.
Pont ezt mondom én is megfelelõ driverekkel tökéletesen megy a régi masinákon is. Még egy ami jól jöhet azoknak akiknek nem Core i procijuk van. Játék parancsikonját jobb egér gomb tulajdonság /Kompatibilitás fülön len pipát rakni. Asztal-össze állítás letiltása. Ez után alkalmaz. Parancsikonról játék elindít,de fontos ne Rendszer gazdaként legyen futtatva mert nem fog menni a proci priroitás beállítása. Mikor elindult a játék akkor a Menü betöltével megnyomni a három billenytû kombinációt egyszerre. Ctrl Alt és Delete ezután Feladat kezelõ indítás. Kis ablakban felül Folyamatok fül,és ki keres AlanWake.exe*32. AlanWake.exe*32 jobb egérgomb,és Prioritás beállítására eresztve az egeret Normál módot rakjuk Magas-ra! Ez után feljön egy kis ablak itt Prioritás módosítás vagy Mégsem. Itt a Prioritás módosítás-ára katt és asztalra ledobott játékba vissza lépve vissza léphetünk a játékba. Ezáltal rá erõltetjük,hogy a procit a lehetõ legjobban ki használhassa. Ezzel is nyertem egy kevéske FPS hiába Core i 2500K 4,4GHZ proci van a gépbe.
Ez az egyik a másik közöl sem akkora a pálya kidolgozottsága,és fizikája mint ennek. Jóval nyitottabb a játék mint a HL 2. A megfelelõ driver kell hozzá,és közel 2x gyorsabb a játék. Lentebb linkeltem Ati tulajoknak mi kell,és van egy #808hsz amiben linkeltem egy jó oldal ahol el magyarázza mit hogyan kell. Azt hiszem a zöldeknél,és a pirosaknál a ki adás elõtti legújabb változatot kell felrakni atinál + AMD_Catalyst_12.1_CAP3 profillal ami nem csak a két kártyás megoldásoknál jelent megoldást.
Pedig aztán a HL2 motorja olyan szarul volt optimalizálva, hogy talán mai napig nem tudok rá példát találni :D Bf3 at elfuttatom Full low Full HD ben és még így sincs meg hl 2 minden maxon a stabil 100 fps :D
Elsõre én is az FBI os csávóra gondoltam volna, mivel szerintem õ szintén nem valós figura hanem inkább egy képzelet szüleménye lehetett. Mert most mi a fenét keresne ott egy FBI ügynök és honnan kerültek volna hozzá a könyv lapjai. Viszont Rose al nem értek egyet, mert akkor nem tartana lámpát a kezében, mivel az legyengíti (az a lámpa volt a Lady of the Light kezében is).
Szerintem Rose-ba szállt bele a sötétség, a mami végén említett egy ilyet, h úgy is talál új külsõt. Az ablakban szvsz az FBI ügynök állt, mintha sötétség lett volna körülötte. A többivel egyetértek, nekem is ez jött le.
Ezzel egyetértek. Egy idõ után hiányozni fog az a élmény amit ez nyújt,és megint elõvesszük megint. Én alig 4hónap alatt kaptam rá megint. Egyszerûen egyre kevesebbek azok a zseniális játékok,és így több kedvel veszem elõ azokat a mulandó darabokat amiket nagyon szerettem.
Pedig van sok gyûjthetõ cucc benne. Nagyon sok játék manapság amúgy olyan hogy nincs benne olyan amiért újra nekiállnál. Nekem is ez sokszor a baj. Ezért vagyok valszeg SH és RE rajongó egyrészt. De Alan Wake-et többször végigjátszottam azért nem annyiszor mint egy RE2-õt régen de 3x-4x igen.
Ez egyénfüggõ. Filmek esetében gyakorlatilag mindegyikre igaz, de vannak filmek melyeket újra és újra szívesen megnézek. Részemrõl ez a játékokra is igaz. Csak, hogy remedy-nél maradjunk, a max payne 1-2- t is hiába tudom elõre a hangulat miatt jó játszani vele... :)
ÉS a végén az Episode befejeztével a szõrszál hasogató zenék. Olyan Ranger érzésem támad azokat végig hallgatva,és a történet Atmoszféráját is nagyon megnöveli. Az átvezetõk nagyon szépen meg vannak oldva-
Nekem is fontos a jó történet, de inkább akkor ha a játék többi része nem annyira köt le. Például vannak játékok amikben maga a játékmenet a szép változatos helyszínek stb leköt.
De pl a mass effect, és most megkövezhettek nekem egyeltalán nem jönne be ha maga a story nem lenne. Mivel a játék a történet nélkül annyira sík lenne hogy sokan 1-2 óra után letörölnék. Nekem legalábbis ez a sok közel egyforma helyszín a fura animációk stb ezek önnmagukban nem jönnének be.
Alan Wake mind2 egyben szuper a játékmenet is leköt a helyszínek meg minden, mellé meg egy fasza kis story.
Sajnos kevés az ötlet a régi címek is azért tûnik olyan jóknak,mert akkoriban nem volt Adolf Hitler visszatér 120rész,és Atom bomba robbantás hegyek. Szeretem a csavaros Sztorikat,mert a Filmek ,és játékok 98%-ból ki lehet deríteni mi a vége. A horror az 100%. Mindig meg murdelnak a végén egy hülye befejezést kell neki adni azt mindjárt horror lesz belõle. Akció mindig a fõ hõs gyõz,és a film 70/805 között jön az amikor egy romantikus filmben össze vesznek utána 10% siránkozás,és a fent maradandó próbálkozás,és az utolsó 2% öröm és bodogság.
Elsõnek a legkönnyebbet utána fokozom. Bár igazad van azon a téren,hogy nehézségi fokozattal nem Rambózhat az ember,így kénytelen vagyok fedezék rendszerbõl támadni,és vissza húzódni. Én a játékok végigjátszását mindig a legkönnyebbek tesztelem,így meg lehet állapítani mennyire is hosszú a pálya,és a Sztori vezetés. Lehet neki állok nehezebb fokozatokon,mert néha úgy érzem nagyon könnyû nekem. Legalább itt az legkönnyebb fokozaton megmurdel Wake hamar. Kétszer hátba basznak baltával,egyszer kaszával azt megnézhetem az aratás minõségét amikor elterülök.
válasz | #789 Én azért szeretem a bemutatót Inrót is meglesni,mert hiába sok játék bugyuta játék menettel van ellátva azért jó ha tisztában vagyok minek akart készülni az a játék. Mass Effect összes része kegyetlenül bejött kb Alan Wake szinten szeretem,és a Sztori játék élmény na ott nagyot kaszál a hatalmas bejárható összetett rendszer végett. Sajnos nagyot csalódtam azon,hogy hiába sikerednek a Magyar feliratok gyengére a Mass Effect szériához azért meg vagyok vele elégedve,és nagyon mérges vagyok,hogy a befejezõ részt nem fordították le. Meg van eredetiben minden rész DLC kivételével,de akkor lesz vásárolható darab amikor meg lesz hozzá az a + amit az elsõ két széria tartalmazott.
Persze értem, de attól még ritka az, hogy egy mostani sorozatgyártású játék meglepne befejezéssel, hacsak nincs valami igen nagy kanyar a végén valami új ismeretlen dolog bevezetésével. A CoD Black Ops nak is ilyennek kellett volna lennie, de annak is tudtam a végét már akkor amikor össze kellett szedni összekötõként a halott rabtölteléket, aki csak a fejemben volt.
Logikussan lehet gondolkodni, de tudni valamit egészen más tészta. Mass Effect-ben ugyanúgy logikussan gondolhatsz egy befejezésre, mindaddig nem biztos amíg a végére nem érsz.
Fejlödik a topik: konzol - controller - piritos - CoD. Már csak röhögni nézzek be ide...
Tudod feltalálták a logikus gondolkozást. Ezért nem szeretnek velem a haverok filmet meg sorozatot nézni meg mindig az elején kitalálom mi a vége, mert túl sablonos a dolog. Persze ez most az Alan Wake re nem illik annyira, itt kicsit jobban odafigyeltek, de a cod BF sorozatban egyértelmû volt.
Nem az a kérdés, hogy nem tudod megölni vagy megtudod, de mondjuk én normálon úgy mûködtem codban, hogy ritkán álltam meg fedezékbõl harcolni, folyamatosan toltam elõre a csapatot. Ugyanúgy meghal mindenki ha fedezékbõl ölöd meg, de harconként kb 1-2 percet buksz vele, ami a végére már órákra rúghat.
Igazából én csak olyan játékot húzok el amiben el kell gondolkodni a történeten. Ha már a 2. küldetés után tudom a végét a játéknak akkor lepörgetem a fenébe :D Ezért szeretem a Mass Effect et, mert minimum kétszer lehet nagyban különbözõen végigvinni, ugye a jófiú és rosszfiú oldal, meg azon felül még ott van a különbözõ kasztok is. Szóval azzal a játékkal jó sokéig el lehet lenni.
Milyen fokozaton nyomtad? Mert se béna nem vagyok sem lassú de nekem normal fokon a COD 6:30 volt. A BF3 is eltartott kb eddig. És nem azért mert nem tudtam lelõni az ellenséget vagy sokszor meghaltam volna. Lehet elromlott a számláló nálam.
Ez jó meglátás:) Nem szaladok végig,de Kontrollerer is hamarabb toltam ki rásegítés nélkül mint hét óra. BF 3 ban pont az volt a hiba,hogy kegyetlen rövid,és a Cod sorozatban is. Na mindegy nem kötekedni akarok aki másképp látja ezt,de mindenki más stílusba nyomja Codba A-B be szét cafatolsz mindenkit,és tovább mész nem sokat bámészkodok sok a Skript:) BF 3 ott a csapattal együtt zúzok végig ott is 5 óra alatt toltam ki. Intro kihagyással ez majdnem fél óra minusz .